Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
7061/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patukan ja Anselmin suhde voi mennä vielä pyrtölleenkin. Kirjoittakaa jo jostain muusta.

Vierailija
7062/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että suurin osa on täällä jotain ns.parisuhde experttejä...Yrittäkäähän nyt pitää mielessä että ohjelma ei paljasta meille yli puoliakaan siitä mistä parit puhuu tai mitä tapahtuu ja aikajärjestyskin on varmaan aivan eri.

Itseäni Anku ja Pate kiinnostaa eniten että miten heidän juttu etenee+Emma siinä sivussa. Myös Samille ois kiva löytyä joku. Alexina vaikuttaa myös ihan ok. Muista en niinkään välitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7063/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Pauli Alexiinan mieleen. Varmaan tehokkaasti karsii epäsopivat tyypit.

Vierailija
7064/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen tunne et A ja P panee joka yö tällä viikolla.

Vierailija
7065/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexiina mietityttää. Onko tiukka peluri vai rakkauden kaipuinen. Aika näyttää.

Vierailija
7066/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankuhan oli tylsä.

Vierailija
7067/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axu ja Pateko?

Vierailija
7068/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku Pale ja Anku.

Vierailija
7069/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meille näytetä kuin murto-osa saaren tapahtumista. Turha sen perusteella on tehdä syvempiä analyyseja ihmisistä. Eiköhän siellä vakka kantensa löydä jos niin on tarkoitettu.

Vierailija
7070/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku heitti läpällä aikasemmin että villiintyyköhän Anku jos pääsee Patrickin pariksi ja niinhän tuossa on vähän käynyt :D

Vierailija
7071/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku Pale ja Anku.

Eiku Pate ja Pale

Vierailija
7072/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku heitti läpällä aikasemmin että villiintyyköhän Anku jos pääsee Patrickin pariksi ja niinhän tuossa on vähän käynyt :D

Hyvin vetää Veera ja Anku roolinsa..toki muutkin ihan ok😳🙄😬

Vierailija
7073/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axu ja Pateko?

anku ja Patrick veikkaisin.

Vierailija
7074/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen mielestä P ja V on tylsä pari,joka joutaa saarelta pois. Tai että he esittää. Mielestäni ei,kummallakin on vähintään ihastumisen tunteita ja haluavat tutustua toisiinsa. Ovat keskustelleet tulevaisuuudesta,mutta verrattuna esim. Veeraan asioista ei huudella isoon ääneen. Tiia ilmotti kiinnostuksensa Villeä kohtaan,mutta ei kuitenkaan parivalinnassa toiminut. Ja miten kävi,tuli kotiinlähtö. Eihän me tiedetä,mitä tällekin parille vielä voi tapahtua.

Mjaa.  Itse ainakin mietin katsojan näkökulmasta ja viihdearvon perusteella. Kiinnostaa enemmän katsella mitä esim. Ankulle ja Patrickille tapahtuu ja miten Emma tämän kaiken ottaa ym.  Ei niin kiinnosta katsella toisiinsa liimautunutta pariskuntaa.  

Tosielämässä taas en kestä mitään draamailua mutta tämä onkin viihdeohjelma.  

Toki on kyseessä viihdeohjelma,mutta taustalla on oikeat ihmiset ja heidän tunteet. Jos joku pariskunta,että tää on se ihminen,jonka kanssa haluan olla täällä villassa,niin olkoon. Ei he ajattele tekevänsä viihdettä. Se on heidän tän hetkistä elämää. Pariskuntia on niin monta,että ohjelma-aika sais olla tuplat. Ite toivosin näkeväni esim. Samin touhuja enemmän,mikä lie hänen viihdearvonsa tällä hetkellä

Vierailija
7075/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä oo kyllä käynyt vielä mitenkään. Ohjelmaa on vielä jäljellä. Ehtii tapahtua vaikka ja mitä vielä. Paritkin muuttua ja pudota.

Vierailija
7076/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että täällä jotkut epäkypsät kakarat joiden ei edes kuuluisi katsoa tätä ohjelmaa(muutama max) kirjoitellee Ankusta pas*aa, kun ite luulevat tietävänsä rakkudest jotain. Sit ku tiedätte niin ehkä teidän silmätkin aukeaa että moni teidän lempityypeistä on tässä ohjelmassa on vain rahan takia vaikka kuinka vaikuttavat rakastuneilta..

Itse oon lähellä viittä kymppiä ja oon koko ikäni uskonut rakkauteen ja siitä syystä saanut siitä nauttiakin. On myös joutunut luopumaan rakkaudesta, kestämään pettymyksiä ja saanut rakastua uudelleen. Nykyinen parisuhteeni alkoi niin, ettei täällä monikaan olisi lotonnut sen puolesta, mutta niin vaan on kestänyt ja ollaan menossa ihan näillä näppäimillä naimisiin.

Nykyinen maailma on erilainen kuin minun nuoruudessani. Rakkauden voi löytää tositeeveeseestä tai netistä sen sijaan että ennen se löytyi grilliltä, kirjeenvaihdolla tai jopa senssipuhelimesta. Kyse on asenteesta ja avautumisesta; kun avautuu ottamaan rakkautta vastaan, sitä tulee ❤️

Päinvastoin kuin Refai, minusta on tullut erittäin tarkkanäköinen ihmisten suhteen, kun elämää on tullut elettyä.

Tuttua on lähes kaikki ilmiöt, joita ohjelmassa näkee, ihan tosielämästä: salamaihastumiset, vaikeudet, kun on valinnut "väärän" parin ja joku muu houkuttaa, turvallisuushakuiseen suhteeseen jääminen jumiin ja sen puuduttava vaikutus, erilaisten luonteiden merkitys tiiviissä porukassa, roikkumaan jääminen, vaikka toista ei kiinnosta, negatiivisuuden ja positiivisuuden vaikutus itseen ja muihin, keskeisen viestinnän selkeyden merkitys jne.

Olen aina ollut siitä helpossa tilanteessa, että olen saanut valita miltei kenet olen halunnut kumppanikseni. Silti joskus on tullut tehtyä huonojakin valintoja, mutta se on ollut vain opiksi elämän tiellä.

Persoonaltani olin nuorena ilmetty Veera. Nykyään luonne on tasoittunut, mutta silti olen porukassa äänessä, iloinen, puuhakas ja tykkään esim järkätä kutsuja kotona ja järjestää niihin kivaa aktiviteettiä.

Suosittelen kaikille säilyttämään uskon rakkauteen, vaikka elämässä tuleekin välillä lunta tupaan. Kyynistymällä tuhoaa hiljaa itseään ja sulkee ovet ihaninta asioilta.

25 000 panoksena, sinä varmaan viiskypäsenä ymmärrät että ei tässä rakkautta tavoitella, noi on nuoria, ne löytää rakkauden kyllä ettei sen takia tarvi osallistua loveislantiin. Kunhan sopiva pari ja voi sitten todenmakuisesti näytellä hmm , pusuttelua, kiihkeitä suutelmia jne mutta ei alakertaan kosketa. Periaatteet täytyy olla ja jos se ei jollekuolle käy niin aika dille on kun tää on ohjelma joka tulee televisiosta. 

Vierailija
7077/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä parii ootte äänestäny.?.samia ja Nelli äänestin

Vierailija
7078/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera ja janne😍

Vierailija
7079/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis 12 500. Ei tuo nyt niin järisyttävä rahasumma oo.

Vierailija
7080/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Patrick

Ketju on lukittu.