Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Patukan ja Anselmin suhde voi mennä vielä pyrtölleenkin. Kirjoittakaa jo jostain muusta.
Onko teille vaikeaa keskustella ihmisistä heidän oikeilla nimillään vai onko siinä jokin erityinen viehätys nimitellä ihmisiä milloin miksikin?
Vierailija kirjoitti:
Kolme vähiten ääniä saanutta paria tänään häätöäänestyksessä. Toivottavasti Emma ja Refai lähtee. Muille soisi vielä lisäaikaa. Ja miksi nyt tippuu koko ajan pareja eikä yksilöitä?
Inhottava vastatulleille, joilla ei välttämättä ole vielä kehkeytynyt suhdetta. Tosin tällä hetkellä moni varmasti sympatiseeraa Samia ja Nelliä, luulisin. Sami odottanut niin kauan jo kunnon paria ja nyt kun hällä on niin olisi kyllä ankaraa, jos putoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että täällä jotkut epäkypsät kakarat joiden ei edes kuuluisi katsoa tätä ohjelmaa(muutama max) kirjoitellee Ankusta pas*aa, kun ite luulevat tietävänsä rakkudest jotain. Sit ku tiedätte niin ehkä teidän silmätkin aukeaa että moni teidän lempityypeistä on tässä ohjelmassa on vain rahan takia vaikka kuinka vaikuttavat rakastuneilta..
Itse oon lähellä viittä kymppiä ja oon koko ikäni uskonut rakkauteen ja siitä syystä saanut siitä nauttiakin. On myös joutunut luopumaan rakkaudesta, kestämään pettymyksiä ja saanut rakastua uudelleen. Nykyinen parisuhteeni alkoi niin, ettei täällä monikaan olisi lotonnut sen puolesta, mutta niin vaan on kestänyt ja ollaan menossa ihan näillä näppäimillä naimisiin.
Nykyinen maailma on erilainen kuin minun nuoruudessani. Rakkauden voi löytää tositeeveeseestä tai netistä sen sijaan että ennen se löytyi grilliltä, kirjeenvaihdolla tai jopa senssipuhelimesta. Kyse on asenteesta ja avautumisesta; kun avautuu ottamaan rakkautta vastaan, sitä tulee ❤️
Päinvastoin kuin Refai, minusta on tullut erittäin tarkkanäköinen ihmisten suhteen, kun elämää on tullut elettyä.
Tuttua on lähes kaikki ilmiöt, joita ohjelmassa näkee, ihan tosielämästä: salamaihastumiset, vaikeudet, kun on valinnut "väärän" parin ja joku muu houkuttaa, turvallisuushakuiseen suhteeseen jääminen jumiin ja sen puuduttava vaikutus, erilaisten luonteiden merkitys tiiviissä porukassa, roikkumaan jääminen, vaikka toista ei kiinnosta, negatiivisuuden ja positiivisuuden vaikutus itseen ja muihin, keskeisen viestinnän selkeyden merkitys jne.
Olen aina ollut siitä helpossa tilanteessa, että olen saanut valita miltei kenet olen halunnut kumppanikseni. Silti joskus on tullut tehtyä huonojakin valintoja, mutta se on ollut vain opiksi elämän tiellä.
Persoonaltani olin nuorena ilmetty Veera. Nykyään luonne on tasoittunut, mutta silti olen porukassa äänessä, iloinen, puuhakas ja tykkään esim järkätä kutsuja kotona ja järjestää niihin kivaa aktiviteettiä.
Suosittelen kaikille säilyttämään uskon rakkauteen, vaikka elämässä tuleekin välillä lunta tupaan. Kyynistymällä tuhoaa hiljaa itseään ja sulkee ovet ihaninta asioilta.
Sun suhteet ei ole kuitenkaan kestäneet jos olet 50v. menossa naimisiin.
Ei oo mikään itseisarvo, että samassa suhteessa pitää elää koko ikänsä hautaan asti. On fiksua luopua, jos on kaikkensa yritetty eikä pystytä olemaan onnellisia. Tietenkin hlö, joka on ollut teinistä 50-vuotiaaksi samassa suhteessa, ei ymmärrä välttämättä näitä kaikkia teemoja, joita tässäkin tositeeveeseessä käsitellään.
Sanonta "suomalainen on ainoa, joka on valmis maksamaan satasen, ettei naapuri saa viittä kymppiä" pätee sinun kommenttiisi. Oma kommenttini oli positiivinen, sinun negatiivisen latauksen omaava. Tsemppiä! Tuolla asenteella on elämä varmasti vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin ällötti Patu ja Anku yhdessä, en tiedä miksi. En näe heitä edes niin hyvännäköisinä enää. Outoa.
Sama. Tai Ankua en ole koskaan nähnytkään, liian laitettu ja muovinen. Mut Pate koki mun silmissä jäätävän inflaation. Just kuten Aura sanoi, sanoo yhtä ja tekee toista, perus pelimiehen käytöstä, sekoittaa toisen pään.
