Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Tulisi paljon mielenkiintoisempi ohjelma, jos kaikki lampaat eivät äänestäisi niin ennalta arvattavasti.
Wake up sheeple!!
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä ohjelma on hyvä osoitus, että pakotettuna ei onnistu mikään. Edes kaksikympisten seksi. Se ei vain toimi!
Mulle ohjelman seksittömyys on kertonut vaan oman järjen käytöstä.
Niin, eihän telkussa tarvi seksi harrasta, mutta kun heillä ei ole edes halua!
Ohjelmasta kyllä saa tuon kuvan, oot oikeassa. Ei ole sitä jännitettä oikein kenenkään välillä minkäänlaista Ei kunnon vihaakaan eikä tulta.Ihankuin tunteet olisi leikattu pois koko ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ankulla on kauniit hiukset ja parempi tyylitaju, kun saarella keskimäärin..
Musta taas Ankulla sattui vain eilen olemaan hieman tyylikkäämmät vaatteet. Yleensä silläkin perustoppi ja löysät shortsit.
Mutta kyllä huomaa ohjelman leikkaukset ja sen mitä kuvaavat, kun Anki on puhelias ja ohjelmasta minusta tuo ei näy.
En voi olla ajattelematta hiljaista Samia ja Mikaa, että mikähän heidän todellinen luonne on.
Puheliaisuus ei ole viihdearvoltaan suosiossa eikä hiljaisuuskaan. Täytyy tehdä jotain pikkusen hillua tai hassua..sensaatiomaista mieluiten.
Ärsytti eilisessä jaksossa se, kun ei voitu mennä kuuntelemaan sitä viestiä vaan piti jäädä nyhjöttämään paikalleen!
Tähänhän sai katsojat vaikutta nii mää voisin katsojan yksinoikeudella määrätä et Anku ja Patrick treffeille, Senja ja Refai treffeile. Auralle ja Emmalle jotku hyvät mätsit saarelle
Kyllä on todellakin Senja syönyt pelkkiä sitruunoita tuolla,näki ilmeestä heti kun uusi nainen tuli että mittaili terävästi katsellaan ja heti perään yrittää olla se hyvä tyyppi joka sanoo että mennään tyttöjen palaveriin😏sietäisi jo pois kotiin meikkaamaan.
Musta alkanut tuntumaan, ettei nuo treffit vaikuta mitenkään noiden suhteisiin. Käyvät vain ravintolassa ja se siittä.
Että jos se kipinä olis syntyny niin se olis syntynyt ilman treffejäkin
Tosin kulisseissa voi kiehua. Tiedä vaikka siellä jo jollain olisi silmäpeli meneillään.piilopussailua 😃
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on todellakin Senja syönyt pelkkiä sitruunoita tuolla,näki ilmeestä heti kun uusi nainen tuli että mittaili terävästi katsellaan ja heti perään yrittää olla se hyvä tyyppi joka sanoo että mennään tyttöjen palaveriin😏sietäisi jo pois kotiin meikkaamaan.
Jos tuo sitruunaisuus on Senjan viihdearvo. Tuottaja katsoo vaan hyvällä kun herättää katsojissa tunteita.
Serkkutyttö kirjoitti:
Musta alkanut tuntumaan, ettei nuo treffit vaikuta mitenkään noiden suhteisiin. Käyvät vain ravintolassa ja se siittä.
Tosin kulisseissa voi kiehua. Tiedä vaikka siellä jo jollain olisi silmäpeli meneillään.piilopussailua 😃
Mäkikän oon miettiny et mitähän kaikkea nii ä kaikkina 23 tunnin aikana tapahtuu mikä ei oo ohjelmassa. Jokasessa jaksossa perehdytään muutamaan juonikuvioon, mut varmasti ulkopuolella käy kova kuhina. Ja moniakin juttuja ehditään raapasta ihan pintapuoliin, olis niin hauska päästä syvemmälle talon tapahtumineen et mitä siellä tapahtuu :D
Mutta kyllä munkin täytyy sanoa, että tulee vähän pahat vibat kun Senjan naama näkyy. En sitten tiijä, onko se oikeasti noin hapan tai onko tosiaankin ohjelman antama ykspuolinen kuva.
mäkin oi kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Tosin kulisseissa voi kiehua. Tiedä vaikka siellä jo jollain olisi silmäpeli meneillään.piilopussailua 😃Mäkikän oon miettiny et mitähän kaikkea nii ä kaikkina 23 tunnin aikana tapahtuu mikä ei oo ohjelmassa. Jokasessa jaksossa perehdytään muutamaan juonikuvioon, mut varmasti ulkopuolella käy kova kuhina. Ja moniakin juttuja ehditään raapasta ihan pintapuoliin, olis niin hauska päästä syvemmälle talon tapahtumineen et mitä siellä tapahtuu :D
Sama ajatus.Totuus on varmasti monimutkaisempi kuin mitä mustavalkoinen ohjelma syöttää.
