Ensin sosiaalinen media tuomitsi väärän miehen pedofiiliksi – nyt myrskyn silmään joutui päivityksen tehnyt äiti
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/keskisuomalainen-ensin-sos…
En huomannut keskustelua asiasta, joten ajattelin aloittaa.
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama ilmiö on nähtävissä monella vasemmistolaisella naistoimittajalla: ensin heitetään jokin ilmoille jokin hatusta vedetty perätön raflaava uutinen (yleensä oikeistoa mollaava) ja sitten myöhemmin mennään itkemään mediaan uhrin muodossa, kuinka on vastaanottanut ilkeitä viestejä somessa.
Eli kiteytettynä: heitä ensin itse ilkeä keksitty aloitus, vastaanota kritiikkiä samassa muodossa jossa alkuperäinen aloitus oli, sen jälkeen naisena heittäydy marttyyrin ja uhrin asemaan.
Heh. No sanoisin kyllä että nimenomaan persut on tehneet tästä viime vuosina taidetta ihan joukolla :D.
Vai niin. Linkaapa edes yksi perussuomalaisen toimittajan tekemä juttu, joka tehty tahallaan vääristetyillä tai valheellisilla tiedoilla ja sen jälkeen toimittaja on mennyt julkisuuteen itkemään jutustaan saamaansa ilkeämielistä kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestenhyysääjät ja pikkupoikien palvojat ovat raukkamaisia pelkureita. Eivät uskalla kertoa osoitettaan tässäkään ketjussa.
Oletko sinä sama henkilö kuin se sukunimi-hullu? Joka paasaa ihan kaikissa maailman ketjuissa miesten sukunimen ottamisesta? Sinua ei ole näkynyt hetkeen, kävitkö pyörähtämässä osastolla?
En ole. En ole koskaan kirjoittanut sukunimistä mitään. Ottaako noin koville tajuta, etteivät kaikki naiset ole sieluttomia poikien ja miesten hyysääjiä?
Oletko sinä se sama, joka imeskelee pikkupoikien kul-le-ja? Minä en imeskele. Minä leikkaan ne saksilla poikki.
Kyllä sinä olet sama tyyppi. Mitä olet mieltä avohoitosi tilasta? Aika lujaa näyttäisi menevän, puheesi on psykoottista. Onko näkö- tai kuuloharhoja?
EN OLE sama tyyppi. Sinä olet psykoottinen ja vainoharhainen, muuten tajuaisit tällä palstalla olevan enemmän kuin kaksi ihmistä. Onko sinulla näkö- ja kuuloharhoja?
Ta-pa itsesi. Olet yhtä vastenmielinen kuin pojat ja miehetkin. Onko sinulla muuten poikalapsia? Kerropa osoitteesi, niin tulen tekemään selvää siitä saas-tai-sesta rumasta haisevasta kersasta.
Voi hyvää päivää. Jos olet ihan oikeasti nainen niin olet kyllä häpeäksi sukupuolellesi. Tai sitten joku jonne joka on päätynyt siihen että täytyy saada naisetkin näyttämään yhtä mt-ongelmaisilta kuin miehet pahimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama ilmiö on nähtävissä monella vasemmistolaisella naistoimittajalla: ensin heitetään jokin ilmoille jokin hatusta vedetty perätön raflaava uutinen (yleensä oikeistoa mollaava) ja sitten myöhemmin mennään itkemään mediaan uhrin muodossa, kuinka on vastaanottanut ilkeitä viestejä somessa.
Eli kiteytettynä: heitä ensin itse ilkeä keksitty aloitus, vastaanota kritiikkiä samassa muodossa jossa alkuperäinen aloitus oli, sen jälkeen naisena heittäydy marttyyrin ja uhrin asemaan.
Heh. No sanoisin kyllä että nimenomaan persut on tehneet tästä viime vuosina taidetta ihan joukolla :D.
Vai niin. Linkaapa edes yksi perussuomalaisen toimittajan tekemä juttu, joka tehty tahallaan vääristetyillä tai valheellisilla tiedoilla ja sen jälkeen toimittaja on mennyt julkisuuteen itkemään jutustaan saamaansa ilkeämielistä kritiikkiä.
Linkitä itse vihervassari toimittajan juttu joka on tahallaan tehty valheellisilla tiedoilla ja sitten on menty itkemään.
