Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kaikille pitkässä parisuhteessa oleville ainakin pieniä ulkopuolisia ihastuksia

voi voi
24.08.2023 |

Olen onnellisessa parisuhteessa. Nyt kuuden vuoden jälkeen minulla on pieni ihastus toiseen mieheen. En lähde mihinkään fyysiseen ja pystyn hillitsemään tunteeni. Olisin hullu jos rikkoisin avioliittoni. Aviomieheni on aivan upea, komea, hyväkäytöksinen eikä ole koskaan loukannut minua. Siksi tämä pieni ihastuminen ihmetyttää minua suuresti. Voiko tosiaan näin käydä kaikille??

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee lähes kaikille. Suosittelen unohtamaan tämän pikku ihastuksen kun kerran elämäsi miehesi kanssa on hyvää. Pieni unelmointi ei mitään tee. Jos petturoit niin voit hajottaa paljon.

Vierailija
2/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei se tunteva ihminen mihinkään katoa vaikka se menee naimisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee lähes kaikille. Suosittelen unohtamaan tämän pikku ihastuksen kun kerran elämäsi miehesi kanssa on hyvää. Pieni unelmointi ei mitään tee. Jos petturoit niin voit hajottaa paljon.

Todellako?

Vierailija
4/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on eri asia kuin tosi rakkaus. Älä lähde tuulen mukaan.

Vierailija
5/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan ainakin lähes kaikille mutta ne menevät ohi.

Vierailija
6/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen sinkkuna enkä ole ihastunut kehenkään ainakaan 15 vuoteen. Tasan ei mene nallekarkit.

Vierailija
7/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellako?

Parikymmentä vuotta avioliittoelämää taustalla niin takuulla joku toinen on mielessä käynyt ainakin fantasiatasolla. Turha väittää muuta. Pettäminen on eri asia.

Vierailija
8/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ja se on ihan normaalia. ihastuminen ei kuitenkaan merkitse rakkautta. On vain nähnyt toisessa otain ihastuttavaa

Vierailija
9/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Varmaan on tämäkin yksilöllistä.

Vierailija
10/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jep. Ja niitä tulee miehellesikin. Itse nautin siitä tunteesta, mutta en tee asialle mitään. 20v liittoa takana ja lukuisia ihastuksia, mutta en ole pettänyt koskaan. Kiva vaan olla vaikka töissä, kun siellä on joku pieni päivän piristys.

Ihme, että sinulla kesti näinkin pitkään...

Vierailija
11/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden vuoden suhdetta minä en pidä vielä kovin pitkänä....

Mutta joo, tuleehan niitä.

Näille kannattaa myös mahdollisuuksien mukaan antaa vähän siimaa. Tulee punnittua myös omaa liittoa ja mietittyä oma minänsä uudelleen.

Vierailija
12/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde mihinkään fyysiseen...mites tuo henkinen puoli? Pettäminen kun ei ole = seksi

Vierailija
13/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun päästäisiin vielä siitä naiivista ajattelusta että seksiä on tarkoitus harrastaa vain valitun kumppanin kanssa, ollaan jo paremmalla puolella.

Irtoseksi virkistää mieltä ja kehoa, eikä ole pois yhteiselämästä valitun henkilön kanssa.

No, tämä asia tietysti kirvoittaa konservatiivisten mieliä ja on ehkä noin 100 vuotta etuajassa.

Vierailija
14/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuden vuoden suhdetta minä en pidä vielä kovin pitkänä....

Mutta joo, tuleehan niitä.

Näille kannattaa myös mahdollisuuksien mukaan antaa vähän siimaa. Tulee punnittua myös omaa liittoa ja mietittyä oma minänsä uudelleen.

ns 7 vuoden kriisi lähestyy...

Vierailija
15/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikille voi niin käydä. Mikäs sen ihanampaa kuin vähän piristää itseään työkaverin seuralla ja lähetellä viattomia kaverillisia viestejä iltaisin 🥰

Vierailija
16/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei se tunteva ihminen mihinkään katoa vaikka se menee naimisiin. 

Monien mielestä tuntuu avioliitto olevan kuitenkin joku lopullinen lukko joka muuttaa kummankin osapuolen toisilleen uskolliseksi ja sitten ollaan onnellisina koko loppuelämä. Eräskin ympäriinsä flirttaileva aika moraalisesti keveen oloinen henkilö sanojensa mukaan muuttuisi heti täysin kun menisi avioon.

Vierailija
17/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut. 10 vuotta saman naisen kanssa ja silti näen vain hänet.

Vierailija
18/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt aika henkilökohtainen kysymys, mutta mietin että voisiko näitä eroja selittää seksuaalinen aktiivisuus? Pidän seksistä ja ihastun aika helposti. Tuntuisi "luonnonvastaiselta", etten huomaisi ihmistä jonka kanssa on kipinää. Mitään väärää en ole koskaan tehnyt. Joskus huomaan vastapuolen katseessa samaa mitä itsekin tunnen, mutta ei sille tunteelle tarvitse tehdä mitään. Voi vaan fantasioida vällyjen välissä ja se riittää.

Vierailija
19/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tulee. Pieni flirtti sovittu meillä hyväksyttäväksi. Puolisolle tarjotaan juomia ja minä saan naurattaa naisia baarissa, mutta siihen sen on jäätävä.

Vierailija
20/61 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni 17 vuotta ennen kuin ensimmäistä kertaa ihastuin parisuhteen ulkopuoliseen henkilöön. Silloin oli siihen altistava ajanjakso, mutta yhdessä ollaan edelleen.