Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Tää ohjelma valitettavasti lisää sitä stereotypiaa, että todella hyvännäköiset ihmiset ei olisi älykkäitä. Olisi virkistävää jos näihin osallistuisi joku syvällisempi hottis. Voisi keskustelut olla vähän mielenkiintoisempia seurata. Noh eipä sekään ihme ole miksi kukaan oikeasti viisas ihminen ei tällaisiin mene mukaan.
Ajatteliko kukaan muu äänestystä siltä kantilta että ketkä miehistä viihdyttää katsojaa ni halutaan pitää talossa antamalla mahdollisuus tutustua uusiin naisiin?
Esim. Refaille äänet koska osasi avata suunsa (ei tosin kovin fiksua matskua tullut), ei sitä hiljaisia seiniä jaksa katsoa. Ja sehän on selvä että Patrick on lumonnut mammat. Näille kahelle mahdollisimman nopeasti upeat ja luotettavat parit.
Mä ainakin just antasin äänen sellasille jotka antaa niin katsojalle kuin talollekin jotain.
Jos nyt vaikka olisikin joku tylsä seinäruusu pariskunta(jolla siis menisi hyvin) niin siinä saa sit miettiä et äänestääkö niitä siksi että ovat hyvä pari. Vai äänestääkö jotain sellaista jota on viihdyttävämpi seurata.
Patrick on minusta miehistä ainoa viehättävä habituksen ja persoonan puolesta (mitä siitä nyt tässä ajassa ehti nähdä). Ja Veera-parka kyllä kuvittelee omasta "markkina-arvostaan" aivan liikoja, vaikka toki onkin ihan viihdyttävä. Vähän epäilen että tulee silti tippumaan aikaisin, ellei joku miehistä keksi alkaa pelata tuolla epätoivoisuudella.
Patrickista puheen ollen, en edes ennen tämän ketjun lukemista aattellut että onko hän kuuma tai hyvännäköinen.
Musta jotenki hänestä tuli jo esittelyvideon perusteella hauska ja rento fiilis. Vähän sellanen boheemi hetkessä eläjä.
Ja muutaman jakson perusteella fiilis on vahvistunut. En mä ainakaan sitä siis ulkonäön perusteella alkujaankaan sympannut.
Ja muihin aiheisiin: toivottavasti tässäki kotimaisesaa versiossa on niitä twiitti arvuutteluja. Eli siia on poimittu katsojien twiittejä ja niistä on yliviivattu saarelaisen nimi ja tyypit yrittää arvata kenestä osallistujasta on kyse.
Mä kyllä äänestin sellaista, joka omasta mielestäni vaikuttaa hyvältä tyypiltä, eikä ole vielä saanut tarpeeksi aikaa TV:ssä. Nythän jakso oli aikalailla pelkkää Veeraa, Pauliinaa, Patrickia ja Ankua. Haluan muillekin mahdollisuuden avautua ja nähdä millasia tyypejä ne on, sieltähän voi ihan kunnon "helmiä" löytyä. Ja jatkossa aion ehdottomasti äänestää niitä pareja, jotka ovat hyviä, enkä vain viihdyttävyysarvon takia.
Patrik olisi paremman näköinen tummilla hiuksilla! Ei kellekään sovi tuollainen kusenkeltainen epäsiisti pehko. Patrikista ei oikein ota selvää.. Pauliinan valkkaaminen taisi olla aika peliliike. Yllättävän laskelmoivalta vaikuttaa. Siksi ei avaa hirveästi valintojaan tai mietteitään vaan toistaa mantraa "mä en tiedä vielä yhtää kenet valkkaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrik vaikuttaa symppikseltä. Veikkaanpa että jos noista valita niin Patrik vie voiton joko valitsiko Pauliinan niin hänen kanssaan tai jonku muun kanssa.
Patrik on just sen näkönen mies, mistä monet suomalaiset naiset tykkää, ja mä en tajua lainkaan viehätystä. Luihu naama, terävä ja vino nenä ja ylipaksut kulmakarvat. En *tajua*, mikä tollasissa miehissä vetoaa. Tuomo Ruutu on myös yksi hyvä esimerkki.
Jos noista olis pakko joku ottaa, ottaisin Villen.
Naisista Pauliina on kaunein. Tampereen tytöstä tulee inhottava Kiira Korpi-fiilis, kun Kiira on inhokki.
Itsekään en ymmärrä tuon Patrikin viehätystä. Just toi luihu naama, mustat pötkökulmakarvat ja blondatut likaisen näköiset hiukset eihhh. Tollanen rantapummi look ei vetoa ei sitten ollenkaan.
Onneksi makuja on monenlaisia ja hyvä vaan, jos et Patrickista tykkää, jää sitten mulle sitäkin enemmän tykättävää, minusta oikein sympaattinen kaveri.
