Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
9881/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että täälläkin noi nettikiusaajat on jotain 14-18 vuotiaita. Sitä vanhemmilla on jo yleensä järki kasvanut päähän ja kiusaaminen ja älytön törkyjen puhuminen toisista suurimmaksi osaksi loppunut.

Olisikin näin. Valitettavasti olen niin monta kertaa huomannut, että kyllä aivan kaiken ikäiset ihmiset (erit. naiset) osaavat olla ilkeitä.

Vierailija
9882/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo kaikki pilanneet hyvät kroppansa tatuoinneilla?

Menee kauniit ihmiset hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9883/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että täälläkin noi nettikiusaajat on jotain 14-18 vuotiaita. Sitä vanhemmilla on jo yleensä järki kasvanut päähän ja kiusaaminen ja älytön törkyjen puhuminen toisista suurimmaksi osaksi loppunut.

Mä luulen taas et 14-18vuotiaat on vähemmistö. Valitettavan usein nettikiusaajat on oikeasti vanhempaa väkeä, sitä joilla luulisi olevan järki kasvanut päähän ja oma jälkikasvukin kasvatettavana. 

Vierailija
9884/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tatskoilla halutaan viestiäjotain muille ihmisille tai niillä on itselle jokin kuvalinen merkitys. Katsotteko koskaan saarelaisten tatskoja yrittäen miettiä niiden symboliikkaa?

Vierailija
9885/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet miehet valittaa, että naiset muka kiinnostuu vain pitkistä 185cm miehistä? Tosi moni ollut kiinnostunut Samista ja onhan se keskivertoa lyhyempi mieheksi. 🤔

jos on alle 168 tyttö niin mikä ettei. 

Vierailija
9886/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen taas et 14-18vuotiaat on vähemmistö. Valitettavan usein nettikiusaajat on oikeasti vanhempaa väkeä, sitä joilla luulisi olevan järki kasvanut päähän ja oma jälkikasvukin kasvatettavana. 

Kummallista. Ei kuulosta terveeltä.

Vierailija
9887/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut Auraan. Rintaani tulvii lämmin tunne ja huuleni kääntyvät hymyyn, kun Auraa näytetään. Alusta asti Auran letkautukset ovat saaneet minut spontaanisti nauramaan ja tuoneet lisää iloa iltoihini. Aura on kiinnostava ja ihanan oloinen persoona. Yhdellä lauseella sanoen vaikuttaa upealta ja ainutlaatuiselta yksilöltä. Toivon kaikkea hyvää Auralle.

Vierailija
9888/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tatskoista, monella kiusatulla on, siks tähän asiaan on vaikea ottaa kantaa kuin vain antaa olla. Toisille ne on jotain muuta.

Vierailija
9889/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut Auraan. Rintaani tulvii lämmin tunne ja huuleni kääntyvät hymyyn, kun Auraa näytetään. Alusta asti Auran letkautukset ovat saaneet minut spontaanisti nauramaan ja tuoneet lisää iloa iltoihini. Aura on kiinnostava ja ihanan oloinen persoona. Yhdellä lauseella sanoen vaikuttaa upealta ja ainutlaatuiselta yksilöltä. Toivon kaikkea hyvää Auralle.

Moi vaan Aura :'D

Vierailija
9890/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudu mukaan ohjelmaan.

Vierailija
9891/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi vaan Aura :'D

Eikö sinulla leikkaa sen vertaa että ymmärtäisit Auran olevan saarella, jossa hän ei pääse keskustelupalstalle kehumaan itseään?

Vierailija
9892/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista tatskoista, monella kiusatulla on, siks tähän asiaan on vaikea ottaa kantaa kuin vain antaa olla. Toisille ne on jotain muuta.

Ja monella kiusaajalla on tatskoja. Eikait se tatskoista kiusaaminen ole kiinni. Usein ne hiljaisemmat ja kiltit tulevat kiusatuiksi.

Vierailija
9893/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaas tällainen kysely pystyyn, sama oli fb-ryhmässä mutta sitä ei kestä muuten vaan seurata.

Ketkä ovat miehistä ja naisista kolme viehättävintä sinun mielestäsi? Täällä on rumuudesta puhuttu ihan riittävän paljon niin laitetaan ainoastaan parhaat.

Ja kerrotko vielä oletko itse mies vain nainen (tulenkohan olemaan ainoa mies...).

Oma lista, naiset:

1) Anku

2) Veera

3) Pauliina

Miehet:

1) Patrick

2) Ville

3) Alexander

1) Anku 2) Alexina 3) Aura.

1) Patrick 2) Alexander 3) Jeffrey.

Ulkonäöllisesti siis viehättävimmät mun mielestä ja 20v nainen olen

Naiset:

1) Anku

2) Aura

3) Pauliina

Miehet:

1) Patrick

2) Alexander

Mies.

Vierailija
9894/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tatskoilla halutaan viestiäjotain muille ihmisille tai niillä on itselle jokin kuvalinen merkitys. Katsotteko koskaan saarelaisten tatskoja yrittäen miettiä niiden symboliikkaa?

Mää oon koittannu niitä kattoa mut en oo oikein ottam

nu mitään selkoa niistä. Monella on sellasia epämääräsiä jättitatuointeja, joista ei ota mitään selvää.

Ainakin Veeralla on joku teksti.

Villellä tuo koko rinnan peittävä leijona, Patrickilla on pääskynen toisessa käsivarressa ja toisessa joku kala(?)

En ole kyllä mitenkään tatuoiden symboliikasta kiinostunut kyllä, kertokaapa joku joja tietää et mitä nää tarkottaakaan

Vierailija
9895/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillekin ottaa niin koville se, että kaikki eivät pidä Patrickia minään unelmamiehenä ulkonäkönsä puolesta? Rauhoittukaa hyvät ihmiset.

Samaa voisi kysyä myös toisin päin eli miksi joillekin ottaa niin koville, että kaikki eivät pidä Patrickia minään k*sipää-pelurina pelkästään ulkonäkönsä takia?

Miksi täällä muutenkin ollaan niin hanakoita määrittelemään ihmisiä pelkän ulkonäön ja etenkin sen oman ennakkoasenteen perusteella hyviksiin ja pahiksiin?

Vierailija
9896/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskoja on vaikka kenellä. Mun äiti otti ensimmäisen joskus viiskymppisenä kun oli aina halunnut. Ei niissä ole mitään kummallista.

Vierailija
9897/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auralla on käsivarressa kruunupäinen nainen, jolla on kädessään kuin kristalleja. Myös sulkapäinen nainen/ mies...majakka rinnassa.

Vierailija
9898/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset:

1) Anku

2) Pauliina

3) Hanna

Miehet:

1) Patrick

2) Alexander

3) Jeff

Vierailija
9899/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmalla ja Mikalla taitaa olla sutinaa. Niin päättelin kun kysyin asiaa instassa.

Kiva jos on!?

Vierailija
9900/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Ei kuulosta terveeltä.

No kiusaaminen ei ikinä kuulosta terveeltä. Oli kyse minkä ikäisistä ihmisistä tahansa.

Ketju on lukittu.