Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri, oletko ihastunut potilaaseen?

Vierailija
26.09.2018 |

Tapahtuuko sellaista oikeasti? Itse olen käynyt samalla lääkärillä nyt useasti, ja epäilen että hän saattaisi olla ihastunut minuun. Vastaanotolla ollaan juteltu tuttavallisesti, hän on kertonut esim harrastuksistaan ja kertonut kierrellen jopa että on sinkku. Olen pari kertaa nähnyt häntä vapaa-ajalla koska asutaan samalla suunnalla. Toisella kertaa juttelimme hetken ja hän kysyi kuulumisiani. Onko vain normaalia kohteliasta käytöstä, vai voiko olla jotain muuta?

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkäri voi ihastua potilaaseensa. Ystäväni työterveyslääkäri oli parin tapaamisen jälkeen jo aivan lääpällään häneen ja lopulta ehdotti "päiväkahvitteluja". Mitäs siitä, vaikka kotona odottaa vaimo ja lapset. Lääkärillä taisi alkaa keski-iän kriisi, ystäväni oli n. 25v.

Vierailija
42/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella nuorella mieslääkärillä on ainakin 5 naispuolista ent.potilasta, jotka seuraa ja vakoilee heitä. Jotkut on todella pelottavia ,tulevat jopa työpaikalle asti lymyilemään ja kesksiävät tikusta asiaa. Miespotilaat jahtaavat hyvännäköisiä hoitajia riesaksi asti. Seuraavat autolla kotiovelle, vaikka tietää, että on perheellinen ja naimisissa. Toispaikkakuntaiset soittelevat kotiin kun ovat tulossa Helsinkiin kontrolliin, muistaavat nimet ym. nimineulasta. Ammattiriesa sairaalassa.

Tämä on valitettavasti arkipäivää. Kiusallista ja ällöttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella nuorella mieslääkärillä on ainakin 5 naispuolista ent.potilasta, jotka seuraa ja vakoilee heitä. Jotkut on todella pelottavia ,tulevat jopa työpaikalle asti lymyilemään ja kesksiävät tikusta asiaa. Miespotilaat jahtaavat hyvännäköisiä hoitajia riesaksi asti. Seuraavat autolla kotiovelle, vaikka tietää, että on perheellinen ja naimisissa. Toispaikkakuntaiset soittelevat kotiin kun ovat tulossa Helsinkiin kontrolliin, muistaavat nimet ym. nimineulasta. Ammattiriesa sairaalassa.

Oletteko itse lääkäreitä vai mistä tiedätte? Aika omituiselta kuulostaa..

Vierailija
44/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko itse lääkäreitä vai mistä tiedätte? Aika omituiselta kuulostaa..

Niinpä

Vierailija
45/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kommentoida tänne eilen monesti mutta mun kommentit meni jonoon odottamaan hyväksyntää eikä niitä koskaan hyväksytty... no uusi yritys.

Ei ole ollut tarkoitus ahdistella häntä, kamalaa jos hänelle olisi tullut sellainen olo. Ehkä sitten tulkitsin kaiken väärin... mutta silti ihmetyttää miksi hän kyselisi kuulumisiani vapaa-ajalla. Ap

Vierailija
46/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, miksi mun kommentit ei mene läpi vaan tulee että odottaa hyväksyntää! Ihan asiallisia kommentteja yritän laittaa. Ap

Vierailija
47/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa nyt tuli heti tuo yksi... sitä siis yritin että ei ole ollut tarkoitus häiritä häntä missään nimessä. Itse hän vapaa-ajalla on luonut minuun pitkiä katseita ja kysellyt kuulumisiani. Tosin minä menin hänelle juttelemaan, mutta se oli sen jälkeen kun katsoimme ensin pitkään toiaiamme silmiin. Mutta ehkä olisi ollut tyly eikä jatkanut keskustelua jos se häntä olisi häirinnyt? No mutta ehkä unohdan koko jutun :( ap

Vierailija
48/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli näköjään ah dist tel la sana mitä ei saa kirjoittaa, korvasin sen häiritä sanalla ja meni heti läpi :D

Vierailija
49/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan jotenkin usko.. tai sitten täytyy olla jostain mielenterveysongelmasta kyse jos noin alkaa kyttäämään ja ah distelemaan. Mutta että jokaisella nuorella mieslääkäriä 5 naispotilasta riesana vakoilemassa... siis vakoilee miten? Ap:n tapauksessa ei kuitenkaan samasta ollut kyse.

Vierailija
50/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa nyt tuli heti tuo yksi... sitä siis yritin että ei ole ollut tarkoitus häiritä häntä missään nimessä. Itse hän vapaa-ajalla on luonut minuun pitkiä katseita ja kysellyt kuulumisiani. Tosin minä menin hänelle juttelemaan, mutta se oli sen jälkeen kun katsoimme ensin pitkään toiaiamme silmiin. Mutta ehkä olisi ollut tyly eikä jatkanut keskustelua jos se häntä olisi häirinnyt? No mutta ehkä unohdan koko jutun :( ap

Missä katoitte toisianne pitkään?

51/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että joillakin lääkäreillä nyt vaan on tapana kysellä kuulumisia. Rikkoo tavallaan jään ja saa potilaan rentoutumaan vastaanotolla.

Me käytiin vuosia samalla lastenlääkärillä ja joka kerta tuo kysyi kuulumiset, siis muutkin kuin lääketieteelliset. En ajatellut että tuossa olisi ollut mistään ihastumisesta kyse.

Vierailija
52/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä katoitte toisianne pitkään?

Vapaa-ajalla, en nyt tarkkaa paikkaa ajatellut kertoa.

Vierailija
53/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todella ihastunut.

Vierailija
54/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon todella ihastunut.

Keneen?

Vierailija
55/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon todella ihastunut.

Keneen?

Sinuun

Vierailija
56/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon todella ihastunut.

Keneen?

Sinuun

Ihanaa, toiveajattelu heräsi :D oletko lääkärini? Sano millä kirjaimella mun nimi alkaa :D

Vierailija
57/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon todella ihastunut.

Keneen?

Sinuun

Ihanaa, toiveajattelu heräsi :D oletko lääkärini? Sano millä kirjaimella mun nimi alkaa :D

En sano.

Vierailija
58/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon todella ihastunut.

Keneen?

Sinuun

En sano.

Höh :( no sano mistä viimeksi puhuttiin kun nähtiin :)

Vierailija
59/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon todella ihastunut.

Keneen?

Sinuun

En sano.

Höh :( no sano mistä viimeksi puhuttiin kun nähtiin :)

Missä nähtiin?

Vierailija
60/155 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain juuri luin, että silmät muuttuu verisemmät näköiseksi jos ihastuksen kohde läsnä.

verinen/verestävä ja vetinen on kyllä niin eri näköistä, kumpaa tässä tarkoitetaan, vai onko jompikumpi typo?

Ikinä kuullutkaan, että sen paremmin vetistävät kuin verestävätkään silmät ihastuneisuudesta kertoisivat, mutta kulmakarvat kyllä miehellä kohoavat ja pupillit laajenevat.

Ketju on lukittu.