Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Toivoisin et Ykstuttu tulis takas tänne. Must sen juttuja oli hauska lukea ja ärsyttää et jotkut otti sen silmätikuksi. Nyt täällä keskustelussa ei oo enää sen vertaakaan keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään muun mielestä veera oo lapsellinen ja vähän sikamainen kun ensin vei miehen senjalta, jolle vakuutti ettei pystyisi ottaa sen miestä ku haluu olla hyvä ystävä ja tyylii heti alkoi kiehnää ja kihertelee kokoajan jannen kanssa Senjan naaman edessä?
Veera on rakastunut ja elää tunteella, sallittakoon se hänelle. Ja eihän se Senjan ja Jannen suhde toiminut.
Nyt meni sit samanlaiseksi toistamiseksi tää. Alkijaksossa oli vähä uuttaki materiaalia...
Villen ja Jannen keskustelut . . .
Kiva Janne kun kaivelee avoimesti munia kun ville makoilee sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva Janne kun kaivelee avoimesti munia kun ville makoilee sylissä.
Joo pisti vähä silmään itteeki :D Muuten tuo niitten halailu ja läheisyys on aika hellyyttävää, tuossa lopussaki näky kuinka ne halaili <3
Mun mielestä Janne ja Ville vois valita toisensa ens parinvalinnassa ku kokoajan halii toisiaan
Janne ja Ville halaili kyl aika hellyttävästi tos jaksossa!!
Jannehan voi tykätä silleen myös pojista🤭
Siis minä luulin että nyt on pauliina ja ville vähintään eron partaalla,mutta taas oli otsikoita suurrenneltu. Valtakunnassa siis ainakin vielä kaikki hyvin. Huomenna Senja on miesmetsällä. Lämpeeköhän Mika
Vierailija kirjoitti:
Janne ja Ville halaili kyl aika hellyttävästi tos jaksossa!!
En mä nyt tiiä siitä hellyttävästä silti.
Halailis nuita naisiaan, ku Pauliinaki nii kovasti halus et Ville keskittyy siihen
Vierailija kirjoitti:
No olipa pliisu jakso
Eipä ollut yllätys😫
Pauliinasta ja Villestä mennyt maku. Janne ja Veera jotenkin paljon kiinnostavammat ja ehkä jotenkin suloisemmat.
Janne ja Veera ovat ensimmäinen oikea pari.
"No hyvä tietää ettei mitään dubloja kuitenkaa"
Tykkään Patrickin sarkastisesta huumorista :D
Kyllå mää luulen että on tuossa Villen ja Pauliinan jutun taustalla enemmänki jotai kismaa, tai siis meinaan ettei tää jääny tähän yhteen sanailuun
Vit...menee hermot tohon selostajaan, varsinkin toi parvekekeskustelu
Selostaja on petrannut paljon.
Eikö kenenkään muun mielestä veera oo lapsellinen ja vähän sikamainen kun ensin vei miehen senjalta, jolle vakuutti ettei pystyisi ottaa sen miestä ku haluu olla hyvä ystävä ja tyylii heti alkoi kiehnää ja kihertelee kokoajan jannen kanssa Senjan naaman edessä?