Huhheijaa, avohoito ei selvästikään toimi. Tai sitten osastoilla pitäisi ottaa tiukempi linja netin käytön suhteen. Sukunimi-hullun kaltaisella ihmisellä ei pitäisi olla mitään oikeutta netin käyttöön, tekee vain hallaa toipumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestenhyysääjät ja pikkupoikien palvojat ovat raukkamaisia pelkureita. Eivät uskalla kertoa osoitettaan tässäkään ketjussa.
Oletko sinä sama henkilö kuin se sukunimi-hullu? Joka paasaa ihan kaikissa maailman ketjuissa miesten sukunimen ottamisesta? Sinua ei ole näkynyt hetkeen, kävitkö pyörähtämässä osastolla?
En ole. En ole koskaan kirjoittanut sukunimistä mitään. Ottaako noin koville tajuta, etteivät kaikki naiset ole sieluttomia poikien ja miesten hyysääjiä?
Oletko sinä se sama, joka imeskelee pikkupoikien kul-le-ja? Minä en imeskele. Minä leikkaan ne saksilla poikki.
Kyllä sinä olet sama tyyppi. Mitä olet mieltä avohoitosi tilasta? Aika lujaa näyttäisi menevän, puheesi on psykoottista. Onko näkö- tai kuuloharhoja?
EN OLE sama tyyppi. Sinä olet psykoottinen ja vainoharhainen, muuten tajuaisit tällä palstalla olevan enemmän kuin kaksi ihmistä. Onko sinulla näkö- ja kuuloharhoja?
Ta-pa itsesi. Olet yhtä vastenmielinen kuin pojat ja miehetkin. Onko sinulla muuten poikalapsia? Kerropa osoitteesi, niin tulen tekemään selvää siitä saas-tai-sesta rumasta haisevasta kersasta.
Voi hyvää päivää. Jos olet ihan oikeasti nainen niin olet kyllä häpeäksi sukupuolellesi. Tai sitten joku jonne joka on päätynyt siihen että täytyy saada naisetkin näyttämään yhtä mt-ongelmaisilta kuin miehet pahimmillaan.
Se on hullu, psykoosissa. Kannattaa vain ilmiantaa kaikki sen sekoilut ja jättää muuten vastaamatta.
Ihan tiedoksi, että Palokassa ja tuolla alueella on aiemmin liikkunut oikeasti tuomittu pedofiili. Tunnetaan mm. nimellä "Kuningas". En todellakaan puolustele tuota naista, mutta tuo pelko siellä taustalla on varmasti vaikuttanut. Missään uutisissa tätä asian taustaa ei ole mainittu, mutta Palokassa asuvat kyllä muistavat tuon "Kuninkaan" ja miten hänestä on varoiteltu
"– En ole halunnut loukata ketään ja pahoittelen tilanteen kehittymistä ja aiheutunuttua harmia, jota olen joutunut nyt myös itse kohtaamaan. Asia on saanut valtavat mittasuhteet somessa ja lisäksi asiaa on virheellisesti vatvottu jopa valtakunnallisessa radiossa, Pekkala kommentoi Keskisuomalaisen haastattelussa. "
No oliko yllätys että asia saa isot mittasuhteet kun syyttää sivullista pedofiliasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. MIKSI kuvittelet kaikkien naisten olevan toistensa kopioita, sieluttomia poikien hyysääjiä?
VIHAAN, INHOAN JA HALEVKSIN POIKALAPSIA NIIN PALJON, ETTEN PYSTY SANOIN KUVAILEMAAN VIHANI, INHONI JA HALVEKSUNTANI SUURUUTTA.
Sinä olet häpeäksi sukupuolellesi, niinkuin kaikki muutkin poikienhyysääjät.
Sellaiset miesvihat sieltä.
Kannattaa hakeutua terapiaan ensitilassa.
Vierailija kirjoitti:
"– En ole halunnut loukata ketään ja pahoittelen tilanteen kehittymistä ja aiheutunuttua harmia, jota olen joutunut nyt myös itse kohtaamaan. Asia on saanut valtavat mittasuhteet somessa ja lisäksi asiaa on virheellisesti vatvottu jopa valtakunnallisessa radiossa, Pekkala kommentoi Keskisuomalaisen haastattelussa. "
No oliko yllätys että asia saa isot mittasuhteet kun syyttää sivullista pedofiliasta?
Kun tämä nainen EI SYYTTÄNYT SIVULLISTA pedofiliasta. Vaan tunnettua pedofilia, ihan nimen kanssa, johon sekoitti viattoman sivullisen. Se että asia kääntyi tuon sivullisen syyttelyksi oli jonkun toisen syy. Pidettäis nyt kuitenkin faktoista kiinni.
