Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
23501/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti. Missä porukka on? Epäilyttävännhiljaista. Ollaankos siellä pahanteossa??

Vierailija
23502/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon kyllä moneltakin osin positiivisesti yllättynyt näiden osallistujien tasosta. Ei todellakaan ole ollut niin epäkypsää ja huonolla tavalla villiä porukkaa kuin oletin.

Lisäksi mua on yllättänyt monien kilpailijoiden keskutelutaito,ja ylipäänsä kypsyys siinä miten muita kohdellaan ja miten asioita hoidetaan.

Mua itse henkilökohtaisesti on ilahduttanut etenkin Villen, Patrickin ja Auran tapa lähestyä ristiriitatilanteessa toista osapuolta ymmärtävästi.

Ainaki nämä on käyttänyt "minä ymmärrän että sinusta tuntuu/sinä haluat/sinä ajattelet näin" -lähestymistapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23503/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiin käy jaksot ennen ku loppuu...

Vierailija
23504/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varma että Aura ja Jeffrey voittaa koska he vetoavat suomalaiseen kansanluonteeseen. Vähän kuin se Perttu pistettiin voittamaan aikoinaan BB koska mies oli niin hömelö ja se oli hyvä läppä. Oishan se nyt nastaa ku Aura sais pesukoneen ja ne pääsis dokaan ja pa ne een.

Samalla logiikalla vois mennä lähimpään baariin ja antaa ekalle söpölle riitelevällä känniläiselle nuorelle parille 25 000 ja sanoo että hah voititte juuri koska ootte niin söpöjä.

Kaikkihan sen tajuu ettei niiden juttu kestä vaan on hyvä läppä jos voittavat.

Vierailija
23505/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ymmärtänyt sitä miten aikuiset ihmiset puhuu täällä nimettömänä ihmisistä pahaa joita eivät edes tunne.

Mua ihan säälittää, jos joku Ankukin eksyy lukemaan näitä kommentteja mitä hänestä täällä kommentoidaan. 🙁

Vierailija
23506/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä appin uusista klipeistä näkyy niin Anku ja Patrick ei ainakaan voita. Niiden kuvia ei näkynyt saarelaisten kuvissa.

Vierailija
23507/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te, joiden mielestä Pankin treffit oli tuotannon juoni; Anku itse valitsi kiukutella jostain täysin turhanpäiväisestä asiasta. Kaunis nainen, joka olisi voinut nauttia treffeistä ilman meikkiä. Ei missään nimessä itkujen arvoinen asia. Hän olisi voinut vain nauttia treffeistään ja unohtaa moiset.

Voi v... nyt. Eiköhän se Ankun kiukun syy ollut joku ihan muu kuin meikkaamattomuus. Monen asian summa, mutta helpoin oli sanoa että se johtui siitä ettei kerennyt laittautua. Johan tuo Patrickin suhtautuminen asiaan kertoo jostain muusta kuin meikin määrästä. Sitä treffien jälkeistä keskusteluahan näytettiin katsojille vaan pieni pätkä, koska oli kiire mennä seuraamaan niitä The treffejä suklaatehtaalle. 

Minkä monen asian summa? Anku itse sanoi, että itkettää kun ei ehtinyt laittautua. Patrick  myös mietti treffien jälkeen, onko Anku liian pinnallinen.  Sitten saivat jotenkin sovittua, mitä ei telkussa näytetty.

Ja ei, en ole mikään "Anku-vihaaja".  Tämä käytös vaan ihmetytti. 

Vierailija
23508/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, olisivat nyt näyttäneet edes pari sometekstiä joita ei jaksossa aiemmin ollu

Vierailija
23509/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura ja Jeff varmaan voittaa kun aöissa oli iso kuva heistä. Saa nähdä kauanko niiden suhde kestää ulkomaailmassa. Jotenkin en jaksa uskoa heidän pidempään suhteeseen. Mutta aika näyttää.

