Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Käytöksensä perusteella Pauliina on itse takertuva ja mustasukkainen. Ehkä hän projisoi oman mustasukkaisuutensa jotenkin exäänsä.
Jos Pauliinalla on tosi mustasukkainen ja hullu ex, niin ei hän ainakaan vaikuta mitenkään huolestuneelta exän reaktiosta siihen, että hän kävelee telkkarissa stringbikineissä kaikkien katsottavana. Hänen jutut ja käytös ei osu yhteen.
Mielestäni hän kertoi nojailusta Patrickiin päin treffeillä Villelle siksi, että toivoi Villen tulevan mustasukkaiseksi, ja esitti sen niin, että hän muka pelkäisi Villen reaktiota, kun ex on mustasukkainen.
Pauliina vaikuttaa pelurilta niin, että yrittää pelata miesten tunteilla. Ville ei vaan nyt oikeen lankea tähän.
Huvittavaa. Kun ohjelman alkaminen läheni, tehtiin ketjuja joissa oltiin sitä mieltä, ettei varmana katsota sellaista p.askaa.
Nyt sitten ihan vain muutama sivu kilpailijoiden tarkkaa analysointia.
😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Kuka tollasta pazkaa jaksaa katsoa, eikö teillä ole omaa elämää.
Äläs hauku mun salaista nautintoa. Musta on mielenkiintoista seurata, miten somesukupolvi käyttäytyy.
Mulla oli opiskeluaikana ihan Pauliinan kaltainen kaveri. Hän oli saanut vanhemmiltaan lähes kaiken, mitä halusi. Hän esim. osasi ylipuhua isänsä ostamaan jonkun sairaan kalliin puhelimen, jonka hän sitten melko nopeasti kadotti. Hän oli myös tottunut siihen, että poikaystävien kuului ostella hänelle lahjoja. Hän saattoi myös seurustellessaan käydä muka ihan viattomasti kahvilla (treffeillä) muiden miesten kanssa, koska "Olisihan se nyt tosi ilkeää sanoa ei, jos toinen kerran pyytää" :D Rasittava ihminen. Mä en edes osaa olla niin itsekäs, että deittailisin useampaa kuin yhtä ihmistä kerrallaan. Enkä osaa edes kuvitella, että mä "ansaitsisin" vanhemmiltani jotain kalliita lahjoja tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko noi oikeesti jossain saarella kun kertoja sanoo noita saarelaisiksi?
Love island taitaa olla ohjelman nimi. Tuliskohan siitä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli opiskeluaikana ihan Pauliinan kaltainen kaveri. Hän oli saanut vanhemmiltaan lähes kaiken, mitä halusi. Hän esim. osasi ylipuhua isänsä ostamaan jonkun sairaan kalliin puhelimen, jonka hän sitten melko nopeasti kadotti. Hän oli myös tottunut siihen, että poikaystävien kuului ostella hänelle lahjoja. Hän saattoi myös seurustellessaan käydä muka ihan viattomasti kahvilla (treffeillä) muiden miesten kanssa, koska "Olisihan se nyt tosi ilkeää sanoa ei, jos toinen kerran pyytää" :D Rasittava ihminen. Mä en edes osaa olla niin itsekäs, että deittailisin useampaa kuin yhtä ihmistä kerrallaan. Enkä osaa edes kuvitella, että mä "ansaitsisin" vanhemmiltani jotain kalliita lahjoja tekemättä mitään.
Pauliinasta tulee tosiaan sellaiset vibat, että se on saanut aina kaiken, mitä on halunnut ja osaa käyttää toisia ihmisiä hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä Pauliinan suhdehistoriasta enempää, mut tuskin tuo Ville on yhtään sen kummempi vaihtoehto kuin sen edellinenkään poikaystävä. Jossain vaiheessa Ville tulee kääntämään kelkan "pelin" takia, ellei Pauliina tee sitä ensin. Toivottavasti ens viikolla tulis sille joku parempi puolisko ja Ville sais jäädä pelaamaan yksin omaa peliään ja manipuloimaan ihmisiä.
Villehän on pikkupoika. Pauliina kaunein.
Pauliinahan oli jo ihan eka päivänä sillee et se haluaa olla vaan ja ainoastaan Villen pari. Jotai siellä pedillä juttelivat tyttöjen kanssa et millonhan sais vaihtaa Villen takasi, jos Patrick valitsis Pauliinan.
Musta on aika outoa et ihan niinku ois jo heti alkuun päättäny et me ollaan Villen kans pari eikä edes yritä tutustua kehenkään muuhun. Ja ne oli tavanna muutama tunti sitten.
