Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisarvaimot! Keskustelua sarjasta!

Vierailija
26.09.2018 |

Kuka muu katselee?

Tämän hetkinen inhokki: Tony! Ja Mykelti kakkosena. Ja iki-inhokki Mariah kolmosena.

Ovat muuten muuttaneet pois tuolta Vegasista. Arizonassa nykyään uusi asuinpaikka.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikein elättävät perheensä ja 4 uutta taloa?

Vierailija
2/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sarjasta jotain tienaa ja sitten niillä on eri bisneksiä, joista ei paljon huutele, paitsi korumallistosta.

Kody vähän jo kyllästynyt Robyniin? Oli ennen niiiin rakastunut siihen, eikä paljon osannut sitä peitellä muiden vaimojen läsnäollessakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen katsellut, toivon että Meri hommaisi itsevarmuutta ja lähtisi suhteesta jos ei ole onnellinen.

Vierailija
4/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christine on nuortunut ja laihtunut. Ihanan hassu persoona. Mun suosikkeja Hunter ja Maddy. Naisista Meri tai Christine. Kodyn hiukset on nykyisin kuin linnunpelättimellä. Leikkais ne ja pois kun kaljuuntuu.

Vierailija
5/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko jo muuttaneet pois Vegasista vai vieläkö siellä? Saiko Meri sen talon?

Vierailija
6/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri on jätetty tai jättäytynyt muun perheen ulkopuolelle, eikä kodyn kanssakaan ole mitään romanttista. En ymmärrä miksi se ei nosta kytkintä ja lähde.

olen pannut merkille myös robynin lapset, hän ei paljon luota muihin eikä jätä omia lapsiaan muille äideille hoitoon.

Raha asiaa olen myös miettinyt, maksaa muuten ihan kiitettävästi ruokkia, majoittaa ja kouluttaa tollanen lapsi määrä ja siihen päälle vielä autot,ei Kait ne niin paljon tuosta ohjelmasta maksa?

Vierailija
7/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen katsellut, toivon että Meri hommaisi itsevarmuutta ja lähtisi suhteesta jos ei ole onnellinen.

On jo lähtenyt ja muuttanut Utahiin , ja on löytänyt myös uuden, yksiavioisen miehen.

Vierailija
8/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurannut alusta asti. Kiva kun tulee uusia jaksoja, vaikkakin evvk tonyn ja mykeltin häät. En halua tietää paljastuksia vaan mielummin katson jaksot. Olen myös miettinyt mistä rahaa tulee, tuntuvat tuhlaavan aika paljon. Luulisi elävän säästeliäästi kun on noin paljon lapsia. Mä tykkään Janellesta.

Vierailija
9/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sarjasta jotain tienaa ja sitten niillä on eri bisneksiä, joista ei paljon huutele, paitsi korumallistosta.

Kody vähän jo kyllästynyt Robyniin? Oli ennen niiiin rakastunut siihen, eikä paljon osannut sitä peitellä muiden vaimojen läsnäollessakaan.

Kody on halunnut jo viidettä vaimoa itselleen ja Robyn on siitä suuttunut, ja myös Janelle ja Christine.

Merihän ei enää ole Kodyn kuvioissa, hän on löytänyt itselleen oman elämän muualta.

Vierailija
10/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut alusta asti. Kiva kun tulee uusia jaksoja, vaikkakin evvk tonyn ja mykeltin häät. En halua tietää paljastuksia vaan mielummin katson jaksot. Olen myös miettinyt mistä rahaa tulee, tuntuvat tuhlaavan aika paljon. Luulisi elävän säästeliäästi kun on noin paljon lapsia. Mä tykkään Janellesta.[/ quote]

Saivat tuosta tv-sarjasta hyvin muhkeasti rahaa ja niillä elivät.

Vierailija
11/11 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tästä alkaa uudet jaksot?