Anteeksi ohis, mutta siis miten juuri sinulle jää enemmän tykättävää jos joku toinen ei oikein välitä kyseisestä tyypistä? Ihan yhtä paljon sulla on tykättävää tykkäsi tuosta Patrikista sitten viisi tai sata ihmistä :D omituinen kommentti.
No se oli vähän leikkisästi sanottu, vain joku kireä pipo vetää siitä herneet nenäänsä, valtaosa varmaan ymmärtää tuon kommentin sellaisena kuin se on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrik vaikuttaa symppikseltä. Veikkaanpa että jos noista valita niin Patrik vie voiton joko valitsiko Pauliinan niin hänen kanssaan tai jonku muun kanssa.
Patrik on just sen näkönen mies, mistä monet suomalaiset naiset tykkää, ja mä en tajua lainkaan viehätystä. Luihu naama, terävä ja vino nenä ja ylipaksut kulmakarvat. En *tajua*, mikä tollasissa miehissä vetoaa. Tuomo Ruutu on myös yksi hyvä esimerkki.
Naisista Pauliina on kaunein. Tampereen tytöstä tulee inhottava Kiira Korpi-fiilis, kun Kiira on inhokki.
Itsekään en ymmärrä tuon Patrikin viehätystä. Just toi luihu naama, mustat pötkökulmakarvat ja blondatut likaisen näköiset hiukset eihhh. Tollanen rantapummi look ei vetoa ei sitten ollenkaan.
Samaa mieltä, en ymmärrä en sitten ollenkaan tuota Patrickin viehätystä. Kampaisi edes hiuksensa tai jotakin, kun pisti jo esittelyvideolla silmään miten sotkuisen oloiset ne oli. Muutenkin miehen pukeutumistyyli on.... meh....
Mutta makunsa ja mieltymykset kullakin. Jos pakko olisi joku ottaa, niin Jeffreyn vaikka vaikuttaakin playerilta. Villen voisi muuten, mutta näyttää sen verran babyfacelta ettei se oikein sytytä.
Pakko vielä kommentoida Veeraa. Melkein jo alan toivoa että se tippuisi ensimmäisten joukossa. Niin ärsyttävä räkätysnauru ja pakko olla pitämässä meteliä. Vaikka se jotakin viihdettä ja eloa tuo ohjelmaan, mutta ei sitä huomiohuorausrääkymistä jaksa hirveästi kuunnella.
Vahvasti epäilen onko ennen tuota ohjelmaa ollut saamatta pakkeja, vai yrittääkö pönkittää egoaan.
Mun mielestä Veera teki kyllä virheen, kun noin selvästi toi esille kiinnostustaan Patrickiin (ja siihe toiseen tummaan rafuun aluksi) Mielestäni muut naiset toimi kyl hölmösti, kun kahden keskissä juttutuokioissa Patrickin kanssa oikein korostivat miten Veera on tästä kiinnostunut ja miten se pitäisi valita. Ei näin. Ei kukaan mies innostu siitä, että heti kättelyssä toinen paljastaa kiinnostuksensa ja tyttökaverit komppaa mukana. Se antaa vain epätoivoisen kuvan. Miehet tykkää metsästää. Tai ainakin ne tykkää, jos joku ei ole itsestäänselvä. Siksi Patrick valkkasi Pauliinan, joka ilmaisi, että haluaisi olla Villen kanssa.
Hämmentävää, että toi Veera vaikuttaa tuolla kieltämättä aika raskaalta tyypiltä niinkuin moni on sanonut. En tunne mitenkään hyvin irl, mutta tiedän kuitenkin ja useampia kertoja oltu tekemisissä. Sen perusteella oon saanut tosi paljon positiivisemman kuvan, on vaikuttanut hauskalta, symppikseltä ja itseasiassa aika fiksultakin tyypiltä. Mua on jotenkin yllättänyt se, millanen vaikutelma hänestä on nyt parin jakson perusteella tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, en ymmärrä en sitten ollenkaan tuota Patrickin viehätystä. Kampaisi edes hiuksensa tai jotakin, kun pisti jo esittelyvideolla silmään miten sotkuisen oloiset ne oli. Muutenkin miehen pukeutumistyyli on.... meh....
Mutta makunsa ja mieltymykset kullakin. Jos pakko olisi joku ottaa, niin Jeffreyn vaikka vaikuttaakin playerilta. Villen voisi muuten, mutta näyttää sen verran babyfacelta ettei se oikein sytytä.
Pakko vielä kommentoida Veeraa. Melkein jo alan toivoa että se tippuisi ensimmäisten joukossa. Niin ärsyttävä räkätysnauru ja pakko olla pitämässä meteliä. Vaikka se jotakin viihdettä ja eloa tuo ohjelmaan, mutta ei sitä huomiohuorausrääkymistä jaksa hirveästi kuunnella.
