Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
7161/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Auran tulenarkoja poliittisia mielipiteitä näytettiin? Yritetäänkö Auran fanikantaa pienentää? 😀 Jos yhdeltä näytetään, sitten kaikkien muidenkin kanta esiin! Se olisi reilua. Itselle ei kyllä Auran vasemmistolaisuus tullut yllätyksenä, osasin heti yhdistää hänet sellaiseksi. Mutta harmittaa jos Aura nyt sen takia menettää "faneja" ja ei ole yhtä vahvoilla enää kisassa. :(

Tulenarkoja joo. :D Ihmettelen kyllä näitä kommentteja, joissa Aura tuon takia menettäisi nyt faneja. Olisiko sitten parempi, että hän olisi jotain Suomi Ensin -porukkaa tai vastustaisi homojen avioliitto-oikeuksia tai abortteja? Aika omituisia katsojia, jos vasemmistolaisuus noin radikaalisti muuttaa käsitystä ihmisestä. 

Kyllä se laski Auran pisteitä silmissäni. En osaa enää samaistua häneen ja se on tärkeää tykkäämisessä.

Aura toi itse asenteensa esiin, koska tietää että ne voivat vaikuttaa vastapuolen ajatuksiin häntä kohtaan.

No varmasti jonkin verran vaikuttaa, mutta ei tuo nyt minusta kovin iso juttu ole. Kertoo ehkä enemmän sinusta kuin Aurasta, jos tuo sai sinut järkyttymään ja jopa lakkasit tykkäämästä hänestä. Ehkä täällä sitten on keskustelemassa tätä Rajat kiinni -porukkaa, kun näin monelle tämä oli niin iso juttu. 

Mitä ihmettä? Eiköhän täällä(kin) ole suurin osa ihan tavallisia, normaaleja ihmisiä ja silloin kumpikin ääripää on yhtälailla no-no. Aura paljastui nyt sellaiseksi tyypiksi jonka on ihan oikeasti todella haastavaa löytää itselleen kumppania, nuo tatskat ja korvienvenytykset rajaa jo melkoisesti porukkaa ja sitten vielä päälle noin radikaalitkin mielipiteet niin huh huh. Kiinnostuneita ei ole jonoksi asti, mutta onneksi se yksi kiinnostunut riittää. Se on sitten eri asia löytyykö sitäkään.

Ainakaan auran huono flaksi ei ihmetytä enää lainkaan.

pilannu vartalon rumilla tatuoinneilla. Oliko hän kampaaja, ainakin vierasta lettiä löytyy. Eikä silti hiukset oo ok. Patulla sen näköiset kun ei kampaa käyttäis ollenkaan, silti naiset pitää kuumana tätä patukkaa. 

Vierailija
7162/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös ihmetellyt sitä, miten Ankua ei haittaa se, että Patu harrasti seksiä toisen kanssa vähän aikaa sitten. Mua ainakin ällöttäisi se ajatuksena sen verran, ettei ihan heti tekisi mieli pussailla peiton alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7163/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Anku ei ihan villiinny. Joku katsojista voi järkyttyä, kun löysi mieluisan miehen ja innostuu liikaa tai jos jopa menee kunnolla ihastumaan. Eihän siittä mitään tulisi.

Vierailija
7164/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös ihmetellyt sitä, miten Ankua ei haittaa se, että Patu harrasti seksiä toisen kanssa vähän aikaa sitten. Mua ainakin ällöttäisi se ajatuksena sen verran, ettei ihan heti tekisi mieli pussailla peiton alla.

No mut kertoiko patu ja emma tuosta paneskelusta muille kuin jeffille ja auralle? Ei mun mielestä. Joo voihan sitä arvuutella toki ja aika todennäköistähän se on, mutta jos on ihastunut eikä ole suoraan heidän suusta kuullu et näin kävi niin helppohan se on sivuuttaa koko asia ja toivoa ettei mitään sellaista oo tapahtunu.

Vierailija
7165/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anku on kyl vähä lössy, kuka menee oikeesti imuttelemaan saman tien äijän kanssa, joka on just pannu toista naista.

Jep, ja toimii pienen ohjailun jälkeen juuri niin kuin toinen haluaa, ja tekee valinnan puolesta.

Vierailija
7166/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on pussaillu jotakin ja moni pannutkin. Ihastuneella on ne vaaleanpunaiset lasit silmillään. Näkee kaiken vain ah niin ihanana.

Vierailija
7167/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitän yhden kommentin vielä Patrickista ja sit häivyn loppupäiväksi palstalta.

Aura puhu Refaille siitä et Patrick halaa ja osoittaa huomiota vaikka ei mitään isompia tunteita olekaan. Eli käyttäyty Emman näkökulmasta ristiriitasesti. Ite ajattelin tän vaan sillai et ihan tahansa kuka sen pari olis, niin antais sille huomiota, olis lähellä ym. Ihan vaan sellasella friendzone meningillä. Kommentoi jo ihan alussa Jeffreylle(kun Johanna oli vähä huonollaa fiiliksellä ku Jeff ei huomioinut sitä), että jos sillä ois joku pari nii kyllä se tykkäis huomioida tms.

