Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
1461/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johkulla on upee kroppa ja hienot alusvaatteet, mutta muuten näyttää elähtäneeltä. 2000-2013 luvun styleltä vaikuttaa hiustyyli ja meikkityyli. Muodista menneeltä. Uudistusta hiuksiin (väri ja malli) ja meikkeihin, etenkin kulmiin. Vähän tuksustyle

Vierailija
1462/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick♥️ mikä persoona. Kuin aussijäbä♥️ Valitsisin sen jos olisin akkana tuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli ihana, kun Veera sanoi patrikin nähdessään, että Oh my god! Se tuli niin sponttaanisti 😂

Vierailija
1464/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankun tuntie, että on hyvä tyyppi, valitsisin tällä hetkellä joko sen tai sitte Veeruskan 👍I like 😃

Vierailija
1465/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku mikä on Ankun instagram?

Anku on eniten poikien mieleen

Vierailija
1466/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait kaikki samasta tykkää. Jokaiselle löytyy ottajia varmasti ja kukaan saarelaisista ei oo ainakkaa semmone, että vois sanoo, et olis joko roppa tai naama pahannäköne, jos noin voi ihmisestä sannoo.

Vierailija
1467/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrick♥️ mikä persoona. Kuin aussijäbä♥️ Valitsisin sen jos olisin akkana tuolla.

https://www.google.fi/search?q=hayden+quinn&client=ms-android-samsung&s…

Jep, muistuttaa vähän Australian masterchefin Haydenia. Ihastuin tuohon aikoinaan oikein kunnolla :D

Vierailija
1468/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Shirly on kyllä oikein mainio, hyvä ja kiva juontaja.[/quote

Eka ärsytti, kun kuuli että Shirly on juont. , kun oon ajatellut että julkkistyrkky ja aina kaikkialla, ja kuvittelin sen äänenkin erilaiseksi, mutta on hyvä juontaja. Sopii siihen hommaan😊 hyvä saada uusia kasvoja tuomareiksi.

Katson vasta ekaa jaksoa, tosi ankward tunnelma tuolla.. Huomaa miesten naamastakin sen ja käy sääliksi miehet. Viimeisen päälle instagram kuvat jne mut sitten ei kelpaa tosielämässä kuitenkaan. Rajua peliä tämä nykyajan deittailukulttuuri.

Onneksi itse nuorena naisena olen saanut miehen livenä, vaikka en ole yhtään tuollainen somefeimi.

Tuomareiksi? 😂

Vierailija
1469/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannasta. Haastattelussa Johanna vastasi järkevästi ja kypsästi, kun kertoi olevansa onnellinen ohjelmaan osallistumisestaan.

Lyhyesti totesi Auran olleen enemmän Jeffyn tyyppiä...

Samassa yhteydessä kehui saarelaisia mahtaviksi tyypeiksi ja yhteishenkeä tosi hyväksi. Kertoi, että lyhyessä ajassa heistä tuli kuin pikkuperhe ja jokainen tuntui olevan oma itsensä..

Tuosta tuli mieleen, että saarelaiset tutustuilevat siellä toisiinsa ihan omissa oloissaan.

Voisi kuvitella, että tiedostavat jojainen, että kuka tahansa voi pudota milloin tahansa ja tsemppaavat toisiaan.

En voi olla miettimättä sitäkin vaihtoehtoa, että tiesiköhön Johanna jo etukäteen lähdlstään? Tietenkään ei voi olla varma, mutta jos yhteishenki on hyvä niin suunnittelevatkohan keskenäänkin ja sopivat asioita ja yrittävät omalta osaltaan yhdessä vaikuttaa siihen mihin voivat.

Vierailija
1470/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykstuttu kirjoitti:

Eikait kaikki samasta tykkää. Jokaiselle löytyy ottajia varmasti ja kukaan saarelaisista ei oo ainakkaa semmone, että vois sanoo, et olis joko roppa tai naama pahannäköne, jos noin voi ihmisestä sannoo.

