Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Onko tässä ohjelmassa koskaan sellasia parilukituksia?
Esim. uus tyttö saa valita parin saarelle tullessaan ja on lukittu ensimmäisessä pariseremoniassa siihen
Vierailija kirjoitti:
Jotenki omituinen valinta nuo mielenkiintoset miehet, Jeff ja Refai. Ei niissä yksistään ois mitään ihmeellisestä, mut molemmat nii erityyppisiä miehiä et hassu et pitää mielenkiintoisimpana juuri näitä
Tuotanto kirjoittaa ja tulokas puhuu😲 Ville ja Pauliina on tuotannon lempilapsia niitä ei kukaan saa laittaa erilleen vielä vähään aikaan!!
Tulkitsiko joku samoin eilises jaksos, kun Patrick js Emma yritti päättää kenet tiputtaa, et Emma osas lukee, et Patrick halusi jättää Ankun saarelle itsekkäistä syistä, vaikkei sitä tietty suoraan sanonut ja sitten lopux Emma hiukan marttyyrin elkein kirjotti Tiian ja Mikan nimen siihen. Emmalla oli musta kostuneet silmät tai ainakin sellanen loukkaantuneen olemus, mikä ei johtunut vain siitä, että antoi periksi tiputusäänestyksessä (kun halusi itse äänestää toisin). Myös mielestäni Patrickin reaktio, kun Emma oli antanut periksi ja kirjoittanut nimet oli sellainen lapsellinen, että ei halunnut ottaa vastuuta sen vertaa, että olusi painanut lähetä- nappia, vaan Emma sai tehdä likaisen työn yksinään ja Patrick sai haluamansa lopputuloksen tavallaan sellaisella koiranpentuasenteella, hiukan selkärankaa oisin kaivannut..
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsiko joku samoin eilises jaksos, kun Patrick js Emma yritti päättää kenet tiputtaa, et Emma osas lukee, et Patrick halusi jättää Ankun saarelle itsekkäistä syistä, vaikkei sitä tietty suoraan sanonut ja sitten lopux Emma hiukan marttyyrin elkein kirjotti Tiian ja Mikan nimen siihen. Emmalla oli musta kostuneet silmät tai ainakin sellanen loukkaantuneen olemus, mikä ei johtunut vain siitä, että antoi periksi tiputusäänestyksessä (kun halusi itse äänestää toisin). Myös mielestäni Patrickin reaktio, kun Emma oli antanut periksi ja kirjoittanut nimet oli sellainen lapsellinen, että ei halunnut ottaa vastuuta sen vertaa, että olusi painanut lähetä- nappia, vaan Emma sai tehdä likaisen työn yksinään ja Patrick sai haluamansa lopputuloksen tavallaan sellaisella koiranpentuasenteella, hiukan selkärankaa oisin kaivannut..
Joo, ihan samaa mietin kun jakson kattelin.
Vierailija kirjoitti:
Anku ja Refai ois ehdottomasti saanut pudota, molemmat on nähdyn perusteella todella tylsiä persoonia...
Mutta Sohva-Mika ja Tiia ei suinkaan olleet yhtään tylsiä ja huomaamattomia?
Mikä on Pauliinan ammatti? Eikös hän itse sanonut työskentelevänsä terveydenhoitoalalla.. Lähihoitaja vai mikä? Tietääkö kukaan?
Ei hitto miten jäätävää luettavaa nämä Emman painon arvostelut. Ei ole joillekin tullut mieleen, että voi johtua sairaudesta? Imeytymishäiriö tms. Tai syömishäiriöstä..
Olisi paljon mukavempi lukea tätä keskustelua, jos täysin turhat ja asiaan kuulumattomat ulkonäkökommentit jätetään sinne oman pään sisälle. Kaikkea ei tarvitse suoltaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mää aattelin et Emman ja Patrickin kohalla tuo äänestys oli todella vaikea, ymmärtääkseni Mika ja Patrick on ollut hyviä kavereita. Ja Emma ois kans mieluummin pitäny Mikan talossa. Patrickin oma kiinostus Ankuun oli nyt tieten sit vahvempi, ja Patrick toimi sen mukaan(mikä on ihan oikein koska love island). Tai ei toiminut vaan Emma toimi sen puolesta, luulen et tossa vaiheessa Emmaki tajus et Patrick haluaa vaihtaa Ankuun.
