Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Jannekin oli ihan täpinöissään eilen kun pääsi meikkailemaan🤸🤸🤸
Minua kiinnostaa Ankun ja Patrickin (ja Emman ja Refin suhtautuminen) sekä Jeffreyn ja Auran suhteen kehittyminen. Pauliina, Ville, Janne ja Veera ovat mun näkökulmasta tusinateinejä, ei kiinnosta. Tai no Veerassa on jotain persoonaa, mut kovin on lapsi mielestäni. Muut ei myöskään oikein kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen mielestä P ja V on tylsä pari,joka joutaa saarelta pois. Tai että he esittää. Mielestäni ei,kummallakin on vähintään ihastumisen tunteita ja haluavat tutustua toisiinsa. Ovat keskustelleet tulevaisuuudesta,mutta verrattuna esim. Veeraan asioista ei huudella isoon ääneen. Tiia ilmotti kiinnostuksensa Villeä kohtaan,mutta ei kuitenkaan parivalinnassa toiminut. Ja miten kävi,tuli kotiinlähtö. Eihän me tiedetä,mitä tällekin parille vielä voi tapahtua.
Mjaa. Itse ainakin mietin katsojan näkökulmasta ja viihdearvon perusteella. Kiinnostaa enemmän katsella mitä esim. Ankulle ja Patrickille tapahtuu ja miten Emma tämän kaiken ottaa ym. Ei niin kiinnosta katsella toisiinsa liimautunutta pariskuntaa.
Tosielämässä taas en kestä mitään draamailua mutta tämä onkin viihdeohjelma.
Toki on kyseessä viihdeohjelma,mutta taustalla on oikeat ihmiset ja heidän tunteet. Jos joku pariskunta,että tää on se ihminen,jonka kanssa haluan olla täällä villassa,niin olkoon. Ei he ajattele tekevänsä viihdettä. Se on heidän tän hetkistä elämää. Pariskuntia on niin monta,että ohjelma-aika sais olla tuplat. Ite toivosin näkeväni esim. Samin touhuja enemmän,mikä lie hänen viihdearvonsa tällä hetkellä
No, onko joku väittänyt, että näiden pitäisi alkaa viihdearvon puolesta miettimänän ratkaisuja. Nimenomaanhan täällä mielestäni liputettu sen aitouden puolesta. Kerroin vain mikä on katsojan mielestä viihdyttävää.
Sami ja Nelli on suloisia. Mutta koska Sami on saanut jo takkiinsa, se voi olla ottanut siittä opikseen ja alkaa pelaamaan havitellakseen voittoa. tai sitten ei. En usko ainakaan.
N38 kirjoitti:
Minua kiinnostaa Ankun ja Patrickin (ja Emman ja Refin suhtautuminen) sekä Jeffreyn ja Auran suhteen kehittyminen. Pauliina, Ville, Janne ja Veera ovat mun näkökulmasta tusinateinejä, ei kiinnosta. Tai no Veerassa on jotain persoonaa, mut kovin on lapsi mielestäni. Muut ei myöskään oikein kiinnosta.
Minuakin kiinnostaa, koska näissä henkilöissä on sitä persoonaa. Ei ole mitää tusinakamaa. Ei ulkonäöltään eikä luonteeltaa. Pallet, Villet, Jannet ja Veerat on ulkoisesti ja sisäisesti tusinakamaa.
Kiteytettynä Tamperelaiset tekee tästä ohjelmasta hyvän. Helsinkiläiset on sitä tusinakamaa tässä
Tuli kirjoitti:
Mitä parii ootte äänestäny.?.samia ja Nelli äänestin
Hyvä! Vaikka itse äänestinkin Auraa ja Jefiä. Sami ei saa poistua villasta!
Bongasin Patrickin kookengän mainoksesta! Esitti jotain perheenisää.
Patusta ja Ankusta tulee mieleen päivänsäde ja menninkäinen
Ville ja Pauliina, Veera ja Janne sekä Aura ja Jeffrey saavat eniten ääniä. Jäljelle jäävät jakavat loppupään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä?
Mistä tää ajatus on tullut että vakiintuneet parit pois joilla ei enää viihdearvoa? Paremmin näkisin sellaisen parin voittavan joka on todella löytänyt toisensa ja voisi olla suhteessa myös villan ulkopuolella.
Voi jäätävä tuota Refaita tuossa ennakoklipissä. Sehän on kuin jostain haaksirikko veneestä pelastettu. Kyhjöttää viltin suojissa. Surkean oloinen lisäksi.
Onko kukaan katsonut tuota Ruotsin versiota,alkoi meidän kanssa samoihin aikoihin TV 4?Siis niillä kenellä tuo kanava näkyy?
Eihän tuolla kukaan puhu kovin älyllisellä tasolla. Näytetään vain aina melko köykäistä materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää ajatus on tullut että vakiintuneet parit pois joilla ei enää viihdearvoa? Paremmin näkisin sellaisen parin voittavan joka on todella löytänyt toisensa ja voisi olla suhteessa myös villan ulkopuolella.
Ilmeisesti Pauliina ja Ville tai Janne ja Veera ei edusta tuollaista jatkuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan katsonut tuota Ruotsin versiota,alkoi meidän kanssa samoihin aikoihin TV 4?Siis niillä kenellä tuo kanava näkyy?
Mikä siellä on meno verrattuna tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä?
Mitä hemmetin perheen isää noista kuvista saa?On muuten tässä uusimmassa kuvassa ihan Urpon näköinen🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siellä on meno verrattuna tähän?
En tiiä ku ei näy kanava siksi kysyikin🤓
👬Ville💘Janne👬