Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että täällä jotkut epäkypsät kakarat joiden ei edes kuuluisi katsoa tätä ohjelmaa(muutama max) kirjoitellee Ankusta pas*aa, kun ite luulevat tietävänsä rakkudest jotain. Sit ku tiedätte niin ehkä teidän silmätkin aukeaa että moni teidän lempityypeistä on tässä ohjelmassa on vain rahan takia vaikka kuinka vaikuttavat rakastuneilta..
Tuo sun kirjoitus kyllä vaikuttaa 12vuotiaan kirjoittelulta,eihän kukaan vanhempi ottaisi tätä näin vakavasti😳
Ja sinä et:)? Et varmaan olisi edes jaksannut vaivautua vastaamaan jos et ottaisi vakavasti;)
Minä vakavasti😂🤣😂🤣😂tietäisitpä minkä ikäinen olen,tässä on kuule muutama asia paljon vakavammin otettava kuin tää formaatti😂🤣😂🤣
Pauliina ja Veera kotiin ja Jannesta ja Villestä pari.
Pitää muistaa, että tuolla pienessä tilassa tunteet on x100. Emma ei pääse pakoon , tilanne vois olla ihan toinen jos Emman ei tarvis katsella vierestä, mutta minkä teet.
Mitä tähän menessä oon saanu ohjelmalta:
Ihmispsykologi-Refai
Emman ääni, keho, kaula, solisluut aiheuttaa keskustelua yms. draama Patrikin ja Ankun ympärillä
Veera liian kiihkossa Janneen ja Jannea ahdistaa? mutta pysyy mukana koska aattelee että ''aidolla rakkaudella'' vallotetaan katsojat että äänestäisivät heille 25000€?
Anku ihanan herttanen tyyppi ja mukava, aluksi vähän hengailia kun ei ollut oikeen kiinnostunut kenestäkään, toivottavasti se ja pate menee pitkälle, ehkä mun suosikkipari tällä hetkellä
Sami henggaili vaan muitten siivillä mutta nyt kun on Nellin kanssa ehkä vähän saanut jotain roolia ohjelmassa eikä olekkaan täysin seinäruusu
Pauliina aluksi vaikutti oikein mukavalta mutta nyt huomaa että käyttäytyy kun mikäkin queen, kiukuttelee ja Ville selkeesti myötähäpeilee vieressä, toivon etteivät voita
Jeffreystä en saa oikein mitään irti, ilmeisesti huono häviäjä missä tahaansa kilpaillaan
Alexina kaikinpuolin vallottava persoona!
Aurastakaan en oo saanu vielä oikeen mitään irti, ei ole huonoa sanottavaa, mukavan kuvan antaa itestään
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että täällä jotkut epäkypsät kakarat joiden ei edes kuuluisi katsoa tätä ohjelmaa(muutama max) kirjoitellee Ankusta pas*aa, kun ite luulevat tietävänsä rakkudest jotain. Sit ku tiedätte niin ehkä teidän silmätkin aukeaa että moni teidän lempityypeistä on tässä ohjelmassa on vain rahan takia vaikka kuinka vaikuttavat rakastuneilta..
Itse oon lähellä viittä kymppiä ja oon koko ikäni uskonut rakkauteen ja siitä syystä saanut siitä nauttiakin. On myös joutunut luopumaan rakkaudesta, kestämään pettymyksiä ja saanut rakastua uudelleen. Nykyinen parisuhteeni alkoi niin, ettei täällä monikaan olisi lotonnut sen puolesta, mutta niin vaan on kestänyt ja ollaan menossa ihan näillä näppäimillä naimisiin.
Nykyinen maailma on erilainen kuin minun nuoruudessani. Rakkauden voi löytää tositeeveeseestä tai netistä sen sijaan että ennen se löytyi grilliltä, kirjeenvaihdolla tai jopa senssipuhelimesta. Kyse on asenteesta ja avautumisesta; kun avautuu ottamaan rakkautta vastaan, sitä tulee ❤️
Päinvastoin kuin Refai, minusta on tullut erittäin tarkkanäköinen ihmisten suhteen, kun elämää on tullut elettyä.
Tuttua on lähes kaikki ilmiöt, joita ohjelmassa näkee, ihan tosielämästä: salamaihastumiset, vaikeudet, kun on valinnut "väärän" parin ja joku muu houkuttaa, turvallisuushakuiseen suhteeseen jääminen jumiin ja sen puuduttava vaikutus, erilaisten luonteiden merkitys tiiviissä porukassa, roikkumaan jääminen, vaikka toista ei kiinnosta, negatiivisuuden ja positiivisuuden vaikutus itseen ja muihin, keskeisen viestinnän selkeyden merkitys jne.