Miksi mä kuulen sun tekstit päässäni Ankun äänellä ja vielä sen omituiset hihittelyt päälle? Elkää kirjoittako tota murretta. :D

Vierailija
1471/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikon jakson keskikatsojaluku 123 000 (sijalla 1) ja muiden jaksojen katsojamäärät ei yllä edes subin viime viikon top 20 katsotuimpiin.

Onko ohjelma flopannut pahasti vai katsooko _todella_ moni jaksot katsomon kautta?

No eikö ne katsomon kautta katsovatkin lasketa tuohon viralliseen keskikatsojalukuun? Varmaan suurin osa katsoo nykyään ohjelmat muualta kuin suoraan tv:stä.

Vierailija
1472/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikon jakson keskikatsojaluku 123 000 (sijalla 1) ja muiden jaksojen katsojamäärät ei yllä edes subin viime viikon top 20 katsotuimpiin.

Onko ohjelma flopannut pahasti vai katsooko _todella_ moni jaksot katsomon kautta?

No eikö ne katsomon kautta katsovatkin lasketa tuohon viralliseen keskikatsojalukuun? Varmaan suurin osa katsoo nykyään ohjelmat muualta kuin suoraan tv:stä.

Tosin siltikin tää on varmaan ollut taas floppi. Jotenkin nää suomiversiot ei vaan saa tuulta siipiensä alle.. 

Vierailija
1473/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mää oonki muuttunu Ankuks : D Samaistunu ohjelmaa töllötellessä.

Mun murre olis semmone, et joku täällä sano mua vähäälyseks sen vuoksi :D

Yritän nyt kirjottaa siks ilman murrettani, etten ärsytä ihmisiä, jos se on tympeetä luettavaa : )

Vierailija
1474/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lasketa.

Vierailija
1475/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Patrik hakunamatata?

Vierailija
1476/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykstuttu kirjoitti:

Jos mää oonki muuttunu Ankuks : D Samaistunu ohjelmaa töllötellessä.

Mun murre olis semmone, et joku täällä sano mua vähäälyseks sen vuoksi :D

Yritän nyt kirjottaa siks ilman murrettani, etten ärsytä ihmisiä, jos se on tympeetä luettavaa : )

Jatka samaan malliin! Oot ihan paras!

Vierailija
1477/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaani yritän hihhih hih hiii.....

Vierailija
1478/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa, jonka mielestä Veera on aika hyvännäkönen? Jos mun näin naisena pitäis valita keltä noista näyttäisin, Veera olis ehdottomasti kakkosvaihtoehto heti Pauliinan jälkeen :) Ihmettelen siinä mielessä miks noi miehet ei oo innostunu siitä enempää. Joo, ulkonäkö ei oo tärkein mun mielestä mutta jotenkin veikkaan, että aika ulkonäkökeskeisillä perusteilla toi porukka valintojaan tekee ja onhan se osittain luonnollistakin aluks kun ei tiedä luonteesta paljon mitään...

Et ole! Katsoin jo alussa, että on niin nätti ja kropasta tykkään eniten!

Mun mielestä taas Veeralla ehdottomasti huonoin kroppa tuolla. Minä tykkään hoikasta olemuksesta :)

Vierailija
1479/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenenkään mielestä Emma ihan järkyttävän laiha? Siinnä kun pelasivat pallo peliä ja Emma seisoi bikineissä sivussa kylkiluut ja rintalasta paistoi läpi.

Ei ole. Minulla on tismalleen samanlainen kroppa; ylävartalo todella laiha ja luiseva, kaikki luut näkyy selvästi. Reidet ja peppi taas keräävät rasvaa. Tuolle asialle ei mitään voi joten lopeta haukkuminen.

Mene kuntosalille.

Mä rakastan mun vartaloa ja sekös sua vtuttaa 😘😘

Vierailija
1480/23806 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan noista ei tykkää Veerasta romanttisessa mielessä, joten hassua yrittää pitää hänet tuolla väkisin. :D

Ketju on lukittu.