Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri, oletko ihastunut potilaaseen?

Vierailija
26.09.2018 |

Tapahtuuko sellaista oikeasti? Itse olen käynyt samalla lääkärillä nyt useasti, ja epäilen että hän saattaisi olla ihastunut minuun. Vastaanotolla ollaan juteltu tuttavallisesti, hän on kertonut esim harrastuksistaan ja kertonut kierrellen jopa että on sinkku. Olen pari kertaa nähnyt häntä vapaa-ajalla koska asutaan samalla suunnalla. Toisella kertaa juttelimme hetken ja hän kysyi kuulumisiani. Onko vain normaalia kohteliasta käytöstä, vai voiko olla jotain muuta?

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
2/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla näköjään ruuhka-aika...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä romansseja ihmeellisemmistäkin lähtökohdista alkanut.

Vierailija
4/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän psykiatrisi?

Itse olen taas ihastunut terveyskeskuslääkäriini. No hän ei kyllä taida olla minuun mutta joo.

Vierailija
5/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lääkärikin vaan ihminen joka voi ihastua kehen tahansa niinkuin kuka tahansa muukin.

Vierailija
6/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa onko kyse ollu varsinaisesti ihastumisesta, mutta ainakin olen ollut voimakkaasti viehättynyt potilaastani.

Terv. lääkäri

Vierailija
7/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aina mahdollista etenkin jos useamman kerran säännöllisesti joudut käymään hänen vastaanotolla. Ei se kai paikkaa katso missä ihastuminen voi tulla? Lääkäri voi kysyä kyllä kuulumisia ihan muuten vaan ilman, että taustalla on mitään. 

Vierailija
8/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla näköjään ruuhka-aika...

Tai sitten täällä ei vaan pyöri lääkäreitä ruuhkaksi asti vastailemassa typeriin kysymyksiin.

Vierailija
9/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän psykiatrisi?

Itse olen taas ihastunut terveyskeskuslääkäriini. No hän ei kyllä taida olla minuun mutta joo.

Ei ole psykiatri. Ap

Vierailija
10/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa onko kyse ollu varsinaisesti ihastumisesta, mutta ainakin olen ollut voimakkaasti viehättynyt potilaastani.

Terv. lääkäri

Terv. Urologi😷

Vierailija
11/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. lääkäri

Kiva kuulla lääkärin kokemus :) haluaisitko vielä vastata, että jätitkö tunteesi siihen, vai voisitko kuvitella tekeväsi lähempää tuttavuutta potilaan kanssa? Ap

Vierailija
12/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato vettyykö lääkärin silmät kun menet seuraavan kerran vastaanotolle. Tuota reaktiota ei ihastunut henkilö pysty estämään.

Vierailija
13/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lääkäri, mutta alalla jossa olen vähän samantyyppisessä asiantuntijaroolissa verraten asiakkaaseen/lääkärin tapauksessa potilaaseen.

Olen vain ihminen, joten luonnollisesti jotkut ihmiset ovat herättäneet kiinnostukseni ja niin voi olla tuon lääkärinkin tapauksessakin.

Mikäli olet kiinnostunut ja tiedät hänen olevan vapaa, suosittelen sinua lähestymään häntä vapaa-ajalla sopivan paikan tullen. Älä lähesty töissä, koska luonnollisesti ammattitaitoinen ammattilainen ei voi reagoida asiaan työympäristössä. (Ja ehkä jos kyseessä on esimerkiksi psykiatrisi niin suosittelen etsimään seuraa joka ei ole hoitokontaktisi. :D)

Vierailija
14/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aina mahdollista etenkin jos useamman kerran säännöllisesti joudut käymään hänen vastaanotolla. Ei se kai paikkaa katso missä ihastuminen voi tulla? Lääkäri voi kysyä kyllä kuulumisia ihan muuten vaan ilman, että taustalla on mitään. 

Olen käynyt hänen vastaanotollaan vuoden aikana noin viisi kertaa. Harmi vaan kun olen juuri muuttamassa ja vaihtamassa työpaikkaa, hän oli siis työterveyslääkärini, joten enpä taida nähdä häntä enää... Olisin halunnut tietää oliko välillämme jotain vai oliko tämä vain minun kuvitelmaa. Koskaan aiemmin lääkärit eivät ole olleet yhtä tuttavallisia, tai tervehtineet vapaa-ajalla, luoneet kaupassa pitkiä katseita jne... Hän on komea mies, ja minä myös ihan näyttävä urheilullinen nainen, myös korkeasti kouluttautunut. Eli sillä tapaa samaa "tasoa", ja juttu ainakin on luistanut. Ap

Vierailija
15/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seuraavalla kerralla kun tapaatte kysy että löhtiskö hän kahville!

Vierailija
16/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No seuraavalla kerralla kun tapaatte kysy että löhtiskö hän kahville!

Pelkään vaan että emme tapaa enää niin helposti :( ap

Vierailija
17/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. lääkäri

Oletko plastiikkakirurgi?

Vierailija
18/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato vettyykö lääkärin silmät kun menet seuraavan kerran vastaanotolle. Tuota reaktiota ei ihastunut henkilö pysty estämään.

Minulle kävi näin. Siis voitko, tämän kommentin kirjoittaja vähän avata, mikä reaktio on silmien vettyminen? Luulin ihastusta omaksi fantasiakseni...En ole siis Ap

Vierailija
19/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain juuri luin, että silmät muuttuu verisemmät näköiseksi jos ihastuksen kohde läsnä.

Vierailija
20/155 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain juuri luin, että silmät muuttuu verisemmät näköiseksi jos ihastuksen kohde läsnä.

Siis vetisiksi.

Ketju on lukittu.