Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Moidottajat kirjoitti:
Viuliina voisi jatkaa tosielämässäkin. En osaa kuvitella ketää toisia heidän pareikseen
Näen Villen kanssa helposti jonkun rennomman ja kiltimmän naisen, joka ei ole niin kiukkupussi.
Vierailija kirjoitti:
Ville on kuin muovia tai teflonia, mikään ei tartu. Ei edes Pauliinan röyhkeys muutamaa tuntia pitemmäksi aikaa.
Hän on kyllä ulkonäöltään kuin nukke, hymyilee leveästi lähes koko ajan ja on muiden saarelaisten mielestä mukava, mutta minä en saa hänestä irti senkään vertaa kuin muista. Tulee mieleen sellainen lukion nätti suosikkipoika, joka esittää olevansa ihastunut teiniprinsensessaan.
Ville on kyllä komea kuin kreikkalainen adonis, sopiva kuvanveistospatsaisiin. Luonne kiltin pojan, Pauliina pompottaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa että miksi tämän ohjelman yläikäraja on niin alhainen kuin 34?
Onko sekin jossain määrätty? Nyt Alexander 31 vuodellaan vaikutti liian vanhalta näillekin jotka olivat 26 v. Mika on 28, vanhin tällä hetkellä. Menisi kyllä nuoremmastakin.
Lila-Mikaela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa että miksi tämän ohjelman yläikäraja on niin alhainen kuin 34?
Onko sekin jossain määrätty? Nyt Alexander 31 vuodellaan vaikutti liian vanhalta näillekin jotka olivat 26 v. Mika on 28, vanhin tällä hetkellä. Menisi kyllä nuoremmastakin.
Radio olis menny neljävitosesta.
Ikää joku kysyi. Täälläkin nelikymppinen Ankun ja Patrickin fani. Heidän rakkaustarinaansa ollut ilo seurata. Patrickista näkee, että nuori mies on ensimmäistä kertaa elämässään rakastunut.
Ai miksei oteta yli 34-vuotiaita,,? Miehiä voitaisiin hyvinkin ottaa, mutta kuvitteletteko oikeasti, että nuo mallimiehet kiinnostuisivat joistain +30v elähtäneistä tantoista? :D
Tää on sarja johon osallistuvat nuoret ja kauniit, sillä selvä.
"Sitä vaan miettii miksi olen tehnyt valintoja mitä olen ja et oisko voinu tehä asioita toisin" t. Allu. Sanoi myös ettei osaa puhua tunteistaan. Katoin siis tänään instaliveä minkä Alexander ja Alexiina piti allun tilillä. Kivoja nää livet, kannattaa kattoa! Nää on joteki ihania ja rentoja kahestaan verrattuna siihen mitä love islandilla <3
Vierailija kirjoitti:
"Sitä vaan miettii miksi olen tehnyt valintoja mitä olen ja et oisko voinu tehä asioita toisin" t. Allu. Sanoi myös ettei osaa puhua tunteistaan. Katoin siis tänään instaliveä minkä Alexander ja Alexiina piti allun tilillä. Kivoja nää livet, kannattaa kattoa! Nää on joteki ihania ja rentoja kahestaan verrattuna siihen mitä love islandilla <3
Hei mieki olin sielä, muuttu kyl kuva täysin allust! Atta sai taas poskelle moukun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäisiä te katselijat olette? Itse 43, suosikkiparini on Panku.
39 vuotta ja suosikkiparit patu ja anku sekä jeff ja aura. En tykkää pelaamisesta, nämä tyypit on rentoja ja aitoja.
Mulla on samat suosikit ja ihan samasta syystä. Näiltä puuttuu se kaikki turha teatteri, koska ovat sinut itsensä kanssa niin hyvässä kuin pahassakin.
N41
Vierailija kirjoitti:
Joo se on just tämä ku monien miesten(ja miksi ei naistenkin) on vaikea puhua tunteistaan ja fiiliksistään. Ja ehkä sitä myös suojelee itseään ettei omat tunteen tule loukatuksi. Ja saarella, varsinkin näin loppumetreillä, on sitten pakko saada muka jotain säpinää aikaseksi,jotta pysyy saarella.
