Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Eiks Janne teidän mielestä ole ihastunut Veeraan? Musta sen silmissä on nykyään sellaista pilkettä, mitä ei kyllä Senjan kanssa näkynyt.
Mun mielestä nimenomaan silmät paljastaa paljon. Ja vaikka muuten esittäisitkin jotain, silmät ei valehtele.
Silmistä en tiedä, mutta onhan noilla nyt miljoona kertaa enemmän kemiaa kuin Jannella ja Senjalla. Osasyynä varmasti se, että Veera ihan avoimesti lupailee seksiä, kun taas Senja tuntuu olevan sellainen itsensä jalustalle asettava epävarma prinsessa, joka itkee ja valittaa ja odottaa että mies tulee ja hurmaa. En silti menisi vannomaan että Janne tai Veera välttämättä kumpikaan ovat aidosti ihastuneita.
Refaita nyt ilmeisesti pännii vaan yksinkertaisesti se että ei saanut Ankua lämpenemään. En usko että edes mitään tunnetta on häntä kohtaan mutta ottaa vaan niin paljon tuon miehisen egon päälle ku ei saanu Ankua lämpenemään.
Eihän Refaita nyt kukaan voi vastustaa, tuollanen hurmaama ihana herrasmies, josta kaikki naiset voivat vain haaveilla että saisi omakseen.
Miten näissäkin keskusteluissa näkyy sellainen ihmeellinen käsitys että nainen antaa seksiä ja mies saa.
Naiset haluaa ihan yhtä paljon!
Vierailija kirjoitti:
Miten näissäkin keskusteluissa näkyy sellainen ihmeellinen käsitys että nainen antaa seksiä ja mies saa.
Villalla näyttäis et nimenomaan naiset haluaa enemmän tai nopeammin seksiä kuin miehet.
Poikkeuksena Pauliina ja Ville, ku Pauliinan oikein pitää mainostaa et Ville ois jo niin valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villalla näyttäis et nimenomaan naiset haluaa enemmän tai nopeammin seksiä kuin miehet.
Poikkeuksena Pauliina ja Ville, ku Pauliinan oikein pitää mainostaa et Ville ois jo niin valmis.
Naiset biologisesti haluaisivat, että miehet haluaisivat heitä. Ja kyllähän tämä nykyaika on muuttanut miehiä paljon. Parikymmentä vuotta sitten, olisivat naiset varmasti kelvanneet paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitkään kovin imartelevat bikinit Pauliinalla
Nauroin ihan samaa, että nyt on kyllä tissit mallillaan. Tuolla on kyllä tosi monella ihan järkyttävän näköisiä uikkareita ja biksuja jotka ei sovi omalle kropalle pätkääkään. Ja sitten se yksi vantterampi blondi vielä heiluu jatkuvasti puoli p#rsettä paljaana.
Huhhuh että ootte kamalia ihmisriepuja, toivottavasti teillä ei oo lapsia tai koulukiusaaminen ei lopu koskaan
[/quote]En silti menisi vannomaan että Janne tai Veera välttämättä kumpikaan ovat aidosti ihastuneita.[/quote]
No aikamoiset näyttelijänlahjat Veeralla, jos ei oikeasti olisi ihastunut. Eihän sen kestävyydestä tiedä, niinkuin ei koskaan voi ennustaa tulevaa, mutta mielestäni on kyllä aidosti ihastunut, ainakin tämän hetkiseen kuvaansa Jannesta, jos ei nyt herra vielä kaikkia puolia itsestään ole paljastanut.
Vierailija kirjoitti:
En silti menisi vannomaan että Janne tai Veera välttämättä kumpikaan ovat aidosti ihastuneita.
No aikamoiset näyttelijänlahjat Veeralla, jos ei oikeasti olisi ihastunut. Eihän sen kestävyydestä tiedä, niinkuin ei koskaan voi ennustaa tulevaa, mutta mielestäni on kyllä aidosti ihastunut, ainakin tämän hetkiseen kuvaansa Jannesta, jos ei nyt herra vielä kaikkia puolia itsestään ole paljastanut.