Olen aina ollut siitä helpossa tilanteessa, että olen saanut valita miltei kenet olen halunnut kumppanikseni. Silti joskus on tullut tehtyä huonojakin valintoja, mutta se on ollut vain opiksi elämän tiellä.
Persoonaltani olin nuorena ilmetty Veera. Nykyään luonne on tasoittunut, mutta silti olen porukassa äänessä, iloinen, puuhakas ja tykkään esim järkätä kutsuja kotona ja järjestää niihin kivaa aktiviteettiä.
Suosittelen kaikille säilyttämään uskon rakkauteen, vaikka elämässä tuleekin välillä lunta tupaan. Kyynistymällä tuhoaa hiljaa itseään ja sulkee ovet ihaninta asioilta.
Toivon, että mun ällötysolo Ankasta ja Patusta menisi ohi, kun en edes osaa määritellä mistä se on tullut. Ehkä se päälleliimattu muovisuus molemmissa ja vetkuilu jotenkin vaikuttaa ja nyt niiden muhinointi sitten herättää ällötysoloja.
Toivon silti, että fiilis menisi ohi ja voisin taas viihtyä ohjelman ääressä. Varsinkin, kun saattavat ehkä kenties jopa sopia toisilleen, sillä ovat jotenkin samankaltaisen oloisia, sillä kun sen nyt pystyy tällä näkemisellä päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipiteeni on se, että esim. se tilanne, missä Patrick ja Anku oli siellä parvekkeella sopimassa toistensa valintaa ja Emma sattui paikalle ja kysyi että oliko joku juttu kesken niin herrasmies olisi sanonut, että juu on vähän kesken, mutta odota hetki niin meidän pitäisi myös puhua. Eikä vaan, että joo vähän on kesken ja sitten ei mitään. Kakaramainen vaikutelma tullut tuosta tyypistä. Ihan niinkuin oikeassakin elämässä (fiksut) ihmiset sanovat toiselle jos ei nappaa eikä vaan feidata samalla kun lämmitellään jo toista.
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että mun ällötysolo Ankasta ja Patusta menisi ohi, kun en edes osaa määritellä mistä se on tullut. Ehkä se päälleliimattu muovisuus molemmissa ja vetkuilu jotenkin vaikuttaa ja nyt niiden muhinointi sitten herättää ällötysoloja.
Toivon silti, että fiilis menisi ohi ja voisin taas viihtyä ohjelman ääressä. Varsinkin, kun saattavat ehkä kenties jopa sopia toisilleen, sillä ovat jotenkin samankaltaisen oloisia, sillä kun sen nyt pystyy tällä näkemisellä päättelemään.
Missä kohtaa Anku ja Patu muhinoi? Menny multa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipiteeni on se, että esim. se tilanne, missä Patrick ja Anku oli siellä parvekkeella sopimassa toistensa valintaa ja Emma sattui paikalle ja kysyi että oliko joku juttu kesken niin herrasmies olisi sanonut, että juu on vähän kesken, mutta odota hetki niin meidän pitäisi myös puhua. Eikä vaan, että joo vähän on kesken ja sitten ei mitään. Kakaramainen vaikutelma tullut tuosta tyypistä. Ihan niinkuin oikeassakin elämässä (fiksut) ihmiset sanovat toiselle jos ei nappaa eikä vaan feidata samalla kun lämmitellään jo toista.
Tämä!!
Ei vaan tämäpäs!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiliset hieronnat ja sängyssä suuteloinnit ja mitkä lie. Ei muhinointi tarkoita vain pnemista.
Epäilyttää tuo Anku ja Patu. Fyysisesti homma toimii mutta ulosanti molemmilla onnetonta. En jaksaisi kuunnella enää yhtään keskustelua missä toinen puhuu aidasta ja toinen seipäästä.
Vierailija kirjoitti:
Monen mielestä P ja V on tylsä pari,joka joutaa saarelta pois. Tai että he esittää. Mielestäni ei,kummallakin on vähintään ihastumisen tunteita ja haluavat tutustua toisiinsa. Ovat keskustelleet tulevaisuuudesta,mutta verrattuna esim. Veeraan asioista ei huudella isoon ääneen. Tiia ilmotti kiinnostuksensa Villeä kohtaan,mutta ei kuitenkaan parivalinnassa toiminut. Ja miten kävi,tuli kotiinlähtö. Eihän me tiedetä,mitä tällekin parille vielä voi tapahtua.