Se on sitten eriasia et tajuaako Patrick että se toine osapuoli saattaa nähdä sen erilailla ja ihastua just siihen, vai tekeekö sen tarkotuksella että sais naisen vaa ihastumaan. Siinähän tuo näyttänee onnistuvan.

Mites sitten se, kun myös pani, sano että Emma kiinnostaa eniten, vielä ei ole tunteita (mutta saattaa siis tulla?), "olemme todella samanlaisia" & "kukaan muu ei ymmärrä meidän juttuja", eikä suoraan kertonut missä mennään, vaikka Anku kiinnosti eniten ja halusi sen pariksi. Täysin erilaista toimintaa kuin vaikka Jeffreyllä joka piti Auran ajan tasalla, tai Veeralla, joka suoraselkäisesti ilmoitti Senjalle että sori, nyt meni näin.

Jaa-a voisiko johtua ihan siitä, että ihmiset on erilaisia? Yksi tekee yhdellä tavalla ja toinen toisella ja eihän sitä veerankaan tapaa oikein ketjussa arvostettu, mutta nyt se onkin hyvä ja tämä tapa taas paha. Ja lisättäköön nyt tähän väliin, että pleijereistä en siis tykkää itsekään ja toisten vedättäminen on rumaa, mutta kyllä ainakin mulle on käynyt niinkin, että kiinnostava mies muuttuu suorastaan luotaantyöntäväksi sen jälkeen kun sänkyyn oli päädytty. En siis tosiaan tiedä miksi, kun ei mikään mennyt "pieleen" tai toisessa olisi muutakaan "vikaa" mutta niin vain se toinen alkoi yököttämään. Itseasiassa nytkin, vielä vuosien jälkeen tuli sellainen hrrrr-olo. Vaikea sitä on sitten toisellekaan sanoa ja selittää, kun ei tiedä itsekään että mikä p*rua tapahtui, kun naps vaan oma fiilis on tämmöinen.

Vierailija
7168/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tajua, miten Ankua ei yhtään haittaa miten (huonosti) Patrick kohteli Emmaa. Tosin Anku snaoi, että tykkää kusipäistä niin sai varmaan jotain sairasta iloa siitä kun näki kuinka Emmaan sattui. Veera ja Janne sentään puhuivat ettei viitsi muiden edessä kiehnätä heti parinvalintansa jälkeen, mutta tää wt-pari tunkivat kielen kurkkuun vaikka toisen entinen pari oli vieressä ja joutui kuuntelemaan imutteluääniä. Olisi siis ollut tahditonta, vaikka siinä olisi ollut kuka tahansa. Vihaan imutteluääniä yli kaiken. Tulee mieleen, että pari tahtoi näyttää muille kuinka hyvin heillä menee. Yök, oksennus suuhun. Jos toi pari aikoo vaan imutella toisiaan, niin lähtö saattaa olla edessä nopeastikin, koska ei sitä kukaan jaksa katsoa. Ei heillä ole edes mitään henkistä yhteyttä, pelkkä fyysinen veto kun mallipoika kohtaa silarimuijan. 

Vierailija
7169/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku istui ainakin pöydän ääressä, jossa keskusteltiin tästä Patun ja Emman yöpuuhailusta jotain, mutta en muista oliko se arvuuttelutasolla vai varmaa tietoa.

Vierailija
7170/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut kertoiko patu ja emma tuosta paneskelusta muille kuin jeffille ja auralle? Ei mun mielestä. Joo voihan sitä arvuutella toki ja aika todennäköistähän se on, mutta jos on ihastunut eikä ole suoraan heidän suusta kuullu et näin kävi niin helppohan se on sivuuttaa koko asia ja toivoa ettei mitään sellaista oo tapahtunu.

Siksikö Aura kertoi Ankulle Emman ja Patrickin paneskelusta, että Anku luovuttais Patrickin haaveilusta.

Vierailija
7171/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en tajua, miten Ankua ei yhtään haittaa miten (huonosti) Patrick kohteli Emmaa. Tosin Anku snaoi, että tykkää kusipäistä niin sai varmaan jotain sairasta iloa siitä kun näki kuinka Emmaan sattui. Veera ja Janne sentään puhuivat ettei viitsi muiden edessä kiehnätä heti parinvalintansa jälkeen, mutta tää wt-pari tunkivat kielen kurkkuun vaikka toisen entinen pari oli vieressä ja joutui kuuntelemaan imutteluääniä. Olisi siis ollut tahditonta, vaikka siinä olisi ollut kuka tahansa. Vihaan imutteluääniä yli kaiken. Tulee mieleen, että pari tahtoi näyttää muille kuinka hyvin heillä menee. Yök, oksennus suuhun. Jos toi pari aikoo vaan imutella toisiaan, niin lähtö saattaa olla edessä nopeastikin, koska ei sitä kukaan jaksa katsoa. Ei heillä ole edes mitään henkistä yhteyttä, pelkkä fyysinen veto kun mallipoika kohtaa silarimuijan. 

