Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri, oletko ihastunut potilaaseen?

Vierailija
26.09.2018 |

Tapahtuuko sellaista oikeasti? Itse olen käynyt samalla lääkärillä nyt useasti, ja epäilen että hän saattaisi olla ihastunut minuun. Vastaanotolla ollaan juteltu tuttavallisesti, hän on kertonut esim harrastuksistaan ja kertonut kierrellen jopa että on sinkku. Olen pari kertaa nähnyt häntä vapaa-ajalla koska asutaan samalla suunnalla. Toisella kertaa juttelimme hetken ja hän kysyi kuulumisiani. Onko vain normaalia kohteliasta käytöstä, vai voiko olla jotain muuta?

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaidat työpaikkaa, niin eiks oo hyvä tsäänssi kysyy sitä ulos, ku et ole enää sen potilas?

Vierailija
142/155 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun ystäväni kyllä ihastui lääkäriinsä ja lääkäri häneen. Ovat nyt olleet naimisissa n 20 vuotta:)

oliko minkä alan lääkäri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vaidat työpaikkaa, niin eiks oo hyvä tsäänssi kysyy sitä ulos, ku et ole enää sen potilas?

:D

Vierailija
144/155 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Vierailija
145/155 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa keskustelua

Vierailija
146/155 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauranonche kirjoitti:

Olen hammaslääkäri ja muutaman kerran ystävällisyyteni on tulkittu väärin. Facebookissa ovat miespuoliset potilaat lähetelleet viestejä ja kiittäneet ihanasta hoidosta...kiusallista! Eri asia jos tapaisi vapaa ajalla muissa merkeissä. Toki viehätyn komeista ja mukavista potilaista mutta kiellettyä olisi suhdetta aloittaa lääkärin aloitteesta. Tiedän kyllä yhden hammaslääkärin joka on sopinut treffejä hoitotuolista!

Uskon,että tiedän tyypin. :D

Vierailija
147/155 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin 😢

Vierailija
148/155 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuorta sairaanhoitajaa eräs mies oli ruvennut flirttaamaan baarissa "Jossain me on nähty." Sh ei sitten saanut sanotuksi, että minä se viime viikolla annoin sinulle sen peräruiskeen. 

Vierailija
149/155 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän nuorta sairaanhoitajaa eräs mies oli ruvennut flirttaamaan baarissa "Jossain me on nähty." Sh ei sitten saanut sanotuksi, että minä se viime viikolla annoin sinulle sen peräruiskeen. 

😂

Vierailija
150/155 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin 😢

miksi?

Vierailija
151/155 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin 😢

miksi?

Olisi ihanaa olla osaavissa käsissä. Äly ja pitkäjänteisyyskään eivät ole miinuksia. No, aina saa haaveilla.

Vierailija
152/155 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauranonche kirjoitti:

Olen hammaslääkäri ja muutaman kerran ystävällisyyteni on tulkittu väärin. Facebookissa ovat miespuoliset potilaat lähetelleet viestejä ja kiittäneet ihanasta hoidosta...kiusallista! Eri asia jos tapaisi vapaa ajalla muissa merkeissä. Toki viehätyn komeista ja mukavista potilaista mutta kiellettyä olisi suhdetta aloittaa lääkärin aloitteesta. Tiedän kyllä yhden hammaslääkärin joka on sopinut treffejä hoitotuolista!

Sano etunimen eka kirjain

Vierailija
153/155 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauranonche kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauranonche kirjoitti:

Sano etunimen eka kirjain

en

Vierailija
154/155 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Vierailija
155/155 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin suostun panemaan potilasta jos on nainen eikä yli 90 kg. Pyydä suoraan vaan! T. Gynekologi

Mulla oli tällainen eläkeikäinen yksityisvastaanottoa pitävä miesgynekologi, jolle kerran päädyin, kun muille ei aikoja ollut nopealla aikataululla. Todella härski vaikutelma, en mene enää koskaan sille.

Vielä härskimpi tunne minulle tulisi naisgynekologin vastaanotolla, jos tietäisin että se ei tykkää miehistä.

Ketju on lukittu.