Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset millaisista miehistä oikeasti pidätte? :D

Vierailija
26.09.2018 |

Kertokaa

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä treenattu vartalo, kaunis valkoinen hymy, siistit hiukset (ei kaljua, siiliä tai liian pitkiä hiuksia!), pieni päivetys iholla, iloinen olemus, hyvä tyylitaju, hyvä ammatti ja rahaa, hyvä seksissä, herrasmiesmäinen luonne

Vierailija
2/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on vastata, ei mitään. Oot kuitenkin päättänyt tuloksen etukäteen valmiiksi ja sen mukaan ettei sun tarvi ikinä mennä ulos kämpästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Maningello, on naimisissa täydellisen miesten unelman Sofia Vergaran kanssa. Kummallakin yhtä epätodellisen täydellinen kroppa.

Vierailija
4/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa, iloinen luonne, rahaa ja iso muna

Vierailija
5/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaikea...not. pitkä, tumma ja komea .

Vierailija
6/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffarit

Vierailija
7/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, kohtelias, empaattinen. 💚

Vierailija
8/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit

Vierailija
9/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverina voin pitää minkälaisesta miehestä tahansa.

Seksikumppaniksi käy suht moni ok:n oloinen mies jonka kanssa synkkaa ja on vähän silmäpeliä.

Suhteeseen haluan miehen jolla on samanlaiset arvot kuin itsellä, jonka kanssa synkkaa sängyssä ja jonka kanssa on jotain muutakin yhteistä kuin seksi.

Vierailija
10/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Akateeminen

-Herrasmies

-Varakas

-Tuuheat tummat hiukset

-Siniset tai ruskeat silmät

-Kauniinkomeat kasvot, (ei mikään jykevä ruma laatikkoleuka)

-Urheilullinen mutta ei mikään steroidibodari

-Pitkä

-Tyyli klassinen mutta samalla nuorekas/moderni

-Hyväntuoksuinen

-Hyvä iho

-Ei juo alkoholia tai polta tupakkaa

-Päivettynyt tai hiukan tummempi iho

-iältään 23-27-vuotias

Vierailija
11/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaikea...not. pitkä, tumma ja komea .

Terveisin ap.

Vierailija
12/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuisista, luotettavista ja rehellisistä.

Isokokoisuus on plussaa koska olen itsekin. Rintakarvat on plussaa, parta miinusta. Ylipainokaan ei haittaa, mutta kiva jos on sitten vähän lihaksiakin, niitä on kiva hipelöidä samalla kuin niitä rintakarvoja.

Pitää toki olla lapsirakas, eläinrakas ja muutenkin jonkin verran sosiaalinen vaikka ei tarvi mikään lörppä koko porukan naurattajapelle olla. Sovinisti ei kelpaa missään nimessä, pitää olla ns. maalaisjärkeä ja osata käsilläänkin jotain tehdä, mutta ei haittaa jos teettää ammattimiesten työt ammattimiehillä, ei tarvi itse tehdä remonttia tai korjata autoa. Kotityöt pitää tehdä tasapuolisesti, eli äidin pilalle lellimät älkööt vaivautuko.

Minä tykkään keskustelutaitoisista ihmisistä yleensäkin koska tykkään keskustella, jopa väitellä yhteiskunnallisista asioista ja politiikasta, mutta myös kaikesta muusta maan ja taivaan välillä. Miehen pitää olla kiinnostunut muustakin kuin urheilusta, esim. minusta. Auto ei saa olla rakastajattarena ja kolmantena pyöränä suhteessa, eikä myöskään anoppi.

Miehinen mies joka on perheen pää, vastuunkantaja mutta myös rento, myöskään turhan nipottajat älkööt vaivautuko.

Vierailija
13/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, luonnostaan roteva ja harteikas, treenaa kuitenkin ahkerasti, älykäs, matemaattisesti lahjakas, huumorintajuinen, herrasmies, kuuluu ylimpään tulodesiiliin, keskimääräistä isompi kalu.

