Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
3501/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä jaksosta

-Uus nainen vaikuttaa kivalle ja miehet näyttäs kans tykkäävän

-Samiki pääsi vähä mukaan, vaikutti ihan hyvältä tyypiltä jos muutalan klipin perusteella voi sanoa

-Musta tuntuu et Refai koittaa nyt äkkiä ehtiä Ankulle korvaajaa että voi näyttää et pärjää

-Yllätyinn Emman ja Patin lähentymisestä, varmaa aika pitkät keskustelut käyty siihen valintaan liittyen. Me katsojathan emme taas tiedä tarkkaan mistä on kyse

-Huomasin et Ankua ei eilisessä jaksossa näkyny muutamassa kohtauksessa muun tyttöporukan kans. Ei välttämättä toki liity mitenkää mihinkään, kuhan huomasin

-Aura vaikuttaa mukavalle, ois iha hyvä jos löytys Jeffin tilalle joku vähä aikusempi ja ymmärtävämpi pari

-Jeff ja uusi nainenkaa ei kyllä mun mielestä mikään huippumätsi ole

Vierailija
3502/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin ärsyttää niin paljon tuo Patrickin ja Emman lähentyminen, että menee kohta maku koko ohjelmasta. Olisko Patrick huomannut, että katsojien äänet saa ne parit, joilla on jotain romanttisempaa meneillään, ja yrittää nyt pikkuisen jotain säätöä Emman kanssa siksi melkein puoliväkisin...

Jakso jaksolta Patesta tulee vaan ihanampi mun silmissä, vähemmän renttu kuin aluksi luulin. Patrick on niin erilainen kuin nuo muut poikaset tuolla ja toivoin hänelle jotain erityisen ihanaa tai persoonallista naista, joka suorastaan veis jalat alta.

Anku on tosi sievä ja tämän hetkisistä tytöistä mun suosikki Patelle. Ainakin että näkisi, voisiko siitä syntyä mitään ja puhkeaako Anku kukkaan jonkun muun kuin tuon turkkilaisen kanssa, joka pitää selkeesti nyrkin ja hellan välissä..

Emmakin ihan jees, mutta ei Patrickille. Nyt enemmän sellainen "kun tää nyt tässä on mun pari valmiiksi, niin näillä mennään" -ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen useamman välistä jääneen jakson putkeen, monesta asiasta voisin kirjottaa ja pohtia, mut kirjotan nyt vaan tästä Ankun ja Refain tilanteesta, ku sitä jäin miettimään.

Eli en voi sille mitään että mulla tulee vähän outo fiilis Refusta, mää ajattelen nyt et Refai koittaa saada tuon kipinättömyyden ja Ankun ei innostuneisuuden nyt ihan vaan Ankun omaksi syyksi. Ja toki siltä osin onkin, ett olisi voinut lähteä jo aluksi kävelemään kun huomas että kipinää ei ole eikä synny. Eikä antaa sellasta ns. toivoa Refulle.

Mutta Refai ei tee siitä asiasta helppoa, syntyy mielikuva et Refai saa Ankun ajattelemaan et Anku tekee jotenkin väärin Refaita kohtaan jos "jättää" sen. Refain puheet on aina et; Anku ei avaudu mulle, Ankun pitäisi pystyä rentoutumaan mun kanssa jne...

Eilisessä jaksossahan Patrick sanoi et Ankua ahistaa hirveenä et mitä muut jätkät aattelee siitä jos se jättää Refin.

Refaihan ei ole sitä suoraan sanonut, mut jotenki tulee fiilis et Refai haluaa saada Ankun uskomaan et syy on Ankussa. Ja Anku tekee paskasti jos hylkää Refain. Ja Anku kilttinä tyttönä on helppo saada uskomaan ja tekemään niinkuin itselleen on edullisinta.

Tää voi olla ihan hakuammuntaakin, mut tällanen fiilis mulla tulee.

Vierailija
3504/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen useamman välistä jääneen jakson putkeen, monesta asiasta voisin kirjottaa ja pohtia, mut kirjotan nyt vaan tästä Ankun ja Refain tilanteesta, ku sitä jäin miettimään.

Eli en voi sille mitään että mulla tulee vähän outo fiilis Refusta, mää ajattelen nyt et Refai koittaa saada tuon kipinättömyyden ja Ankun ei innostuneisuuden nyt ihan vaan Ankun omaksi syyksi. Ja toki siltä osin onkin, ett olisi voinut lähteä jo aluksi kävelemään kun huomas että kipinää ei ole eikä synny. Eikä antaa sellasta ns. toivoa Refulle.