Mä luulen et Veera nyt ois ihastunut ihan keneen tahansa tuolla, joka ois osoittanut mielenkiintoa Veeraa kohtaan. Janne halusi vaihtaa paria ja Veera oli siihen oiva apu.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivaa tunne ettei Janne ole ihastunut Veeraan.
Toki pystyy olemaan ja Veera Jannelle ok mutta Janne ei rakastu.
Veera on symppis ja mua ärsyttää kun tolla parinvaihtoliikkeellä pelaa voiton myös Jannelle, joka on hajuton ja mauton :/
Emma muuttuu silmissäni koko ajan viehättävämmäksi.
Ankusta olen tykännyt alusta asti, kuten kaikki talon miehet. Hänestä saa toivottavasti enemmän irti, kunhan pääsee eroon machosta.
Markus oli hyvä valinta saarelle. Aikuinen ja rento. Ja näyttää tekevän sitä, mitä pelin henkeen kuuluu eli tutustuu naisiin. Muut hengailevat keskenään.
Senja on edelleen rasittava ja Sami näkymätön.
Onks nää kaikki tehtävät ollu tähän mennessä sellasii et naiset on lääppiny tms. miehiä??? Miks miehet ei haistele naisten vaatteita tai testaa vatsalihaksia? Mun mielestä vähän outoa.
Vierailija kirjoitti:
Emma muuttuu silmissäni koko ajan viehättävämmäksi.
Ankusta olen tykännyt alusta asti, kuten kaikki talon miehet. Hänestä saa toivottavasti enemmän irti, kunhan pääsee eroon machosta.
Markus oli hyvä valinta saarelle. Aikuinen ja rento. Ja näyttää tekevän sitä, mitä pelin henkeen kuuluu eli tutustuu naisiin. Muut hengailevat keskenään.
Senja on edelleen rasittava ja Sami näkymätön.
Musta Anku on jo nyt vähän rennompi. Mielenkiintoista nähdä onko sviitisdä olo lähentänyt Emmaa ja Patrickia. Uskon että ovat puhuneet halki asioita.
Senjan kohdalla on kyllä ensivaikutelma pettänyt eniten. Pidin fiksun, kypsän ja kivan oloisena tyyppinä alkuun, mutta kuoren alta on paljastunut epävarma, kitisevä prinsessamarttyyri.
Pidin aluksi Senjasta, mutta taitaakin olla rasittava valittaja, jolla on aina kaikki huonosti. On aika vaikea ihastua ruikuttajaan. Markuksenkin kiinnostus näytti lopahtavan kun Senja kertoi miten vaikeaa hänellä on.
Senjan pitäis nyt piristyä, tai lentää pihalle aika äkkiä.
Katsojiin voi vedota Senjan säälikortti.Ei ehkä lennäkkään ulos. Senjan olisi paras löytää mies muualta.Vaikka harrastusten parista. Mitä ihmettä tuolle naiselle on tapahtunut, että se on kasvanut tuohon pisteeseen.
Markus vaikuttaa kypsemmältä luonteeltaan kuin muut talonmiehet. Ei ehkä komein. Pitäisin Emmalle sopivana. Molemmat rauhallisia.
Tietyistä kuvakulmista Alexia muistuttaa Sannia ja Markus imitaattori Jarkko Tammista. Pauliina on jo aiemmin todettu uimari Hanna-Marian näköiseksi.
Mä niin toivon, että Munamies (Anku) ja Rölli (Patrick) löytävät toisensa.
Ankun munahaukka halasi hallissa Patrickkia kun se oli menossa sviittiin.
Minusta tuntuu, että Anku ja Refai eivät oikeasti ole edes kaveripohjalla kovin läheisiä. Jos pääsevät toisistaan eroon, en usko, että kumpikaan haikailee toisensa perään pätkääkään tai edes viihtyvät yhdessä.