Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Siten kuin mä sen näen niin
-Villen tunteet aidommat kuin Pauliinan
- Ankun tunteet aidommat kuin Patin
- Jeffrey ja Aura tunteissaan aika tasoissa, mutta luonteet ottaa niin paljon yhteen, että arki ei tunteista huolimatta tule sujumaan
- Ja obvious: Veeran tunteet potenssin sata aidommat kuin Jannen, mut hehän jo putos anyway
Vierailija kirjoitti:
Patrick on ihana!
Näyttää tuollaselta naisten märältä päiväunelta mutta on kuitenkin toisaalta niiiin tavallinen mies. Hauska, huumorintajuinen, terveellä tavalla itsevarma eikä välitä mitä muut hänestä ajattelee.
Vaikuttaa myös oikeasti aika tunteikkaalta ja herkältä.
Vähän huono puhumaan tunteistaan ja tuomaan ajatuksiaan ilmi, vaikeasti luettava siis. Haluaa kuitenkin kuunnella ja ymmärtää muita.
Ei monikaan mies puhu tunteistaan. Jos mun raavas työteliäs mies alkaisi yhtäkkiä puhumaan tunteistaan, epäilisin sen sairastuneen tai huolestuisin muuten. Ihana mies on silti.
Pati ja Anku vaikuttaa aidosti viihtyvän hyvin keskenään ja nauttivan toisistaan ja toistensa seurasta.
Muista pareista en ole ihan varma, että sopivat toisilleen tai että tunteet ovat tasapuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrick on ihana!
Näyttää tuollaselta naisten märältä päiväunelta mutta on kuitenkin toisaalta niiiin tavallinen mies. Hauska, huumorintajuinen, terveellä tavalla itsevarma eikä välitä mitä muut hänestä ajattelee.
Vähän huono puhumaan tunteistaan ja tuomaan ajatuksiaan ilmi, vaikeasti luettava siis. Haluaa kuitenkin kuunnella ja ymmärtää muita.Mistä sellainen kuva että huono puhumaan tunteistaan? Ei mulle ainakaan ole tullut.
Minusta on romanttisempi ja avoimempi kuin perusjössikät.
Mutta ihan se on! Samaa mieltä :)
Väliin tähän joka ei liity mitenkäön ohjelmaan. Huomaan että kun täällä kirjoitetaan Villan miehistä niin tulee ikävä omaa miestä. 15v oltu yhdessä ja aina on ikävä jos on yhden kokonaisen päivän pois. Joku sairaus kait se tämäkin on kun ikävöi sellaista jääräpäätä joka osaa puhua suurinpiirtein autoista sun muista koneista. Kävelee paskasilla kengillä sisällä ja sotkee. En vaihtais.
Mikä se ihana kappale on siinä kun Anku ja Pati lähtee treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat, että Ankun kiukkutreffit laski Pankun suosiota. Miksi ihmeessä tultanto ei näyttänyt niiden sovintoa. Mitä paskaa, kun tuotannon taholta nyt parissa viimeisimmä jaksoissa Pankua on tuotannon taholta pelattu ulos? Onko muut huomanneet saman? Pirruuttani äänestän Pankua.
Samaa olen pohtinut. Ankun ja Patin "riita" jäi siihen ku puhuivat siitä pinnallisuudesta ja vielä selostajan kommentti: "näiltä unelmatreffeiltä jäi osallistujille hieman ristiriitaiset tunnelmat. No koitetaan sitte uudella kokoonpanolla". Ja siirrytään Viuliinan treffeihin.
Ei kai siinä muuten mutta ois ollu kiva tietää miten keskustelu tuosta eteni ku kuitenkin seuraavana päivänä kumpikin oli tosi tyytyväisiä tilanteeseen.
Mun veikkaus on, että se sovinto leikattiin pois siksi kun Patrick ja Anku keskusteli asiasta kuin aikuiset ja se taas ei oikein sovi ohjelmaan "tyyliin". Tuskin kumpikaan syytti toista valehtelijaksi ja vilautteli keskisormeaan, tai piti mykkäkoulua ihan vaan koulutusmielessä. Muutenkin tuo koko riita oli tuotannon toimesta paisuteltu aivan järjettömiin mittoihin ja hupaisinta oli kun se selostajakin dissasi niitä treffejä vaikka jokainen näki samaan aikaan että parilla oli oikein rentoa ja mukavaa. Romanttisempi se Patrickin ja Ankun yleisfiilis treffeillä oli kuin Pauliinalla ja Villellä siellä suklaatehtaassa vaikka niitä treffejä hehkutettiin niin onnistuneiksi.
