Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Mää oon kyllä moneltakin osin positiivisesti yllättynyt näiden osallistujien tasosta. Ei todellakaan ole ollut niin epäkypsää ja huonolla tavalla villiä porukkaa kuin oletin.
Lisäksi mua on yllättänyt monien kilpailijoiden keskutelutaito,ja ylipäänsä kypsyys siinä miten muita kohdellaan ja miten asioita hoidetaan.
Mua itse henkilökohtaisesti on ilahduttanut etenkin Villen, Patrickin ja Auran tapa lähestyä ristiriitatilanteessa toista osapuolta ymmärtävästi.
Ainaki nämä on käyttänyt "minä ymmärrän että sinusta tuntuu/sinä haluat/sinä ajattelet näin" -lähestymistapaa.
Vähiin käy jaksot ennen ku loppuu...
Oon varma että Aura ja Jeffrey voittaa koska he vetoavat suomalaiseen kansanluonteeseen. Vähän kuin se Perttu pistettiin voittamaan aikoinaan BB koska mies oli niin hömelö ja se oli hyvä läppä. Oishan se nyt nastaa ku Aura sais pesukoneen ja ne pääsis dokaan ja pa ne een.
Samalla logiikalla vois mennä lähimpään baariin ja antaa ekalle söpölle riitelevällä känniläiselle nuorelle parille 25 000 ja sanoo että hah voititte juuri koska ootte niin söpöjä.
Kaikkihan sen tajuu ettei niiden juttu kestä vaan on hyvä läppä jos voittavat.
En oo ikinä ymmärtänyt sitä miten aikuiset ihmiset puhuu täällä nimettömänä ihmisistä pahaa joita eivät edes tunne.
Mua ihan säälittää, jos joku Ankukin eksyy lukemaan näitä kommentteja mitä hänestä täällä kommentoidaan. 🙁
Mitä appin uusista klipeistä näkyy niin Anku ja Patrick ei ainakaan voita. Niiden kuvia ei näkynyt saarelaisten kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei te, joiden mielestä Pankin treffit oli tuotannon juoni; Anku itse valitsi kiukutella jostain täysin turhanpäiväisestä asiasta. Kaunis nainen, joka olisi voinut nauttia treffeistä ilman meikkiä. Ei missään nimessä itkujen arvoinen asia. Hän olisi voinut vain nauttia treffeistään ja unohtaa moiset.
Voi v... nyt. Eiköhän se Ankun kiukun syy ollut joku ihan muu kuin meikkaamattomuus. Monen asian summa, mutta helpoin oli sanoa että se johtui siitä ettei kerennyt laittautua. Johan tuo Patrickin suhtautuminen asiaan kertoo jostain muusta kuin meikin määrästä. Sitä treffien jälkeistä keskusteluahan näytettiin katsojille vaan pieni pätkä, koska oli kiire mennä seuraamaan niitä The treffejä suklaatehtaalle.
Minkä monen asian summa? Anku itse sanoi, että itkettää kun ei ehtinyt laittautua. Patrick myös mietti treffien jälkeen, onko Anku liian pinnallinen. Sitten saivat jotenkin sovittua, mitä ei telkussa näytetty.
Ja ei, en ole mikään "Anku-vihaaja". Tämä käytös vaan ihmetytti.
Höh, olisivat nyt näyttäneet edes pari sometekstiä joita ei jaksossa aiemmin ollu
Aura ja Jeff varmaan voittaa kun aöissa oli iso kuva heistä. Saa nähdä kauanko niiden suhde kestää ulkomaailmassa. Jotenkin en jaksa uskoa heidän pidempään suhteeseen. Mutta aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei te, joiden mielestä Pankin treffit oli tuotannon juoni; Anku itse valitsi kiukutella jostain täysin turhanpäiväisestä asiasta. Kaunis nainen, joka olisi voinut nauttia treffeistä ilman meikkiä. Ei missään nimessä itkujen arvoinen asia. Hän olisi voinut vain nauttia treffeistään ja unohtaa moiset.
