Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
12981/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ollut pienimuotoinen järkytys että joka jannu kuolaa Ankua tai Pauliinaa! Siis ihan vain ulkonäön takia sillä varsinkaan Anku ei ole sanonut vielä mitään mielenkiintoista koko kuukauden aikana, ei siis yhtään mitään kun ei sillä taida edes olla omia mielipiteitä. Pauliina on jo astetta kiinnostavampi mutta silti kaikki suosivat Ankua enemmän.

Ja joka mimmi kuolaa patia joka kanssa on aikak tylsä.

Miten se ulkonäkö voi kompensoida muka puuuttuvat luonteenpiirteet? Vai onko Anku joku statussymboli jota kaikkien miesten tulee kuolata ja näin todistaa oma miehuutensa?

Samaa mieltä. Anku on tosi tylsä, vaikkakin kiva, ja Patrickin käyttäytymisessä on paljon parannettavaa. Ei mitenkään erikoinen luonne hänelläkään.

Minustakin Pauliina on sentään astetta kiinnostavampi, omaa ainakin mielipiteitä.

Miksi Ankun ja Patrickin kohdalla ei sitä paitsi näytetä mitään keskusteluja, jos niitä kerran on? Olisi kiinnostavaa kuulla puhuuko ne ylipäätään mistään. Tähän mennessä suunnilleen ainoa näytetty keskustelu on ollut se, kun Anku varmisteli Patrickilta että livahdatko tiehesi heti seksin jälkeen, ja siinäkin Patrickia vaikutti keskustelu kiinnostavan kuin kilo sontaa.

No just eilenhän paukulla ja villellä oli keskustelu juuri samasta aiheesta, mutta se ilmeisesti ei ollutkaan yhtään niin huono puheenaihe vaan itsevarman ja fiksun naisen parisuhdekeskustelua miesystävänsä kanssa.

Pauliina ja Veera myös lässyttää ihan siinä missä Ankukin mutta jostain syystä ainoastaan Anku ärsyttää.

Kun kaksi talon kauneinta ja halutuintakin naista on noin huolissaan miehen ghostaamisesta, niin se on nykyisin todellakin aivan liian yleistä.

Vierailija
12982/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ollut pienimuotoinen järkytys että joka jannu kuolaa Ankua tai Pauliinaa! Siis ihan vain ulkonäön takia sillä varsinkaan Anku ei ole sanonut vielä mitään mielenkiintoista koko kuukauden aikana, ei siis yhtään mitään kun ei sillä taida edes olla omia mielipiteitä. Pauliina on jo astetta kiinnostavampi mutta silti kaikki suosivat Ankua enemmän.

Miten se ulkonäkö voi kompensoida muka puuuttuvat luonteenpiirteet? Vai onko Anku joku statussymboli jota kaikkien miesten tulee kuolata ja näin todistaa oma miehuutensa?

Puuttuvat luonteenpiirteet? Sulla taitaa olla itsellä ”oikeat” ja ”väärät” piirteet luokiteltuna. Mä olen mies ja tykkäisin kyllä Ankusta muunkin näköisenä. Herkkä, kiltti, iloinen, välittävä, läsnäoleva, epäitsekäs ja fyysinen. Samanlaisen kanssa seurustelen ja nauroi kun sanoin että Ankuhan on ihanku sä. Pauliina ei muhun iske, mutta varmaan jotkut miehet tykkäävät myös sen dominoivuudesta. Mene ja tiedä.

Ihan ohiksena on todettava, että totta h*mmetissä ankusta ja pauliinasta "puuttuu" paljonkin luonteenpiirteitä jos oma naisihanne on röökimuija-aura.

Onko tupakan poltto tai tatuoinnit oikeasti jollekin deal breaker? Kamalaa kuinka pinnallista porukkaa 😂 Itse ainakin olen ensisijaisesti kiinnostunut toisen ajatusmaailmasta ja persoonasta, enkä siitä tupakoiko ja onko millaista leimaa iholla.

