Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Pauliina näytti ihan kun olis raskaana..
Pauliina on kaunis nainen. Kaunein saarella. Huomasin saman. Kyljistä ja vatsasta lihonut. Näytti kuin olisi raskaana makoillessaan parvekkeella aurinkoa ottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Olinko unenpöpperössä vai miksi eilisen jaksossa tuli noin 5 minuuttia ennen jakson loppua "seuraavassa jaksossa" ja sen jälkeen sitten vielä näytettiin ne halloween-bileitä ja Samin ja Hannan keskustelua sun muuta. Oliko sen tarkoitus olla joku jekku vai oliko vahinko vai näinkö omiani?
Mulla meni tämä myös ohi, että mistä siinä oli kyse.
Ärsyttää, että äänestysaika on niin rajattu. Ohjelma ei ole niin mielenkiintoinen että sen takia valvoisin arki yöt tai käyttäisin perjantai ja lauantai illat siihen. Omalta osalta äänestykset jää aina välistä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä hiljaista.
Pikkuhiljaa kaikki järkipeikot häipyy täältä, koska palstasta on tullut vastenmielinen saarelaisten haukkumapaikka. Muutama riehuu täällä lytäten saarelaiset maan rakoon, paitsi sen oman faninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää äänestystulos kerrotaan asukkaille varmaan niin et heille mainitaan yleisönsuosikki mies- ja naisasukas, vaikka se ei pidäkään paikkaansa.
Niin ja Patrik ja Anku jäävät taas tätä hihittelemään. Toivoisin, että eivät ainakaan molemmat olisi niitä suosikkeja.
Mitä riehut. Kyllä se Veera pysyy pelissä mukana.
En minä sitä riehukaan. Ketuttaa vain, kun nämä ovat mielestään muiden yläpuolella. Ankullakin oli niin helkkarin rankkaa, kun eivät olleet pari, vaikka samaan tapaan jatkoivat elämäänsä tuolla. Ei mitään empatiaa epävarmoja pareja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystynyt äänestämään kuin Patrickia, joten ajattelin äänestää tänään kun sovelluksessa ei toivottavasti enää bugia. Nyt sitten äänestys on jo kiinni. Helsingin jodelissa moni valitti samaa. Että menee epäusko koko äänestykseen.
Jos olisi ollut joku vika, et olisi voinut äänestää ketään. Edes Patrickkia. Mulla toimi ainakin hyvin, kun kävin sen 3 eri kertaa selaamassa ja miettimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää äänestystulos kerrotaan asukkaille varmaan niin et heille mainitaan yleisönsuosikki mies- ja naisasukas, vaikka se ei pidäkään paikkaansa.
Niin ja Patrik ja Anku jäävät taas tätä hihittelemään. Toivoisin, että eivät ainakaan molemmat olisi niitä suosikkeja.
En minä sitä riehukaan. Ketuttaa vain, kun nämä ovat mielestään muiden yläpuolella. Ankullakin oli niin helkkarin rankkaa, kun eivät olleet pari, vaikka samaan tapaan jatkoivat elämäänsä tuolla. Ei mitään empatiaa epävarmoja pareja kohtaan.
Miten epävarmat voivat kuvitella olevansa muiden yläpuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, eivät olekaan? En ole nähnyt yhdenkään epävarman tuolla nillittämässä, miten rankkaa on, kun saa hinkuttaa mieleisensä tyypin kanssa päivät ja yöt. Enkä ole nähnyt heidän hehkuttavan suosiollaan ja samalla ignooraavan täysin ne pudotetut henkilöt.
Kyllä äänestin eilen. Mutta ei oo täysi luotto noihin äänestystuloksiin. Tää tuli ilmi,kun Saran kans treffeille lähti Alexander. Jos on keskutelupalstoja uskominen,niin treffeillä olis pitäny olla joko Janne,Sami tai Ville.
Tänäänkin se ketkä on vähiten ääniä saaneiden joukossa on kyl arpapeliä. Ja jos saarelaiset itse päättää lopulliset lähtijät,niin kyllä ne on näitä uusimpia saarelaisia. Siel pitäs olla esim. Anku ja Pauliina naisista,miehistä Patrick/Ville/Janne pelkästään,jotta saatas ns. vanha pois.
Katoin kans että jossain kohti olis ollu ihan eri muotoinen allas siellä, mutta nyt kun katoin uudestaan niin en löytänyt sitä ja yhdessä pätkässä oli selvästi Jaakko. Eli yrittikö ne feikki vihjailla casa amoresta? Ois kiva jos se tulis.
En usko että Anku on katsojien suosikki naisista, veikkaan Veeraa suosikiksi.
Miehistä saattaakin olla Patrick, mut ei sekään mikään itsestäänselvyys ole. Saattaa ihan yhtähyvin olla vaikka Ville tai Janne.
Ketä täällä nyt niin hirvesti haitttaa vaikka Anku ja Patrick olisikin katsojien suosikit?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että äänestysaika on niin rajattu. Ohjelma ei ole niin mielenkiintoinen että sen takia valvoisin arki yöt tai käyttäisin perjantai ja lauantai illat siihen. Omalta osalta äänestykset jää aina välistä.
