Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
441/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako katsojat äänestää myös sen kuka tuolta tippuu pois vai saako lähtöpassit aina se joka jää parittomaksi?

Tästä suomiversiosta en tietenkään ole varma, mut brittiversiossa porukkaa lähtee monella eri tapaa. Välillä katsojat äänestävät tippuvan parin,;välillä pariton lähtee, välillä saarelaiset äänestävät itse poistuvan parin.

Ja tuonnehan tulee porukkaa jatkuvasti lisää

Vierailija
442/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako katsojat äänestää myös sen kuka tuolta tippuu pois vai saako lähtöpassit aina se joka jää parittomaksi?

Tässä on noita brittiversion sääntöjä, mutta ota näistä nyt selvää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasiste kirjoitti:

Luulin, että Jefffrey sanoi OLEVANSA jääkiekko. Koska valtaväestöä tummempi paahto... ja kuinka monta valtaväestöä tummempaa paahtoa edustavaa jääkiekkoilijaa tunnet?

Onhan noita Jenkeissä useampikin

Ai jääkiekkoja?

Vierailija
444/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate on äijä

Vierailija
445/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän eri mieltä Veerasta mitä moni täällä on. Musta hän vaikuttaa aidolta ja mukavalta ihmiseltä. Oli myös rohkeeta, että hän puhu ääneen miten pahalta tuntu kun ei valittu. Toki on vähän semmonen häslä ja kovaääninen, mutta voi mennä myös alkujännityksen piikkiin.

Vierailija
446/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vähän eri mieltä Veerasta mitä moni täällä on. Musta hän vaikuttaa aidolta ja mukavalta ihmiseltä. Oli myös rohkeeta, että hän puhu ääneen miten pahalta tuntu kun ei valittu. Toki on vähän semmonen häslä ja kovaääninen, mutta voi mennä myös alkujännityksen piikkiin.

Se imee kaiken energia.

Vierailija
447/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin ymmärrän sen pettymyksen, oisin itekkin ollut pettynyt tosta ja tullut olo, että oon ainoa, jota ei haluta. Ja voi hän ollakkin ihan mukava, ja tosi hyvin vaikuttikin tulevan muitten naisten kanssa juttuun, mikä on ainakin itselleni tosi tärkeä mittari siitä kuinka mukava nainen oikeasti on. Mutta on aivan selkeästi ihan eri tasolla noitten muitten kanssa. Vaikutti vielä aivan täysin teiniltä ja epäkypsältä muuten.

Vierailija
448/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nuo käyvät jörnimässä, kun kaikki nukkuvat samassa huoneessa?

Vierailija
449/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä asu tuolla Veeralla oli siinä valitsemis tilaisuudessa?

Vierailija
450/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Veera on täydellinen esimerkki mukamas hyvännäköisestä naisesta. Varmasti katsoo myös aina hieman tasoa ylempää olevia miehiä. Kuten miehiä ohjelmassa. Nämä miehet haluavat häneltä seksiä ja saavatkin, mutta kukaan ei halua mitään vakavampaa. Hieman alemman tason miehet taas huolisi heti, mutta ne eivät kelpaan. Muutkin naiset paitsi Pauliina oli aika keskivertoa.

Vierailija
451/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Veera on täydellinen esimerkki mukamas hyvännäköisestä naisesta. Varmasti katsoo myös aina hieman tasoa ylempää olevia miehiä. Kuten miehiä ohjelmassa. Nämä miehet haluavat häneltä seksiä ja saavatkin, mutta kukaan ei halua mitään vakavampaa. Hieman alemman tason miehet taas huolisi heti, mutta ne eivät kelpaan. Muutkin naiset paitsi Pauliina oli aika keskivertoa.

Lisään vielä, että hirveimmän näköinen on Johanna

Vierailija
452/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliina JA Aiku.

Vierailija
453/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään Senjasta. Muhun iskee tuollainen muodokas brune. Ei vaikuta edes kovin tyrkyltä.

Vierailija
454/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ensimmäisen jakson uusinnankin tilalla oli muuta ohjelmaa? Näittekö te sen? Toinen jakso näkyi, mutta sitä ei pystynyt katsomaan.

Vierailija
455/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi veera opettaa tampereella sambaa tanssikoulus oon ollu sen tunneilla joskus. Vähän liikaa yrittää tuola ja siviilissä.

Vierailija
456/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaankin liian vanha ja tyylitajuton, mutta ne uikkarit, mitä melkein kaikilla naisilla oli päällä... Ihan järkyttäviä tyrkkyriekaleita. Koin jotain suurta myötähäpeää kun kaksi ensimmäistä naista kävelivät taloon pelkissä uikkareissa ja korkkareissa. Veeran kohdalla jännitti milloin etupuolelta vilahtaa liikaa (takapuolelta vilahtikin koko ajan). Ja muutamalla sitten ne ihmeelliset "vyöt" bikinien kanssa. Mikä niiden idea on?!

Vierailija
457/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin positiivisesti yllättynyt kuinka hyvännäköisiä tyyppejä on.

Vierailija
458/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeran ongelma on se, että käytöksellään ja tyrkkyasuilla alentaa itsensä. Miehiä kiinnostaa sellainen nainen, joka kantaa itsensä arvokkaasti.

Vierailija
459/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaankin liian vanha ja tyylitajuton, mutta ne uikkarit, mitä melkein kaikilla naisilla oli päällä... Ihan järkyttäviä tyrkkyriekaleita. Koin jotain suurta myötähäpeää kun kaksi ensimmäistä naista kävelivät taloon pelkissä uikkareissa ja korkkareissa. Veeran kohdalla jännitti milloin etupuolelta vilahtaa liikaa (takapuolelta vilahtikin koko ajan). Ja muutamalla sitten ne ihmeelliset "vyöt" bikinien kanssa. Mikä niiden idea on?!

Itse ajattelin ainakin, että nuo "vyöt" ovat mikrofoneja varten. 🤔

Vierailija
460/23806 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muutamalla sitten ne ihmeelliset "vyöt" bikinien kanssa. Mikä niiden idea on?!

Mikrofonien lähettimet on kiinni vöissä.

Ketju on lukittu.