Voi v... nyt. Eiköhän se Ankun kiukun syy ollut joku ihan muu kuin meikkaamattomuus. Monen asian summa, mutta helpoin oli sanoa että se johtui siitä ettei kerennyt laittautua. Johan tuo Patrickin suhtautuminen asiaan kertoo jostain muusta kuin meikin määrästä. Sitä treffien jälkeistä keskusteluahan näytettiin katsojille vaan pieni pätkä, koska oli kiire mennä seuraamaan niitä The treffejä suklaatehtaalle.
Minkä monen asian summa? Anku itse sanoi, että itkettää kun ei ehtinyt laittautua. Patrick myös mietti treffien jälkeen, onko Anku liian pinnallinen. Sitten saivat jotenkin sovittua, mitä ei telkussa näytetty.
Vieläkö tästä jankataan täällä
Vierailija kirjoitti:
Aura ja Jeff varmaan voittaa kun aöissa oli iso kuva heistä. Saa nähdä kauanko niiden suhde kestää ulkomaailmassa. Jotenkin en jaksa uskoa heidän pidempään suhteeseen. Mutta aika näyttää.
Mistähän sää ny höpötät :D
Vierailija kirjoitti:
No miten te voitte vielä kuvien tai klippien perusteella sanoo voittajaa? Ne kuvaa finaalin tämän jakson jälkeen, äänestyskin on vielä menossa. Torspot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sää ny höpötät :D
yhtä iso kuva siellä on myös Villestä ja Pauliinasta.
Jos tulee toinen kausi niin löytyyköhän tarpeeksi porukkaa tähän? Ja mielenkiintosia 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto kuvasi vain hetken Ankun ja Patin treffejä ja Ankun selityksiä sekä treffien jälkeistä sovintoa. Emme oikeasti tiedä miten se todellisuudessa meni. Patrick sanoi myöhemmin, että hänellä olo ihan mukavaa, joten ei ne ihan penkin alle voineet mennä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon kyllä moneltakin osin positiivisesti yllättynyt näiden osallistujien tasosta. Ei todellakaan ole ollut niin epäkypsää ja huonolla tavalla villiä porukkaa kuin oletin.
Lisäksi mua on yllättänyt monien kilpailijoiden keskutelutaito,ja ylipäänsä kypsyys siinä miten muita kohdellaan ja miten asioita hoidetaan.
Mua itse henkilökohtaisesti on ilahduttanut etenkin Villen, Patrickin ja Auran tapa lähestyä ristiriitatilanteessa toista osapuolta ymmärtävästi.
Ainaki nämä on käyttänyt "minä ymmärrän että sinusta tuntuu/sinä haluat/sinä ajattelet näin" -lähestymistapaa.
Sama. Nämä on monin tavoin niin voisiko sanoa tasokkaita ihmisiä, että suurinta osaa on mahdotonta kuvitella sellaisiin örvellysjuttuihin kuin Tempparit. Aura on ainoa jonka sinne voisin kuvitella elämäntapojensa puolesta.
Eilisessä pudotuksessa Shirly ei muuten sanonut että luettelee jatkoon menijät satunnaisessa järjestyksessä. Eli saikohan Panku eniten ääniä katsojilta?
"haluaisin muistuttaa kaikkia ehkäisyn tärkeydestä"
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä pudotuksessa Shirly ei muuten sanonut että luettelee jatkoon menijät satunnaisessa järjestyksessä. Eli saikohan Panku eniten ääniä katsojilta?
Luulen, että luetteli satunnaisesti silti.
Taas mainoksia???
Enemmä mainoksia ku ite ohjelmaa :DD
Siis oikeesti. Missä porukka on? Epäilyttävännhiljaista. Ollaankos siellä pahanteossa??