Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Missä nuo käyvät jörnimässä, kun kaikki nukkuvat samassa huoneessa?
Siellä ne jörnii peiton alla jos siltä tuntuu :D
Ja brittiversiossa on ainaki sellanen "lemmenhuone" mikä lie minne voi sit päästä parin kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaankin liian vanha ja tyylitajuton, mutta ne uikkarit, mitä melkein kaikilla naisilla oli päällä... Ihan järkyttäviä tyrkkyriekaleita. Koin jotain suurta myötähäpeää kun kaksi ensimmäistä naista kävelivät taloon pelkissä uikkareissa ja korkkareissa. Veeran kohdalla jännitti milloin etupuolelta vilahtaa liikaa (takapuolelta vilahtikin koko ajan). Ja muutamalla sitten ne ihmeelliset "vyöt" bikinien kanssa. Mikä niiden idea on?!
Itse ajattelin ainakin, että nuo "vyöt" ovat mikrofoneja varten. 🤔
Ah, okei. Mä jo ajattelin, että aika erikoista tämä nykyuikkarimuoti. :D
Pauliina on kyl upea! Toivottavasti ei osottaudu ohjelman edetessä ihan k-pääksi.
Onko noissa pulloissa vodkaa, vai vaatiiko tuotesijoittelusta maksanut firma kantamaan pulloa jatkuvasti mukana?
Musta oli jotenki koomista et alkuasetelmissahan tyttöjä oli vähemmän kuin poikia, jolloin periaatteessa poikien pitäisi 'tapella' tyttöjen suosiosta et turvaavat paikkansa saarella. Sen sijaan se olikin Veera joka itki, kun ei saanut suosiota. Joka tapauksessa hänellä joku pari on. En uskalla edes ajatella jos seuraavaksi tulee uusi tyttö/tyttöjä ja Veeran pitäisi oikeesti koittaa pitää paikkansa...
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa pulloissa vodkaa, vai vaatiiko tuotesijoittelusta maksanut firma kantamaan pulloa jatkuvasti mukana?
Vettä. Tässä formaatissa ei vissiin ihan kauheesti dokailla. Joku niistä UK:n version tyypeistä, en muista kuka, sanoi, että ne saa tyyliin vaan pari lasia per päivä ruuan kanssa.
Aaarghh tuo lässyttää selostaja! Tahtoo hauskan selostajan kuten Brittien Love Islannissa! Sehän oli ohjelman parasta antia
Tietääkö joku Pauliinan ig:n?
Vierailija kirjoitti:
Aaarghh tuo lässyttää selostaja! Tahtoo hauskan selostajan kuten Brittien Love Islannissa! Sehän oli ohjelman parasta antia
Romford. ROMFORD!!
Näkeekö jostain tämän vuoden Brittien Love Islandin? Tää Suomi-versio on vaan niin tylsä ja mitä nuo pullukat tuolla tekee?
Vierailija kirjoitti:
Musta oli jotenki koomista et alkuasetelmissahan tyttöjä oli vähemmän kuin poikia, jolloin periaatteessa poikien pitäisi 'tapella' tyttöjen suosiosta et turvaavat paikkansa saarella. Sen sijaan se olikin Veera joka itki, kun ei saanut suosiota. Joka tapauksessa hänellä joku pari on. En uskalla edes ajatella jos seuraavaksi tulee uusi tyttö/tyttöjä ja Veeran pitäisi oikeesti koittaa pitää paikkansa...
Ilmeisesti tän päivän jaksossaa tulee kaksi tyttöä lisää! Odotan innolla :D
Mä voisin lähtee Patrickin kaa värittään värityskirjoja :DD
Ketäs miestä äänestitte eilen että pääsisi seuraavaksi treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ehtiny äänestää ketää ku en tajunmu rt äänestys sulkeutuu nii nopeeta. Oisin ehkä äänestäny Villeä, tai toisaalta Patrickia nii Pauliina ois ehkä jääny Villellle
Brittien versiossa oli yksi positiivisesti erottuva tyttö, Camilla. Löytyisiköhän suomenkin versioon vastaavaa osallistujaa, toisi ohjelmaan pinnallisuuden lisäksi vähän jotain muutakin.
Siis voiko joku selittää mitä tässä ohjelmassa edes tapahtuu? Miten nuo kilpailee?
Vierailija kirjoitti:
Brittien versiossa oli yksi positiivisesti erottuva tyttö, Camilla. Löytyisiköhän suomenkin versioon vastaavaa osallistujaa, toisi ohjelmaan pinnallisuuden lisäksi vähän jotain muutakin.
Tarkoitatko vuoden 2017 Camillaa? Hänhän on edelleen yhdessä Love Islandilla tapaamansa miehen kanssa :)
Ja oli kyllä kieltämättä vähän erilainen persoona tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikaa, Veeran intressit kun on tiedetysti muualla :D
Jos tänää tulee kaks tyttöä nii pelkään pahoin et Veera lähtee ekana ulos.
Kuuluu formaattiin.