Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Anku ja Patrick ovat samanlaisia miellyttäjävälttelijöitä. Joko he sopisivat täydellisesti yhteen tai totaalinen katastrofi.
Luin äsken sen IS-kolumnin, jossa väitettiin sarjaa flopiksi. Tavallaan olen kaikesta jutussa sanotusta samaa mieltä, mutta mutta... Eihän tuolla paljon mitään tapahdu, ja silti minusta on jotenkin kiva katsoa ihan vaan sitäkin, kuinka porukka tulee niin hyvin toimeen toistensa kanssa. Taidan olla vähän dorka. :D
Vähä muuttunu Patrickista mielikuva eka kuvan jälkeen.
Ajattelin Patrickista pelkän ulkonäön perusteella et on kunnon fuckboy joka hyppii naisesta toiseen ja paneskelee ristiin rastiin villalla. Pelaavan siis pelkän ulkonäön avulla.
Sit se onki tällanen pehmiskoneesta haaveileva taiteilijasielu, joka varoo tekemisiiän ja sanomisiaan ettei satuttais eikä loukkais muita.
Ihan positiivisesti siis olen yllättynyt mut eihän ton ajatuksista ja mietteistä ota mitään selkoa :D
Eihän noista voi oikein sanoa mitään tarkkaa, luonteista. Katsojille syötetään joku tietty kuva osallistujista.
Ihan niinku yritettiin Tiiasta mainostaa, että on valmis harrastamaan ohjelmassa seksiä. Samoin ohjelmassa näytetään sitä, minkä oletetaan myyvän.
Mää on alkanu nyt ajattelee niin että parempi säilyttää maineensa putoamisenkin uhalla ,kuin riehua telkkarissa roskaohjelmassa päättömänä.
Ei mun mielestä ole floppi todellakaan! Hyvä casting, hyvät tyypit
Onkohan Senja se, joka menee uuden miehen kanssa treffeille? Itse ainakin äänestin Senjaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Senja se, joka menee uuden miehen kanssa treffeille? Itse ainakin äänestin Senjaa.
Mäki äänestin Senjaa
Facebookin mukaan suurinosa näyttäs äänestäneen Ankua...
Senja Sitruuna ei ansaitse mitään treffejä mielummin vaikka Anku😏
Senjan hapis sais lähtä pois.Sitä ei jaksa hullukaan.
Mää taas ajattelen, että Aura olis ansainnut treffit. Mitä jaksoista käynyt ilmi niin se olis piristyksen tarpeessa, vaikken Aura fani ookkaan.
Hyvä valinta Ankukin,mutta hän jo päässyt treffeille. Senja ei ole omien sanojensa mukaan edes päässyt ulos villasta. Piristyisi sekin,oli mies kuka tahansa.
Kiinnostaisi kyllä tietää,minkälainen mies sieltä tulee.
Mä toivon että Anku pääsee treffeille. Toisaalta haluan että Anku ja Patu menisivät yhdessä treffeille.
Voihan Patu tulkita sen, että Anku oli pudotusuhan alla niin, että Anku ei ole suosittu katsojien keskuudessa tai kun itse pääsi Emman kanssa jatkoon, että katsojat näkevät Emman ja Patun hyvänä parina. Pelaa siis varman päälle.
Ainakin käyttää punaisia kenkiä. Värikäs persoona siis?
Mielenkiintoista, että uusi nainen on Jeffistä kiinnostunut ja Johannan kaveri. Juuri Jeffhän tiputti Johannan valitessaan Auran..
Anku ei osaa pelata.Tekee sen, minkä kokee oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että uusi nainen on Jeffistä kiinnostunut ja Johannan kaveri. Juuri Jeffhän tiputti Johannan valitessaan Auran..
Kävi eilen sama mielessä. Oisko tllut kostamaan Johannan puolesta. Kostonenkeli 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on todellakin Senja syönyt pelkkiä sitruunoita tuolla,näki ilmeestä heti kun uusi nainen tuli että mittaili terävästi katsellaan ja heti perään yrittää olla se hyvä tyyppi joka sanoo että mennään tyttöjen palaveriin😏sietäisi jo pois kotiin meikkaamaan.
Senja-Sitruuna alkaa olla jo viihdyttävä. Olen ehkä ilkeä, mutta on hauska seurata sitä mille hän milloinkin happanee.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä on tullut esiin että Alexina tuntisi Johannan? Anku ja Johanna ainakin tunsivat toisensa entuudestaan. Molemmat ovat kotoisin Oulusta.
Ei siinä P&E pussailussa ollut mitään intohimoa tai kiinnostusta. Ihan sama kuin olisivat olleet pussaamatta.
Patrickista ei välity miehistä selkärankaa, semmonen hälläväliä tai miellyttäjä pikemmin.