Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tuossa apin uudessa klipissä nuoleskeli toisiaan ? Oliko siinä Pauliina ja Patrick? Sami kyseli parin nuolemisesta.
Samin paria Ankua?
Mitä te näätte noissa uusissa? Musta on täysin selvää ettei kumpikaan pysty saamaan tuolla mitään aikaiseksi, ovat liian taviksia. Severi jahtaamassa Ankua tai Pauliinaa, just joo, siinähän jahtaa... Ja toi Tanja ei ole tarpeeksi kaunis eli kelpaa korkeintaan Samille (jonka nenän edestä Anku tod näk viedään).
Ja Aurasta.... Fb.sivujensa perusteella tykkää räpistä ja Treen pintaliitopaikoista kuten Fat Lady eli onpa erikoinen ja ihmeellinen persoona. Samaa tyyliä kuin Ollin Hermannin eksä Noora. Eli tätä nykypäivän tatskattua ja ripsipidennettyä huttua joka vaan kova dokaan kuten tamperelaiset nyt ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tuossa apin uudessa klipissä nuoleskeli toisiaan ? Oliko siinä Pauliina ja Patrick? Sami kyseli parin nuolemisesta.
Anku ja Patrick. Anku ja Sami ovat virallisesti pari.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te näätte noissa uusissa? Musta on täysin selvää ettei kumpikaan pysty saamaan tuolla mitään aikaiseksi, ovat liian taviksia. Severi jahtaamassa Ankua tai Pauliinaa, just joo, siinähän jahtaa... Ja toi Tanja ei ole tarpeeksi kaunis eli kelpaa korkeintaan Samille (jonka nenän edestä Anku tod näk viedään).
Ja Aurasta.... Fb.sivujensa perusteella tykkää räpistä ja Treen pintaliitopaikoista kuten Fat Lady eli onpa erikoinen ja ihmeellinen persoona. Samaa tyyliä kuin Ollin Hermannin eksä Noora. Eli tätä nykypäivän tatskattua ja ripsipidennettyä huttua joka vaan kova dokaan kuten tamperelaiset nyt ovat.
Vitsit sä olet kyllä valoisa persoona.. 😂 Yritä nyt hyväksyä, että monen mielestä uusi nainen on todella nätti, ja Aura hyvin persoonallinen. Sinun haukut ei muuta muiden positiivisia mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
No toihan oli hauska kohtaus. Sami kysyy ensin Patrickilta "miksi sä nuolet mun paria" ja huutelee sitten muille "saaks täällä nuolla kenen paria huvittaa".
Aurako persoonallinen? samasta kilometritehtaasta valmistettu kuin muutkin kisaajat. Tuollaisia on nykyään 12 tusinassa. Ei tatskat ja roisi kielenkäyttö tee kestään persoonallista. Tampereella tuo on hyvin yleinen naistyyppi.
Tanja on ihana ja klipissä oli että viihtyy poikien seurassa. Nyt Patia viedään :D
Mulle on ollut pienimuotoinen järkytys että joka jannu kuolaa Ankua tai Pauliinaa! Siis ihan vain ulkonäön takia sillä varsinkaan Anku ei ole sanonut vielä mitään mielenkiintoista koko kuukauden aikana, ei siis yhtään mitään kun ei sillä taida edes olla omia mielipiteitä. Pauliina on jo astetta kiinnostavampi mutta silti kaikki suosivat Ankua enemmän.
Ja joka mimmi kuolaa patia joka kanssa on aikak tylsä.
Miten se ulkonäkö voi kompensoida muka puuuttuvat luonteenpiirteet? Vai onko Anku joku statussymboli jota kaikkien miesten tulee kuolata ja näin todistaa oma miehuutensa?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ollut pienimuotoinen järkytys että joka jannu kuolaa Ankua tai Pauliinaa! Siis ihan vain ulkonäön takia sillä varsinkaan Anku ei ole sanonut vielä mitään mielenkiintoista koko kuukauden aikana, ei siis yhtään mitään kun ei sillä taida edes olla omia mielipiteitä. Pauliina on jo astetta kiinnostavampi mutta silti kaikki suosivat Ankua enemmän.
Miten se ulkonäkö voi kompensoida muka puuuttuvat luonteenpiirteet? Vai onko Anku joku statussymboli jota kaikkien miesten tulee kuolata ja näin todistaa oma miehuutensa?
Jos se onkin niinpäin, ettet tunne Pattea ja Ankua. Näet vain ulkonäön, joka on jokaisella se mikä sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toihan oli hauska kohtaus. Sami kysyy ensin Patrickilta "miksi sä nuolet mun paria" ja huutelee sitten muille "saaks täällä nuolla kenen paria huvittaa".
