Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Aikaisemminkin joku kyseli Ankun mahdollisista silareista, miksiköhän?
Eihän sillä ees oo isot tms. Ihan normit..
Siks aika jännä, et joku epäilee silikoneja 😂 Ja vihjailee rivienvälistä luononoikuksi.
Ja ei, ei oo silareita.Rinnat luomut ja myös normikokoiset....
Vierailija kirjoitti:
Parhain vartalo Emmalla ja Ankulla😊 tommonen vartalo pitäis kaikilla naisilla olla.
Miksi? Miksi kaikkien ihmisten pitäisi olla samanlaisia?
Ykstuttu kirjoitti:
Jos mää oonki muuttunu Ankuks : D Samaistunu ohjelmaa töllötellessä.
Mun murre olis semmone, et joku täällä sano mua vähäälyseks sen vuoksi :D
Yritän nyt kirjottaa siks ilman murrettani, etten ärsytä ihmisiä, jos se on tympeetä luettavaa : )
Vähäälynen? Vau!
Hah hah hah.....ei oo kiva, jos jollekki tulee tukala olo mun murteesta, muute ei niin väliä..
Mutta jatketaampa mielenkiintoisemmista asioista ja itse aiheesta 😉
Täällä näyttäs oleva joku Ankusta ärsyyntynyt 😉😉😂
Se tunne, kun aloitat katsomaan sarjaa ja tajuat Jeffreyn olevan se, ketä esti sinut juuri viime viikolla Instagramissa, koska et suostunut hänen yökylä ehdotteluihin. :)
Tuossahan kannattaa pitää voitto mielessä ja parin sopia että näytellään romanttista, ei vaihdella vaan pysytään yhdessä. Tietysti kemian pitää edes vähän natsata.
Minusta kaikki saarelaiset naiset kyllä vaikuttaa ihan ok. lta.
Mikähän on sarjaa seuraavien ikäjakauma?
Oisko ennemmin nuorten aikuisten suosiossa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Veera teki kyllä virheen, kun noin selvästi toi esille kiinnostustaan Patrickiin (ja siihe toiseen tummaan rafuun aluksi) Mielestäni muut naiset toimi kyl hölmösti, kun kahden keskissä juttutuokioissa Patrickin kanssa oikein korostivat miten Veera on tästä kiinnostunut ja miten se pitäisi valita. Ei näin. Ei kukaan mies innostu siitä, että heti kättelyssä toinen paljastaa kiinnostuksensa ja tyttökaverit komppaa mukana. Se antaa vain epätoivoisen kuvan. Miehet tykkää metsästää. Tai ainakin ne tykkää, jos joku ei ole itsestäänselvä. Siksi Patrick valkkasi Pauliinan, joka ilmaisi, että haluaisi olla Villen kanssa.
draamat sikseen mutta nää tarinat aina häiritsee, joku sanoo etten haluu olla sun pari ja oon täysin fine omassa suhteessani ja se sitten otetaan.
Näytteleeköhän Pauliina ja Ville voittaakseen täyspotin.
Tavallisen tylsää, antaisivat alkoholia välillä että kielenkannat irtoaisi muillakin ku Veeralla.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan kannattaa pitää voitto mielessä ja parin sopia että näytellään romanttista, ei vaihdella vaan pysytään yhdessä. Tietysti kemian pitää edes vähän natsata.
Mutta mitä karismaattisempi tai tunteisiinvetoavampi parisi on, sitä varmemmin pysytte jatkossa kuin sellainen, jolle ei äänestetä immuniteettia. Kaksi seinäruusua ei välttämättä pärjää loppuun asti.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005843030.html
Tässä on kiteytetty aika hyvin mun tämänhetkiset ajatukset ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän nuo taida päästä juttelemaan missään ilman kameroita/mikrofoneja? Jos talteen jää tällainen keskustelu niin sehän on mehevä pätkä ja tuotanto sen tottakai tottakai näyttää ohjelmassa.
Varmasti osa porukasta tulee näyttelemään rakastunutta voittosumman toivossa.
Tekeeköhän saarelaiset itse ruuan tai tuleekohan niille valmis ruoka?
Kannattaako sitä koostetta katsoa? En jaksanut niitä katsoa edes UK-versiossa, joten ei varmaan ole toivoa että nyt kannattaisi?
Ykstuttu kirjoitti:
Tekeeköhän saarelaiset itse ruuan tai tuleekohan niille valmis ruoka?
On ne ainakin kokkaillut jotain useammassakin jaksossa. Muistaakseni ainakin Johanna hääräsi ja paistoi jotain keittiössä muiden seuratessa vierestä.
Ykstuttu kirjoitti:
Aikaisemminkin joku kyseli Ankun mahdollisista silareista, miksiköhän?
Eihän sillä ees oo isot tms. Ihan normit..
Siks aika jännä, et joku epäilee silikoneja 😂 Ja vihjailee rivienvälistä luononoikuksi.
Ja ei, ei oo silareita.Rinnat luomut ja myös normikokoiset....
Silarit ne on, sen näkee tyhmempikin. Ei se, että ne eivät ole järjettömän isot mollukat, tarkoita, etteikö olisi silarit. Siinä varsinkin huomasi selvästi, kun Anku makasi aurinkotuolilla jossain jaksossa ja tissit töröttivät kohti taivasta.
Kun kopioidaan täysin muualta kaikki, jopa vuorosanat, sisustuksen yksityiskohdat ym. ei tuloksena voi olla kovinkaan vetävä ja vauhdikas sarja vaan haalea kopio. Formaatti on tietenkin sama kaikkialla, mutta kyllä tuon formaatin puitteissa pystyttäisiin luomaan ihan suomalainenkin versio, mutta kun kiinnostusta ei tekijöillä ole, mennään täysin kopiokaavalla eikä yhtään haluta panostaa, tulos on huono ja pitkäveteinen.