Onnistuneimmat treffit oli yllättäen auralla ja jefrillä, mutta toisaalta tuollainen hieronta-skumppa olisi toiminut taatusti samoin kaikille. Ehkä jokainen pari olisi pitänytkin pistää presiis samanlaisille treffeille niin olisi katsojatkin nähneet (ja voineet oikeasti verrata) millä parilla se kemia oikeasti parhaiten kohtaa. Miksei vaikka niin, että olisi tullut kolmelle finaaliparille sitten vielä nämä toiset "räätälöidymmät" treffitkin.
Eikös ne treffit ollut kunkin parin toiveiden mukaiset.
Oli joo. Ankukin oli nimenomaan toivonut, että sitten kun tulee ne vauvat yöksi niim mää haluan heti aamusta treffeille, että saan rsiä vielä pikkuse enemmän kuin toiset. Viini maistuu varmasti hyvälle heti aamusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat, että Ankun kiukkutreffit laski Pankun suosiota. Miksi ihmeessä tultanto ei näyttänyt niiden sovintoa. Mitä paskaa, kun tuotannon taholta nyt parissa viimeisimmä jaksoissa Pankua on tuotannon taholta pelattu ulos? Onko muut huomanneet saman? Pirruuttani äänestän Pankua.
Samaa olen pohtinut. Ankun ja Patin "riita" jäi siihen ku puhuivat siitä pinnallisuudesta ja vielä selostajan kommentti: "näiltä unelmatreffeiltä jäi osallistujille hieman ristiriitaiset tunnelmat. No koitetaan sitte uudella kokoonpanolla". Ja siirrytään Viuliinan treffeihin.
Ei kai siinä muuten mutta ois ollu kiva tietää miten keskustelu tuosta eteni ku kuitenkin seuraavana päivänä kumpikin oli tosi tyytyväisiä tilanteeseen.
Mun veikkaus on, että se sovinto leikattiin pois siksi kun Patrick ja Anku keskusteli asiasta kuin aikuiset ja se taas ei oikein sovi ohjelmaan "tyyliin". Tuskin kumpikaan syytti toista valehtelijaksi ja vilautteli keskisormeaan, tai piti mykkäkoulua ihan vaan koulutusmielessä. Muutenkin tuo koko riita oli tuotannon toimesta paisuteltu aivan järjettömiin mittoihin ja hupaisinta oli kun se selostajakin dissasi niitä treffejä vaikka jokainen näki samaan aikaan että parilla oli oikein rentoa ja mukavaa. Romanttisempi se Patrickin ja Ankun yleisfiilis treffeillä oli kuin Pauliinalla ja Villellä siellä suklaatehtaassa vaikka niitä treffejä hehkutettiin niin onnistuneiksi.
Onnistuneimmat treffit oli yllättäen auralla ja jefrillä, mutta toisaalta tuollainen hieronta-skumppa olisi toiminut taatusti samoin kaikille. Ehkä jokainen pari olisi pitänytkin pistää presiis samanlaisille treffeille niin olisi katsojatkin nähneet (ja voineet oikeasti verrata) millä parilla se kemia oikeasti parhaiten kohtaa. Miksei vaikka niin, että olisi tullut kolmelle finaaliparille sitten vielä nämä toiset "räätälöidymmät" treffitkin.
Eikös ne treffit ollut kunkin parin toiveiden mukaiset.
Oli joo. Ankukin oli nimenomaan toivonut, että sitten kun tulee ne vauvat yöksi niim mää haluan heti aamusta treffeille, että saan rsiä vielä pikkuse enemmän kuin toiset. Viini maistuu varmasti hyvälle heti aamusta!
"kärsiä"
Miksi tuotanto haluaisi Ankun ja Patrickin häviävän, onko tuotanto myös kateellinen heille?
Pauliina ja Ville ansaitsee voittaa, koska ovat olleet alusta asti yhdessä. Tukeneet muita saarelaiset. Selvinneet vähän isommastakin riidasta ja vaikuttavat tykkäävän toisistaan aidosti.
