Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset millaisista miehistä oikeasti pidätte? :D

Vierailija
26.09.2018 |

Kertokaa

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti aivan laidasta laitaan. Olen käynyt kuumana niin lyhyisiin ja laihoihin kuin pitkiin ja lihaviin miehiin. Hiuksillakaan ei väliä, kaikki kaljusta pitkiin hiuksiin ja siltä väliltä käy. Useammin tosin olen ihastunut tummahiuksisiin kuin vaaleahiuksisiin miehiin. Tärkeintä on luonne, itsevarmuus, tuoksu, huumorintaju ja "se jokin". Nykyisessä seurustelukumppanissani kiinnitin ensimmäiseksi huomiota jämäkkään kädenpuristukseen ja uskomattoman kauniisiin, kirkkaisiin silmiin.

Vierailija
22/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs. Suojeleva. Kiltti ja kunnollinen. Luotettava. Mun pimppa kostuu kun ajattelen miehekkään ja rakastavan yhdistelmää...

Mies, joka on rehellisesti mies haluineen, toiveineen... Saan olla nainen, saan olla vähän emohahmo mutta toisaalta pikkutyttö prinsessa.

Ok, en suostu ikä päivänä vaihtamaan auton renkaita. Mutta lupaan hemmotella koko perhettä mun ruilla ja leipomuksilla...

Ja pidän kodin siistinä ja hoidan lapset! Mutta mies vaihtaa sulakkeen!

Ja olen kuuma sängyssä! Teen aloitteita. Haluan nimen omaan miestö! Ja kiimassa toisinaan....

Haluan miestä alkukantaisesti. Saat olla juuri sitä mitä olet. Nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttimiehistä! Intohimo tietotekniikkaan on tärkeintä ja silmälasit ehdoton plussa myös. En viehäty lapsia haluavista/lapsia tehneistä miehistä, alkoholinkäyttäjistä, tupakoitsijoista, uskiksista tai mustasukkaisista miehistä. Pitää olla seikkailunhalua ja optimistinen, iloinen ote elämään. Ja sängyssä täysin umpipervo.

Vierailija
24/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju, äly, katse, ihana hymy, tuoksu. Siis miehen oma tuoksu.

Itsestäänselvää hyvä hygienia ja ettei ole narkkari tai juoppo.

Monennäköisiin ja -kokoisiin olen ihastunut.

Vierailija
25/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, hoikka (hinteläkin käy), älykäs, kohtelias, siisti, hyväntuoksuinen, rauhallinen nörttityyppi. Introverttiys ei haittaa, jos kuitenkin pystyy kohtuudella kommunikoimaan. Mielellään tykkää fyysisestä läheisyydestä, mutta on uskollinen ja rehellinen. Viihtyy luonnossa paremmin kuin kuppilassa ja konsertissa enemmän kuin urheilutapahtumissa. Ei polta eikä kännää.

Vielä jos olisi käyrätorvea soittava vaalea pisamainen punatukka, niin parempaa en osaisi kuvitella.

Vierailija
26/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs, tummahiuksinen, tykkää,että nainen on naisellinen ja huoliteltu. Pituudella ei mitään väliä. Huumorintajuinen,ei nipottaja, suurpiirteinen, empaattinen, hauska. Ulkoisesti Milo Ventimiglia on niin ihanne kuin vaan voi olla.

Vierailija
27/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla luikero vartalo, silmät kaukana toisistaan ja vähän önisevä ääni.

28/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä treenattu vartalo, kaunis valkoinen hymy, siistit hiukset (ei kaljua, siiliä tai liian pitkiä hiuksia!), pieni päivetys iholla, iloinen olemus, hyvä tyylitaju, hyvä ammatti ja rahaa, hyvä seksissä, herrasmiesmäinen luonne

Alkoi kiinnostamaan minkälainen on valkoinen hymy?

Vierailija
29/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiikkaan liittyviä ehtoja (osa linkyttyy elintapoihin ja asenteeseen):

-Selkeästi isompi kokoinen kuin minä (olen itse mininainen eli ei vaadi ihmeitä)

-Urheilullinen, ei siis sali-Make vaan harrastaa jotain lajia (ei tarvitse olla huippu-urheilija, itseasiassa mielummin ei, koska se vie vähintään puolet elämästä) ja on siinä hyvä, esim. uimari

-Komea, vahvat piirteet

Henkisiä ominaisuuksia (mitkä selviää vahta tutustuessa, en siis voi kilometrin päähän ihastua esim. älykkyyteen):

-Karisma, viisaus ja vastuullisuus

-Itsevarmuus ja huumorintaju

-Menestys, en voisi sietää aikaansaamatonta kumppania vaikka kaveriksi sellaisen kelpuuttaisin

-Inhimilliset arvot, ei siis välitä arvostella ja tuomita heikompiaan, mieluummin aurramishaluinen ja kaikkiea kunnioittava kuin m*lkku (tämä on jopa tärkein)

Muita minulle tärkeitä, joista voin tilanteen mukaan joustaa:

-Ei lapsia aiemmista liitoista, mieluummin ei aiempia liittoja tai ainakaan juuri päättyneitä

-Päihteettömyys, toivon mieheltä, että alkoholi on todellakin kohtuukäytössä, ei edes säännöllisesti muutamaa saunakaljaa vaan aktiivisempi mies, joka ei ole jatkuvasti rentoutumassa vaan jonka kanssa muita kokemuksia ja vaihtelua, toki ruoan kanssa saa juoda viiniä jos alkoholi ei oikeasti ole ongelma

-Sängyssä halujen pitää kohdata, ei siis lähetyssaarnaajaa pimeässä (josta jossain ketjussa puhetta) eikä aina kakkoseen

Vierailija
30/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erämies. Niitä on kahta sorttia, pieniä ja ketteriä ja isoja ja rotevia. Yleensä olen tykännyt pienistä ja ketteristä. Sellainen mies tykkää luonnosta ja eläimistä, metsästää ja kalastaa ja sen sellaista.

