Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Katoin ekan jakson brittiversion kolmannesta kaudesta ja tää suomi-versiohan on ihan täysin kopio! Sisustus, juonenkäänteet, aktiviteetit, jopa jotkut vuorosanat ja asetelmat. Brittiversio lähti kylläkin paljon nopeammin käyntiin, ja kilpailijat olivat paljon rennompia toistensa kanssa. Mut siinä onkin kyse kulttuurieroista.
Formaatti sama joo, mutta ilmeisesti myös käsikirjoitus, koska brittiversiossakin oli tää pari joka ei olisi millään halunnut "erota" ja Jessica (vrt Patrick) teki valinnan juuri tän parin miehestä/naisesta. Boring.
Eihän Anku edes harasta liikuntaa. Sanoi käyvänsä joskus harvoin lenkillä, kun ehtii ja viitsii.
Siksi olikin yllätys kun Anku uimasta tultuaan käveli Altaan reunalla ja näin sen uuman. Sillähän on kapea vyötärö, jota ei huomaa vaatteiden alta. Kaunis vartalo.
Refai kertoi kiinnittävänsä katseensa naisen tummuuteen. Ankuhan ei ole yhtään tumma.
Vierailija kirjoitti:
Parhain vartalo Emmalla ja Ankulla😊 tommonen vartalo pitäis kaikilla naisilla olla.
Itse tykkään Senjan kropasta eniten. Ankulla on toki myös kuuma.
Yksikään nainen ei ole kasvoiltaan mun mielestä kovinkaan kaunis. :(
Vierailija kirjoitti:
Patrick♥️ mikä persoona. Kuin aussijäbä♥️ Valitsisin sen jos olisin akkana tuolla.
Mulle tulee siitä mieleen Colin Farrell surffitukassa. En voi kattoo Patrickia naama peruslukemilla kun tulee mieleen *se yks* Colin Farrellin kotivideo... aikamoine...
Merkitön kirjoitti:
Siksi olikin yllätys kun Anku uimasta tultuaan käveli Altaan reunalla ja näin sen uuman. Sillähän on kapea vyötärö, jota ei huomaa vaatteiden alta. Kaunis vartalo.
Refai kertoi kiinnittävänsä katseensa naisen tummuuteen. Ankuhan ei ole yhtään tumma.
Ei niin, mutta valitsi parhaimman näköisen tytön. Kyllä mäkin voisin sen parhaimman näkösen pojun valita, vaikka se ei olis tumma jos sellasta itseä miellyttävää tummapiirteistä ei ois saatavilla.
Sovelluksessa on kysely "mitä mieltä, olisiko saarelaisten aika saada villalle bileet?". Tarkoittaakohan tää sitä, että odotuksista poiketen on juhlajuomaa tulossa runsaasti tarjolle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään mielestä Emma ihan järkyttävän laiha? Siinnä kun pelasivat pallo peliä ja Emma seisoi bikineissä sivussa kylkiluut ja rintalasta paistoi läpi.
Ei ole. Minulla on tismalleen samanlainen kroppa; ylävartalo todella laiha ja luiseva, kaikki luut näkyy selvästi. Reidet ja peppi taas keräävät rasvaa. Tuolle asialle ei mitään voi joten lopeta haukkuminen.
kyllä sille voi menemällä kuntosalille. Ei oo kivannäköistä kun luut törröttää. Syö terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan noista ei tykkää Veerasta romanttisessa mielessä, joten hassua yrittää pitää hänet tuolla väkisin. :D
Samaa minäkin ihmettelin. Ville ja Janne juonittelivat, ketä valitaan ja sanoivat, että Veera ei saa pudota. Miksi ihmeessä, en tajua? Ja ihmettelin muutenkin tuota sekaamista ja sumplimista, kun lopulta parit olivat niin ennalta-arvattavat. Patrik oli ainoa epävarma.
En tajua ollenkaan tätä formaattia, kun muka etsitään rakkautta ja nämä ovat jo suunnittelemassa tulevaisuuttakin, mutta toisaalta juonitaan, kuka valitsee kenetkin. Ja mikä idea on saada yhteen pariskuntia, kun tuolta kuitenkin vain murto-osa jää loppuun asti? Jos jostain tiiviistä "rakastuneesta" pariskunnasta toinen tippuu jonkun pelikuvion takia, mitä se toinen osapuolikaan enää tuolla sitten tekee? Eikö tuo vie vähän pohjan koko jutulta, jos niiden suhteiden ja tunteiden ei ole tarkoituskaan olla oikeita?
Mulle tullut fiilis, että koko roska on yhtä pelaamista loppuun asti. Ehkä saarelaiset tosiaan tekevät omia siirtojaan myös.
Eikö joku vedonlyöntiki oo järjestetty jossai ?
Missä jaksossa ois actionii? En jaksa joka jaksoo sen takii selata
Tietääkö joku et onko tän illan jakso siis vaan kooste vai onko jotai uutta materiaalia? :D
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku et onko tän illan jakso siis vaan kooste vai onko jotai uutta materiaalia? :D
https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/love-island-suomi-parit-a…
on tossa jotai uutta
Vierailija kirjoitti:
Koostejakso se on, veikkaan et kaikki ollaan jo nähty aiemmissa jaksoissa eli ei mitään ennennäkemätöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/love-island-suomi-parit-a…
on tossa jotai uutta
Aa no sitten :D t. Edellinen erehtyjä
Onko Ankulla silikonit? Itse olen 95% varma että on, maltillisen kokoiset ja kauniisti tehdyt, eikä aseta niitä älyttömän tyrkylle.
Voi toki olla, että on geneettinen poikkeus, mutta äärimmäisen harvalla on noin kauniit, pystyt ja töröt rinnat ja vieläpä ilman rintaliivejä. Ellei puhuta jostain 17-vuotiaista!
Aika erikoista, jos nopeesti etenevät pusu ja lääppimis asteelle. Eikö hitaasti, mutta varmasti olis parempi?
Tuollainen nopea eteneminen kameroiden edessä antaa pyrkyrin kuvan ja että tavoitteena on just se rahasumma.
Että olisi vhän sellaista esittämisen makua.
Ei ole silarit....sori Anku, et kerron!!
Niin ja täh??!! Mistä tiijät millaset Ankulla on ilman liivejä ????
Ookko joku exä 😂
Parhain vartalo Emmalla ja Ankulla😊 tommonen vartalo pitäis kaikilla naisilla olla.