Suutelisitko tuhkakuppia? Hyi saamari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12983/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis omien vanhempien nuoruudessa ja keski-iässä, äitini on eläkkeellä ja polttaa edelleen. 90-luvulla oli coolia polttaa ja itsekin tein sitä teininä, mutta heti parikymppisenä lopetin ja käsittääkseni nykyään se ei ole enää koko kansan huvia vaan pikemminkin niiden, joilla ei mene kovin hyvin.

Vierailija
12984/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäkää pliis toi Jannen suu!

Vierailija
12985/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttuvat luonteenpiirteet? Sulla taitaa olla itsellä ”oikeat” ja ”väärät” piirteet luokiteltuna. Mä olen mies ja tykkäisin kyllä Ankusta muunkin näköisenä. Herkkä, kiltti, iloinen, välittävä, läsnäoleva, epäitsekäs ja fyysinen. Samanlaisen kanssa seurustelen ja nauroi kun sanoin että Ankuhan on ihanku sä. Pauliina ei muhun iske, mutta varmaan jotkut miehet tykkäävät myös sen dominoivuudesta. Mene ja tiedä.

Ihan ohiksena on todettava, että totta h*mmetissä ankusta ja pauliinasta "puuttuu" paljonkin luonteenpiirteitä jos oma naisihanne on röökimuija-aura.

Onko tupakan poltto tai tatuoinnit oikeasti jollekin deal breaker? Kamalaa kuinka pinnallista porukkaa 😂 Itse ainakin olen ensisijaisesti kiinnostunut toisen ajatusmaailmasta ja persoonasta, enkä siitä tupakoiko ja onko millaista leimaa iholla.

Tatuoinnit, ihan sama, mutta todellakin tupakka on deal breaker. Hyi hele jos joutuisi sitä löyhkää haistelemaan kumppanin suussa ja vaatteissa. Oksettavaa. Kuka edes polttaa tänä päivänä?

Vierailija
12986/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin, pauliina ja ville tarvii omastakin mielestään actionia välillä!

Vierailija
12987/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppi toi Veera, en oikeen usko tota sen hehkutusta. Pikkusen forced toi sen rakastuminen.,

Vierailija
12988/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Patu ja Anku sänkypuuhissa :DD

Vierailija
12989/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mikä aamu ;)

Vierailija
12990/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas miten noloja nuo Anku ja Patu panemassa olkkarissa kaikkien nähden.

Vierailija
12991/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina ja ville tarvitsee todellakin kunnon kompastuskiviä, kun kerran turhista pikkujutuistakin tulee monen päivän mökötystä.

Vierailija
12992/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas miten noloja nuo Anku ja Patu panemassa olkkarissa kaikkien nähden.

Ei kai nyt sentään ihan kaikkien nähden ollut. Mauttomampaaa on mielestäni mennä viereen katselemaan. 

Vierailija
12993/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti 😬🙄

Vierailija
12994/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tatskatkin on niin junttia mielestäni, varsinkin jos niitä on paljon ja näkyvillä paikoilla. Kukin siis tavallaan, mutta itse en iskisi silmääni tatuoituun mieheen, eikä toki tarvitsekaan, makunsa kullakin.

Vierailija
12995/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää mennä välii ku toiset heiluttaa peittoa :DDDDD

Vierailija
12996/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi Patrick, kyllä mä varmaan vähän oon ihastunut tai jotain sellaista. <3

Vierailija
12997/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Samisami :D

Vierailija
12998/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, Veera. Kauhea teatteri. 

Vierailija
12999/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan Veera kuinka läpinäkyvää tuo "ihastuminen/rakastuminen" on ollut? Jopa Roope Salminen näyttelis tuota paremmin..

Vierailija
13000/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää mennä välii ku toiset heiluttaa peittoa :DDDDD

Se oli pikkupojista niiiin jännää. Ehe-ehe.

Ketju on lukittu.