Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Selkeimmin pelkästään pelaava pari on Aura ja Jeffrey vaikka samalla ne pelaa vähiten. Näillä ei ole pelkoakaan rakkaudesta eivätkä stressaa myöskään voitosta. Vahva voittajaehdokas.
Veera ja Janne pelaa myös kovaa ja se myös näkyy ja kuuluu. Epäaidoin pari tuon turha esittämisen takia, muuten olisivat vahvoilla. Veeran päämäärä on saada rahat, Janne peesaa. Toinen voittajaehdokas.
Pauliina ja Ville, sama juttu eli pelaaminen on kovaa mutta hienovaraisempaa kuin Veeralla ja Jannella. Loistava suoritus siihen viimeiseen parivalintaan asti, jossa pelaaminen karkasikin käsistä oikein kunnolla. Voittomahdollisuus lipesi siinä.
Tanjasta ja Mikasta on jotenkin mahdoton sanoa, tässä vaiheessa kuitenkin kallistuisin sen puolelle että ovat oikeasti ihastuneet ja siksi jo voittaneet koska löysivät toisensa. Ei voittomahdollisuuksia.
Anku ja Patrick, sama juttu eli pelaamisesta on paha sanoa mutta nämä on kuitenkin löytäneet toisensa ja ihastuneet/rakastuneet. Kolmas voittajaehdokas.
Noniin rauhoitutaampas nyt. Muitakin ihmisiä on kuin P-A-E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iha semisti lisääntynyt seuraajat instassa näillä osallustujilla :D
Oiskohan näitten instat jossai kätevästi yhdesdä paikassa(muuallaki kuin n.100 sivua keskustelua taaksepäin)
Mä haen niitä nopeimmin niin, että googleen hakusanaksi esim. "anku love island suomi ig".
Yksi tuloksista johtaa betsson-sivustolle, jossa on näiden kuvat ja linkit suoraan jokaisen instaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäisiä te katselijat olette? Itse 43, suosikkiparini on Panku.
Mä olen 42 ja Patrick ja Anku on munkin suosikkipari. <3
Lila-Mikaela kirjoitti:
Joku jo täällä sanoi, ettei enää sanaakaan Emmasta. Nyt kuitenkin sanon sen verran, että katsoin hänen kuvansa instastaan ja täytyy todeta että kaunis on, paljon kauniimpi kuin tv:ssä. Kuvat näkyvät olevan isolta osaltaan studiotason kuvia, ei itse otettuja selfieitä, siksi varmaan niin hyviä. Osallistunut moniin missikisoihin. Katsoin myös Senjan kuvia, hänkin on kuvissaan paljon kauniimpi kuin siellä saarella töllössä nähtynä. Toiset ovat niin kuvauksellisia, toiset eivät.
Niin kyllähän nuissa instan kuvissa itse kukin pyrkii näyttämään mahdollisimman hyvälle, otetaan parhaat kuvakulmat, valotukset, ilmeet, asennot jne. Myös kuvan käsittelyllä saa ihmeitä aikaan, ei ole harvinaista että joku ns. ig-kaunotar ei olekaan livenä niin kaunis.
Mun mielestä Emma oli kyllä saarella ollessaanki hyvin kaunis ja näyttävä nainen! :)
22v
Suosikit Anku ja Pate.
Jos he eivät voita, toivoisin jotenkin sitä voittoa sitten Auralle ja Jeffreylle. Eli toiset suosikit. Aura on ihanan rock-henkinen nuori lady.
Perustakaa Emman fanitussivusto, jossa voitte jauhaa hänestä yllin kyllin. Jotenkaa ei jaksais velloa viikkojen takaisissa jutuissa
Sovelluksessa kysyttiin tämän kauden kaunein bromance. Vastasin Ville ja Janne
Muskettisoturit Jeffrey, Sami ja Patrick
Toivottavasti tulis tänää bileet. Baardit ois parhaat
Voi tätä voivoi kun alkaisi jo ohjelma. Koko pitkän päivän saa odotella
Alkaispa jo. Klippiinkää ei ole tullut mitään uutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexiina sukkapainitreffeillään oli sitä mieltä, että Ankun ja Patin välillä olisi voimakkain kiintymys. Who knows then...
Atta on sen oloinen, ettei välttämättä ymmärrä ettei se kiintymys tarkoita sitä että toisessa roikutaan koko ajan. Ja Pankuhan on selvästi todella fyysinen pari, enkä sano pahalla minusta ihana kun saavat olla yhdessä vaan vertaan vain muihin. Atalla on muutenkin selkeästi ongelmia sitoutumisen kanssa, niin ei välttämättä ole paras arvioimaan muiden sitoutumisen tasoja.
Ei se jos olet itse sitoutumiskammoinen vaikuta sun huomiokykyyn. Voit tehdä jopa tarkempia havaintoja toisista kun et ole niin tunteiden vietävissä. Rikuhan tuossa tilanteessa muuten sanoi että näkee ne vahvoina koska ne on niin ihastuneita, että näkee et niillä on tosi hyvä olla toistensa kanssa.
Nii ja Riku ja Patrick näyttivät tutustuneen hyvin ja viettävän aikaa yhdessä, joten ehkä Riku oli myös jutellut Patrickin kanssa tuosta suhteesta ja tiesi sen suhteen että missä mennään.
Mää uskoisin että vahvimmilta pareilta tällä hetkellä vaikutttaa Panku ja Viuliina
Paina alapeukkua, jos et odota jo illan ohjelman alkamista. Paina yläpeukkua, jos odotat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Pati olisi halunnut pelata niin miksei pelannut Emman kanssa? Hyvinhän ne pysy parina äänestyksessä kelkassa toisin kuin Refai ja Anu. Patrick on ollut minusta pelaaja siinä suhteessa, että on pelastanut Ankun putoamiselta. Jätkät on pitäneet Ankun talossa aina milläkin keinoin. Usein Ankun ja Patin puhuessa lauseessa on vilahtanut putoamisen uhka. Eivät ole pitäneet missään vaiheessa toisiaan itsestäänselvyytenä saarella, koska Anku on olut useamman kerran pudotusuhan alla.
Samallalaillahan jätkät piti talossa myös Veeran, ennen kun se pariutui Jannen kans. Janne ja Ville suunnitteli miten Veera pidetään talossa, vaikka kumpikaan ei varsinaisesti sitä parikseen halunnut. Ja luulenpa et jos esim. Pauliina olisi ollut vastaavassa tilanteessa tahollaan kuin Hanna-Pati-Anku, niin ihan varmasti jätkät ois pelastaneet myös sen pelaamalla.
Paitsi Anku on pelastettu kolmesti 😣
Tai sitten ihan yllärinä voittaa Mika ja Tanja.
Anku on pelastamisen arvoinen
Vannen =Veeran ja Jannen rakkaustarina ei vakuuta minua.
Joku jo täällä sanoi, ettei enää sanaakaan Emmasta. Nyt kuitenkin sanon sen verran, että katsoin hänen kuvansa instastaan ja täytyy todeta että kaunis on, paljon kauniimpi kuin tv:ssä. Kuvat näkyvät olevan isolta osaltaan studiotason kuvia, ei itse otettuja selfieitä, siksi varmaan niin hyviä. Osallistunut moniin missikisoihin. Katsoin myös Senjan kuvia, hänkin on kuvissaan paljon kauniimpi kuin siellä saarella töllössä nähtynä. Toiset ovat niin kuvauksellisia, toiset eivät.