Vahvasti epäilen onko ennen tuota ohjelmaa ollut saamatta pakkeja, vai yrittääkö pönkittää egoaan.
Oon tän kommentin kanssa täysin samaa mieltä! Paitsi ehkä Patrickin kohdalla, sillä sen eisttely videosta mulle jäi ihan positiivinen kuva, mutta sitte noissa jaksoissa hän ei ollutkaan enää yhtään niin hyvän näköine, enkä oikein ymmärrä, mitä siinä Veera ja av-mammat näkee. Mun suosikki on Jeffrey ulkonäöllisesti, ja ei ainakaan vielä vaikuta mitenkään playerilta. Ainakin kaikki mitä se Villassa sano, vaikutti siltä että haluaa parisuhteen eikä pyörittää naisia, mutta eihän sitä koskaan tiedä, varsinkin kun sitä on niin vähän näytetty niin vaikea sanoa mimmonen tyyppi se on. Ja joo Ville ois hyvä, mutta aika babyface ja kroppakin vähän jotenkin teinin oloinen. Ja Veera on varmasti kaikkien mielestä ärsyttävä, vaikka ymmärränkin ton sen eilisen romahtamisen.
Oonko ainoa, jonka mielestä Veera on aika hyvännäkönen? Jos mun näin naisena pitäis valita keltä noista näyttäisin, Veera olis ehdottomasti kakkosvaihtoehto heti Pauliinan jälkeen :) Ihmettelen siinä mielessä miks noi miehet ei oo innostunu siitä enempää. Joo, ulkonäkö ei oo tärkein mun mielestä mutta jotenkin veikkaan, että aika ulkonäkökeskeisillä perusteilla toi porukka valintojaan tekee ja onhan se osittain luonnollistakin aluks kun ei tiedä luonteesta paljon mitään...
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, jonka mielestä Veera on aika hyvännäkönen? Jos mun näin naisena pitäis valita keltä noista näyttäisin, Veera olis ehdottomasti kakkosvaihtoehto heti Pauliinan jälkeen :) Ihmettelen siinä mielessä miks noi miehet ei oo innostunu siitä enempää. Joo, ulkonäkö ei oo tärkein mun mielestä mutta jotenkin veikkaan, että aika ulkonäkökeskeisillä perusteilla toi porukka valintojaan tekee ja onhan se osittain luonnollistakin aluks kun ei tiedä luonteesta paljon mitään...
On se munkin mielestä hyvännäköinen, mutta heti kun avaa suunsa niin todella luotaantyöntävä. Kyllähän ne miehetkin kehu Veeran takapuolta, eli varmasti ajattelee Veeran olevan hyvännäkönen, jonka takia olikin kiva huomata, ettei kukaan häntä siltikään halunnut --> eli valitsi luonteen ulkonäön sijasta.
En tajuu, mun mielestä Patrik on todella ällöttävä. Ja yleisesti ottaen tykkään ton tyylisistä miehistä enkä mistään sliipatuista, mut tää jäbä on luotaantyöntävän näköinen. Jotenkin feikki ja ylimielisen oloinen eikä kyllä kasvoiltakaan yhtään komea. Tyyli ainut kiva, tai siis potentiaalinen, mut jotenkin räkäinen. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Espanjaa toi on kuvattu?
Fuenrigola
Marbellassa kuvattu.
Eilen Subtv twiittas, että ohjelma kuvataan Fuengirolassa.
Eikö alkujuonnossakin sanottu Marbella
Ok voi olla. Eilen ne kuitenkin twiittasi, että ohjelma kuvataan ja leikataan Fuengirolasta ja siirretään sieltä Helsinkiin. Mietin sillon, että niinpä tietysti Suomen versio kuvataan siellä pahimmassa junttilassa, kun muiden kuvataan Mallorcan kivalla alueella.
Lisäsin sen twiitin toissa iltana toiseen keskusteluun, mutta se on näköjään poistettu.
Mulla tulee valitettavasti Veerasta mieleen et miehet pitää sitä sellasena helppona yhden illan panona, sit se raukka kuvittelee olevansa joku miesten unelmanainen. Ku aina välillä baarista joku mies lähtee mukaa helpon p*llun toivossa.
Sit ku se ei ny toiminukkkaa niinku ajatteli nii on kamalan pettynyt
Jos katsoisin esittelyvideot ilman ääntä/hajua siitä mistä tyypit puhuvat olisin olettanut Patrickin ja Villen hakevan rinnalleen miestä.
Tavallaan Patrick on hyvännäköinen ja toisaalta taas jokin mättää. Ehkä lyhyys tekee(sixpäckistä huolimatta) vartalosta jotenkin epämaskuliinisen.
Veerahan on just hauska! Vähä väriä taloon :D
Sanoo ääneen mitä ajattelee ja saa sit muutkin tytöt rennommin heittelemään ajatuksia ja mielipiteitä.