Älyä pitää olla ja tervettä järkeä ja korkea moraali, vankat periaatteet.  Ei saa uskoa chakroihin tai kundaliinienergiaan eikä soittaa kitaraa. Eikä luulla olevansa hauska. Armeija täytyy olla käytynä, mielellään RUK, vähintään AUK.

Naaman ei ole väliä kunhan ei ole aknea (tässä iässä kellään ei kyllä olekaan).  Parta on plussaa. Muita ihokarvoja ei saa ajella. Vehje mieluiten keskikokoinen, ei missään nimessä iso.

Tulotasolla ei ole väliä kunhan itsensä elättää.

EI TATUOINTEJA.

Tämmöisen kanssa nyt on oltu 15 vuotta yhdessä.

Miksei saa soittaa kitaraa?

Vierailija
31/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka kanssa on helppo jutella, ei ole liian vakava (paitsi silloin kun oikeasti tarvitsee olla), on jonkin verran samoja kiinnostuksen kohteita. Luotettava, kiltti, ei käytä huumeita.

Ulkonäöstä vaikea sanoa, kun viehätyn aika monen näköisistä miehistä. Pitkät tai pitkähköt hiukset on ehkä parhaat, mutta en kyllä välittäisi vaikka mies olisi kaljukin, jos on luonteeltaan sellainen jonka kanssa on mukava olla.

Tykkään kyllä, että jonkin verran ainakin panostaa pukeutumiseen.

Mielellään hoikka tai normaalipainoinen, tai ei ainakaan hirveästi ylipainoa. Pituudella ei ole väliä.

Niin ja ei ole väliä silläkään, onko mies töissä vai työtön vai opiskelija tai mitä nyt voikaan olla, kunhan elämänhallinta on suurin piirtein kohdillaan (tällä tarkoitan esimerkiksi sitä, että ei ota koko ajan pikavippejä tai käytä kaikkia rahoja päihteisiin ja elä velaksi)

Vierailija
32/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja helläsydäminen. Voisi toimia vapaaehtoisena eläinsuojelussa tms.

Vierailija
33/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erämies. Niitä on kahta sorttia, pieniä ja ketteriä ja isoja ja rotevia. Yleensä olen tykännyt pienistä ja ketteristä. Sellainen mies tykkää luonnosta ja eläimistä, metsästää ja kalastaa ja sen sellaista.

Älyä pitää olla ja tervettä järkeä ja korkea moraali, vankat periaatteet.  Ei saa uskoa chakroihin tai kundaliinienergiaan eikä soittaa kitaraa. Eikä luulla olevansa hauska. Armeija täytyy olla käytynä, mielellään RUK, vähintään AUK.

Naaman ei ole väliä kunhan ei ole aknea (tässä iässä kellään ei kyllä olekaan).  Parta on plussaa. Muita ihokarvoja ei saa ajella. Vehje mieluiten keskikokoinen, ei missään nimessä iso.

EI TATUOINTEJA.

Kuka sellaista epämääräistä ulinaa ja rämpytystä jaksaa kuunnella.

Vierailija
34/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI TATUOINTEJA.

Mä jaksaisin, itsekin rämpytän pianoa.

Vierailija
35/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa, iloinen luonne, rahaa ja iso muna

Mies on bodattu bodari mutta nainen on aika perus kroppainen

Vierailija
36/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuoksu

Katsoo silmiin

Älykäs ja terävä

Hyvä huumori

Hyvä itsetunto

Itsenäinen

Hiukan herkkä

Siistii hiukan munakarvoja

Parraton

Ei tatuointeja

Ei aivan hulluja ylilyöviä äijäharrastuksia (juoksee hullunkiilto silmissä ampumassa eläimiä tai jonkun autonraadon kimpussa alati)

Voisi olla eläinrakas

Leikkaa varpaankyntensä

Osaa jonkun verran kokata

Penis n 16-17 cm, 5 cm paksu

Ei omista pelikonetta

Tykkäisi luonnosta

Hyvä suutelija

Hyvä na i maan

Tuo joskus kukkia

Hyvät käytöstavat

Vierailija
37/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI TATUOINTEJA.

Etkö koskaan ole tavannut sitä tyyppiä, joka juhlissa näkee kitaran ja alkaa omasta mielestään viihdyttämään muita? Kaikista kauhuin on se, joka laulaa oman soittonsa mukana.

Vierailija
38/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, luotettava, empaattinen ja sellaisella rauhallisella tavalla itsevarma, eli ei tee itsestään mitään suurempaa numeroa. Lisäksi on tärkeää, että mies on kanssaihmisille ystävällinen ja kohtelias.

Vierailija
39/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen. Huumorintajuinen. Arvostaa itseään ja muita.

Vierailija
40/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytyy joka päivä sekä vaihtaa alkkarit, sukat ja t-paidat myös päivittäin. Hyvät hampaat.