Onkohan noilla keittiössä työvuorot? Jokainen vuorollaan huolehtii tietyistä töistä....
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen useamman välistä jääneen jakson putkeen, monesta asiasta voisin kirjottaa ja pohtia, mut kirjotan nyt vaan tästä Ankun ja Refain tilanteesta, ku sitä jäin miettimään.
Eli en voi sille mitään että mulla tulee vähän outo fiilis Refusta, mää ajattelen nyt et Refai koittaa saada tuon kipinättömyyden ja Ankun ei innostuneisuuden nyt ihan vaan Ankun omaksi syyksi. Ja toki siltä osin onkin, ett olisi voinut lähteä jo aluksi kävelemään kun huomas että kipinää ei ole eikä synny. Eikä antaa sellasta ns. toivoa Refulle.
Mutta Refai ei tee siitä asiasta helppoa, syntyy mielikuva et Refai saa Ankun ajattelemaan et Anku tekee jotenkin väärin Refaita kohtaan jos "jättää" sen. Refain puheet on aina et; Anku ei avaudu mulle, Ankun pitäisi pystyä rentoutumaan mun kanssa jne...
Eilisessä jaksossahan Patrick sanoi et Ankua ahistaa hirveenä et mitä muut jätkät aattelee siitä jos se jättää Refin.
Refaihan ei ole sitä suoraan sanonut, mut jotenki tulee fiilis et Refai haluaa saada Ankun uskomaan et syy on Ankussa. Ja Anku tekee paskasti jos hylkää Refain. Ja Anku kilttinä tyttönä on helppo saada uskomaan ja tekemään niinkuin itselleen on edullisinta.
Tää voi olla ihan hakuammuntaakin, mut tällanen fiilis mulla tulee.
Sama fiilis. Refair sönkötti jotain Samillekkin paskaa vihjaillen Ankusta et se on semmoinen ja vähän tämmöinen.Aaarghh....
Munaton äijä.
Ketäs naista äänestitte että pääsisi uuden miehen kanssa treffeille?
Mä oon vähän pettyny Patuun. Just kun sillä olis ollu mahis lähentyä Ankun kanssa niin se meneekin Emman kanssa nuoleskeluasteelle :D
pääseköhän tytöt tän päivän jaksossa villan ulkopuolelle ja sieltä mukaan tarttuu tämä uusi miestulokas??
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän pettyny Patuun. Just kun sillä olis ollu mahis lähentyä Ankun kanssa niin se meneekin Emman kanssa nuoleskeluasteelle :D
Patuhan voi ajatella että jos vaihtaa parin niin katsojat ei tykkääkkään,nuohan ei tiedä mitä me ajatellaan täällä päässä🤔
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Mää oon pohtinu tässä tovin tuota Ankun ja Patun juttua(niinku ei muuta tekemistä olis.. :D)
Patuhan on alusta asti jollain asteella ollut kiinostunut Ankusta. Ihan ekana päivänä jo mainihti sen hauskimpana/mielenkiintosena. Aattelin sit et se ei Refain takia mitenkää erityisemmen lähestyny häntä silloin. Tai ku Ankulla ja Refailla näytti menevän niin hyvin.
Ehkä Ankun puolelta ei oo tullut minkäälaista mielenkiinnon osotusta takas.
Mut nyt sitte ku Anku kerto et voiskin valita sen, Patu vaikutti mun mielestä aidosti yllättyneeltä ja ilahtuneelta. Ja kun muille pojille puhui juttelun jälkeen, näytti olevan ihan fiiliksissä :D Puhu jotai et oli sanonu Ankulle et niillä on Emman kans vielä juttu kesken. Mää siinä aattelin et haluaa vaan selvittää Emman kans tilanteen ennen ku alkaa enemmän lähestyä.
Sit siinä illan pudotuksessa ja sen jälkeen tapahtu jotain ja Patukka meni ihan sekasi ja yhtäkkiä lähentyki Emman kans taas o.O
Että nyt niinku tekis mieli herra Tarzanilta kysyä et mitä ihmettä sun päässä liikkuuu? :DD
No olipas taas tarina
Patuha sanoi yhdessä jaksossa, että pahin pelko joka päivä on, että hän putoaa pois. Varmaan siis miettii tuota välillä.
Niin, eihän telkussa tarvi seksi harrasta, mutta kun heillä ei ole edes halua!