Sama! En tykkää juuri Ankusta, ja vielä vähemmän Patesta. Ja inhoan tuollaisia suhteita, joiden koko suhdedynamiikka tiivistyy tai tulisi tiivistymään toisen valheelliseen itserakkauteen, ja toisen alistuvaan riippuvuuteen.
"Anku ei varmaan päästäisi mua mihinkään. Kerran ku pääsee Patrickin kanssa vähän lusikkaan niin se on sitte siinä."
"Kyllä, roikkuisin koko ajan nilkassa kiinni.""Ei niin pientä pilaa ettei totta toinen puoli."
Siis tuollahan on ihan yleinen vitsi, että kaikki naiset haluavat Patrikin. Tottahan se on, että hänellä tuolla on eniten vientiä. Onko se nyt sairasta itserakkautta jos sitä vitsiä jatkaa ja tekee sen flirttinä henkilölle, josta on kiinnostunut?
No, kun sen yhdistää näihin kaikkiin muihin esiin tulleisiin piirteisiin ja käytökseen...
- Emman johtaminen harhaan
- Ikävä/tyly suhtautuminen itkevään Emmaan
- Näytteleminen, että ei muka tietäisi mistä Emman itkussa on kyse
- Alentava huumori Samia kohtaan (vitsaili jotain Samin lyhyydestä)
- Väittämä, että Emma ei muka ymmärrä, vaikka itse ei antanut edes mahdollisuutta
- Ristiriitainen, monisanainen viestintä
- Hahmottamattomuus
- Kyvyttömyys tehdä itse suoraselkäisiä päätöksiä, ja sen sijaan Ankun ympäripuhuminen valinnan tekemiseen
- Ja mikä kiinnostavinta, ainakin puolet ketjun palstailijoistakin tämä teatteri vakuuttaaKaikilla mielipiteensä. Omani tuli varmaan selväksi, eli en oikein pidä Patrickista tässä ohjelmassa.
Uskon, että Patrick on sekoitus nimenomaan tällaista laskelmointia mitä kuvaat, mutta myös vähän sellaista hönöyttä, että ei aina itsekään ole perillä miten hänen tekemiset vaikuttaa muihin vaikka tietoisesti asioita myös ohjailee. Onko se sitten empatian puutetta ja itsekkyyttä vai mitä tämä käytös.
Tämä on aina yhtä jännä juttu. Kun ihminen on tavallista puoleensavetävämpi ulkonäkönsä takia, niin silloin ihmisen pitäisi automaattisesti olla käytökseltään lähinnä jokin yli-ihminen. Pitäisi osata lukea muiden tuntemuksia virheettömästi ja käyttäytyä itse niin täydellisen tasa-painoisesti, ettei muilla ole pieneitäkään ongelmaa tulkita sitä. Mieltään ei saa muuttaa, eikä varsinkaan saa olla hukassa tai epävarma omista tuntemuksistaan kuten tavis-tauno, ehei. Puoleensavetävän ihmisen pitää tietää mitä tahtoo, mutta ei saa kuitenkaan yhtään olla itsekäs vaan pitää aina ajatella ensimmäisenä muiden tunteita. Sitten kun puoleensavetävä yrittää ajatella muiden tunteita, niin sitten se onkin tunteeton kuspää joka leikkii toisilla ihmisillä eikä sano suoraan. Puoleensavetävä ei jostain syystä saa tehdä samanlaisia virheitä kuin muut ihmiset.
Tätä mäkin oon monesti miettinyt, että miksi sillä hyvännäköiselle sysätään vastuu muista ihmisistä ja niiden tunteista. Ihan samanlainen ihminen sekin on, mutta kun naista/miestä lakoaa oikealta ja vasemmalta niin silloin ei saa olla pihalla eikä epävarma mistään vaan saa ainoastaan tehdä varmoja valintoja. Paha kyllä sanoa kuinka oudolta ja ahdistavalta se edes tuntuu (vai tuntuuko?) kun kiinnostuneita tulee suunnilleen ovista ja ikkunoista eikä kaikki taatusti hyväksy pakkejakaan vaan jää sinnikkäästi yrittämään onneaan uudelleen.
Sitten jos tällainen sattuu pyörittämään deittikarusellia, niin sekin on kamalan väärin vaikka nämä kritisoijat myöntävät itsekin, että justiinsa noinhan sitä itsekin toimisi jos vain pystyisi. Mutta hyvännäköinen ei niin saa tehdä, koska törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vähiten ääniä saanutta paria tänään häätöäänestyksessä. Toivottavasti Emma ja Refai lähtee. Muille soisi vielä lisäaikaa. Ja miksi nyt tippuu koko ajan pareja eikä yksilöitä?