Just hyvä et tulokset saadaan heti seuraavaan lähetykseen. Tosin mun puolesta tää ohjelma saisi tulla jo klo 21.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just hyvä et tulokset saadaan heti seuraavaan lähetykseen. Tosin mun puolesta tää ohjelma saisi tulla jo klo 21.
Jos ohjelma tulisi klo.21 niin äänestysaikakin voisi olla 23.30 asti...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä äänestin eilen. Mutta ei oo täysi luotto noihin äänestystuloksiin. Tää tuli ilmi,kun Saran kans treffeille lähti Alexander. Jos on keskutelupalstoja uskominen,niin treffeillä olis pitäny olla joko Janne,Sami tai Ville.
Tänäänkin se ketkä on vähiten ääniä saaneiden joukossa on kyl arpapeliä. Ja jos saarelaiset itse päättää lopulliset lähtijät,niin kyllä ne on näitä uusimpia saarelaisia. Siel pitäs olla esim. Anku ja Pauliina naisista,miehistä Patrick/Ville/Janne pelkästään,jotta saatas ns. vanha pois.
Jos olisi Anku vs Pauliina ja saarelaiset päättäisi kumpi lähtee niin vahva veikkaus on että Anku lähtis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, eivät olekaan? En ole nähnyt yhdenkään epävarman tuolla nillittämässä, miten rankkaa on, kun saa hinkuttaa mieleisensä tyypin kanssa päivät ja yöt. Enkä ole nähnyt heidän hehkuttavan suosiollaan ja samalla ignooraavan täysin ne pudotetut henkilöt.
Pitäisikö hinkuttaa sitte sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta niinkuin Samin kehotetaan tekevän? Oletko katkera jostain? Viestistäsi huokuu katkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät edes kuvittele olevansa. Miks just Ankulta ja Patilta pitää herua empatiaa epävarmoja pareja kohtaan, mut muilta ei? Ei tuolla oo kun pari ns. varmaa paria. Ja varmaan noiden pariäänestysten takia tuo eri parin kans olo on ahdistavaa, koskaan ei voi tietää tippuuko itse tai se toinen "väärän" parin kanssa. Tältä stressiltä on välttynyt Veera&Janne, sekä Pauliina&Ville, kun automaattisesti saavat valita toisensa heti ensimmäisenä. Viimeisimmässä pariäänestyksessäkin Veera, Paukku ja Aura valitsi ensin. Sen jälkeen Tanja ja Hanna, jonka jälkeen vasta Anku. Tuotanto varmaan toivoi että Hanna olisi valinnut uudestaan Patin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin se ketkä on vähiten ääniä saaneiden joukossa on kyl arpapeliä. Ja jos saarelaiset itse päättää lopulliset lähtijät,niin kyllä ne on näitä uusimpia saarelaisia. Siel pitäs olla esim. Anku ja Pauliina naisista,miehistä Patrick/Ville/Janne pelkästään,jotta saatas ns. vanha pois.Jos olisi Anku vs Pauliina ja saarelaiset päättäisi kumpi lähtee niin vahva veikkaus on että Anku lähtis.
Jätkät äänestäis Ankun taloon paitsi Ville ja Janne. Muijat Pauliinaa ( poikkeuksena Tanja ja Hanna) veera vois yllättäen äänestää Ankua jäämään. Vähän sellaiset vibat, että Veera olis ollut Ankun kans jossain sivussa naureskelemassa, Pauliinan kanssa ei kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin se ketkä on vähiten ääniä saaneiden joukossa on kyl arpapeliä. Ja jos saarelaiset itse päättää lopulliset lähtijät,niin kyllä ne on näitä uusimpia saarelaisia. Siel pitäs olla esim. Anku ja Pauliina naisista,miehistä Patrick/Ville/Janne pelkästään,jotta saatas ns. vanha pois.Jos olisi Anku vs Pauliina ja saarelaiset päättäisi kumpi lähtee niin vahva veikkaus on että Anku lähtis.
Jätkät äänestäis Ankun taloon paitsi Ville ja Janne. Muijat Pauliinaa ( poikkeuksena Tanja ja Hanna) veera vois yllättäen äänestää Ankua jäämään. Vähän sellaiset vibat, että Veera olis ollut Ankun kans jossain sivussa naureskelemassa, Pauliinan kanssa ei kertaakaan.
Tai sit muijat taktikois suuremman uhan ulos talosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kaikki "virallinen" tehdään sen oman parin kanssa. Kilpaillaan, paripudotuksissa pudotaan, yms. Siksi kai se on niille tärkeää että saavat olla parina sen mielitiettynsä kanssa, jos sellainen on löytynyt. Ja Ankuko ei olisi saanut iloita yleisönsuosikki parin asemasta? Kyllä siellä ois muutkin ottaneet ilon irti siitä tiedosta, osa varmasti vielä enemmän mitä Anku. Ja ei, Anku ja Pati ei oo ignooranneet pudonneita. Muiden joukossa ovat halaamassa niitäkin, mutta kai he nyt toisiaankin saavat halata kun ovat jatkossa, halaahan ne muutkin parit toisiaan kun saavat tiedon jatkosta.
Mutta mustamaalaa sä Ankua ihan miten paljon tahdot, jos se sulle hyvän mielen tuo, mut onhan se vähän hölmöä.
Anku ja Pattu on yhdessä ohjelman jälkeenkin niin tavallaan ovat jo voittaneet, toisensa. Raha ei oo ongelma heille.