Mjaa. Itse ainakin mietin katsojan näkökulmasta ja viihdearvon perusteella. Kiinnostaa enemmän katsella mitä esim. Ankulle ja Patrickille tapahtuu ja miten Emma tämän kaiken ottaa ym. Ei niin kiinnosta katsella toisiinsa liimautunutta pariskuntaa.
Tosielämässä taas en kestä mitään draamailua mutta tämä onkin viihdeohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiliset hieronnat ja sängyssä suuteloinnit ja mitkä lie. Ei muhinointi tarkoita vain pnemista.
Jos ovat kauan odottaneet toisiaan. Anku ei tainnut Refaita pusutella. Refai voisi suudella Emmaa vähän lisää. Kehui jo Emman suutelutaitoja siinä leikissä.
Tästähän sen näkee, että oikea ihastuminen vaatii enemmän aikaa ja muutakin kuin sen, että näkee hyvännäköisen tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oon lähellä viittä kymppiä ja oon koko ikäni uskonut rakkauteen ja siitä syystä saanut siitä nauttiakin. On myös joutunut luopumaan rakkaudesta, kestämään pettymyksiä ja saanut rakastua uudelleen. Nykyinen parisuhteeni alkoi niin, ettei täällä monikaan olisi lotonnut sen puolesta, mutta niin vaan on kestänyt ja ollaan menossa ihan näillä näppäimillä naimisiin.
Nykyinen maailma on erilainen kuin minun nuoruudessani. Rakkauden voi löytää tositeeveeseestä tai netistä sen sijaan että ennen se löytyi grilliltä, kirjeenvaihdolla tai jopa senssipuhelimesta. Kyse on asenteesta ja avautumisesta; kun avautuu ottamaan rakkautta vastaan, sitä tulee ❤️
Päinvastoin kuin Refai, minusta on tullut erittäin tarkkanäköinen ihmisten suhteen, kun elämää on tullut elettyä.
Tuttua on lähes kaikki ilmiöt, joita ohjelmassa näkee, ihan tosielämästä: salamaihastumiset, vaikeudet, kun on valinnut "väärän" parin ja joku muu houkuttaa, turvallisuushakuiseen suhteeseen jääminen jumiin ja sen puuduttava vaikutus, erilaisten luonteiden merkitys tiiviissä porukassa, roikkumaan jääminen, vaikka toista ei kiinnosta, negatiivisuuden ja positiivisuuden vaikutus itseen ja muihin, keskeisen viestinnän selkeyden merkitys jne.
Olen aina ollut siitä helpossa tilanteessa, että olen saanut valita miltei kenet olen halunnut kumppanikseni. Silti joskus on tullut tehtyä huonojakin valintoja, mutta se on ollut vain opiksi elämän tiellä.
Persoonaltani olin nuorena ilmetty Veera. Nykyään luonne on tasoittunut, mutta silti olen porukassa äänessä, iloinen, puuhakas ja tykkään esim järkätä kutsuja kotona ja järjestää niihin kivaa aktiviteettiä.
Suosittelen kaikille säilyttämään uskon rakkauteen, vaikka elämässä tuleekin välillä lunta tupaan. Kyynistymällä tuhoaa hiljaa itseään ja sulkee ovet ihaninta asioilta.
Sun suhteet ei ole kuitenkaan kestäneet jos olet 50v. menossa naimisiin.
Musta seuraavaan pudotukseen voitas valita kolme vähiten ääniä saanutta paria, joista sit putois 2 naista tai miestä eikä niin et yks mies ja yks nainen. Ja sit uus tyyppi kehiin ja parin päivän päästä pudotus jossa yks putoo. Tulis vähän äksöniä ja menis pareja paremmin uusiks.
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttää tuo Anku ja Patu. Fyysisesti homma toimii mutta ulosanti molemmilla onnetonta. En jaksaisi kuunnella enää yhtään keskustelua missä toinen puhuu aidasta ja toinen seipäästä.
Anku kertoi siinä päiväkirjassa, et eka yö menny vähillä unilla, ku olivat puhuneet niin paljon. Sitä ei kyllä tiedä mistä sitten ovat puhuneet.
Emma näyttää joltain viidakkonaiselta nyt, kun se on ruskettunu. 😂
Häiritseekö ketään muuta Patun ääni? Jotenkin epäsuhdassa tuo komea, alfa-tyyli ja sitten kovin naisellinen ääni.