Mehän ei koko keskustelua nähty, mut vähä tollanen fiilis jäi mullekki et Patrick sysäs sen päätöksen pois omilta hartioilta.
Patrickin ulosantia ja epämääräistä luonnetta ei katsottaisi läpi sormien, jos ulkonäkö olisi toinen.
Jotenkin toivoisin että tuonne tulisi joku oikeasti upea ja eksoottinen nainen sekoittamaan pakkaa, erityisesti Pauliinan ja Villen kohdalla. Olisi myös hauska nähdä Patrickin ihan aidosti innostuvan jostain naisesta, en usko että Ankukaan on aivan hänen tyyppiään sitten kuitenkaan. Tähän mennessä uudet naiset ovat olleet enemmän tai vähemmän tätä samaa (tatuoitua) tekoripsi-hampputukkaosastoa, ihan nättejä mutta ei millään lailla säväyttäviä, tusinatavaraa. Siis ulkonäön puolesta, persoonasta näemme tunnetusti sen mitä tuotanto suvaitsee näyttää. Sama miestenkin kohdalla kyllä.
No nyt tuli taloon silikonitissit, kun niitä on kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet Refain koskaan nauravan tai edes hymyilevän. Melko huumorintajuton tyyppi ja siksi raskas.
Anku ja Refai samanlaisia oot oikeassa. Anku ei naura koskaan.Tosi tylsä vittuilija. Naamaki aina kurtussa. Puhuu paskaa muista selän takana. Ohjelmassa nähnyt tuon. Kukaan raarella ei tykkää kurttu Ankusta.
Muuten vaa kaikki muut paitsi Jeffrey ja Aura äänesti että Anku ja refai saa jäädä. Ja vaikka monet puhui et "Mika ei saa lähteä" nii silti meni Anku edelle. Mulle ainakin tullu just sellanen kuva et kaikki tykkää Ankusta.
Ketä tuolla Islandilla tällä hetkellä edes on?
Onko olemassa vaikka jotakin kotisivua tms. jossa osallistujat esiteltäisiin BB-tyyliin?
Itse kun katsoo sarjaa vain satunnaisesti, ei voi pysyä perillä kuka on mukana ja kuka ei....
Onko Sami täydellisessä pimennossa tuolla villalla,kun hänestä ei tunnu löytyvän materiaalia ohjelmiin. Eilisessäkin tais vilahtaa vain kun ilmoitettiin mitkä parit turvassa ja miettivät pareina kumpi pariskunta joutaa pois..
Vierailija kirjoitti:
Patrickin ulosantia ja epämääräistä luonnetta ei katsottaisi läpi sormien, jos ulkonäkö olisi toinen.
En mä ainakaan kato näitä "läpi sormien", vaikka tykkäänki Patrickista.
Mää oon vaan tulkinnut Patrickin luonteen ehkä vähä erilailla, ajattelen et hän on pohdiskeleva eikä halua eikä osaa tehdä mitään äkkinäisiä päätöksiä lyhyellä tähtäimellä. Vaikka välillä ehkä pitäisi. Varmaan on myös omien tunteiden kanssa pohdiskelevampi. Enkä mä tätä sillai nää negatiivisena asiana.
Suullinen ilmaisu on kyllä aika onnetonta välillä, mut ehkä oon ite tottunut sellaseen nii mua ei se haittaa :D
Nyt on tulossa kuuma nainen, pojilla taitaa kuola valua.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tuolla Islandilla tällä hetkellä edes on?
Onko olemassa vaikka jotakin kotisivua tms. jossa osallistujat esiteltäisiin BB-tyyliin?Itse kun katsoo sarjaa vain satunnaisesti, ei voi pysyä perillä kuka on mukana ja kuka ei....
Lataa se sovellus, siellä on hyvä kooste kaikista
Aina noissa esittelyvideoissa on suuret puheet, mutta todellisuus voi olla sitten jotain ihan muuta...
Kannattaisko hakee apua jos tälläisen takia tekee mieli hypätä,ei oo kaikki sulla himassa😵