Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ollut pienimuotoinen järkytys että joka jannu kuolaa Ankua tai Pauliinaa! Siis ihan vain ulkonäön takia sillä varsinkaan Anku ei ole sanonut vielä mitään mielenkiintoista koko kuukauden aikana, ei siis yhtään mitään kun ei sillä taida edes olla omia mielipiteitä. Pauliina on jo astetta kiinnostavampi mutta silti kaikki suosivat Ankua enemmän.
Ja joka mimmi kuolaa patia joka kanssa on aikak tylsä.
Miten se ulkonäkö voi kompensoida muka puuuttuvat luonteenpiirteet? Vai onko Anku joku statussymboli jota kaikkien miesten tulee kuolata ja näin todistaa oma miehuutensa?
Puuttuvat luonteenpiirteet? Sulla taitaa olla itsellä ”oikeat” ja ”väärät” piirteet luokiteltuna. Mä olen mies ja tykkäisin kyllä Ankusta muunkin näköisenä. Herkkä, kiltti, iloinen, välittävä, läsnäoleva, epäitsekäs ja fyysinen. Samanlaisen kanssa seurustelen ja nauroi kun sanoin että Ankuhan on ihanku sä. Pauliina ei muhun iske, mutta varmaan jotkut miehet tykkäävät myös sen dominoivuudesta. Mene ja tiedä.
Ihan ohiksena on todettava, että totta h*mmetissä ankusta ja pauliinasta "puuttuu" paljonkin luonteenpiirteitä jos oma naisihanne on röökimuija-aura.
Onko tupakan poltto tai tatuoinnit oikeasti jollekin deal breaker? Kamalaa kuinka pinnallista porukkaa 😂 Itse ainakin olen ensisijaisesti kiinnostunut toisen ajatusmaailmasta ja persoonasta, enkä siitä tupakoiko ja onko millaista leimaa iholla.
Suutelisitko tuhkakuppia? Hyi saamari.
Tarkoitan siis omien vanhempien nuoruudessa ja keski-iässä, äitini on eläkkeellä ja polttaa edelleen. 90-luvulla oli coolia polttaa ja itsekin tein sitä teininä, mutta heti parikymppisenä lopetin ja käsittääkseni nykyään se ei ole enää koko kansan huvia vaan pikemminkin niiden, joilla ei mene kovin hyvin.
Kääntäkää pliis toi Jannen suu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ollut pienimuotoinen järkytys että joka jannu kuolaa Ankua tai Pauliinaa! Siis ihan vain ulkonäön takia sillä varsinkaan Anku ei ole sanonut vielä mitään mielenkiintoista koko kuukauden aikana, ei siis yhtään mitään kun ei sillä taida edes olla omia mielipiteitä. Pauliina on jo astetta kiinnostavampi mutta silti kaikki suosivat Ankua enemmän.
Ja joka mimmi kuolaa patia joka kanssa on aikak tylsä.
Miten se ulkonäkö voi kompensoida muka puuuttuvat luonteenpiirteet? Vai onko Anku joku statussymboli jota kaikkien miesten tulee kuolata ja näin todistaa oma miehuutensa?
Puuttuvat luonteenpiirteet? Sulla taitaa olla itsellä ”oikeat” ja ”väärät” piirteet luokiteltuna. Mä olen mies ja tykkäisin kyllä Ankusta muunkin näköisenä. Herkkä, kiltti, iloinen, välittävä, läsnäoleva, epäitsekäs ja fyysinen. Samanlaisen kanssa seurustelen ja nauroi kun sanoin että Ankuhan on ihanku sä. Pauliina ei muhun iske, mutta varmaan jotkut miehet tykkäävät myös sen dominoivuudesta. Mene ja tiedä.
Ihan ohiksena on todettava, että totta h*mmetissä ankusta ja pauliinasta "puuttuu" paljonkin luonteenpiirteitä jos oma naisihanne on röökimuija-aura.
Onko tupakan poltto tai tatuoinnit oikeasti jollekin deal breaker? Kamalaa kuinka pinnallista porukkaa 😂 Itse ainakin olen ensisijaisesti kiinnostunut toisen ajatusmaailmasta ja persoonasta, enkä siitä tupakoiko ja onko millaista leimaa iholla.
Tatuoinnit, ihan sama, mutta todellakin tupakka on deal breaker. Hyi hele jos joutuisi sitä löyhkää haistelemaan kumppanin suussa ja vaatteissa. Oksettavaa. Kuka edes polttaa tänä päivänä?
Nonniin, pauliina ja ville tarvii omastakin mielestään actionia välillä!
Ihme tyyppi toi Veera, en oikeen usko tota sen hehkutusta. Pikkusen forced toi sen rakastuminen.,
Oho, Patu ja Anku sänkypuuhissa :DD
Voi jestas miten noloja nuo Anku ja Patu panemassa olkkarissa kaikkien nähden.
Pauliina ja ville tarvitsee todellakin kunnon kompastuskiviä, kun kerran turhista pikkujutuistakin tulee monen päivän mökötystä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas miten noloja nuo Anku ja Patu panemassa olkkarissa kaikkien nähden.
Ei kai nyt sentään ihan kaikkien nähden ollut. Mauttomampaaa on mielestäni mennä viereen katselemaan.
Ja tatskatkin on niin junttia mielestäni, varsinkin jos niitä on paljon ja näkyvillä paikoilla. Kukin siis tavallaan, mutta itse en iskisi silmääni tatuoituun mieheen, eikä toki tarvitsekaan, makunsa kullakin.
Miks pitää mennä välii ku toiset heiluttaa peittoa :DDDDD
Ihana toi Patrick, kyllä mä varmaan vähän oon ihastunut tai jotain sellaista. <3
Hohhoijaa, Veera. Kauhea teatteri.
Tajuaakohan Veera kuinka läpinäkyvää tuo "ihastuminen/rakastuminen" on ollut? Jopa Roope Salminen näyttelis tuota paremmin..
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää mennä välii ku toiset heiluttaa peittoa :DDDDD
Se oli pikkupojista niiiin jännää. Ehe-ehe.
Kun kaksi talon kauneinta ja halutuintakin naista on noin huolissaan miehen ghostaamisesta, niin se on nykyisin todellakin aivan liian yleistä.