Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
19341/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ohjelmasta muodostuneet ns. oikeat parit voivatki sit jatkaa suoraan temppareihin, niin nähdään et mikä se suhteen tila nyt sitten onkaan

Vierailija
19342/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allulla ja Atalla vois toimia juttu oikeesti tosi hyvin, mut ei saarella. 

Mulle tuli kans sama mieleen. Näil on ollu pareista paras match heti alkuun, mut molempie nössöilyn takia siihen jäiki. Huomasin kans Alexanderin puhuvan Alexiinasta vähän ehkä kaipaavaan sävyyn. Mut no mistäs sitä tietää jos näille tuleekin joku suhde 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19343/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera ja Janne oli nytkin äänestyksessä eniten ääniä saaneet. Veera ja Janne voittaa.

Mut mitä jos tuotanto on ovela eikä se ensimmäisenä sanottu pari saanutkaan eniten ääniä?

Eikö se shirley sanonutkin että kertoo satunnaisessa järjestyksessä katsojien äänestämät 4 paria jotka on turvassa? Ei se sanonut muuta kuin että ekana turvassa on veera ja janne, mutta ei ne mikään katsojien suosikkipari välttämättä olleet.

Vierailija
19344/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! 10min aikaa puristaa kaikki nega tänne meille!! Kun kaikki pelaajat ihan vaan manipuloi ja kehtaa pelaa täysillä ja ovat persiistä, niin on hyvä olla, painaa pää tyynyyn hymyssä suin! 😀 Ihan parasta, jos saa vielä suututettua jonkun.. 7 minuuttia!

Vierailija
19345/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tän paskan kommentointiajan pitää loppuu jo 23, ei mulla oo päivällä aikaa roikkua täällä. Ylilautaan tuskin kaivataan mammoja

Vierailija
19346/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick on pleijeri, huomasihan sen jo miten pyöritti Emmaa. Emmalle väitti, että on ainoa ja sitten kusikutteli Ankulle että valitse hänet. Se juuri on pelaamista. Vaikka ette pitäisikään Emmasta, niin kyllä siinä hänellä pelattiin. Ei voi ajatella niin, että jos ei pidä jostakin tyypistä niin se ansaitsee kaiken paskan. Aivan kuten Senjaakin on kiusattu. Tää palsta on ihan kauhea, miten Senjaa nykyisin riepotellaan. Joo tuli selväksi, ette pidä miten Senja meikkaa, voitteko päästä asian yli...

Voisitko jo päästä Emman yli??

Emma itse joka katkeruuttaan purkaa, toivottavasti ei ole kohta Senjakin täällä ulisemassa.

Siltä tuo kyllä vaikuttaa. Luulen kuitenkin, että tää on joku jolla on tollasia petettynä olemisen kokemuksia. Uppoutunut vähän liikaa tähän kilpailuun ja samaistuu henkilöön joka ei halunnut kuulla vaikka suoraan sanottiin ettei ihastumista ole.

Veikkaan että Emma itse on hyvinkin fiksu ja kiva tyyppi, tuskin on täällä jankuttamassa.. Tämä kommentoija tekee vaan hallaa Emmalle.

Vierailija
19347/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä vauva.fi!

Vierailija
19348/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasta tuli mieleen et onko sillä ollut mitään liveä tms. villalta lähdön jälkeen?

Vierailija
19349/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Anku ja Patrick on näistä pareista lähimpänä voittoa. Veera ja Janne on suomalaisille liian yliampuvia, koska noh, Veera. Aura ja Jeffrey (kirjoitetaanko se noin?) taas on suurelle yleisölle liikaa pohtineet suhteensa kestävyyttä, eivät vaikuta ihan niin rakastuneilta. Tanjalla ja Mikalla ei ole mahdollisuuksia, koska ovat uusin pari.

