Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
23441/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankun kaakaotempaus first lookissa. Jotkut vielä väittää ettei ne pelaa :D

Eiköhän tuo oo vaan sitä kuukautispäivän juhlimista, niinhän nuo muutkin on juhlineet, ketkä on kerenneet kuukautiset olla yhdessä. Tosin toivottavasti Anku ja Pati viettäis nyt kuukausipäivää, kuukautisien sijaan.

En ole vielä nähnyt tuota mut jo se sydänkurkkuvoileivän kantaminen sänkyyn oli tod mielistevä ele. Luulin että Anku on tekemässä aamupalaa kaikille Veeran kanssa mut ei sentään, vain kultsille leipää. Patrick näytti vähintäänkin hölmistyneeltä.

Jeffrey tais tehdä kans herkkuleipiä sillon Auralle. Todella mielistelevä ele. Hyi että. 

Vierailija
23442/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa moni äänestää ulkonäön perusteella ja tuotantokin on valinnut sinkut villaan ulkonäön perusteella.

Luulisi noin hyvännäköisten ihmisten löytävän ulkomaailmassakin kumppanin.

No tämähän on nyt ihan selvä. Brittiversiota ensimmäistä kautta katsoessani jo naureskelin sille, kuinka miehet vaihtoivat naista kun paitaa ulkonäön perusteella.

Jos Suomeen tulee vielä uusi kausi, niin siinä pitäisi pelata enemmän ulkonäöllä, eli kauneimmat naiset viimeisenä taloon. Näin saataisiin nyhjäämisen sijaan ohjelmaan jotain eloa, koska viihdeohjelmahan tämän pitäisi olla. Siinä vasta näkisi, kuka on oikeasti kiinnostunut ulkonäön sijaan ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23443/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliinassa häiritsee eniten se, kun alkuesittelyssä sanoi saavan haluamansa. Ankussa se, että ei kerro syvällisemmin ajatuksistaa. Aurassa se, kun sanoi ettei tuu olemaan suhdetta Jeffyyn ulkomaailmassa.

Vierailija
23444/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maailmassa saa rahat se jolla on hyvä perä.

Syöpasairaat lapset ei saa mitään

Ennen se oli hyvät tissit. Muoti on muuttunut.

Vierailija
23445/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa moni äänestää ulkonäön perusteella ja tuotantokin on valinnut sinkut villaan ulkonäön perusteella.

Tässä tulee julkisuus ja sen tuomat mahdollisuudet bonuksena. Tai sit se rakkaus bonuksena ja julkisuus edellä. Mut ei siinä mitään. Kivoja tyyppejä.

Vierailija
23446/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sekopää Anku-fani täällä edelleen?

Joku oululainen wannabe Ankun kaveri täällä sisällöstä päätelleen riehuu edelleen.

Lueskelin tässä jonkun 8 uusinta sivua, ja suurin osa kommenteista tuntuu olevan yhden vinksahtaneen Anku-fanin käsialaa. Noloa ja uuvuttavaa tuollainen mukanäppärä kikkailu. Kielii heikosta asemasta, eli varmaan tietää itsekin, että muiden jutuissa on perää.

Itse muuten pidin Veerasta ja Jannesta, ja nyt suosikkipari on Pauliina ja Ville. Ja ei, tämä EI ollut kritiikkiä Ankua kohtaan, chill.

Eihän täällä taas muuta ole tänä iltana tehtykään kuin haukuttu törkeästi Ankua ja siinä samalla myös Patrickia. Mitä ihmeen "perää " olisi esimerkiksi sellaisissa kommenteissa, että Anku on pubiruusu tai Pati elähtänyt.

Mitä hyödyt tällaisista kommenteista, kun palstalaiset osaavat kuitenkin lukea. Vai onko tuo joku elämäntehtävä, trollaaminen keskustelupalstalla?

Ei se Pankun vika ole, että elämäsi on mennyt pieleen, olet kaikille ja kateellinen, ja purat katkeruuttasi netissä. Ihan vähän jopa säälin sinua ja varsinkin läheisiäsi - jos sellaisia edes on :(

Älä nyt nolaa itseäsi enempää väittämällä, että tuo oli ensi kerta kuin kirjoitit palstalle tänään/tällä viikolla/koskaan.

Mikä ihmisiä vaivaa? Pieni mutta äänekäs joukko pilaa kaikki ketjut, kaikilla foorumeilla.

Voi ei, jopa meni tunteisiin :'D tein vain huomion, että ko. sivuissa tuntui olevan suurin osa kommenteista samasta näppäimistöstä. Mutta 6/5 toki yrityksestä saada minut pahoittamaan mieleni.

