Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Häiritsee nimi Anku. Tosi outo nimi😂
Mun mielestä nää äijät on jotenkii tosi poikia näille muijille. Esim. Johannalle ei sopinut kukaan. Enkä kyllä ankuakaan näe luontevana muiden kun Refain seurassa. Mut saas kattoo.. Tulis jtn kunnon miehiä taloon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi miehet luulee liikoja itsestään. Kukaan niistä ei ole millään tavalla hyvännäköinen tai haluttava. Olen keskitason nainen enkä huolisi noista yhtäkään edes sänkyyn yhden yön jutuksi.
Okei, nyt alan ymmärtään niitä puheita suomalaisten naisten nirsoudesta. Jos tuosta porukasta kukaan ei kelpaisi keskitason naiselle, niin itse saan ihan suosiolla alkaa katselemaan ulkomaalaisia postimyyntivaimoja.
Sun kannattaa muistaa että miesten kuvitelmat siitä mistä naiset pitää on miesten kuvitelmia. Noi pojat on muokanneet itsestään sellaiset miesten mies-tyypit, ei ne oo naisia ajatellu. Tosi feikin oloisia näin naisen mielestä, ei mitään syvyyttä.
Näistä osallistujista tuskin kenestäkään on vielä näkynyt sitä ns. normiminää. Jos vielä toinen viikko katotaan nii sit voi alkaa näkymään ihmiset enemmän sellasina niinku on. Ja eihän jotku tuu olemaan ollenkaan telkkarissa omia itsejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat pitää Veeran talossa !
Pojat ovat huomanneet, että Veera on hyvä tyyppi. Saa taloon vähän säpinää ja on kaikkien kaveri.
Tai sit ne alkaa ymmärtään mistä tässä on kyse. Pitää löytää pari jonka kanssa pelata yhdessä, ja lisäksi pitää vielä vakuuttaa yleisö siitä että ovat hyvä pari. Veera on kuitenkin noista tytöistä sellainen josta saa jotain irti, muutakin kuin nätin naaman ja kauniin varjon seinälle joka unohtuu heti kun toisaalle katsoo. Se voi pysyä pelissä mukana pitkälle jos yleisö tykkää.
Mä en oo oikeestaan ikinä pitäny niistä pareista jotka muodostuu heti alussa ja joissa roikutaan kuin elämänlangassa vaikka se "yhdessäolo" on yhtä helvettiä mustasukkaisuusdraamoineen jne. Uskottavimpia on ne jotka hyvin keskenään toimeentulevat perustaa kaveripohjalta ja siitä sitten jotain muodostuu jos on muodostuakseen. Yksi sellainen pari taisi briteissä just mennä naimisiinkin, Olivia ja Alex joista tykkäsin alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on luontainen manipuloija.
Ville ja Elias kun lähtis kahestaan yöelämään, niin siitä ei vois seurata muuta kuin paljon manipuloituja naisia.
Osa ehkä menis noiden juttuihin mukaan, suurempi osa kuolis nauruun niiden esitykselle. Sitä ollaan niin peluria, niin peluria... *reps*
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee nimi Anku. Tosi outo nimi😂
Ei se ole sen oikea nimi.
Vierailija kirjoitti:
Emma puhu apin klipissä et on inhottavassa välikädessä Patrickin parina, koska tietää et Veeraa kiinostaa Patrick(ja ainoastaan Patrick näistä miehistä). Ja inhottava olla välikädessä kun on molempien kaveri jne.
Ihmettelen kyllä suuresti tuota Veeran sinnikkyyttä, jos mä oisin kiinostunu jostai miehestä mut se ei yhtää musta, nii kyllä mullaki kiinostus lopahtais aika äkkiä...
Niin no, itse oon aina kiinnostunut vain enemmän, jos mies on osoittanut, ettei häntä kiinnosta, mutta tuolla talossa tuosta tulee monen mielestä noloa, kun siellä kaikki näkyy meille katsojille ja muutenkin on niin vähän ihmisiä siellä. Normaalielämässä voi olla kiinnostunut "saavuttamattomasta" tyypistä ja katsella rauhassa alkaako signaaleja jossain vaiheessa sieltä kuitenkin heltiämään, kun tulee enemmän vietettyä aikaa ja tutustuttua, mutta voi kuitenkin ihan rauhassa sitten luovuttaa, jos ei millään natsaa. Varmasti ihan normaali ilmiö, mutta ohjelmassa se nyt vaan korostuu. Eihän sellainen ole "epätoivoinen", joka valitsee, vaan sellainen, jolle kelpaa kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi miehet luulee liikoja itsestään. Kukaan niistä ei ole millään tavalla hyvännäköinen tai haluttava. Olen keskitason nainen enkä huolisi noista yhtäkään edes sänkyyn yhden yön jutuksi.
Okei, nyt alan ymmärtään niitä puheita suomalaisten naisten nirsoudesta. Jos tuosta porukasta kukaan ei kelpaisi keskitason naiselle, niin itse saan ihan suosiolla alkaa katselemaan ulkomaalaisia postimyyntivaimoja.
Sun kannattaa muistaa että miesten kuvitelmat siitä mistä naiset pitää on miesten kuvitelmia. Noi pojat on muokanneet itsestään sellaiset miesten mies-tyypit, ei ne oo naisia ajatellu. Tosi feikin oloisia näin naisen mielestä, ei mitään syvyyttä.