Mutta Refai ei tee siitä asiasta helppoa, syntyy mielikuva et Refai saa Ankun ajattelemaan et Anku tekee jotenkin väärin Refaita kohtaan jos "jättää" sen. Refain puheet on aina et; Anku ei avaudu mulle, Ankun pitäisi pystyä rentoutumaan mun kanssa jne...

Eilisessä jaksossahan Patrick sanoi et Ankua ahistaa hirveenä et mitä muut jätkät aattelee siitä jos se jättää Refin.

Refaihan ei ole sitä suoraan sanonut, mut jotenki tulee fiilis et Refai haluaa saada Ankun uskomaan et syy on Ankussa. Ja Anku tekee paskasti jos hylkää Refain. Ja Anku kilttinä tyttönä on helppo saada uskomaan ja tekemään niinkuin itselleen on edullisinta.

Tää voi olla ihan hakuammuntaakin, mut tällanen fiilis mulla tulee.

Ja lisään vielä että olisin myös Patrickin ja Ankun kannalla!

Vierailija
3505/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut että Aura on ihastunut Jeffreyhyn, niin kuin eilen sanoi. Ei minusta vaikuta yhtään siltä. Hänhän on valitellut Jeffreyn lapsellisia juttuja, mököttämistä ja että ei jaksa. Jeffreyn seurassakin Aura näyttää tosi rennolta eikä sellaiselta hymyilevältä, säteilevältä ja vähän jännittyneeltä niin kuin vaikka Pauliina, jonka käytöksestä jo näkee ihastumisen Villeen.

Vierailija
3506/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Emman ulkonäköä pitää arvostella täällä?

Varsinkin kun kyseessä kuitenkin kaunis naikkonen, vaikka luetun perusteella joku harvahammas hirvi palosireeniääninen kammotus :D

Vierailija
3507/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut että Aura on ihastunut Jeffreyhyn, niin kuin eilen sanoi. Ei minusta vaikuta yhtään siltä. Hänhän on valitellut Jeffreyn lapsellisia juttuja, mököttämistä ja että ei jaksa. Jeffreyn seurassakin Aura näyttää tosi rennolta eikä sellaiselta hymyilevältä, säteilevältä ja vähän jännittyneeltä niin kuin vaikka Pauliina, jonka käytöksestä jo näkee ihastumisen Villeen.

Mää nään Auran vähä reppanana joka 'ihastuu' miehiin nopeasti, vaikka mitään syvempää kiintymystä ei edes olisi. Ei uskalla/osaa sitoutua koska uskoo että kaikki suhteet loppuu lyhyeen. Olin vähä hämmentynyt ku Aura selitti et se on vähä uudessa tilanteessa,ku ei sillä oo seurustelusuhteissa tullu tällasia tilanteita et pitäis avautua. Taitaa olla melko pinnallisia nämä sen aikasemmat seurustelut. Tuntuu olevan vähän hukassa itsensä ja tunteidensa kanssa.

Näkyyköhän edes että voisi oikeasti kunnolla ihastua ja rakastua?

Vierailija
3508/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo uusi nainen ei ole mikään ihmeellinen. Jotenkin saisi tulla persoonallisempia miehiä ja naisia.

Ei nyt alustavasti kukaan ole kovin kiinnostunut tästä uudesta.

Refain taitaa ottaa Senjan. Niillä menee hyvin,

Vierailija
3509/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla auttaisi vaikka tulisi minkälaisia tyyppejä, koska koko homma on niin huonosti tehty.

Kun mm. ne ensi”treffit” on niin täysin vaivaannuttavan pitkälle käsikirjoitettu vuorosanoja myöten, kuten eilen Jeffreyn ja tämän uuden naisen, ettei siinä mitään luontevuutta pysty edes syntymään.

Eilisissä treffeissä kamera kuvasi välillä mm. kakun palaa ja samalla keskustelu kulki kuin suoraan paperista lukien kirjakielellä ja asiaäänellä, tyyliin ”mitä mieltä olet minusta, minkälainen on naisihanteesi, voisitko kuvitella, että olisimme yhdessä pitempään jne.” ja sitten väliin vähän tavallista puhetta. Tuo on niin vaivaannuttavaa katsottavaa ja kuultavaa, ettei tota kohta viitsi enää seurata.

Vierailija
3510/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla auttaisi vaikka tulisi minkälaisia tyyppejä, koska koko homma on niin huonosti tehty.

