Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Pauliinalla on mukava luonne lisäksi että on kaunis. Ollut tuolla hyvä ystävä ja lohduttava olkapää, esim. Senjan viereen meni nukkumaan kun tällä oli paha mieli, toisaalta suhtautui Veeraankin reilusti eikä lähtenyt tätä haukkumaan Senjaa lohduttaessaan.
Tuntuu että ihmiset vetää täydellisen kauniista ulkonäöstä sen johtopäätöksen että tuon täytyy olla mulkku, vaikkei todistusaineistoa ole.
Taisit sitten missata sen "sairaalloinen mustasukkaisuuskohtaus" -jakson?
Olen nähnyt sen saman jakson ja en väittäisi sairaalloiseksi mustasukkaisuudeksi. Kaukana siitä tai sitten minulla on eri käsitys mustasukkaisuudesta. Pauliina on nuori nainen, joka valitettavasti on aika epävarman oloinen. On vissiin saanu ns. takkiin jossain vaiheessa ja niinhän se epäili jossain aikaisemmassa jaksossa, että millon tämä toistuu. Ei luota Villeen täysin ja se on ihan ymmärrettävää..
Ville ja Pauliina on jotenkin limaisen oloisia ja liian imelää niiden "rakkausstoori". Sais pudota molemmat, ni putoaisivat ainaki maanpinnalle. Mutta Villelle ainakin ensimmäinen parinvalinta teki hyvän pudotuksen maanpinnalle, kun kukaan naisista ei valinnut häntä.
Itse en arvostanut sitä, että Pauliina Villen mukaan lähentyi Tiian kanssa, lainaili vaatteita ym. vain jotta Tiia ei veisi Villeä, ei niin vilpitöntä kuvaa anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Pauliinalla on mukava luonne lisäksi että on kaunis. Ollut tuolla hyvä ystävä ja lohduttava olkapää, esim. Senjan viereen meni nukkumaan kun tällä oli paha mieli, toisaalta suhtautui Veeraankin reilusti eikä lähtenyt tätä haukkumaan Senjaa lohduttaessaan.
Tuntuu että ihmiset vetää täydellisen kauniista ulkonäöstä sen johtopäätöksen että tuon täytyy olla mulkku, vaikkei todistusaineistoa ole.
Olen nähnyt sen saman jakson ja en väittäisi sairaalloiseksi mustasukkaisuudeksi. Kaukana siitä tai sitten minulla on eri käsitys mustasukkaisuudesta. Pauliina on nuori nainen, joka valitettavasti on aika epävarman oloinen. On vissiin saanu ns. takkiin jossain vaiheessa ja niinhän se epäili jossain aikaisemmassa jaksossa, että millon tämä toistuu. Ei luota Villeen täysin ja se on ihan ymmärrettävää..
Kyllä tuo reaktio oli todella järkyttävä ottaen huomioon että Ville ja Pauliina olivat tunteneet vasta muutaman päivän eivätkä edes seurustelleet.
Repesin kyllä totaalisesti kun näin tämän ja on todella osuva Love Islandiin :D
https://www.instagram.com/p/BobyPkjFmjb/?hl=fi&taken-by=pieruperse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on nössöjä eikä osaa silmäpelin taitoa.
Eiköhän tuossakin käy niin, että Patrick ei uskalla tehdä aloitetta Ankun suuntaan vaan "tyytyy" Emmaan (joka on kyllä tosi hottis muttei Patrikin tyttö) ja Anku "tyytyy" ihan söpöön ja kivaan Samiin, joka on helposti saatavilla ilman että loukkaa ketään.Toivottavasti ei
Toivottavasti Patrick uskaltas nyt rohkeammin lähestyä Ankua, ku tietää et toiseltaki puolen vois olla kiinostusta.
Mut mä myös vähä pelkään et jos Emmalle ei oo mitään vaihtoehtoparia nii ei Patrick halua jättää sitä "yksin"
Tämä on minusta jotenkin omituinen ajatustapa ja kuitenkin se tuntuu kantavan koko formaattia. Jos kaksi ihmistä ovat kiinnostuneita toisistaan, mikä heitä estää hengailemasta keskenään, vaikkeivät pari olekaan? Jos vielä tuntuu epävarmalta tuo parinvaihto, niin äkkiä nyt vain lähestymään puolin ja toisin, niin seuraavassa valinnassa ei tarvitse enää ihmetellä. Nuo käyttäytyvät niin kuin olisi jotenkin kiellettyä tai luvanvaraista jutella muulle kuin omalle parille.
Hasssua miten nii moni on ihan erilinjoilla nuiata saarelaisista, lueskelin tässä huviksi love islandin some tilejä, erityisesti fb tä.
Hirveeen moni kuulostaa olevan sitä mieltä er Ville ja Pauliina on paras pari, Ville niin ihana..öö... Ja Refai on kunnon alfa, herrasmies.
Mut jooo jokaisella tiestysti omat mielipiteet, mut jännä et omat mielipiteet eroaa aika rajustikin useiden muiden mielipiteistä
Anku ja Refai ois ehdottomasti saanut pudota, molemmat on nähdyn perusteella todella tylsiä persoonia...