Tuotanto haluu määrätyt ulos siksi ei lähde tuolle yksilötiputukseen mikä ihan perseestä varsinkin kun heikot joutuu aina valitsemaan parinsa vikana😫😓😫😓
Mä tiedän monta hyvännäköistä ihmistä, jotka kohtelevat toisia ihmisiä hyvin. Ja taas monta rumaa ihmistä, jotka kohtelevat toisia ihmisiä huonosti. Ei se, että on hyvännäköinen ja huomiota tulee, anna lupaa perseillä ihmisten tunteilla. Patrick olisi voinut pyytää Emmalta anteeksi käytöstään ja voisi tehdä sen edelleen, mutta ei ole näin tehnyt vaan vältellyt Emmaa ja hengannut uuden parinsa kanssa.
Apin klipissä tänään yllätyspudotus...ketä veikkaatte...jännitän että Veera ja janne..v. armaan jompikumpi vanhoista pareista....
Äänestin Emmaa ja Rafaelin enkeliä, jotta saan nähdä jatkossakin ihmispsykologin filosofisia neuvoja :D
Emma ja Patrick ei siis voi puhua ohjelma ajan ulkopuolella ollenkaan?
Mistä te tiedätte miten pitkät jorinat ja anteeksipyynnöt siellä on takana.
Ja mun mielestä sillon draamailtana oli Patrickilta ihan hyväkin vastaantulo ku kysy että juttellaanko mihin Emma sano et ei mulla oo mitään sanottavaa sulle.
Molemmat niin tuohtuneita ja tunnekuohun vallassa tuollon että eihän keskustelusta oikein onnistunut kummaltakaan osapuolelta. Enkä varsinaisesti ihmettele yhtään, olihan tuo tilanne niin hankala.
En minä ainakaan näe kumpaakaan tuossa toista syyllisempänä.
Eikä!!!! Ei mitään vamhoja pois, vaan jotkut uudet vois lähtee, kuten Pauli ja Atta, jotka eivät tuo mitään taloon.
Entäs haluisi että vanhoista pareista joku tippuu..mutta katso alista klippi..sen kuvan siitä saa..😣
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa vieläkin, kun joku listasi pari sivua takaperin naisten ominaisuuksia ja kirjoitti että Anku on luomu. Siskontyttökö vai mikä tuttu siellä kirjoittelee, kun ihan selvästi on silarit. Ja vielä halvimmat sellaiset. Virosta otettu kumipallomaiset silikonit, jotka ei hievahda mihinkään ja näyttävät kahdelta pallolta rintakehässä. Ja instassa juuri sellainen rintojen ja perseen esittelijä, jolla ei aivosolut liikahda mutta moni mies toki tykkää kun saa esineen vierelle joka myötäilee miestä.
Ja sinä se jaksat jatkuvasti näistä silareista täällä märistä.. Ootko ankulle jostain katkera :D
Siihen loppuuislandin katselu jos Janne ja Veera tippuu...
Vierailija kirjoitti:
Emma ja Patrick ei siis voi puhua ohjelma ajan ulkopuolella ollenkaan?
Mistä te tiedätte miten pitkät jorinat ja anteeksipyynnöt siellä on takana.
Ja mun mielestä sillon draamailtana oli Patrickilta ihan hyväkin vastaantulo ku kysy että juttellaanko mihin Emma sano et ei mulla oo mitään sanottavaa sulle.
Molemmat niin tuohtuneita ja tunnekuohun vallassa tuollon että eihän keskustelusta oikein onnistunut kummaltakaan osapuolelta. Enkä varsinaisesti ihmettele yhtään, olihan tuo tilanne niin hankala.
En minä ainakaan näe kumpaakaan tuossa toista syyllisempänä.
Huoh. Pitääkö sun kirjoittaa tää sataan kertaan tänne? Täällä keskustellaan, mitä ollaan nähty eikä tuotanto taatusti jättäisi noin herkullista kohtaa näyttämättä. Erikoista että Emman ja Paten suhdetta kyllä pystyi haukkumaan parin klipin perusteella mutta sit yhtäkkiä pitäisi kun sulle sopii niin alkaakin muistaa et me ei nähdä kaikkea ja oikeasti klippien takana voi olla mitä vaan. Otapas ne suosikkilasit pois silmiltä.
Onkohan sitä ite ihan täysin seonnu ku launtai iltana oottaa et kello ois kymmenen et saa kattoa tällasta höttöä :DD
Veera ja Janne, Ville ja Pauliina, Emma ja Refai, Sami ja Nelli ovat suosikkiparejani, toivottavasti eivät lähde.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sitä ite ihan täysin seonnu ku launtai iltana oottaa et kello ois kymmenen et saa kattoa tällasta höttöä :DD
Sama täällä🤣🤣🤣
Mitähän heille kuuluneekaan kirjoitti:
Pauliinasta syntyy samanmoiset fibat kuin siitä Farmi tv sarjan Jennistä
Minkälaiset virheet Paulista syntyy?
Vierailija kirjoitti:
Veera ja Janne, Ville ja Pauliina, Emma ja Refai, Sami ja Nelli ovat suosikkiparejani, toivottavasti eivät lähde.
Sama täällä🤗
Okei,silloin kun tää meidän alkoi jutussa mainittiin(MTV3) että Ruotsissa alkaa samoihin aikoihin niin kuvittelin että on menossa vielä...