Tää oli kyllä sinänsä ihan hauska, mut tän tyylistä kommenttia Sami heittää kokoajan huumorin varjolla Ankun suuntaan. En tiiä onko kovin kaun hauskaa se :D
Toivottavasti tää uus likka veis nyt oikein kunolla Samilta jalat alta nii josko unohtus Anku
Vierailija kirjoitti:
Aurako persoonallinen? samasta kilometritehtaasta valmistettu kuin muutkin kisaajat. Tuollaisia on nykyään 12 tusinassa. Ei tatskat ja roisi kielenkäyttö tee kestään persoonallista. Tampereella tuo on hyvin yleinen naistyyppi.
Onko todella? Minun täytyy sitten varmaan lähteä Tampereelle. Auroja Aurojen perään? 😍
Vierailija kirjoitti:
Puuttuvat luonteenpiirteet? Sulla taitaa olla itsellä ”oikeat” ja ”väärät” piirteet luokiteltuna. Mä olen mies ja tykkäisin kyllä Ankusta muunkin näköisenä. Herkkä, kiltti, iloinen, välittävä, läsnäoleva, epäitsekäs ja fyysinen. Samanlaisen kanssa seurustelen ja nauroi kun sanoin että Ankuhan on ihanku sä. Pauliina ei muhun iske, mutta varmaan jotkut miehet tykkäävät myös sen dominoivuudesta. Mene ja tiedä.
Ei noi Patsu ja Anku voi koko aikaa olla nuoleskelemassa. Tuotanto vaan kuvaa nuolemiskohtaukset.
Eilisen katsottuani voin vain ihmetellä, miten jyrkästi Pauliina on tuomittu.
Eikö kukaan muu huomannut, että hänellä oli kyyneleet silmissä siinä seksikeskustelun lopussa? Kysymys ei ollut "katso mun kroppaa", vaan pikemminin "katso mua"-hätähuudosta. Ville sitä vartaloa alkoi kehua. Pauliina sanoi pelkäävänsä, että Villen fiilikset katoavat niin kuin tälle on ulkomaailmassa käynyt. Hän asetteli sanansa kömpelösti, mutta varsinkin toi fb-ryhmän aikuisten ihmisten harrastama lynkkaus on järkyttävää.
Tuolla facessa on kyllä sellanen meininki, että häpeäisin kuollakseni, jos äitini olisi siellä omalla nimellään riekkumassa. Monet pahimmista kaakattajista ovat mun äidin ikäisiä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuttuvat luonteenpiirteet? Sulla taitaa olla itsellä ”oikeat” ja ”väärät” piirteet luokiteltuna. Mä olen mies ja tykkäisin kyllä Ankusta muunkin näköisenä. Herkkä, kiltti, iloinen, välittävä, läsnäoleva, epäitsekäs ja fyysinen. Samanlaisen kanssa seurustelen ja nauroi kun sanoin että Ankuhan on ihanku sä. Pauliina ei muhun iske, mutta varmaan jotkut miehet tykkäävät myös sen dominoivuudesta. Mene ja tiedä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko todella? Minun täytyy sitten varmaan lähteä Tampereelle. Auroja Aurojen perään? 😍
Tamperelaiset miehet on onnekkaita, kun kaupungissa riittää suorasanaisia ja mukavia rockmimmejä, joilla on hyvä runko ja huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Anku on tosi tylsä, vaikkakin kiva, ja Patrickin käyttäytymisessä on paljon parannettavaa. Ei mitenkään erikoinen luonne hänelläkään.
Minustakin Pauliina on sentään astetta kiinnostavampi, omaa ainakin mielipiteitä.
Miksi Ankun ja Patrickin kohdalla ei sitä paitsi näytetä mitään keskusteluja, jos niitä kerran on? Olisi kiinnostavaa kuulla puhuuko ne ylipäätään mistään. Tähän mennessä suunnilleen ainoa näytetty keskustelu on ollut se, kun Anku varmisteli Patrickilta että livahdatko tiehesi heti seksin jälkeen, ja siinäkin Patrickia vaikutti keskustelu kiinnostavan kuin kilo sontaa.
Kerrankin joku kilpailija muualta kuin Pk-seutu-Turku-Tampere akselilta (Jos ei Jeffreyn Laitilaa lasketa). Toinen uusista Seinäjoelta, muistanko oikein että se oli se mies?
Miksi tytöillä ei muuten ole samaa normaalia häveliäisyyttä kuin miehillä. Siellä on nyt kuljettu yli kuukausi rinnat ja takapuoli enemmän ja vähemmän paljaana, mutta kun miehet joutuvat speedoihin, he ovat ihan vaikeana ja seisoivat rivissä kädet suojana.
Kato tatuoituja miehiä ei lasketa. 😂