Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
7181/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Refai kertoi Auralle, että Ankun innostus Patuun puhkesi sen jälkeen, kun Anku sai kuulla, että Patulla on häneen kiinnostusta.

Tuo kertojahan oli Aura itse. Aura kertoi Ankulle eka kerran, että Patu on siittä kiinnostunut.Anku oli että ei saakeli....aivan hämmästynyt kuulemastaan.

Aura on melkoinen juorukello.

Vierailija
7182/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös ihmetellyt sitä, miten Ankua ei haittaa se, että Patu harrasti seksiä toisen kanssa vähän aikaa sitten. Mua ainakin ällöttäisi se ajatuksena sen verran, ettei ihan heti tekisi mieli pussailla peiton alla.

Suurin osa on pussaillu jotakin ja moni pannutkin. Ihastuneella on ne vaaleanpunaiset lasit silmillään. Näkee kaiken vain ah niin ihanana.

kelpaahan ne naimisissakin olevat miehet naisille ja kai sitä seksiäkin on ollut vaimon kanssa, hahhaaa

Niin, kelpaa kenelle kelpaa. Mulle ei kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7183/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku on kyl vähä lössy, kuka menee oikeesti imuttelemaan saman tien äijän kanssa, joka on just pannu toista naista.

Jep, ja toimii pienen ohjailun jälkeen juuri niin kuin toinen haluaa, ja tekee valinnan puolesta.

Niinpä. Huomattiinhan tuo jo Refainkin kanssa. Refai oli kova poika yrittämään ja ohjailemaan.

Vierailija
7184/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin kyllä että emma ja refai sais jatkaa vielä vähän aikaa jos molemmat vaik heräis niitten patrik ja anku kuplistaan ja löytäisi onnen jos ei toistensa niin joidenkin muiden kanssa.

Emman kohdalla mahdollista, mutta tuskin kenenkään nyt talossa olevan kanssa. Refain en usko päästävän Ankusta irti henkisesti tämän ohjelman aikana, vaikka jonkun laastarin löytäisikin. Olen kohtalaisen varma, että "rohkeasti" valitsisi edelleen Ankun parikseen jos sellainen mahdollisuus tulee. Toivon että ei tule.

Vierailija
7185/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös ihmetellyt sitä, miten Ankua ei haittaa se, että Patu harrasti seksiä toisen kanssa vähän aikaa sitten. Mua ainakin ällöttäisi se ajatuksena sen verran, ettei ihan heti tekisi mieli pussailla peiton alla.

Suurin osa on pussaillu jotakin ja moni pannutkin. Ihastuneella on ne vaaleanpunaiset lasit silmillään. Näkee kaiken vain ah niin ihanana.

kelpaahan ne naimisissakin olevat miehet naisille ja kai sitä seksiäkin on ollut vaimon kanssa, hahhaaa

Niin, kelpaa kenelle kelpaa. Mulle ei kelpaisi.

Jos haluaa neitsyen niin haluaa. Ei ole väärin haluta koskematonta.

Vierailija
7186/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin kyllä että emma ja refai sais jatkaa vielä vähän aikaa jos molemmat vaik heräis niitten patrik ja anku kuplistaan ja löytäisi onnen jos ei toistensa niin joidenkin muiden kanssa.

Emman kohdalla mahdollista, mutta tuskin kenenkään nyt talossa olevan kanssa. Refain en usko päästävän Ankusta irti henkisesti tämän ohjelman aikana, vaikka jonkun laastarin löytäisikin. Olen kohtalaisen varma, että "rohkeasti" valitsisi edelleen Ankun parikseen jos sellainen mahdollisuus tulee. Toivon että ei tule.

Mä en jotenkin usko että enää valitsisi tuon p&a imuttelujen jne härväämisen jälkeen. Musta näyttää et refu on alkanu heräämään pikkuhiljaa todellisuuteen. Toivottavasti ainakin!

Vierailija
7187/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Refai kertoi Auralle, että Ankun innostus Patuun puhkesi sen jälkeen, kun Anku sai kuulla, että Patulla on häneen kiinnostusta.

Tuo kertojahan oli Aura itse. Aura kertoi Ankulle eka kerran, että Patu on siittä kiinnostunut.Anku oli että ei saakeli....aivan hämmästynyt kuulemastaan.

Aura on melkoinen juorukello.

Ei sitä voi tietää.

Vierailija
7188/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin usko että enää valitsisi tuon p&a imuttelujen jne härväämisen jälkeen. Musta näyttää et refu on alkanu heräämään pikkuhiljaa todellisuuteen. Toivottavasti ainakin!

Voi olla niinkin. Jotenkin vaan sellainen fiilis, että Refai kokee että heillä on edelleen "juttu kesken". Ja joku ihmispsykologinen teoria tähän liittyen.

Vierailija
7189/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon myös, että Refai huomaisisi ettei Ankulla ollut tunteita häneen. Uskon että ymmärtää. Refai ja Emma näyttäisi tulevan toimeen keskenään. Emma tosin kaipailee vissiin vielä Patua ja en tiedä häiritseekö taas Refaita se että Emma pani ohjelmassa Patun kanssa.

Vierailija
7190/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä, kuinka paljon ns. luonne vaikuttaa ulkonäköön ja koko olemukseen. Alussa pidin Pauliina varmaan kauneimpana mutta nyt en mitenkään erikoisesti ajattele hänen ulkonäköään. Toki johtuen mm. siitä, että häntä ei ihan hirveän paljon näytetetä mutta myös siitä, että hän on tosiaan näissä klipeissä aika usein kiukkuinen. Mielestäni aina mitä paremmin oppii tuntemaan jonkun niin se heijastuu myös siihen ulkonäköön.