Emman ei kannata kaipailla Patun perään, jos on tullut huonosti kohdelluksi.

Vierailija
7172/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Patrick sviittiin !!!

Vierailija
7173/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikki suurentaa pusuttelu niinkuin syömisäänetkin. Olis vaan toisetkin ottaneet mallia. Veera ja Janne sentään lämpeni

Vierailija
7174/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on pussaillu jotakin ja moni pannutkin. Ihastuneella on ne vaaleanpunaiset lasit silmillään. Näkee kaiken vain ah niin ihanana.

kelpaahan ne naimisissakin olevat miehet naisille ja kai sitä seksiäkin on ollut vaimon kanssa, hahhaaa

Vierailija
7175/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku on kyl vähä lössy, kuka menee oikeesti imuttelemaan saman tien äijän kanssa, joka on just pannu toista naista.

Jep, ja toimii pienen ohjailun jälkeen juuri niin kuin toinen haluaa, ja tekee valinnan puolesta.

No mitäs sillä on väliä, jos kumpikin asianomainen on asian suhteen ok? Yleensä ihan aina toinen on se joka ohjailee, mutta ilmeisesti se ei käy että ohjailija on mies. Toivotaan kuitenkin, ettei nyt Anku jää samalla tavalla jyrätyksi kuin Patu jäi Emman kanssa, koska siitä tulee jossain vaiheessa tietenkin iso ongelma, kuten jo nähtiin. Molempia pitää tietenkin kuunnella ja kummankin kunnioittaa toista, mutta ei parisuhde mikään valtataistelu voi olla. Siinä sitten sarvet kolisee kun kumpikin tahtoo olla kuskin paikalla eikä kenelläkään ole pidemmän päälle kivaa ja hyvä olla. Neliskanttinen pala ei vaan sovi pyöreään reikään.

Vierailija
7176/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina on noista kaikista kaunein. Oli allapäin, koska Senja lähti kotiin. Ville ja Pauliina puhuvat toistensa kanssa eivätkä vain muhinoi toisten edessä showmaisesti, jotta kaikki tietää huoneessa mitä tapahtuu. 

Juuri näin. Heidän pienet eleet kertovat kaiken tarvittavan. Hakeutuvat toistensa lähelle ja puhuvat / miettivät tulevaisuutta. Heillä ei ole tarve näytellä muille. Tietävät itse mitä tuntevat ja se riittää.

Ne ei jaksa näytellä ja vetää showta 24/7 vaan ainoastaan parinvalinnassa. Feikinoloinen pari ja onneksi ville alkaakin jo kypsyä joten toivottavasti tuonne tulee pian nainen joka vie häneltä jalat alta. Ja kun veeran ja jannen suhde tulee päätökseen niin ville sopii veeralle tosi hyvin ja huomattavasti paremmin kuin janne.

Siis Ville aikoo jatkaa Pauliinan kanssa ohjelman loppumisen jälkeen. Näin ainakin sanoi. Kuuntele ja katso vähän tarkemmin.

Nyt teet vaan omia päätelmiä.

Katso vaikka eilinen jakso uudelleen.

Vierailija
7177/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Eikä hän ole haikaillutkaan. Tosi hyvin meni parin tietämys kilpailu Refain kanssa. Emman kannattaisi katsoa nyt kortti Refain kanssa tai iskeä seuraava jätkä joka tulee taloon, jos on vaan Emman tyyppiä.

Vierailija
7178/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin kyllä että emma ja refai sais jatkaa vielä vähän aikaa jos molemmat vaik heräis niitten patrik ja anku kuplistaan ja löytäisi onnen jos ei toistensa niin joidenkin muiden kanssa.

Vierailija
7179/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aura uskoo tasa-arvoon ja siksi on vasemmistolainen. Mitä pahaa tuossa on? Eihän se sanonut olevansa äärivasemmistoa, joka mellakoi. Vasemmistossa on aika chilliä porukkaa, jos joku ei sitä tiedä. Ja itse olen kokoomuksen kannattaja, mutta Aurasta pidän. Ei mulle kuulu sen poliittinen suuntaus. Hyvä kun ajattelee. Noi muut tytöt ovat aivan tyhjäpäitä siihen verrattuna, paitsi Veera. 

No sä varmaan menet samaan kimppaan Auran ja kymmenen p.akolaisen kanssa, laskette yhteisen varallisuutenne ja palkkanne ja jaatte summan tasan kahdellatoista ja elelette sillä tavalla elämänne loppuun asti. Kymmenen sijaan voi laittaa myös haluamansa suuremman määrän, ihmiset ei tästä maailmasta lopu. 

Oudosti ajattelet asioita.

Ihmisestä voi pitää on sitten hänen poliittinen kantansa mikä tahansa ja monesta ihmisestä pidän enkä silti asu niiden kanssa kun mulla on perhe.

Pidän siis Aurasta.

Vierailija
7180/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma teki virheen kun antautui Patukalle. 

Ei hän kyl itse mitenkään passiivinen siinä tilanteessa ollut, et turha puhuu mistään antautumisista.

Ketju on lukittu.