AVn persulaki toimi taas;
Ketjuun kuin ketjuun ilmestyy ennenpitkää täysin aiheeseen liittymän persu-suvis-vääntö joka ajaa ketjun sivuraiteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä nainen EI SYYTTÄNYT SIVULLISTA pedofiliasta. Vaan tunnettua pedofilia, ihan nimen kanssa, johon sekoitti viattoman sivullisen. Se että asia kääntyi tuon sivullisen syyttelyksi oli jonkun toisen syy. Pidettäis nyt kuitenkin faktoista kiinni.
Fakta on se että hän syyllisti sivullisen antamalla tämän autosta tuntomerkkejä ja nimeämällä tämän tunnetusi pedofiiliksi, halusi hän syyllistää sivullista tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. MIKSI kuvittelet kaikkien naisten olevan toistensa kopioita, sieluttomia poikien hyysääjiä?
VIHAAN, INHOAN JA HALEVKSIN POIKALAPSIA NIIN PALJON, ETTEN PYSTY SANOIN KUVAILEMAAN VIHANI, INHONI JA HALVEKSUNTANI SUURUUTTA.
Sinä olet häpeäksi sukupuolellesi, niinkuin kaikki muutkin poikienhyysääjät.
Sellaiset miesvihat sieltä.
Kannattaa hakeutua terapiaan ensitilassa.
Kannattaa olla vastaamatta ja painaa ilmiantoa jokaisen viestin kohdalla.
Huvittavasti tästä ketjussa syytetään tuota naista asioista joita hän ei ole tehnyt. Eli alkuperäisen ongelman toisinto :D. Ja miesasiamiehet itse jatkaa ja jatkaa naisen syyttelyä ja huhun levittämistä väärillä tiedoilla vaikka asiaa selitetään kerta toisensa jälkeen. Oh the irony.
Kyse on siitä, että kirjoittajalla ei ole mitään tekemistä, joten hän kirjoittelee someen saadakseen huomiota ja tekemistä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin loistava esimerkki siitä että sananvapaudesta seuraa myös vastuu.
...
Mutta joo, luin kuinka sitä naistakin täällä riepoteltiin kuin rottaa terrierin suussa, jäi siitäkin paha maku suuhun. Luulisi, kun juuri käsiteltiin aihetta ettei pitäisi ihmisiä noin vaan haukkua ja kivittää, niin ymmärrettäisiin hillitä sanojaan, mutta niin vaan täällä toimittiin juuri samoin. Tuomittiin ja haukuttiin.
Saipahan maistaa omaa lääkettää. Tuollainen pedo-epäilyksen leima on erittäin vaikea poistaa, vaikka julkisuudessa sanoittaisiin mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavasti tästä ketjussa syytetään tuota naista asioista joita hän ei ole tehnyt.
Niin mistä?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavasti tästä ketjussa syytetään tuota naista asioista joita hän ei ole tehnyt. Eli alkuperäisen ongelman toisinto :D. Ja miesasiamiehet itse jatkaa ja jatkaa naisen syyttelyä ja huhun levittämistä väärillä tiedoilla vaikka asiaa selitetään kerta toisensa jälkeen. Oh the irony.
Ja siis logiikka menee näin:
Milla: Pekka löi Irmaa, saattoi olla punaisella lapiolla.
Jenni: Markolla on punainen lapio!!!!
Miesasiamiehen huhumylly jauhaa ja jauhaa: Milla syytti Markoa Irman lyömisestä punaisella lapiolla.
Nainen on saanut yksityisviestejä facessa, miestä epäiltiin pedoksi kaupan parkkipaikalla. Nyt on kyllä uhriutuminen naisella huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lukihäiriö tai jotain? Tuossa naisen julkaisussa nimenomaan todettiin tämän rakennusmiehen olevan pedofiili. Se, että nainen kuvitteli tämän miehen olevan joku muu, ei muuta sitä faktaa, että nyt täysin syytöntä miestä on kuviteltu pedofiiliksi esimerkiksi rautakaupassa käydessään.
Oli varmaan mukavaa luettavaa tuon miehen lapsille.
"En valitettavasti saanut rekkaria ylös" tuumii tää naiskonen ja aikoo tiedottaa koululle myös, että on nähnyt henkilön n.n = tunnettu p...... siis.