Mä en tiedä mitään typerämpää kuin toi "jopa meni tunteisiin :D"

Tai tiedänpäs:

"jopa meni tunteisiin 😂😄😂😄😂"

Minkä ikäiset sanoo "6/5 yrityksestä"?

Vierailija
23447/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä kiva tietää voiko appin uudelleen lataamisella äänestää uudestaan. Silloinhan äänestyksentulos ei pidä paikkaansa jos tuo kikkailu on mahdollista.

Voi äänestää, mut tuskinpa kukaan täällä osaa vastata siihen että rekisteröikö se jokaisen äänen samalta laitteelta uudestaan. 

Osaisiko tuotannon väki?

Anku täällä

Otin just koko kameraryhmältä suihin.

Mä voitan

Se oli Aura. Opettele kirjoittamaan oikein.

Vierailija
23448/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Pati on kyllä niin luodut toisilleen.

Vierailija
23449/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä kiva tietää voiko appin uudelleen lataamisella äänestää uudestaan. Silloinhan äänestyksentulos ei pidä paikkaansa jos tuo kikkailu on mahdollista.

Voi äänestää, mut tuskinpa kukaan täällä osaa vastata siihen että rekisteröikö se jokaisen äänen samalta laitteelta uudestaan. 

Osaisiko tuotannon väki?

Anku täällä

Otin just koko kameraryhmältä suihin.

Mä voitan

Se oli Aura. Opettele kirjoittamaan oikein.

Höpö höpö. Ei Aura puhunut naisille mistään kameramiehistä, vaan Jeffreystä. Akoi ottaa Jeffreyltä suihin. Pauliina tsemppas vieressä.Ankua ei edes ollut siinä porukassa, kun oli ottamassa Patrickilta housuja pois eri huoneessa. Katsokaa jaksot tarkemmin ennenkuinbteette jotain johtopäätöksiä.

Vierailija
23450/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla on sellainen kutina, että Jeff & Aura voittaa. Ehkä jotenkin sellainen yllätyksellisyys ja draama sopivasti huumorilla höystettynä vetoaa katsojiin. Eivät ole tylsiä.

Ehkä ainut miinus näissä on se, että ovat tunnepuolella epävarmin pari. Saa nähdä, miten suhde jatkuu ohjelman jälkeen ja kuinka kauan. Voivat toki yllättää ja oikeasti sitoutua toisiinsa.

Vierailija
23451/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sekopää Anku-fani täällä edelleen?

Joku oululainen wannabe Ankun kaveri täällä sisällöstä päätelleen riehuu edelleen.

Lueskelin tässä jonkun 8 uusinta sivua, ja suurin osa kommenteista tuntuu olevan yhden vinksahtaneen Anku-fanin käsialaa. Noloa ja uuvuttavaa tuollainen mukanäppärä kikkailu. Kielii heikosta asemasta, eli varmaan tietää itsekin, että muiden jutuissa on perää.

Itse muuten pidin Veerasta ja Jannesta, ja nyt suosikkipari on Pauliina ja Ville. Ja ei, tämä EI ollut kritiikkiä Ankua kohtaan, chill.

Eihän täällä taas muuta ole tänä iltana tehtykään kuin haukuttu törkeästi Ankua ja siinä samalla myös Patrickia. Mitä ihmeen "perää " olisi esimerkiksi sellaisissa kommenteissa, että Anku on pubiruusu tai Pati elähtänyt.

Mitä hyödyt tällaisista kommenteista, kun palstalaiset osaavat kuitenkin lukea. Vai onko tuo joku elämäntehtävä, trollaaminen keskustelupalstalla?

Ei se Pankun vika ole, että elämäsi on mennyt pieleen, olet kaikille ja kateellinen, ja purat katkeruuttasi netissä. Ihan vähän jopa säälin sinua ja varsinkin läheisiäsi - jos sellaisia edes on :(

Älä nyt nolaa itseäsi enempää väittämällä, että tuo oli ensi kerta kuin kirjoitit palstalle tänään/tällä viikolla/koskaan.

Mikä ihmisiä vaivaa? Pieni mutta äänekäs joukko pilaa kaikki ketjut, kaikilla foorumeilla.

Voi ei, jopa meni tunteisiin :'D tein vain huomion, että ko. sivuissa tuntui olevan suurin osa kommenteista samasta näppäimistöstä. Mutta 6/5 toki yrityksestä saada minut pahoittamaan mieleni.

Mä en tiedä mitään typerämpää kuin toi "jopa meni tunteisiin :D"

Tai tiedänpäs:

"jopa meni tunteisiin 😂😄😂😄😂"

Minkä ikäiset sanoo "6/5 yrityksestä"?

Voih.

