Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti tuo Senja pika pikaa kotiin pillittämään,miten se on tuonne edes lähtenyt "viimeinen oljenkorsi"ajatuksella,Markustakin käsketty sanomaan että olisi muka kiinnostunut Senjasta..tuskinpa vaan on?
S
Eikä ole ainakaan enää tuon keskustelutuokion jälkeen. Sillä oli aika mielenkiintoinen ilme, kun senja aloitti sen ruikutuksensa. Miten kukaan edes voi olla noin negatiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu huomio et Jeffrey oli innokkaana ehdottelemaan Emmaa ja Patia sinne sviittiin, ku joku ehotti Auraa ja Jeffreytä mut Jeff heti päälle koitti saada eri vaihtoehtoa. Tuli fiilis et ei halua Auran kans sviittiin.
Niin Jeffrey pitää vaihtoehdot avoinna Alexinan suhteen. Jos olisi menny sviittiin Auran kanssa, se olisi tavallaan sulkenut ovet.
Mua vähän ihmetyttää, kun täällä kehutaan uusinta miestulokasta niin kypsäksi ja aikuiseksi, ensimmäinen mies tuli taloon jne. Mulla taas tuli hänestä ensivaikutelma, että on jäänyt ikäistään lapsellisemmaksi ikisinkuksi flirttailijaksi, joka ei todennäköisesti tuoltakaan mitään vakavaa etsi. Noilta reilu parikymppisiltä pojilta (esim. Jeffrey 23 v) sopiikin odottaa talossa nähtyä käytöstä, mutta kyllä mun lähipiirin 28-vuotiaat on jo selvästi kypsemmän oloisia ja eri elämäntilanteessakin kuin tuo Markus.
Vierailija kirjoitti:
Markus vaikuttaa kypsemmältä luonteeltaan kuin muut talonmiehet. Ei ehkä komein. Pitäisin Emmalle sopivana. Molemmat rauhallisia.
Minusta emma on kaukana rauhallisesta, enemmänkin todella epävarma ja kunnon häslä. Siksi just ei sovi patunkaan pariksi vaan olisi ehkä Jeffille passeli pari. Anku taas itsevarmana ja aikuismaisen rauhallisena ja levollisena sopisi loistavasti niin patulle kuin tälle uudelle markuksellekin. Etenkin Markuksesta huokuu terve itsevarmuus ja rauhallisuus ja ainakin näin äkkiseltään on noista miehistä ihan ehdottomasti miellyttävin.
Katsokaapa uudet kuvat appista. Janne ja Ville pitävät toisiaan kädestä hellästi ja Janne antaa Villelle poskipusun. Hellä hetki ja paras pari. ;D
Vierailija kirjoitti:
Katsojiin voi vedota Senjan säälikortti.Ei ehkä lennäkkään ulos. Senjan olisi paras löytää mies muualta.Vaikka harrastusten parista. Mitä ihmettä tuolle naiselle on tapahtunut, että se on kasvanut tuohon pisteeseen.
Niinpä. Surullista ja huvittavaa seurata kuinka aikuinen ihminen edelleen laskee kaiken täyden sotamaalauksen ja tällingin varaan ja oikeasti kuvittelee että se riittää miehille. Sitten se istuukin naama nurin päin talikko hanurissa kun miehiä ei olekaan jonoksi asti ja ketään ei kiinnosta.
Onko "rauhallisuus" yleinenkin parisuhdekriteeri kun sitä viljellään niin paljon sekä villalla että täällä keskustelussa? Ymmärrän että yleisellä temperamentilla on merkitystä parinvalinnassa, mutta olenko ainoa jonka korvaan tuo rauhallisuudesta puhuminen jotenkin särähtää? Varsinkin kun sillä vielä kuvataan jotain Jeffreyn kaltaisia tyyppejä. Toinen on tämä "tietää mitä haluaa", joka ei myöskään tunnu tarkoittavan yhtään mitään.