En ole tylsempää ohjelmaa televisiosta nähnyt. Ehkä tämä uudistettu napakymppi ja haluatko miljonääriksi painivat samassa sarjassa. Ohjelmassa on kai tarkoitus luoda heteropareja, joiden kanssa mennään jatkoon, mutta siellä ne suomijampat ja -jennit hengailevat keskenään: pojat poikien kanssa ja tytöt tyttöjen kanssa... noloa.... ja sitten tv:ssä näytetään vain liian pitkiksi juonnettuja valintatilaisuuksia, että otan tuon aapon, eikun bertan, eiku eiku cecilian (=myös ohjaus on surkeaa)
Villen silmät kiiluivat kun kuuli että Pauliina on suosituin. Nyt takuuvarmasti hän alkaa Pauliinan kanssa pelaamaan entistä enemmän koska kuvittelee että Paukun kanssa voittaa rahapalkinnon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Pauliinan epätasapaino näkyy, muuta kuin sillä että haluaa olla pari Villen kanssa? Ihan samallalaillahan se on tuolla ollut kuin muutkin. Muutama leikkauksella aikaan saatu tuijotus ei kerro vielä kenenkään tasapainosta mitään.
Ei ole tervettä, jos yhden päivän yhdessäolon jälkeen jossain kilpailussa käyttäytyy jo kuin oltaisiin pari. Meinasi romahtaa, kun Patrick sekoitti pakan ja seurasi Jannen tekemisiä mustasukkaisena.
Oletko katsonut ikinä bb:tä? Siellähän pariutuneet usein käy muutamassa viikossa koko 50vuoden avioliiton läpi. Ei nuo hengaile normaaleissa olosuhteissa tuolla, joten ei ihmekään että käyttäytyminen on mitä on. Etenkin kun kisan tarkoitus on nimenomaan pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia päätelmiä osaat tehdä muutaman jakson perusteella.
Melkein kaikkiin Pauliinaa arvosteleviin viesteihin ilmestyy joku sarkastinen ja piilovihamielinen kommentti perään. Hmm....
Minua vähän ärsyttää että Pauliina voitti yleisöäänet, saa vain lisää vahvistusta sille että voi jatkaa entiseen malliin koska kaikki tykkää kuitenkin. Tietyllä tavalla toivon että hän joutuu putoamaan jalustaltaan tuolla jossain vaiheessa.
Eli onko tulossa yksi uusi mies saarelle. Toivottavasti kaappaa Pauliinan ja Ville jää yksin. Katsotaan mikä olis herran peliliike. Yrittääkö esim. Veeraa saada parikseen. Tämä oletus,koska eikö Ville halunnu lyödä jarrua Pauliinan kanssa ja pitää Veera saarella. Taka-ajatus on,että jos Pauliina ei eää huoliskaan Villeä,niin Veera pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli onko tulossa yksi uusi mies saarelle. Toivottavasti kaappaa Pauliinan ja Ville jää yksin. Katsotaan mikä olis herran peliliike. Yrittääkö esim. Veeraa saada parikseen. Tämä oletus,koska eikö Ville halunnu lyödä jarrua Pauliinan kanssa ja pitää Veera saarella. Taka-ajatus on,että jos Pauliina ei eää huoliskaan Villeä,niin Veera pelastaa.
Eikö niitä tuu kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikkiin Pauliinaa arvosteleviin viesteihin ilmestyy joku sarkastinen ja piilovihamielinen kommentti perään. Hmm....
Miten niin piilovihamielinen? Mä olen kerran ihmetellyt Pauliinaa arvostelevaa viestiä, koska en oikeesti näe sitä ilmeisesti samanlaisena mustasukkaisena friikkinä kun monet tuntuu näkevän. En ihmettele yhtään että huonosti kohdeltu ihminen "ripustautuu" hyvänä pitämäänsä ihmiseen huonojen kokemustensa jälkeen.
Ja tuotanto näyttää näistä ihmisistä juuri sen puolen minkä haluaakin, se ei ole koko totuus. Kuten esim. Big brotherissakin on nähty. Koosteita seuraavilla ihmisillä on asukkaista täysin erilainen kuva kuin niillä jotka seuraa ohjelmaa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
sais ohjelma pikku twistin kun noiden salimarkkujen sekaan lyötäis joku "Pasi, keskivartalolihava aloitteleva alkoholisti Nokialta, harrastuksina autot ja kalja, arvostaa naisessa tissejä
:D nyt kyllä pääs naurahdus
Aargh milloin noille annetaan viinaa. Kun ei näissä suomalaisissa reality-ohjelmissa ikävä kyllä muuten mitään tapahdu.
Ja niitä tekstityksiä olisi kiva saada. Puolet jutuista menee ohitse kun jätkät mumisee ja mimmit sihisee ja supattelee.