Vierailija
14/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies pitää huolta itsestään. Ei haise, käy lenkillä ja kuntosalilla. Ottaa huomioon edelleen 12 vuoden yhdessäolon jälkeen. Täytyy sanoa, että kun epäileväinen olen, että se loppuu vuoden jälkeen. Ei ole loppunut. Yhteistä lasta ei ole, mutta tytär on hänelle kuin oma lapsi. Mieheni ei voi saada omia lapsia, vaikka olisin hänen kanssaan halunnut. Hän kysyi haittaako se, kun ei voi saada omia. Ei haittaa kun näen miten on tyttäreni kanssa. Tytär rakastaa ylikaiken miestäni, kun hänen oma biologinen isä on häipynyt ja häntä ei kiinnosta. Isäksi sanoo. Turvallinen olo meillä molemmilla. Olen niin kiitollinen, että hän on meidän elämässä.

Vierailija
15/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisessa olemuksessa miellyttää, jos on vartaloltaan sopusuhtainen (ei siis mikään lihaksikas, mutta ei myöskään joku kaljamahainen), tykkään ennemmin pitkistä kuin lyhyistä hiuksista miehellä, eniten pidän lyhyistä miehistä tarkoittaen noin 155-165cm. Kasvoista komea olisi plussaa! Hyvä ominaistuoksu (tämä on tärkeä!).

Luonteeltaan tiestysti positiivinen, rehellinen, humorintajuinen. Ei petä, haasta riitaa joka asiasta, harrasta mykkäkouluja tai katoiluja, käyttää alkoholia kohtuudella tai mieluiten ei ollenkaan.

Vierailija
16/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, fiksu ja huumorintajuinen. Ottaa muut ihmiset huomioon, kykenee loogiseen ajatteluun eikä ota elämää liian vakavasti. Osaa huolehtia itsestään. Haluaa nauttia elämästä. Ulkoisesti pitäisi olla omaa silmää jollain tavalla miellyttävä, ei mitään tarkkoja kriteereitä siinä.

Vierailija
17/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi iih! Tämä on vaikea..mulla on vähän erikoinen miesmaku: pitkä, tumma ja komea.

Vierailija
18/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erämies. Niitä on kahta sorttia, pieniä ja ketteriä ja isoja ja rotevia. Yleensä olen tykännyt pienistä ja ketteristä. Sellainen mies tykkää luonnosta ja eläimistä, metsästää ja kalastaa ja sen sellaista.

Älyä pitää olla ja tervettä järkeä ja korkea moraali, vankat periaatteet.  Ei saa uskoa chakroihin tai kundaliinienergiaan eikä soittaa kitaraa. Eikä luulla olevansa hauska. Armeija täytyy olla käytynä, mielellään RUK, vähintään AUK.

Naaman ei ole väliä kunhan ei ole aknea (tässä iässä kellään ei kyllä olekaan).  Parta on plussaa. Muita ihokarvoja ei saa ajella. Vehje mieluiten keskikokoinen, ei missään nimessä iso.

Tulotasolla ei ole väliä kunhan itsensä elättää.

EI TATUOINTEJA.

Tämmöisen kanssa nyt on oltu 15 vuotta yhdessä.

Vierailija
19/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oikeesti ihastunut niin monenlaiseen mieheen, ja kun alan miettimään yhtenäväisyyksiä niin pitää olla mukava ja kiinnostava. Mukavalla tarkoitan oikeasti sellaista ihmistä, joka ottaa toiset huomioon ja on aidosti välittävä. Mutta jos mukava mies ei ole kiinnostava, niin ei tule mitään. Ja kiinnostava voi olla niin monella tavalla: huumorintaju, äly, joku mystinen charmi tai melkein mitä vaan, kunhan vaan kemiat kohtaavat. Ulkonäöllisesti mun ihanne on varmaankin joku 180 cm, suht lihaksikas muttei täysin rasvaton, hyvä tyylitaju, ja tottakai kasvot on tärkeimmät. 

Vierailija
20/68 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen ja empaattinen. Ikä 18-22v. (Itse 19v)