Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Veikkaisin että naisista lähtee Hanna. Tai Tanja. Miehistä taas Severi. Toisaalta tuntuu et Severilläkin on omia kannattajia aika paljon, mut on kyllä esim. Samillakin paljon puolustajia.
Ei kyllä ole mitenkää varmaa et kuka tippuu, tiiä vaikka miehistä lähtiski Jeff...
Samia ei saada tänään ulos, vaikka miten ois äänestetty. Apissa luki että vähiten ääniä saaneet on putoamisvaarassa, eli saarelaiset päättää ketkä lähtee.
Mä en pystynyt äänestämään kuin Patrickia, joten ajattelin äänestää tänään kun sovelluksessa ei toivottavasti enää bugia. Nyt sitten äänestys on jo kiinni. Helsingin jodelissa moni valitti samaa. Että menee epäusko koko äänestykseen.
Eilinen äänestys oli kyl pohjanoteeraus tossa äpissä. Tuon perusteella äänestetään ulos mies ja nainen, mutta katsoja sai vaikuttaa vaan äänestämällä toista. Tuon perusteella sieltä pitäis poistaa esim. 2 vähiten ääniä saanutta, riippumatta sukupuolesta, koska tuossa virheellisesti sai äänestää suosikkiasukasta, vaikka siinä lukikin että 'anna ääni suosikkiparille', tms.
Noi äänestykset kestää puol tuntii et ne kerkee sen päivän ohjelmaan viel. Luulisin niin
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystynyt äänestämään kuin Patrickia, joten ajattelin äänestää tänään kun sovelluksessa ei toivottavasti enää bugia. Nyt sitten äänestys on jo kiinni. Helsingin jodelissa moni valitti samaa. Että menee epäusko koko äänestykseen.
Tuotanto taisi odottaa, että saa haluamansa tuloksen. En kyllä ymmärrä muutenkaan, että miten ne ehtivät suorittaa häädön ja saada sen tämän illan lähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Noi äänestykset kestää puol tuntii et ne kerkee sen päivän ohjelmaan viel. Luulisin niin[/quote
Joo niin mäki oon aatellu kun eilen oli puolen tunnin äänestys, niin samana iltana sieltä putoo joku ja tän illan jaksossa me nähään kuka.
Se oli tyhmää ettei saanut äänestää naista ja miestä pelkästään yhtä henkilöä.
Määki oon miettiny monesti et miten ne ehtii saada sen tuloksen ja tavallaan illalla(eli eilisillan aikana) suorittaan sen häädön. Onko tässä paljon aikaeroa?
Jos tulos saataisiinkin ulos heti 23.30, nii aika myöhään se häätö saa olla.
Tosin onhan ne joskus ollut jo menossa just nukkuun ku Shirly laukkaa paikalle häätään jotakuta.
Oisko kaksi vähiten ääniä saanutta naista ja kaksi vähiten ääniä saanutta miestiä putoamisuhan alla, josta saarelaiset päättää ketkä lähtee.
Kuinkahan moni äänesti ensin tarjottuja miehiä kun kuvitteli et sen jälkeen voi antaa äänen vielä naiselle? Itse ainakin menin tähän halpaan. Jos siinä ois mainittu että voi äänestää vaan jompaa kumpaa niin olisin kyllä antanut ääneni naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko ensi jaksossa nyt se casa amore juttu, eli naiset lähtee toiseen villaan, minne tulee uusia miehiä? Sitähän se Veera kai itki.
Mitä? Se oli vitsi, siinä näytettiin vanhaa kuvamateriaalia ja annettiin ymmärtää että jotain jännää tulee. Ja sitten olikin tavalliset bileet vaan.
Tää äänestystulos kerrotaan asukkaille varmaan niin et heille mainitaan yleisönsuosikki mies- ja naisasukas, vaikka se ei pidäkään paikkaansa.
Mun mielestä kaksi jaksaa eli Pauliina ja jefrey johtaisi pois
Olinko unenpöpperössä vai miksi eilisen jaksossa tuli noin 5 minuuttia ennen jakson loppua "seuraavassa jaksossa" ja sen jälkeen sitten vielä näytettiin ne halloween-bileitä ja Samin ja Hannan keskustelua sun muuta. Oliko sen tarkoitus olla joku jekku vai oliko vahinko vai näinkö omiani?
Vierailija kirjoitti:
Tää äänestystulos kerrotaan asukkaille varmaan niin et heille mainitaan yleisönsuosikki mies- ja naisasukas, vaikka se ei pidäkään paikkaansa.
Niin ja Patrik ja Anku jäävät taas tätä hihittelemään. Toivoisin, että eivät ainakaan molemmat olisi niitä suosikkeja.
Näpy kirjoitti:
Anku ja Sami pois, jes!
Veerabfanit tiputtasivat heti Ankun. Äänesgin eilen Samia. Ensin ajattelin äänestää Auraa, mutta kun kävin lukemassa täällä Samin jyräämistä ja lynkkausta alkoi ottaa nii päästä, että äänestin Samia suosikikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Patrik ja Anku jäävät taas tätä hihittelemään. Toivoisin, että eivät ainakaan molemmat olisi niitä suosikkeja.
No eiköhän tuotanto oo junailla tulokset niin, että Anku on viimeisten joukossa. Anku+Pati kuvio tuntuu olevan ainoa jolla tuotanto pelaa. Ville, Pauliina, Veera ja Janne on varmasti neljä ensimmäistä turvassa olevaa, tiotannon lempilapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä riehut. Kyllä se Veera pysyy pelissä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Määki oon miettiny monesti et miten ne ehtii saada sen tuloksen ja tavallaan illalla(eli eilisillan aikana) suorittaan sen häädön. Onko tässä paljon aikaeroa?
Jos tulos saataisiinkin ulos heti 23.30, nii aika myöhään se häätö saa olla.
Tosin onhan ne joskus ollut jo menossa just nukkuun ku Shirly laukkaa paikalle häätään jotakuta.
Marbellassa kello on tunnin jäljessä meidän aikaa.
Tuleeko ensi jaksossa nyt se casa amore juttu, eli naiset lähtee toiseen villaan, minne tulee uusia miehiä? Sitähän se Veera kai itki.