Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Apin klipissä Sami katsoo Tanjaa silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Tahallaan käy aura tupakalla, just joo jeff :Dd
Saattaa se vaikka käydäkin. Ehkä ihan vaan v*ttuillakseen tai sitten röökinhaju saa Jeffreyn pysymään omalla puolellaan kun ei halua vongata tuhkakupilta ja näin pari pysyy yhdessä ainakin vielä yhden päivän.
Oikea pari mun mielestä Aura ja Jeffrey tuonne sviittiin.
Vierailija kirjoitti:
Jeff antaa selvät merkit ettei sitä kiinnosta. Pitää suorastaan vastenmielisenä. Joku vielä luulee että noi on hyvä match??
Niinpä. Taisi kuitenkin toimia auraan tuo taktiikka eli säikytys ja painostus, koska nekin taisi nyt päästä next levelille. Kauanko menee että Jeff vaihtaa paria jos/kun sai?
Sami on ollut alusta asti niin täpinöissään Ankuun ettei pysty tuolla olemaan kenenkään muun kanssa ,parempi että tulisi pois sieltä🙄tainnut lyödä vedon ennen taloon menoa🙊mutta kuis kävi🙉
Harmittelin ekana, että miksi Anku ja Pati ei päässy sviittii. Sitten vasta vähän ajan päästä muistin, etteivät ole juuri nyt virallisesti pari, ettei pääsiskään edes sviittiin siksi.
Kivaa extraa välillä Auralle ja Jeffillekkin
Vierailija kirjoitti:
Ryhdisty Sami! Yritä edes! Vai onko Sami tosiaan niin ujo?
Mä tunnen montakin miestä, jotka menee ihan yhtä takalukkoon jos nainen on kovasti aloitteellisempi ja tavallaan jopa päällekäyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko että tästä ohjelmasta tulee toinen kausi?
Jotenkin vaikea uskoa, tuonne on tällekin kaudelle ollut mahdotonta saada Suomesta kauniita ja viihdyttäviä sinkkuja tarpeeksi, vaikka brittiversio oli kovassa nosteessa kun tähän haettiin porukkaa.
Tämä. Tosin toiselle kaudelle voisi olla enemmän hakijoita kun ei tarvitsis kesken kauden mennä taloon. Mutta sit toistuis sama ongelma et alussa parhaat ja uudet ei säväytä.
Brittien versiossa oli ilmeisesti vanhempaa porukkaa ja siksi meininki hieman eri. Toimis ehkä paremmin jos ikähaarukka olis lähempänä 30, mutta suurin osa sen ikäisistä on Suomessa jo pariutuneet ja hankkineet perheet.
Briteissä myös ihan pikkusen enemmän populaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdisty Sami! Yritä edes! Vai onko Sami tosiaan niin ujo?
Mä tunnen montakin miestä, jotka menee ihan yhtä takalukkoon jos nainen on kovasti aloitteellisempi ja tavallaan jopa päällekäyvä.
No menis sitten itse lähestymään naisia. Tuolla ollaan kuitenkin tekemässä viihdettä ja konseptiin kuuluu pariutua eikä hengailla aisurina ja siipimiehenä.
Sami on niin komea ja lyhytkin vielä
Rasittavaa kuunneltavaa toi Veeran lässyttävä puhe.
Ja toi ikävän ja rakastumisen vakuuttelu kuulosti lähinnä siltä, että tuli kiire seuraavalle leveille, kun näki Ankun ja Patun nussivan olohuoneessa..
Aiemmin pidin Veeraa vähän fiksumpana.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo A & A suhde näyttäytyy teidän silmissä. Puhetta paljon, mutta ei mitään tekoja. Eihän ne ole edes suudelleet, halattu on. Ja niin tuntuu molemmilla olevan tunteita. Minä en jotenkin osaa edes kuvitella Alexanderia suutelemassa tunteella, on niin korkeella lentävä tyyppi. Eilen huvitti, kun nauroi, että Alexina tarttee miehen ei poikaa, kun kuuli Santun iän. Mutta mitä Santun puheita kuunteli eilen, niin harvinaisen kypsältä tuntui ulosanti, osasi todella selkeästi ilmaista asiansa.
Samaa mieltä. Jos minun pitäisi noista kahdesta valita niin kyllä se Severi olisi ihan ehdottomasti.
Jahas, ohjelman fb-ryhmässä vedetty sitten narsismi-kortti esiin ja yllättäen taas Pauliinaa soimataan. Johan siellä on parikin aloitusta ollut koskien Veeran painoa. Kyllä on pahantahtoista porukkaa..
Sami ja Anku sviittiin. Sami voi tuijottaa nurkkaan ja anku hihittää. Ruusun terälehtiä voisi sataa katosta romanttisesti.
Serkkutyttö kirjoitti:
Aaltoja!
Voi voi noita tyttöjä kun eivät ymmärrä omaa parastaan. Anku siis sai kyydit patukalta. Fiksut miehet kaikkoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeff antaa selvät merkit ettei sitä kiinnosta. Pitää suorastaan vastenmielisenä. Joku vielä luulee että noi on hyvä match??
Niinpä. Taisi kuitenkin toimia auraan tuo taktiikka eli säikytys ja painostus, koska nekin taisi nyt päästä next levelille. Kauanko menee että Jeff vaihtaa paria jos/kun sai?
Jeffrey otti hyllyltä nenäliinan ja pyyhki nenänsä räästä puhtaaksi.
Serkkutyttö kirjoitti:
Nythän se on Sami ihan villinä siellä puoli sekuntia ollut 😱😱😱
Korviin käy jatkuva kiroaminen ja jatkuva v-sanan käyttö- Jos pitää kiroilla niin käyttäisivät edes jotain muuta kirosanaa. Itse en ole koskaan sanonut tuota v-sanaa ja jos minulla on tarve kiroilla mitä en juuri ollenkaan tee käytän jotain muuta kirosanaa. Erityisesti kävi korvaan sairaanhoitajaopiskelijan kiroilu, tosin kuulosti vähän siltä, että ei kiroillut "luonnostaan", vaan että "seura teki kaltaisekseen".
Väitän, että Refa oli se lauman todellinen alfauros, mutta pelattiin ulos. Kellään pojista ei ollut kanttia pullikoida vastaan, ainakaan kasvotusten. Patu ei ole luonteeltaan alfauros, mutta hyvällä ulkonäöllään ja miellyttävällä luonteellaan kyllä saa lauman parhaimman näköisen ja vetovoimaisimman naaraan. Jos tuolta pitäisi joku alfauros mainita, niin lähinnä se olisi Alex lähinnä ikänsä puolesta.