Vierailija
23452/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee julkisuus ja sen tuomat mahdollisuudet bonuksena. Tai sit se rakkaus bonuksena ja julkisuus edellä. Mut ei siinä mitään. Kivoja tyyppejä.

Mä taas odotan kauhulla, kun Seiska pääsee noiden kimppuun. Siellä räävitään kaikki mahdollinen.

Vierailija
23453/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aidoin pari on helposti Jeff ja Aura, ne on molemmat kokoajan luonnollisesti omia itsejään, ja vaikka riitelee niin haluaa olla yhdessä. Ne uskaltaa kinastella, koska se on turvallista. Mun mielestä muut parit on vielä sillä tasolla, että ei uskalleta ihan olla omaa mieltä kaikesta. Mikä ei ole ihme, kun miettii kuinka vähän aikaa noi tuolla on viettänyt. Itse ihmettelen näitä rakkauden tunnustuksia, miten tuossa ympäristössä rakastuu noin nopeasti. Ehkä en vaan itse ole samaa kokenut, mutta jotenkin häiritsi Veerankin rakastuminen tohon ajanjaksoon. Toisekseen jengi täällä puhui Villen pususta kun Janne lähti, musta siinä ei ollut mitään ihmeellistä, kun huomioi että ne oli jatkuvasti jossain sängyssä yms päällekkäin hieromassa toisiaan.

Vierailija
23454/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sano tätä ilkeyttäni, mutta aika kamalaa faniporukkaa tuntuu Ankulla olevan.

Kiva, kiltti ja nätti nainen, jonka ei ikinä voisi uskoa viettävän elämässä aikaa näin pahansuisten ihmisten kanssa. Huh.

Vierailija
23455/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sano tätä ilkeyttäni, mutta aika kamalaa faniporukkaa tuntuu Ankulla olevan.

Kiva, kiltti ja nätti nainen, jonka ei ikinä voisi uskoa viettävän elämässä aikaa näin pahansuisten ihmisten kanssa. Huh.

Hyvyyttäsikö sanoit?

Vierailija
23456/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo oo vaan sitä kuukautispäivän juhlimista, niinhän nuo muutkin on juhlineet, ketkä on kerenneet kuukautiset olla yhdessä. Tosin toivottavasti Anku ja Pati viettäis nyt kuukausipäivää, kuukautisien sijaan.

En ole vielä nähnyt tuota mut jo se sydänkurkkuvoileivän kantaminen sänkyyn oli tod mielistevä ele. Luulin että Anku on tekemässä aamupalaa kaikille Veeran kanssa mut ei sentään, vain kultsille leipää. Patrick näytti vähintäänkin hölmistyneeltä.

Onnea vaan sun mahdolliselle kumppanillesi, sun kanssasi tuskin kovin ihanaa on olla.

Mun ei tarvitse olla kuin oma ihana itseni. Saan herätä valmiiseen aamupalapöytään. Ei tarvitse hihittää eikä mielistellä eikä palvella. 💕. Olen onnekas.

Vierailija
23457/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas odotan kauhulla, kun Seiska pääsee noiden kimppuun. Siellä räävitään kaikki mahdollinen.

Vaikuttavat oikeasti kivoilta ja sympaattisilta kaikki. Pahimmat pelurit Jeff ja Aura ei yhtään varmaan paheksuis 7 julkisuuttakaan, Ville ja ehkä myös Pauliina vois sen ottaa. Anku on noista sellainen jonka vähiten näen missään 7 päivää kuvioissa, samoin Pati ei vaikuta oikein sellaiselta.

Mutta Aurasta ja Jeffistä 7 päivää repis kyllä niin kaiken irti, jos voittaisivat. Myrskyisänä parina se törkyjulkisuus olis vielä tosi helppoo!

Vierailija
23458/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiska ei oo tähän mennessä tainnut uutisoida kenestäkään tähän ohjelmaan osallistuneesta mitään. 

Vierailija
23459/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sano tätä ilkeyttäni, mutta aika kamalia vihaajiakin tuntuu Ankulla olevan. Ihan sairasta läppää tässäkin keskustelussa siitä. Toivottavasti Anku ei itse ikinä erehdy lukemaan näitä viestejä mitä täällä on.

Vierailija
23460/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan sun mahdolliselle kumppanillesi, sun kanssasi tuskin kovin ihanaa on olla.

Mun ei tarvitse olla kuin oma ihana itseni. Saan herätä valmiiseen aamupalapöytään. Ei tarvitse hihittää eikä mielistellä eikä palvella. 💕. Olen onnekas.

Eli et tee mitään kumppanille. Odotat vaan että sua palvellaan. Onnea vaan siis edelleen hänelle.

Ketju on lukittu.