Tämä, epäkiinnostavuus ja yleinen habitus ovat luotaantyöntäviä. Miehillä erityisesti tuntuu olevan tapana insinöörityyliin pilkkoa viehätystekijät yksittäisiksi komponenteiksi ja vetää niistä isoja johtopäätöksiä (pituus, lihakset, raha, ikä, tissit, perse). Pariutumiskäyttäytymisen suuria linjoja voi olla ilman että ne väistämättä determinoivat oman elämän tai parisuhteiden muodostumista. Viehättävyys ei ole synonyymi ulkonäölle. En ole tavannut yhtäkään aidosti kivaa, asioista kiinnostunutta ja itsestään huolta pitävää, ei-uhriutuvaa(!) ihmistä, joka ei olisi löytänyt kumppania niin halutessaan.
Joku kirjoitti, että saaren miehet on liian nuoria nuoria saaren naisille.
Anku sanoikin siinä alkuvalinnassa, kun naiset näki ekakerran miehet ja kiinnostunut nainen sai astua jonosta askeleen eteenpäin niinku ville tuli sieltä näytille ja Ankulta kysyttiin, et miksi ei ollut kiinnostusta, niin Anku vastas siihe, että hän taitaa olla liian vanha Villelle, ettei siks astunut eteenpäin..
Tuo nimi Anku on lempinimi. Ihan niinku joku ois ilmoittanu nimeksee vaikka Miksu : )
Keskiviikon jakson keskikatsojaluku 123 000 (sijalla 1) ja muiden jaksojen katsojamäärät ei yllä edes subin viime viikon top 20 katsotuimpiin.
Onko ohjelma flopannut pahasti vai katsooko _todella_ moni jaksot katsomon kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitus lentää, aloin miettiä et siellä on tuotannossa joku harjoittelija onnistunut hävittämään koko jakson bittiavaruuteen 😂
Tästä tuli mieleen, muistatteko kun piti tulla ohjelma nimeltä Bilettäjät tms.? Se ehdittiin kuvata mut se jäi jostain syystä kokonaan näyttämättä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000000585162.html
Se olikin Suomen hulluimmat bilettäjät.[/quoto
Oho, tässä olisi ollut taikina-Iiro eli Iiro Hokka (joka on ollut hottiksissa, Aatami etsii Eevaa ja temptation Islandissa ja ties missä muussa) ja myös Vilma Karjalainen, Juuson tyttöystävä temptation Islandissa, tai Vilman sanojen mukaan Icelandissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on luontainen manipuloija.
Ville ja Elias kun lähtis kahestaan yöelämään, niin siitä ei vois seurata muuta kuin paljon manipuloituja naisia.
Osa ehkä menis noiden juttuihin mukaan, suurempi osa kuolis nauruun niiden esitykselle. Sitä ollaan niin peluria, niin peluria... *reps*
Lähinnä tarkoitinkin että synnynnäinen miesten manipuloija ::D ja tietynlaisten naisten...ns. helppojen ihmisten manipuloija, ja näin ollen pitää itseään varmasti "hyvänä ihmistuntijana" tms :D
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, jonka mielestä Veera on aika hyvännäkönen? Jos mun näin naisena pitäis valita keltä noista näyttäisin, Veera olis ehdottomasti kakkosvaihtoehto heti Pauliinan jälkeen :) Ihmettelen siinä mielessä miks noi miehet ei oo innostunu siitä enempää. Joo, ulkonäkö ei oo tärkein mun mielestä mutta jotenkin veikkaan, että aika ulkonäkökeskeisillä perusteilla toi porukka valintojaan tekee ja onhan se osittain luonnollistakin aluks kun ei tiedä luonteesta paljon mitään...
Et ole! Katsoin jo alussa, että on niin nätti ja kropasta tykkään eniten!
Refai ainaki suojelee muijaasa toisilta miehiltä viimesee asti. Turkkilaisten tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Shirly on kyllä oikein mainio, hyvä ja kiva juontaja.[/quote
Eka ärsytti, kun kuuli että Shirly on juont. , kun oon ajatellut että julkkistyrkky ja aina kaikkialla, ja kuvittelin sen äänenkin erilaiseksi, mutta on hyvä juontaja. Sopii siihen hommaan😊 hyvä saada uusia kasvoja tuomareiksi.
Katson vasta ekaa jaksoa, tosi ankward tunnelma tuolla.. Huomaa miesten naamastakin sen ja käy sääliksi miehet. Viimeisen päälle instagram kuvat jne mut sitten ei kelpaa tosielämässä kuitenkaan. Rajua peliä tämä nykyajan deittailukulttuuri.
Onneksi itse nuorena naisena olen saanut miehen livenä, vaikka en ole yhtään tuollainen somefeimi.
Mää tykkään myös Veeran ulkonäöstä ja muutenkin vaikuttaa kivalta!!
Tykkään tuon oloisista kaverina, röiskyvistä yms.
Siis naisena se olis kiva kaveri. En tiedä sitte saarelaisten miesten makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään mielestä Emma ihan järkyttävän laiha? Siinnä kun pelasivat pallo peliä ja Emma seisoi bikineissä sivussa kylkiluut ja rintalasta paistoi läpi.
Ei ole. Minulla on tismalleen samanlainen kroppa; ylävartalo todella laiha ja luiseva, kaikki luut näkyy selvästi. Reidet ja peppi taas keräävät rasvaa. Tuolle asialle ei mitään voi joten lopeta haukkuminen.
Mene kuntosalille.
Katso kokonaisuutta. Ihan täysin normaali kroppa. 90-luvulla kaikki olivat tuollaisia, nykyään on joku ihmeen läskibuumi menossa ja kaikkien pitäisi olla lihavia. Nykyajan "normaali" on 80kg kun ennen se oli 55kg.