Anku ja Patrick on sellainen turvallinen vaihtoehto. Vähän tylsä, sopivasti lässytystä, mutta ei liikaa. Ei jatkuvaa peiton heilutusta. Tämmöinen on suomalaisten mieleen. Harvoin tapahtuu mitään suuria yllätyksiä lopussa.. itse voisin sellaista jopa toivoa 😃 Ankun ja Patrickin voitto tuntuis jopa vähän lässähdykseltä, vaikka ihan mukavia ovatkin. Ehkä juuri siksi 😅

Omien puheidensa mukaan peitto heilunut joka yö.

Milloin tämmöisiä ovat puhuneet? Silloin ennen sviittiyötä puhuivat ihan vaan aikaisin nukkumaan menosta, ilmeisesti ovat supisseet sängyssä pitkään. Mutta peiton heiluttelusta siinä ei kyllä puhuttu mitään vaan yleisesti siitä etteivät oo malttaneet nukkua yhdessä ollessaan.

Mulle ihan sama mitä öisin tekevät, mutta pelkkään puhumiseen ei mielestäni viitannut se, kun samassa keskustelussa yrittivät varmistaa yöunet päättämällä, että 'pidetään vain kädestä kiinni' . Varmaan siitä on kommentoija tehnyt johtopäätöksiä?

Vierailija
19350/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmasta tuli mieleen et onko sillä ollut mitään liveä tms. villalta lähdön jälkeen?

Nellin kans pitivät ainakin yhden yhteisen. Tiiakin osallistui siihen. Kaikki vaikuttivat siinä paljon rennommilta kuin villassa ollessaan. Ja näyttivät paremmilta.

Vierailija
19351/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tän paskan kommentointiajan pitää loppuu jo 23, ei mulla oo päivällä aikaa roikkua täällä. Ylilautaan tuskin kaivataan mammoja

Omalta osaltani haluan toivottaa kaikki naiset tervetulleeksi yliIaudalle.

Vierailija
19352/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Emma on tarpeeksi fiksu ettei todellakaan kirjoittele mitään tälle palstalle ja sit on varmasti päässyt aikapäiviä sitten yli Patista, mutta täällä palstalla joku joka sivulla jankkaa kys.naisesta vaikka hän on jo kotisuomessa ollut hyvän tovin jo.

Antakaa Emman jo olla, ei tarvitse joka lauseessa mainita häntä. Mennyttä mitä mennyttä

Vierailija
19353/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viime jaksoissa Janne ja Veera on ollu aika söpöjä. Kusetuksesta en sit tiiä.

Vierailija
19354/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck: Riku, Tanja

Marry: Jaakko, Hanna

Skip: Alexander, Pauliina

Vierailija
19355/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, et Jannekin on jotenkin tuntunut olevan mukana jutussa ja Veera ehkä vähän rauhoittunut, jossei sitä aamupalasotaa nyt lasketa :D

Vierailija
19356/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan jo sairaalloista mut mää oon laihtunut monta kiloa tän ohjelman aikana, en keksi mitään muuta järkevää syytä ku tää ohjelma :D

Ensinnäkin ei tuu ikinä illalla herkuteltua mitään koska ei kuule saarelaisten puhetta jos samalla syö. Toisekseen kahvin kaveriksi riittää hyvin tän keskustelun ja ohjeman fb-sivun selaaminen, ei tuu ikinä kahvin kanssa syötyä mitään muuta.

Lisäksi on tullut motivaatio treenata paremmmin ku saarelaiset on nii hyvässä kunnossa :'D

Vierailija
19357/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika mielenkiintosta et aika moni osallistujista tuntuu nyt järkevämmiltä jopa aikuismaisemmilta kuin ohjelman alussa. "Pikkupoikien" jutut olivat alussa välillä niiin lapsellisia, liittyen panoihin, esileikkeihin ja fyysisiin perseisiin. Myös Jeffrey tuntuu aikuistuneen.

Ja onhan nuilla nyt tietenki nuita lapsellisia tempauksia edelleen, mutta ehkä nuo parisuhteet on vähän tasottanut tuota puhumista. Villekin puhui ja suhtautui niin fiksusti Pauliinan kiukutteleen ja mökötykseen.

