Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun katon Johannaa aattelen vaan ettei se ole ikinä tyydy ttänyt itseään kuten eilen kertoi. Minkälaista sitten olisi hänen kanssaan... no tiedätte kyllä. Siis jos ei tunne omaa kroppaansa yhtään niin miten se sujuu toisen kanssa.
Veikkaan vahvasti et lahna sängyssä ja on niitä naisia jotka laittaa kaiken miehen piikkiin jos ei saa orgasmia tms.
Apua Ville ja Pauliina!
Ja miks noi ei vaa voi sanoo sille Patrickille et ne haluu olla yhes.
Ei turhaa tuhlais Patrick aikaa Pauliinaan jos sitä ei kiinosta
Emman puheesta ei saa mitään selvää. Muidenkin puhetta usein vaikea seurata, mutta Emmalla kaikkein oudoin puhetyyli.
Voi apua toi mieskommentaattori... :D
Hassu ääni tolla Emmalla, kuulostaa ajottain ulisevalta lampaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tästä Emmasta tulee mieleen... joku miss helsinki tms julkkis?
Jenni Vartiainen tuli mulle mieleen.
Jenni Vartiaisen ja Krista Kososen pikkusiskopuoli.
Miksi mulla tuli Emman puheesta mieleen paremmin artikuloiva versio Irina Tundrasta
Sitteki oliki Villeä ja Pauliinaa tääki jakso :D
Vierailija kirjoitti:
Emman puheesta ei saa mitään selvää. Muidenkin puhetta usein vaikea seurata, mutta Emmalla kaikkein oudoin puhetyyli.
Ihanaa että muilla on sama homma. Mä meinaan ajattelin jo, että mulla on joku aivoinfarkti kun en saanut kerrassaan mitään tolkkua tuosta mongerruksesta.
Pauliina on ihan kuin näyttelijä Satu Paavola, esitti mm. ”Tahdon asiassa” Mariannea tjsp.
Ville pitää kaikki ovet avoinna ;D
Miks minä joka oon aina vihannu pitkähiuksisia miehiä pidän Patrickia viehättävänä.
Ärsyttävää!
sais ohjelma pikku twistin kun noiden salimarkkujen sekaan lyötäis joku "Pasi, keskivartalolihava aloitteleva alkoholisti Nokialta, harrastuksina autot ja kalja, arvostaa naisessa tissejä
Onko totta että Emmalla on séksivideo aIastomassa suomessa?
YIi Iaudalla joku väittää niin.
Vierailija kirjoitti:
Hassu ääni tolla Emmalla, kuulostaa ajottain ulisevalta lampaalta
Mä jäin miettimään et miltä se uliseva lammas sit kuulostaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että Emmalla on séksivideo aIastomassa suomessa?
YIi Iaudalla joku väittää niin.
Ja mikähän juttu tää on??
Oliko se vanunut villalisäke kampaaja 😂😂 ei kauheen hyvää mainosta kyllä tuo tyyli.
Se polkkatukkapoika tunsi tämän pumpulitukan.