Oletteko nähneet Refain koskaan nauravan tai edes hymyilevän. Melko huumorintajuton tyyppi ja siksi raskas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on nössöjä eikä osaa silmäpelin taitoa.
Eiköhän tuossakin käy niin, että Patrick ei uskalla tehdä aloitetta Ankun suuntaan vaan "tyytyy" Emmaan (joka on kyllä tosi hottis muttei Patrikin tyttö) ja Anku "tyytyy" ihan söpöön ja kivaan Samiin, joka on helposti saatavilla ilman että loukkaa ketään.Toivottavasti ei
Toivottavasti Patrick uskaltas nyt rohkeammin lähestyä Ankua, ku tietää et toiseltaki puolen vois olla kiinostusta.
Mut mä myös vähä pelkään et jos Emmalle ei oo mitään vaihtoehtoparia nii ei Patrick halua jättää sitä "yksin"Tämä on minusta jotenkin omituinen ajatustapa ja kuitenkin se tuntuu kantavan koko formaattia. Jos kaksi ihmistä ovat kiinnostuneita toisistaan, mikä heitä estää hengailemasta keskenään, vaikkeivät pari olekaan? Jos vielä tuntuu epävarmalta tuo parinvaihto, niin äkkiä nyt vain lähestymään puolin ja toisin, niin seuraavassa valinnassa ei tarvitse enää ihmetellä. Nuo käyttäytyvät niin kuin olisi jotenkin kiellettyä tai luvanvaraista jutella muulle kuin omalle parille.
Tämäpä juuri! Tavallaan mää ymmärrän tuon ajatuksen että ei vaiheta paria ku sukkia ja heitätä sitä edellistä ulos. Mutta ku tän ohjelman ideahan on nimenomaan etsiä sitä rakkautta, eikä niitä kavereita.
Mua on haitannu alusta asti et nää tyypit on täällä niinki naimisissa keskenään.
Erityisesti mua kyrsii tuo Refain omistushalukkuus Ankuun, ihan niinku jakelis jotai keskusteluvuoroja muille miehille ja kellottaa aikaa kuinka kauan jokainen saa Ankun kans jutella. Ja mielellään vielä mainostaa et kuin hyvä se Refai ois plaaplaa. Ja Anku suostuu tällaseen peliin, ja ajattelee et tekeeköhän se paskasti Refaille jos se "jättää" sen. Toivottavasti Ankulle tuli nyt selväksi nuista Patrickin sanoista et jätkät ei todellakaan ajattele et se tekis paskasti tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mustasukkaisuudessa ei ollut mitään sairaalloista, oli normaalia ja söpöäkin että kun on tykästynyt Villeen, kokee mustasukkaisuutta hänestä. Tais olla vielä lisäksi vähän omien tunteiden päälle näyteltyä siinä Pauliinalla, kyllä hän tän pelin osaa.
Pauliina on viimesen päälle gold diggeri. Näkyyhän se kuuhun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mustasukkaisuudessa ei ollut mitään sairaalloista, oli normaalia ja söpöäkin että kun on tykästynyt Villeen, kokee mustasukkaisuutta hänestä. Tais olla vielä lisäksi vähän omien tunteiden päälle näyteltyä siinä Pauliinalla, kyllä hän tän pelin osaa.
Kuvittelepa jos vaikka Refai käyttäytyisi samalla tavalla. Uusi mies kutsuisi Ankun treffeille. Refai kiukkuaa päiväkirjahuoneessa että "Mä meen nyt pumppaamaan mun hauikset niin isoiksi ettei kukaan jätä mua!" Sitten pumppaisi koko päivän painoilla. Sen jälkeen menee raivokkaasti lajittelemaan vaatteita ja kiukkuaa "Mä en kestä. Mä en kestä. Mun on pakko tehdä jotain. Mä teen tälleen aina ettei mun tarvii kohdata mun tunteita!". Sitten sanoo muille että se uus mies on varmaan joku kauhee bitch kun valitsi Ankun!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet Refain koskaan nauravan tai edes hymyilevän. Melko huumorintajuton tyyppi ja siksi raskas.
Anku ja Refai samanlaisia oot oikeassa. Anku ei naura koskaan.Tosi tylsä vittuilija. Naamaki aina kurtussa. Puhuu paskaa muista selän takana. Ohjelmassa nähnyt tuon. Kukaan raarella ei tykkää kurttu Ankusta.
Uus nainen esitelty appissa
Saarelta kiinostaa eniten Jeffrey ja Refai
Jes, nyt on mielenkiintoisen oloinen tyttö!
Anku ei ole onnistunut bondautumaan myöskään tyttöjen kanssa mitenkään erityisen hyvin. Olisikohan hänen aika lähteä kotiin.
Refai ja Jeffrey rasittavimmat ukot saarella
No nyt toivottavasti Refai löytää naisen itselleen, uusi likka kiinnostunut hänestä tai Jeffreystä..
Voiko enää joutavampaa ohjelmaa olla? Hyi!