Vierailija
19358/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Anku ja Patrick on näistä pareista lähimpänä voittoa. Veera ja Janne on suomalaisille liian yliampuvia, koska noh, Veera. Aura ja Jeffrey (kirjoitetaanko se noin?) taas on suurelle yleisölle liikaa pohtineet suhteensa kestävyyttä, eivät vaikuta ihan niin rakastuneilta. Tanjalla ja Mikalla ei ole mahdollisuuksia, koska ovat uusin pari.

Anku ja Patrick on sellainen turvallinen vaihtoehto. Vähän tylsä, sopivasti lässytystä, mutta ei liikaa. Ei jatkuvaa peiton heilutusta. Tämmöinen on suomalaisten mieleen. Harvoin tapahtuu mitään suuria yllätyksiä lopussa.. itse voisin sellaista jopa toivoa 😃 Ankun ja Patrickin voitto tuntuis jopa vähän lässähdykseltä, vaikka ihan mukavia ovatkin. Ehkä juuri siksi 😅

Omien puheidensa mukaan peitto heilunut joka yö.

Milloin tämmöisiä ovat puhuneet? Silloin ennen sviittiyötä puhuivat ihan vaan aikaisin nukkumaan menosta, ilmeisesti ovat supisseet sängyssä pitkään. Mutta peiton heiluttelusta siinä ei kyllä puhuttu mitään vaan yleisesti siitä etteivät oo malttaneet nukkua yhdessä ollessaan.

Mulle ihan sama mitä öisin tekevät, mutta pelkkään puhumiseen ei mielestäni viitannut se, kun samassa keskustelussa yrittivät varmistaa yöunet päättämällä, että 'pidetään vain kädestä kiinni' . Varmaan siitä on kommentoija tehnyt johtopäätöksiä?

Lisäisin vielä omana mp:nä, että tyypillistä näissä kommenteissa, että yksi kertoo öiden olevan pelkkää panemista ja toinen ehdottaa parin vain viattomasti supatelleen keskenään, kun kaikki varmaan tietävät, että totuus löytyy sieltä välimaastosta. Kivahan se on, että viihtyvät niin hyvin yhdessä, että ei malttaisi nukkua, eikös?

Vierailija
19359/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrick on pleijeri, huomasihan sen jo miten pyöritti Emmaa. Emmalle väitti, että on ainoa ja sitten kusikutteli Ankulle että valitse hänet. Se juuri on pelaamista. Vaikka ette pitäisikään Emmasta, niin kyllä siinä hänellä pelattiin. Ei voi ajatella niin, että jos ei pidä jostakin tyypistä niin se ansaitsee kaiken paskan. Aivan kuten Senjaakin on kiusattu. Tää palsta on ihan kauhea, miten Senjaa nykyisin riepotellaan. Joo tuli selväksi, ette pidä miten Senja meikkaa, voitteko päästä asian yli...

Tiedän ettei sulle kannattaisi vastata mutta vastaanpa nyt kuitenkin. Siinä vaiheessa kun Anku ja Patrick suunnitteli parinvaihtoa oli Emmalle ja Refaille selvää, että A&P haluais olla pari, se ymmärsikö ne sitä todella ei oo Patrickin ja Ankun vika. Emma ja Refai vaan elätteli toiveita viimeiseen asti, että he oisivatkin saaneet pitää parinsa. 

Vierailija
19360/23806 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pati olisi halunnut pelata niin miksei pelannut Emman kanssa? Hyvinhän ne pysy parina äänestyksessä kelkassa toisin kuin Refai ja Anu. Patrick on ollut minusta pelaaja siinä suhteessa, että on pelastanut Ankun putoamiselta. Jätkät on pitäneet Ankun talossa aina milläkin keinoin. Usein Ankun ja Patin puhuessa lauseessa on vilahtanut putoamisen uhka. Eivät ole pitäneet missään vaiheessa toisiaan itsestäänselvyytenä saarella, koska Anku on olut useamman kerran pudotusuhan alla.

Ketju on lukittu.