Melkein jo huvitti kun Senja eilisessä jaksossa vitisi: "Mulla on ollut täällä rankempaa kuin muilla..." 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää, kun täällä kehutaan uusinta miestulokasta niin kypsäksi ja aikuiseksi, ensimmäinen mies tuli taloon jne. Mulla taas tuli hänestä ensivaikutelma, että on jäänyt ikäistään lapsellisemmaksi ikisinkuksi flirttailijaksi, joka ei todennäköisesti tuoltakaan mitään vakavaa etsi. Noilta reilu parikymppisiltä pojilta (esim. Jeffrey 23 v) sopiikin odottaa talossa nähtyä käytöstä, mutta kyllä mun lähipiirin 28-vuotiaat on jo selvästi kypsemmän oloisia ja eri elämäntilanteessakin kuin tuo Markus.
Kyllä mullakon vähän varautunut fiilis on tuon Markuksen suhteen. En epäile etteikö olisi mukava ja varmasti hauskaa ja asiallista seuraa. Mut joku hänen puheissaan ja olemuksessaan kielii juuri tuollasesta ikisinkku huvikseen flirttailevasta tyypistä.
Tosin en mä tiedä onko se tässä ohjelmassa ollenkaan huono asia ainakaan tällä hetkellä :D
Vierailija kirjoitti:
Onko "rauhallisuus" yleinenkin parisuhdekriteeri kun sitä viljellään niin paljon sekä villalla että täällä keskustelussa? Ymmärrän että yleisellä temperamentilla on merkitystä parinvalinnassa, mutta olenko ainoa jonka korvaan tuo rauhallisuudesta puhuminen jotenkin särähtää? Varsinkin kun sillä vielä kuvataan jotain Jeffreyn kaltaisia tyyppejä. Toinen on tämä "tietää mitä haluaa", joka ei myöskään tunnu tarkoittavan yhtään mitään.
Ehkä tuolla rauhallisuudella tarkoitetaan sellaista aikuismaisuutta ja ettei esim biletetä ja kohelleta hirveästi.
Huvitti eilisessä jaksossa kun Refai kuvaili unelmiensa naista ja yksikään piirre ei ollut liitettävissä Ankuun. Ensimmäisenä tämä "tietää mitä tahtoo". Ankuhan ei ainakaan tunnu tietävän.
Mua ihmetyttää miten tuolla on noin vahvasti tyttö- ja poikaporukat. Tulee liian friendship island nyt, kun nimenomaan pitäis tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajiin mahdollisimman laajasti. Ei ainakaan UK-versiossa ollut mitään tollasta noin selkeetä jakaumaa villalla.
Vierailija kirjoitti:
Markus vaikuttaa kypsemmältä luonteeltaan kuin muut talonmiehet. Ei ehkä komein. Pitäisin Emmalle sopivana. Molemmat rauhallisia.
Ei kai siellä kukaan ole talonmiehenä:D
Mikä hinku täällä av lla on parittaa Anku ja Patrick? :D
En oo sarjaa kauheen tarkkaan seurannu, mut onko nää ees missään vaiheessa ollut yhdessä tai jutellut mahdollisesta parinvaihdosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siellä kukaan ole talonmiehenä:D
Hah hah hah hah 👍
Minusta Veera ja Patrick sopisivat hyvin yhteen.
Harmi kun P ei ole kiinnostunut...
Vielä on aikaa tapahtua vaikka ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuolla rauhallisuudella tarkoitetaan sellaista aikuismaisuutta ja ettei esim biletetä ja kohelleta hirveästi.
Huvitti eilisessä jaksossa kun Refai kuvaili unelmiensa naista ja yksikään piirre ei ollut liitettävissä Ankuun. Ensimmäisenä tämä "tietää mitä tahtoo". Ankuhan ei ainakaan tunnu tietävän.
Anku tais jossain jaksossa avautua Patrickille, rt valikois sen tällä hetkellä ja olis valinnut jo eka parivalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Make heittelee heti verkot vesille
Sitä vartenhan siellä ollaan, jos olen asian oikein ymmärtänyt, vai?
Tuli mieleen kun joku kirjoitti tahtomisesta. Tuolla ei varmaan kukaan vielä tiedä, mitä tahtoo. Jokaisella on tahto tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, mutta keneen, näyttäis olevan kaikilla vähän hakusessaa vielä.
Mulla tuli kans heti mieleen et Emma vois olla hyvä tälle.
Tosin en usko et Patrick ja Emma ainakaan ihan heti ois eroamassa kun nyt näyttää nii hyvin menevän