Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
461/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaankin liian vanha ja tyylitajuton, mutta ne uikkarit, mitä melkein kaikilla naisilla oli päällä... Ihan järkyttäviä tyrkkyriekaleita. Koin jotain suurta myötähäpeää kun kaksi ensimmäistä naista kävelivät taloon pelkissä uikkareissa ja korkkareissa. Veeran kohdalla jännitti milloin etupuolelta vilahtaa liikaa (takapuolelta vilahtikin koko ajan). Ja muutamalla sitten ne ihmeelliset "vyöt" bikinien kanssa. Mikä niiden idea on?!

Kuuluu formaattiin.

Vierailija
462/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nuo käyvät jörnimässä, kun kaikki nukkuvat samassa huoneessa?

Siellä ne jörnii peiton alla jos siltä tuntuu :D

Ja brittiversiossa on ainaki sellanen "lemmenhuone" mikä lie minne voi sit päästä parin kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaankin liian vanha ja tyylitajuton, mutta ne uikkarit, mitä melkein kaikilla naisilla oli päällä... Ihan järkyttäviä tyrkkyriekaleita. Koin jotain suurta myötähäpeää kun kaksi ensimmäistä naista kävelivät taloon pelkissä uikkareissa ja korkkareissa. Veeran kohdalla jännitti milloin etupuolelta vilahtaa liikaa (takapuolelta vilahtikin koko ajan). Ja muutamalla sitten ne ihmeelliset "vyöt" bikinien kanssa. Mikä niiden idea on?!

Itse ajattelin ainakin, että nuo "vyöt" ovat mikrofoneja varten. 🤔

Ah, okei. Mä jo ajattelin, että aika erikoista tämä nykyuikkarimuoti. :D

Vierailija
464/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina on kyl upea! Toivottavasti ei osottaudu ohjelman edetessä ihan k-pääksi.

Vierailija
465/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noissa pulloissa vodkaa, vai vaatiiko tuotesijoittelusta maksanut firma kantamaan pulloa jatkuvasti mukana?

Vierailija
466/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli jotenki koomista et alkuasetelmissahan tyttöjä oli vähemmän kuin poikia, jolloin periaatteessa poikien pitäisi 'tapella' tyttöjen suosiosta et turvaavat paikkansa saarella. Sen sijaan se olikin Veera joka itki, kun ei saanut suosiota. Joka tapauksessa hänellä joku pari on. En uskalla edes ajatella jos seuraavaksi tulee uusi tyttö/tyttöjä ja Veeran pitäisi oikeesti koittaa pitää paikkansa...

Vierailija
467/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa pulloissa vodkaa, vai vaatiiko tuotesijoittelusta maksanut firma kantamaan pulloa jatkuvasti mukana?

Vettä. Tässä formaatissa ei vissiin ihan kauheesti dokailla. Joku niistä UK:n version tyypeistä, en muista kuka, sanoi, että ne saa tyyliin vaan pari lasia per päivä ruuan kanssa.

Vierailija
468/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaarghh tuo lässyttää selostaja! Tahtoo hauskan selostajan kuten Brittien Love Islannissa! Sehän oli ohjelman parasta antia

Vierailija
469/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku Pauliinan ig:n?

Vierailija
470/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaarghh tuo lässyttää selostaja! Tahtoo hauskan selostajan kuten Brittien Love Islannissa! Sehän oli ohjelman parasta antia

Romford. ROMFORD!!

Vierailija
471/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jostain tämän vuoden Brittien Love Islandin? Tää Suomi-versio on vaan niin tylsä ja mitä nuo pullukat tuolla tekee?

Vierailija
472/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta oli jotenki koomista et alkuasetelmissahan tyttöjä oli vähemmän kuin poikia, jolloin periaatteessa poikien pitäisi 'tapella' tyttöjen suosiosta et turvaavat paikkansa saarella. Sen sijaan se olikin Veera joka itki, kun ei saanut suosiota. Joka tapauksessa hänellä joku pari on. En uskalla edes ajatella jos seuraavaksi tulee uusi tyttö/tyttöjä ja Veeran pitäisi oikeesti koittaa pitää paikkansa...

Ilmeisesti tän päivän jaksossaa tulee kaksi tyttöä lisää! Odotan innolla :D

Vierailija
473/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähtee Patrickin kaa värittään värityskirjoja :DD

Vierailija
474/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs miestä äänestitte eilen että pääsisi seuraavaksi treffeille?

Vierailija
475/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ehtiny äänestää ketää ku en tajunmu rt äänestys sulkeutuu nii nopeeta. Oisin ehkä äänestäny Villeä, tai toisaalta Patrickia nii Pauliina ois ehkä jääny Villellle

Vierailija
476/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittien versiossa oli yksi positiivisesti erottuva tyttö, Camilla. Löytyisiköhän suomenkin versioon vastaavaa osallistujaa, toisi ohjelmaan pinnallisuuden lisäksi vähän jotain muutakin.

Vierailija
477/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko joku selittää mitä tässä ohjelmassa edes tapahtuu? Miten nuo kilpailee? 

Vierailija
478/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittien versiossa oli yksi positiivisesti erottuva tyttö, Camilla. Löytyisiköhän suomenkin versioon vastaavaa osallistujaa, toisi ohjelmaan pinnallisuuden lisäksi vähän jotain muutakin.

Tarkoitatko vuoden 2017 Camillaa? Hänhän on edelleen yhdessä Love Islandilla tapaamansa miehen kanssa :)

Ja oli kyllä kieltämättä vähän erilainen persoona tähän ohjelmaan.

Vierailija
479/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikaa, Veeran intressit kun on tiedetysti muualla :D

Vierailija
480/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänää tulee kaks tyttöä nii pelkään pahoin et Veera lähtee ekana ulos.

Ketju on lukittu.