Toki johtuen varmasti siitä, että Pauliina ja Ville on aika varma pari, joten kukaan uusista miehistä ei uskalla mennä väliin mutta varmasti myös siitä, että kukaan ei vain ole ollut  Pauliinasta kiinnostunut. 

Mielestäni Pauliina ja Ville on tylsä pari. Toivoisin, että tippuisivat ennemmin kuin joku muu. 

Samaa mieltä. Pauliina ja Ville ulos. Viihdearvo nolla. 

Riittää että Pauliina lähtee. Villessä on potkua, mutta parina nuo on todella nou-nou. Pauliina on ihan yhtä tylsä ja hapan kuin bestis-senjakin.

Vierailija
7191/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Anku ja Pate eivät sovi yhteen ulkoisesti. Anku on liian barbimainen Patelle.  Se Markus, joka pudotettiin, sopi Ankulle ulkonäöllisesti ihan täydellisesti.

Vierailija
7192/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuukohan nyt kahdesta parista toinen vai niinku viimeksi että päätetään kumpi miehistä ja kumpi naisista?

Vierailija
7193/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en tajua, miten Ankua ei yhtään haittaa miten (huonosti) Patrick kohteli Emmaa. Tosin Anku snaoi, että tykkää kusipäistä niin sai varmaan jotain sairasta iloa siitä kun näki kuinka Emmaan sattui. Veera ja Janne sentään puhuivat ettei viitsi muiden edessä kiehnätä heti parinvalintansa jälkeen, mutta tää wt-pari tunkivat kielen kurkkuun vaikka toisen entinen pari oli vieressä ja joutui kuuntelemaan imutteluääniä. Olisi siis ollut tahditonta, vaikka siinä olisi ollut kuka tahansa. Vihaan imutteluääniä yli kaiken. Tulee mieleen, että pari tahtoi näyttää muille kuinka hyvin heillä menee. Yök, oksennus suuhun. Jos toi pari aikoo vaan imutella toisiaan, niin lähtö saattaa olla edessä nopeastikin, koska ei sitä kukaan jaksa katsoa. Ei heillä ole edes mitään henkistä yhteyttä, pelkkä fyysinen veto kun mallipoika kohtaa silarimuijan. 

Emman ei kannata kaipailla Patun perään, jos on tullut huonosti kohdelluksi.

Ei niin. Eikä hän ole haikaillutkaan. Tosi hyvin meni parin tietämys kilpailu Refain kanssa. Emman kannattaisi katsoa nyt kortti Refain kanssa tai iskeä seuraava jätkä joka tulee taloon, jos on vaan Emman tyyppiä.

On haikaillut. Toivon, että tulisi Emmalle uusi mies taloon.

Vierailija
7194/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Anku ja Pate eivät sovi yhteen ulkoisesti. Anku on liian barbimainen Patelle.  Se Markus, joka pudotettiin, sopi Ankulle ulkonäöllisesti ihan täydellisesti.

Markus oli ihan siistin näköinen mies. Mutta Ankua kiinnostanut persoonana.

Vierailija
7195/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vieläkin, kun joku listasi pari sivua takaperin naisten ominaisuuksia ja kirjoitti että Anku on luomu. Siskontyttökö vai mikä tuttu siellä kirjoittelee, kun ihan selvästi on silarit. Ja vielä halvimmat sellaiset. Virosta otettu kumipallomaiset silikonit, jotka ei hievahda mihinkään ja näyttävät kahdelta pallolta rintakehässä. Ja instassa juuri sellainen rintojen ja perseen esittelijä, jolla ei aivosolut liikahda mutta moni mies toki tykkää kun saa esineen vierelle joka myötäilee miestä. 

Vierailija
7196/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan katsonut tuota Ruotsin versiota,alkoi meidän kanssa samoihin aikoihin TV 4?Siis niillä kenellä tuo kanava näkyy?

Mikä siellä on meno verrattuna tähän?

Ruotsin Love island alkoi jo 19. elokuuta ja finaali oli 29. syyskuuta.

Vierailija
7197/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vähiten ääniä saanutta paria tänään häätöäänestyksessä. Toivottavasti Emma ja Refai lähtee. Muille soisi vielä lisäaikaa. Ja miksi nyt tippuu koko ajan pareja eikä yksilöitä?

Vierailija
7198/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa vieläkin, kun joku listasi pari sivua takaperin naisten ominaisuuksia ja kirjoitti että Anku on luomu. Siskontyttökö vai mikä tuttu siellä kirjoittelee, kun ihan selvästi on silarit. Ja vielä halvimmat sellaiset. Virosta otettu kumipallomaiset silikonit, jotka ei hievahda mihinkään ja näyttävät kahdelta pallolta rintakehässä. Ja instassa juuri sellainen rintojen ja perseen esittelijä, jolla ei aivosolut liikahda mutta moni mies toki tykkää kun saa esineen vierelle joka myötäilee miestä. 

Jätän nuo tissikeskustelut teille. Ei kiinnosta näin naisena naisten tissit.olkaa hyvä vain.

Vierailija
7199/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emman ja Ankun instat? Kertokaa kaikkien instat??

Vierailija
7200/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on ihastunut ja on juttua miehen kanssa, niin ei ne tunteet tuosta noin vaan kuole. Jos Emma pääsisi liian nopeaan yli, niin silloinhan hänen tunteensa eivät ole olleet aidot. Ja aitouttahan tässä haetaan. Harmi, että kohde oli väärä. Toivon kyllä, että Emmalle tulisi sellainen raamikas tumma mies, joka vetäisi Emmalta jalat alta ja kaiken maailman häntäheikit unohtuisi. 

Ketju on lukittu.