Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Nonii huomenna jatkuu uusilla kuvioilla
Ei muuten varmaa vielä huomisessa jaksossa ole sitä parintiputusta, jos tänään loppu äänestys.
Kiva jos nyt vaikka Senjalla ja Mikalla alkaiski nyt synkaan tosi hyvin ja jompikumpi tippuis sit pois
Vierailija kirjoitti:
Eikait se vielä nyt koostejaksossa ole että ketkä ovat uhanalaisia, huomenna(?). Muistelen että äänestys kestää vielä jokusen hetken tänään, ainakin ton jakson ajan.
Repesin tälle uhanalaisuudelle.. uhanalaisia ovat kärsänokkasiili, intiantiikeri,aasiannorsu ja love island mika sekä tiia
Ihmeytelen vieläkin miten Senja ei valinnut Jaakkoa. Niin siis Veera tykkää kusipäistä.
Vierailija kirjoitti:
Janne on kyllä kokoajan jonku miehen kimpussa. Seuraavadsa jaksossa -klipissäki makaa ensin Patrickin päällä ja sit roikkuu Villen kaulassa
Sitähän tuossa jo pohdiskelin aiemmin että taitaapi tykätä kaikista sukupuolista ei vaan kehtaa puhua siitä tietenkään 🤭
Vierailija kirjoitti:
Nonii huomenna jatkuu uusilla kuvioilla
Ei muuten varmaa vielä huomisessa jaksossa ole sitä parintiputusta, jos tänään loppu äänestys.
Kiva jos nyt vaikka Senjalla ja Mikalla alkaiski nyt synkaan tosi hyvin ja jompikumpi tippuis sit pois
Huomisen jakson lopussa on pudotus.
Mulle tuli tunne et Veera on vieläki kiinnostunut eniten Patrickista.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää sarkasmia vai mistä moinen päätelmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää sarkasmia vai mistä moinen päätelmä?
Ei Veera ole voinut unohtaa noin nopeasti. Janne on laastari.
Mä oon sympannut Veeraa alusta asti. Luonnollinen ja rempseä likka. Ehkä lapsellinen joo, mutta vasta 21 eli nuorimpia kilpailijoita. Enkä usko, että tyhjäpää kuitenkaan; ainakin joku sanoi että kävelevä Google ja että tietää asioista, joista on kiinnostunut kuten merten saastumisesta tms. Enkä tajuu, että joku haukkuu selluliiteistä tms. En itekään ihan tajuu tota uikkarimuotia (Sara Chafakin asu oli seikkailijoissa aika... erikoinen) mutta yhtälailla tuolla on vaikkapa Pauliinan takapuoli näkyvissä. Anyway, ei ole selluliittiä Veeralla (ja mitä sitten vaikka olisikin).
Ja kiva kun onnisti Jannen kanssa. Paljon luontevampi pari. Janne on vapautuneempi ja kenestäpä ei olis kivampi kuulla, että "olet kaikki mitä olen halunnut" kuin kuunnella kitinää että "et huomioi tarpeeksi". Senja ja Janne ei mitenkään sopineet toisilleen ja luulenpa, että Senja olis itse lempannut Jannen sopivan tilaisuuden tullen.
Munkin mielestä Refai sopis Senjalle. Ja Ankulle vaikkapa Sami tai Patrick. Jeffrey ja Emma ei kuulu mun suosikkeihin. Emma on ilmeisesti ollut jos jonkin näköisissä missikisoissa onnistumatta ja luulenpa syyksi kropan. Jutut pyörii ulkonäkö-tasolla. Jeffrey ei myöskään ole mikään korttelin kirkkain lamppu...
Veikkauksia ketkä ovat pudotusuhan alla? Oma veikkaus Jeffrey&Aura,Emma ja Patrick sekä jos kolmas pari niin Senja&Sami.
Harmi, ett Jaakko lähti. Sillä oli paras kroppa! :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään muun mielestä veera oo lapsellinen ja vähän sikamainen kun ensin vei miehen senjalta, jolle vakuutti ettei pystyisi ottaa sen miestä ku haluu olla hyvä ystävä ja tyylii heti alkoi kiehnää ja kihertelee kokoajan jannen kanssa Senjan naaman edessä?
Veera on rakastunut ja elää tunteella, sallittakoon se hänelle. Ja eihän se Senjan ja Jannen suhde toiminut.
Rakastunut siihen tunteeseen et vihdoin hänelläkin on joku, ei niinkään Janneen. Patrickin se valitsis vieläkin, jos siinä ois järkeä, mut Jannekin käy kun se on valmis pussailemaan ja hipsuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään muun mielestä veera oo lapsellinen ja vähän sikamainen kun ensin vei miehen senjalta, jolle vakuutti ettei pystyisi ottaa sen miestä ku haluu olla hyvä ystävä ja tyylii heti alkoi kiehnää ja kihertelee kokoajan jannen kanssa Senjan naaman edessä?
Veera on rakastunut ja elää tunteella, sallittakoon se hänelle. Ja eihän se Senjan ja Jannen suhde toiminut.
Rakastunut viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut siihen tunteeseen et vihdoin hänelläkin on joku, ei niinkään Janneen. Patrickin se valitsis vieläkin, jos siinä ois järkeä, mut Jannekin käy kun se on valmis pussailemaan ja hipsuttelemaan.
Ehkä valittis Patrickin jos Patrickin haluais Veeran. Mutta koska näin ei ole, tuskin Veera edes ajattelee tätä vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia ketkä ovat pudotusuhan alla? Oma veikkaus Jeffrey&Aura,Emma ja Patrick sekä jos kolmas pari niin Senja&Sami.
Mää luulen ennemmin et Tiia ja Mika, Senja ja Sami. Mut riippuu vähä siitä et millä perusteella porukka on äänestänyt. Joku voi äänestää siksi että tykkää jommasta kummasta osapuolesta(jos ei molemmista), joku toinen taas siksi että parilla mene suhteessa hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tais sohaista ampiaispesää heh.
"Ykstuttu" joutu jonku kiusaajan kynsiin".
Anteeksi jälleen ot: Minä kirjoitin, että serkkutyttö alkaa ärsyttää ja kyse ei ole mistään kiusaamisesta, vaan siitä, että pysyttäisiin otsikon mukaisessa aiheessa. Serkkutyttö kirjoittelee tänne viestitolkulla joko pohdintoja itsestään tai aina saman "tunnen Ankun ja on tosi ihq". Yksi tai kaksi ilmoitusta Ankun tuntemisesta olisi riittänyt. Muuta en serkkutytöstä ole kirjoittanut ja serkku voisi myös miettiä tarviiko kaikki ajatukset kirjoittaa auki juuri tähän ketjuun.
Itse asiaan! Odotan niiiin paljon,että Anku pääsisi irti Refaista. Uskon, että Anku olisi mielenkiintoinen hahmo sarjassa, jos vain vapautuisi, kuten Janne. Ja Jannehan on vain sen yhden asian perässä, perus pleijeri.
Taas yksi ala-arvoinen reality-ohjelma jonka perimmäinen idea on parittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut viikossa?
Ei kai siihen mennyt edes viikkoa. Sehän kiinnostui Jannesta heti kun älysi ettei se Mikan parina pitkään oo talossa. Kukaan miehistä ei olis valinnut Veeraa parikseen kuin vasta viimesenä oljenkortena.
Janne on kyllä kokoajan jonku miehen kimpussa. Seuraavadsa jaksossa -klipissäki makaa ensin Patrickin päällä ja sit roikkuu Villen kaulassa