Vierailija
23510/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te, joiden mielestä Pankin treffit oli tuotannon juoni; Anku itse valitsi kiukutella jostain täysin turhanpäiväisestä asiasta. Kaunis nainen, joka olisi voinut nauttia treffeistä ilman meikkiä. Ei missään nimessä itkujen arvoinen asia. Hän olisi voinut vain nauttia treffeistään ja unohtaa moiset.

Voi v... nyt. Eiköhän se Ankun kiukun syy ollut joku ihan muu kuin meikkaamattomuus. Monen asian summa, mutta helpoin oli sanoa että se johtui siitä ettei kerennyt laittautua. Johan tuo Patrickin suhtautuminen asiaan kertoo jostain muusta kuin meikin määrästä. Sitä treffien jälkeistä keskusteluahan näytettiin katsojille vaan pieni pätkä, koska oli kiire mennä seuraamaan niitä The treffejä suklaatehtaalle. 

Minkä monen asian summa? Anku itse sanoi, että itkettää kun ei ehtinyt laittautua. Patrick  myös mietti treffien jälkeen, onko Anku liian pinnallinen.  Sitten saivat jotenkin sovittua, mitä ei telkussa näytetty.

Vieläkö tästä jankataan täällä

Vierailija
23511/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aura ja Jeff varmaan voittaa kun aöissa oli iso kuva heistä. Saa nähdä kauanko niiden suhde kestää ulkomaailmassa. Jotenkin en jaksa uskoa heidän pidempään suhteeseen. Mutta aika näyttää.

Mistähän sää ny höpötät :D

Vierailija
23512/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten te voitte vielä kuvien tai klippien perusteella sanoo voittajaa? Ne kuvaa finaalin tämän jakson jälkeen, äänestyskin on vielä menossa. Torspot

Vierailija
23513/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sää ny höpötät :D

yhtä iso kuva siellä on myös Villestä ja Pauliinasta.

Vierailija
23514/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee toinen kausi niin löytyyköhän tarpeeksi porukkaa tähän? Ja mielenkiintosia 🤔

Vierailija
23515/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto kuvasi vain hetken Ankun ja Patin treffejä ja Ankun selityksiä sekä treffien jälkeistä sovintoa. Emme oikeasti tiedä miten se todellisuudessa meni. Patrick sanoi myöhemmin, että hänellä olo ihan mukavaa, joten ei ne ihan penkin alle voineet mennä kuitenkaan.

Vierailija
23516/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon kyllä moneltakin osin positiivisesti yllättynyt näiden osallistujien tasosta. Ei todellakaan ole ollut niin epäkypsää ja huonolla tavalla villiä porukkaa kuin oletin.

Lisäksi mua on yllättänyt monien kilpailijoiden keskutelutaito,ja ylipäänsä kypsyys siinä miten muita kohdellaan ja miten asioita hoidetaan.

Mua itse henkilökohtaisesti on ilahduttanut etenkin Villen, Patrickin ja Auran tapa lähestyä ristiriitatilanteessa toista osapuolta ymmärtävästi.

Ainaki nämä on käyttänyt "minä ymmärrän että sinusta tuntuu/sinä haluat/sinä ajattelet näin" -lähestymistapaa.

Sama. Nämä on monin tavoin niin voisiko sanoa tasokkaita ihmisiä, että suurinta osaa on mahdotonta kuvitella sellaisiin örvellysjuttuihin kuin Tempparit. Aura on ainoa jonka sinne voisin kuvitella elämäntapojensa puolesta.

Vierailija
23517/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä pudotuksessa Shirly ei muuten sanonut että luettelee jatkoon menijät satunnaisessa järjestyksessä. Eli saikohan Panku eniten ääniä katsojilta?

Vierailija
23518/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluaisin muistuttaa kaikkia ehkäisyn tärkeydestä"

Vierailija
23519/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä pudotuksessa Shirly ei muuten sanonut että luettelee jatkoon menijät satunnaisessa järjestyksessä. Eli saikohan Panku eniten ääniä katsojilta?

Luulen, että luetteli satunnaisesti silti.

Vierailija
23520/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mainoksia???

Enemmä mainoksia ku ite ohjelmaa :DD

Ketju on lukittu.