Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Eka tää kertoja ees vähä heittäyty :D
On tässä enemmän uutta materiaalia ku viime viikolla
"Mä tykkään pitää kättä tällai"
Oispa kertoja aina yhtä äänessä ku nytten! Ei nuo jutut nyt vielä ihan kultaa oo mutta mieluummin tommosta ku se että pitäis kuunnella vaan villalaisten juoruntaa kaikessa hiljaisuudessa.
Niin missä Veera opiskelikaan? Opiskeleeko Tampereella? Tietääkö kukaan paremmin koulua?
Vierailija kirjoitti:
Niin missä Veera opiskelikaan? Opiskeleeko Tampereella? Tietääkö kukaan paremmin koulua?
Tampereen yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko tietojenkäsittelytieteitä, uskoisin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kieltä ja kulttuuria sanottiin mielestäni esittelypätkässä
Eiks se Veera opiskele Tampereella venäjän kieltä. Niin mun mielestä jossain luki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kieltä ja kulttuuria sanottiin mielestäni esittelypätkässä
Ok. Sekoitin johonkin toiseen...
Mun mielestä tää selostaja on sairaan hauska :D
Kukahan noista vetäis heti räkäkännit jos olisi viinaa tarjolla : D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää selostaja on sairaan hauska :D
Mun mielestä selostus ei toimi, kun liian selvästi käy ilmi, että kaveri lukee jonkun toisen kirjoittamaa skriptiä ja vielä tekohauskalla tavalla. Luulisi nyt löytyvän selostajan, joka osaa itse selostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan noista vetäis heti räkäkännit jos olisi viinaa tarjolla : D
Ankua ja Refaita lukuunottamatta varmaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tätä kun joku Ankun tuttava täällä kirjoittelee ihan turhia ja tyhjänpäiväisiä juttuja. Ymmärretään kyllä että tunnet Ankun joo, olet siis melkein julkkiksen tuttu eli melkein-melkein julkkis itsekkin.
Joo ja kirjoitustyylistä tunnistaa tämän "yhden tuttavan", vaikka kirjoittaa myös ilman nimimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietojenkäsittelytieteitä? Mitä? :D
Love Island Suomi -kyyhkyläisten välit rakoilevat - Pauliina avautuu: ”Mua v*tuttaa” https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/21abbeea-8836-4d3a-a205-9204a5d7…
Löysin hyvän leikatun pätkän netistä https://www.youtube.com/watch?v=cAXOjSfRsEk