Sen takia näillä alkuperäisillä on ollut helpompaa tutustua ja tunnustella omia fiiliksiä ja tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se allun ja senjan kiherrys ja salamarakkaus kosahti?
Ne taisi oikeasti lusikoida toisena yönä (ainakin se peitto liikkeineen näytti siltä) ja vain sitähän se allu oli vaillakin. Hetihän se oli tenttaamassa että "nukutaanko" me lusikassa jos ollaan pari ja kun senja sanoi joo, niin allu sitten valitsi sen parikseen. Atalta kun ei irronnut eikä olisi tullut irtoamaankaan ja allua p*netti. Ja harmitti kun hän ei päässyt pukille kuten kaikki muut talon miehet vaikka oli niin itsevarma ja rehvakas p*nomies. Eihän tuossa allun ja senjan välillä ollut mitään aitoa romantiikkaa, se ensisuudelmakin oli niin kamalan väkinäinen ettei oikein kestänyt edes katsoa..
Tuskin on enään missään tekemisissä Senjan kanssa, Atan kanssa saattaa vaikka olla.
Alexit yhdessä autossa juuri nyt Atan ig storyssa
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan outo kun oon vuorotellen tykännyt kaikista vakipareista Veerasta ja Jannesta, Ankusta ja Patrickista, Villestä ja Pauliinasta ja myös Aurasta ja Jeffreystä. Ja heitä kaikkia oon myös äänestänyt eri kerroilla :D
Sama :) Villassa ei ole ketään josta en olisi pitänyt
Aha en tiennykkään et on vielä tekemisissä. Kävivät pizzallakin kahestaan😍
Vierailija kirjoitti:
Ai miksei oteta yli 34-vuotiaita,,? Miehiä voitaisiin hyvinkin ottaa, mutta kuvitteletteko oikeasti, että nuo mallimiehet kiinnostuisivat joistain +30v elähtäneistä tantoista? :D
Tää on sarja johon osallistuvat nuoret ja kauniit, sillä selvä.
Kirjoittaja on näitä max. yläkouluikäisiä pentuja, jotka kuvittelee että 30-vuotias on yhtä kuin vanhus. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senja puhui Instagramissa Storyssaan, että oli lukenut eilen itsestään ikäviä kommentteja, joiden takia romahti.
Se välittyi televisiosta, että tyttö on todella epävarma itsestään, vinkkinä tuolle ja muille itsetunto-ongelmista kärsiville - opetelkaa arvostamaan ja rakastamaan itseänne, kerätkää itsetuntoa ympärillenne.
Terve itsevarmuus on paremman näköistä, kun tuo Senjan naaman liika pakkelointi, ja rintojen tyrkyttäminen.
Senjakin olisi varmasti upeampi neiti ulkoisesti ja henkisesti, kun työstäisi itseään ja löytäisi itsensä - Kuka Senja on oikeasti.Niitä lukuisia käärme-emojeitako se luki ja romahti? :D Tuskin se mihinkään palstoillekaan on eksynyt ja en ole ainakaan huomannut mitään ulkonäköä arvostelevia kommentteja sen instakuvissa.
kertoi lukeneensa jodelia
Senja kertoo käyttäneensä 700 € valmisteluihin ennen love islandille lähtöä, uusia vaatteita ja meikkejä.
Haenko tonne jos uusi kausi tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iha semisti lisääntynyt seuraajat instassa näillä osallustujilla :D
Oiskohan näitten instat jossai kätevästi yhdesdä paikassa(muuallaki kuin n.100 sivua keskustelua taaksepäin)
Muistanko väärin vai oliko UK versiossa ne näkyvillä aina niissä alun esittelyissä/haastatteluissa? Pyöri ig-kuvia ja nimimerkkikin näkyi
Murteet ovat ihan kivoja kuulla, Alexiinakin puhuu mie, se on Lappeenrannan suunnalta.