Kun mm. ne ensi”treffit” on niin täysin vaivaannuttavan pitkälle käsikirjoitettu vuorosanoja myöten, kuten eilen Jeffreyn ja tämän uuden naisen, ettei siinä mitään luontevuutta pysty edes syntymään.

Eilisissä treffeissä kamera kuvasi välillä mm. kakun palaa ja samalla keskustelu kulki kuin suoraan paperista lukien kirjakielellä ja asiaäänellä, tyyliin ”mitä mieltä olet minusta, minkälainen on naisihanteesi, voisitko kuvitella, että olisimme yhdessä pitempään jne.” ja sitten väliin vähän tavallista puhetta. Tuo on niin vaivaannuttavaa katsottavaa ja kuultavaa, ettei tota kohta viitsi enää seurata.

Onhan tuo ohjelma muutenkin niin surkea kun ihmiset miettivät vain kaverisuhteita eikä sitä että tuolla on ideana rakastua toiseen. Kukaan ei uskalla olla itsekäs, koska pelkäävät muiden suututtamista... ohjelman nimi voisi olla friend island suomi. Tarkoituksena tutustua kaikkiin ja pitää hauskaa kaveriporukalla.. eiku hei sehän on jo sellanen!

Vierailija
3511/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä Refain näkeminen alkanut jo ärsyttämään.Tullut siittä niin itseriittoinen kuva. Naisista Senja.Ei jaksais katsoa sen tympääntynyttä ilmettä.Tulee mieleen kiukuttelu ja äksyily. Lisäksi Refair pomottaa toisia ja tukehuttaa muut ympärillään.

Vierailija
3512/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä ohjelma on hyvä osoitus, että pakotettuna ei onnistu mikään. Edes kaksikympisten seksi. Se ei vain toimi!

Vierailija
3513/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ohjelma muutenkin niin surkea kun ihmiset miettivät vain kaverisuhteita eikä sitä että tuolla on ideana rakastua toiseen. Kukaan ei uskalla olla itsekäs, koska pelkäävät muiden suututtamista... ohjelman nimi voisi olla friend island suomi. Tarkoituksena tutustua kaikkiin ja pitää hauskaa kaveriporukalla.. eiku hei sehän on jo sellanen!

Mut voi siinä olla sekin, ettei tuolla nyt oikein kukaan saa toista syttymään ja rakastumaan. Ovat siks kaveripohjalla.Pauliina ja Villekin hyytynyt. Veera ja Janne myös. Jannea ei niin huvittas edes. Viettää vaan hauskaa aikaa.

Vierailija
3514/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä ohjelma on hyvä osoitus, että pakotettuna ei onnistu mikään. Edes kaksikympisten seksi. Se ei vain toimi!

Mulle ohjelman seksittömyys on kertonut vaan oman järjen käytöstä.

Vierailija
3515/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh kylläpä keksi Jeffrey nyt uuden ja omaperäisen jutun ”mun tyyppiä paperilla”.

Sattumoisin brittien kolmoskaudella niiden inside-läppä oli ”my type on paper”.

Vierailija
3516/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ohhoh kylläpä keksi Jeffrey nyt uuden ja omaperäisen jutun ”mun tyyppiä paperilla”.

Joo ei toimi suomeksi ihan yhtä hyvin

Vierailija
3517/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaterapeutti kävelee kun olis navettaan menossa, mutta keskustelee muihin verrattuna yllättävän sujuvasti.

Refain silmät loisti ekan kerran kunnolla, kun oli saanut olutta ja tuli uusi nainen, joka ilmoitti olevansa hänestä kiinnostunut.

Samikin sai positiivista ruutuaikaa parin oluen jälkeen :D..

Jeffreyn voin kuvitella roikkuvan äitinsä napanuorassa vielä kymmenenkin vuoden päästä.

Vierailija
3518/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankulla on kauniit hiukset ja parempi tyylitaju, kun saarella keskimäärin..

Vierailija
3519/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Tuohan on ihan normaali sanonta. Esim täälläkin keskustellaan tapailukumppaneista usein siten, että tyyppi on paperilla täydellinen, mutta (jotain).

Vierailija
3520/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei,synkkyys pois.Uusi mies tullut taloon. Mielenkiintoista nähdä millainen persoona sieltä nyt astuu kehään.

Toivottavasti on sellainen joka rikkoo rajoja ja kaata aitoja.Ottaa naisen, eikä istu miesporukassa partsilla.

Ketju on lukittu.