Puhutaan suomalaisten huonokäytöksisyydestä
Suomalainen ei viitsi sanoa edes "sori" vahingossa tönäistessään jotakuta, koska hui kauhistus, siinähän joutuisi ottamaan kontaktia tuntemattomaan. Vaan yllättävää kyllä, vielä enemmän kuitenkin ärsyttää se ainainen tuijottaminen julkisilla paikoilla heti jos vähänkin jotain erikoista tapahtuu. Erittäin epäkohteliaasti möllötetään heti jos jollain on vaikka kaupassa käteinen loppu tai jos joku juoksee bussiin eikä ehdi. Ihan sama kuinka pieni asia kyseessä, suomalainen kyllä tuijottaa naama norsunveenä. Yrittäkääs nyt käyttäytyä.
Kommentit (48)
Minuakin ärsyttää se epäkohteliaisuus, ei välttämättä vastata kaupan kassalle tervehdykseen. Minusta ihan perusjuttuja, olit sitten kuoleman väsynyt tai sairaana. Ihmiset ovat myös pienemmissä kaupungeissa kovia tuijottelemaan jokaista vastaantulevaa. Huh, raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet kuin naisetkin voisi miettiä käytöstapojaansa. Mulla on arabimies ja oon paljon tekemisissä hänen sukulaisten kanssa islamin yhteisöllisyyden takia. Ero on aika suuri. Arabimiehistä ei löydy alkoholisteja, he ovat aina niin herrasmiehinä ja arabimiehen käsissä nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi: mies avaa naiselle oven, tarjoutuu kantamaan kauppakassit ja ojentaa jopa käden autosta nousevalle naiselle. Suvun naisiakin paasataan sillä heidän ei tarvitse tehdä raskaita töitä. Moniko suomalainen mies tuohon suostuisi koska nainen "on niin itsenäinen ja tasa-arvoinen". Kiroilla ja tapella kyllä osataan kuin merimiehet mutta herrasmiestapoja pidetään homojen hommana. Monesti oon saanut todistaa suomalaisen naisen raivoavan ovea avaavalle miehelle "Minä kyllä avaan itsekin sen v****n oven" ja kerran näin kauppakeskuksessa pariskunnan, jossa suomalaisnainen koitti kantaa itse kauppakassinsa, mutta mies tarjoutui kantamaan ne ja otti käsiinsä. Kuitenkin tämä nainen raivostui ja repi kauppakassit takaisin käteensä ja kantoi ne kiukkuisena. Suomalaisten vanhempien pitäisi opettaa lapsilleensa niitä tapoja. Meidän tyttäret antaa sentään miehen auttaa ja poikamme eivät häpeä tarjota apuaan eivätkä kuvittele olevansa naisten palvelijoita.
Kyllä mun mies kantaa kauppakassit ja avaa mulle ovet. Ja ihan suomalainen on.
Maksaa usein mun ostoksenikin vaikka mullakin on rahaa. Ja tekee kotitöitä.
En voi valittaa.
Missään muualla maailmassa en ole tavannut yhtä moukkia ihmisiä kuin suomessa.
Tunnem myös arabimiehen. Kohtelias on juu mutta tuolleen persnuolija feikkikohtelias joka puhuu paskaa kaikista selän takana. Velat jääneet maksamatta moneen suuntaan. Suomalaista vaimoa kutsuu "sydämmeni" yms kivaa mutta käy hu*orissa vaimon tietämättä.
Paras oli se kun kerran sanoin "anteeksi pääsisimkö ohi" niin se valopää sanoi "et saa". Höhöh höhöh höhöh.
Kannattaa tutustua William Hansoniin, hänellä olisi paljon annettavaa Suomalaisille. Tai ei, ehkä se ei ole edes mahdollista...
Vierailija kirjoitti:
Missään muualla maailmassa en ole tavannut yhtä moukkia ihmisiä kuin suomessa.
Kokeile meksikoa. Moraalitonta saastaa.
Suomalaiset miehet kuin naisetkin voisi miettiä käytöstapojaansa. Mulla on arabimies ja oon paljon tekemisissä hänen sukulaisten kanssa islamin yhteisöllisyyden takia. Ero on aika suuri. Arabimiehistä ei löydy alkoholisteja, he ovat aina niin herrasmiehinä ja arabimiehen käsissä nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi: mies avaa naiselle oven, tarjoutuu kantamaan kauppakassit ja ojentaa jopa käden autosta nousevalle naiselle. Suvun naisiakin paasataan sillä heidän ei tarvitse tehdä raskaita töitä. Moniko suomalainen mies tuohon suostuisi koska nainen "on niin itsenäinen ja tasa-arvoinen". Kiroilla ja tapella kyllä osataan kuin merimiehet mutta herrasmiestapoja pidetään homojen hommana. Monesti oon saanut todistaa suomalaisen naisen raivoavan ovea avaavalle miehelle "Minä kyllä avaan itsekin sen v****n oven" ja kerran näin kauppakeskuksessa pariskunnan, jossa suomalaisnainen koitti kantaa itse kauppakassinsa, mutta mies tarjoutui kantamaan ne ja otti käsiinsä. Kuitenkin tämä nainen raivostui ja repi kauppakassit takaisin käteensä ja kantoi ne kiukkuisena. Suomalaisten vanhempien pitäisi opettaa lapsilleensa niitä tapoja. Meidän tyttäret antaa sentään miehen auttaa ja poikamme eivät häpeä tarjota apuaan eivätkä kuvittele olevansa naisten palvelijoita.