Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Voi hitsi, kun koko ajan persiissä tunne, ettei Rafu jätä Ankua rauhaan. Ja mitä appissa olevassa videossa Sami laittanut sanoja Ankun suuhun. Onko Samikin alkanut pelaamaan RYÖKÄLE.
Vierailija kirjoitti:
Selasin Twitteriä ohjelman tägillä, ja kyllä sieltä jotain ihan napakoita kommentteja löytyi. Mulla ei oo Twitteriä, mut tekis melkeen mieli tehä tän ohjelman takia. No, onneks voi tänne Vauva-palstallekin avata tuntojaan! :-)
Ainakin Refu lytättäis kunnolla :D Twitterissä sitä on sanottu mm. karmivaks kun ei ymmärrä Ankun eitä.
Brittiversiossahan ennen finaalia kaikkien vanhemmat tulee sinne. Ne oli kyllä niin liikuttuneen ylpeitä lapsistaan, että vähän huvitutti. Toivottavasti tässä samoin.
Ennakkopätkässä Markus kehuu Senjaa tosi hyvännäköiseksi.
Vastaus: "Ai nytki ku mul ei oo kunnol meikkii?"
Eiks tohon nyt olisi voinut vastata jotain muuta...
Vierailija kirjoitti:
Alussa menin sekasin noissa kahdessa..💘Ville💘Janne💘
Joku kundi twiittaskin tuolla että "Todennäkösin pari, joka lähtee villalta yhdessä on Janne ja Ville! #loveislandsuomi
Vierailija kirjoitti:
Ennakkopätkässä Markus kehuu Senjaa tosi hyvännäköiseksi.
Vastaus: "Ai nytki ku mul ei oo kunnol meikkii?"
Eiks tohon nyt olisi voinut vastata jotain muuta...
Hitto tuo eukko on niiiin Nolo😂
Jos Emma ja Patrick panee niin VOISKO JOKU SELVENTÄÄ MITÄ TÄÄLÄ TAPAHTUU???
Äskenhän Patu oli vielä melkein vaihtamassa.
Sitä mä mietin, et jos jotkut parit tekis vaikka jotain sopimuksia, et esitetään ihastuneita niin voitetaan, niin näytettäisiinköhän niitä keskusteluja ruudussa? Tuskinpa vaan.
En siis usko, että Emma ja Patu näin olisivat tehneet (koska ei kai nyt kukaan mene panemaan, jos ei kiinnostusta edes ole?), mut pohdiskelin vaan.
Mun veikkaus
Emma - patrick
Pauliina - ville
Senja - Markus
Veera -Janne
Alexiina - Jeffreu
Aura - Sami
Anku - Refair
Vierailija kirjoitti:
Jos Emma ja Patrick panee niin VOISKO JOKU SELVENTÄÄ MITÄ TÄÄLÄ TAPAHTUU???
Äskenhän Patu oli vielä melkein vaihtamassa.Sitä mä mietin, et jos jotkut parit tekis vaikka jotain sopimuksia, et esitetään ihastuneita niin voitetaan, niin näytettäisiinköhän niitä keskusteluja ruudussa? Tuskinpa vaan.
En siis usko, että Emma ja Patu näin olisivat tehneet (koska ei kai nyt kukaan mene panemaan, jos ei kiinnostusta edes ole?), mut pohdiskelin vaan.
Kyllähän niillä kemiaa kuitenkin on, ja tollasessa ympäristössä varmasti alkaa panettamaan muutenkin. Ja kun molemmat tietää että ehkei tämä mitään rakkautta ole niin miksei voisi lieventää painetta? Emma käynyt kuumana jo jonkin aikaa ja ihan oikeasti uskon että ei se Parrickinkaan siveysvyö hirveän tiukalla ole.
Vierailija kirjoitti:
Selasin Twitteriä ohjelman tägillä, ja kyllä sieltä jotain ihan napakoita kommentteja löytyi. Mulla ei oo Twitteriä, mut tekis melkeen mieli tehä tän ohjelman takia. No, onneks voi tänne Vauva-palstallekin avata tuntojaan! :-)
Täältä palstalta ne saisi kyllä hyvää materiaalia tohon twitter-peliin.
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus
Emma - patrick
Pauliina - ville
Senja - Markus
Veera -Janne
Alexiina - Jeffreu
Aura - Sami
Anku - Refair
Koittakaa jo opetella, se on Refai eikä RefaiR
Vierailija kirjoitti:
Onko "rauhallisuus" yleinenkin parisuhdekriteeri kun sitä viljellään niin paljon sekä villalla että täällä keskustelussa? Ymmärrän että yleisellä temperamentilla on merkitystä parinvalinnassa, mutta olenko ainoa jonka korvaan tuo rauhallisuudesta puhuminen jotenkin särähtää? Varsinkin kun sillä vielä kuvataan jotain Jeffreyn kaltaisia tyyppejä. Toinen on tämä "tietää mitä haluaa", joka ei myöskään tunnu tarkoittavan yhtään mitään.
Ainakaan itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani miehen kanssa joka ei olisi rauhallinen. Mä en kestä alkuunkaan ihmisiä joiden seurassa tulee itsellekin levoton durasell-olo ja jotka on jatkuvasti suuna päänä ja tekemässä jotain tai ainakin suunnittelemassa jotain tekemistä tai menemistä. Jotenkin yhdistän sen rauhallisuuden terveeseen itsevarmuuteen, silloin ei tarvitse tehdä itsestään ja tekemisistään numeroa. On vaan oma itsensä ja toisen seurassa on hyvä ja helppo viihtyä.
Joku toinen tietysti tykkää jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus
Emma - patrick
Pauliina - ville
Senja - Markus
Veera -Janne
Alexiina - Jeffreu
Aura - Sami
Anku - RefairKoittakaa jo opetella, se on Refai eikä RefaiR
Rafael.
Ei käyny sit Emmalla mielessä et vaikka vannotti Auralla ettei kertoisi kellekään Patrickin kanssa paneskelusta, niin tästä lähtien jokainen tuore asukas sen tietää 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus
Emma - patrick
Pauliina - ville
Senja - Markus
Veera -Janne
Alexiina - Jeffreu
Aura - Sami
Rafael.
Repair
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus
Emma - patrick
Pauliina - ville
Senja - Markus
Veera -Janne
Alexiina - Jeffreu
Aura - Sami
Rafael.
Repair
Ripari
En olis osannut veikata Emmaa eka paneskelijaksi, jos siis on paneskellut. Alkaa Patrick olemaan koukussa Emmaan. Ei tuo oikein hyvää imagoa toi paneskelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus
Emma - patrick
Pauliina - ville
Senja - Markus
Veera -Janne
Alexiina - Jeffreu
Aura - Sami
refu, refai, refair, rafair, sen verran monta versiota tältäkin palstalta löytyy, että sama se on miten sen kirjoittaa, kyllä tajutaan kenestä puhutaan. :D
Vierailija kirjoitti:
En olis osannut veikata Emmaa eka paneskelijaksi, jos siis on paneskellut. Alkaa Patrick olemaan koukussa Emmaan. Ei tuo oikein hyvää imagoa toi paneskelu.
Patrick ei todellakaan ole koukussa Emmaan! :D Vaihtaisi Ankuun heti jos vaan voisi. Seksiä se Emmalta halusi. Ja Emma Patrickilta. Miksi huono imago? Kummalle?
Hyi, ei kannata Ankun haaveilla Patukasta. Pannut jo Emmaa. Emma ja Patukka yhteen.