Jeffrey ja Aura ansaitsevat voittaa, koska ovat olleet viihdyttäviä. Lähes alusta asti pari. Selvisivät Alexiina jutusta. Heidän yhdessäolo on näyttänyt kokoajan käyvän vaivattomammaksi. Ovat rehellisiä ja aitoja.
Patrick ja Anku ansaitsevat voittaa, koska olivat alusta asti kiinnostuneita toisistaan ja pariutuessaan kaikki näytti loksahtavan kohdilleen. Hanna saapui lähes heti heidän pariuduttua, mutta selvisivät siitä. Heidän tuntee toisiaan kohtaan vaikuttavat aidoilta.
Saa veikata, ketä äänestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrick on ihana!
Vähän huono puhumaan tunteistaan ja tuomaan ajatuksiaan ilmi, vaikeasti luettava siis. Haluaa kuitenkin kuunnella ja ymmärtää muita.Mistä sellainen kuva että huono puhumaan tunteistaan? Ei mulle ainakaan ole tullut.
Okei ehkä itse ilmaisin asian vähä huonosti :D
Tarkoitin ehkä ennemmin että on vähän huono pukemaan tunteitaan sanoiksi ja hidas ilmaisemaan itseään. Toisaalta tämäkin on varmasti osa hänen pohdiskelevaa luonnetta,
enkä tarkoittanut mitenkään negatiivisena asiana tätä.
Hyvä vaan että ei lähde huutelemaan ja revittelemään tunteitaan, kuten itsekin sanoi; ei väliä miltä ulospäin näytää riittää kun tietää itse mitä tuntee :)
Ja samaa mieltä olen tuosta että avoimempi ja romanttisempi kuin monet muut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotanto haluaisi Ankun ja Patrickin häviävän, onko tuotanto myös kateellinen heille?
Who knows. Ollaan porukalla kamujen kaa mietitty, miks tuotanto on tehnyt kuten on tehnyt. Ei ymmärretä.
Veera on kyl semmone persoona, et taatusti saa jotain viihdealan duunia nyt Islandin jälkeen. Niin viihdyttävä ja hauska tyyppi.
Pati ja Anku rakastuivat aidosti samoin kuin Jeff ja Aura. Ville ja Pauliina alusta asti on ollut vahva pari mutta jotenkaan heidän tarinansa ei ole yhtä kiinnostava ja kaunis kuin Patin ja Ankun tai Jeff ja Auran.
Vierailija kirjoitti:
Väliin tähän joka ei liity mitenkäön ohjelmaan. Huomaan että kun täällä kirjoitetaan Villan miehistä niin tulee ikävä omaa miestä. 15v oltu yhdessä ja aina on ikävä jos on yhden kokonaisen päivän pois. Joku sairaus kait se tämäkin on kun ikävöi sellaista jääräpäätä joka osaa puhua suurinpiirtein autoista sun muista koneista. Kävelee paskasilla kengillä sisällä ja sotkee. En vaihtais.
Lisääm vielä, kun tuli puhumattomuudesta ja saarelaisten yhteensopivuudesta mieleen, että ajatelkaapa millaisia pareja ulkomaailmassa on. Jos mietin vielä omaa suhdettani niinminä puhua pälpätän niin että heikompaa hirvittäs ja miehestä saa lypsää sen murhduksenkin irti ja silti meillä menee hyvin ja rakastetaan edelleenkin toisiamme. Hankala siis lähteä arvioimaan saarelaisten yhteensopivuutta puhumattomuuden/ puheliaisuuden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Veera on kyl semmone persoona, et taatusti saa jotain viihdealan duunia nyt Islandin jälkeen. Niin viihdyttävä ja hauska tyyppi.
Olen samaa mieltä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Oottekos huomanneet kuinka Patrickilla on melkeinpä aina silmät kiinni kun Anku tulee lässyttämään ja nyppimään sitä? Itsestäni näyttää siltä, kuinka P. haluaisi paeta Ankua.
Huomattu on, monta kertaa ollut aivan nukahtamaisillaan :-D
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivoisin, että Pati ja Anku voittaisi. Ne on alusta asti olleet mun suosikkityypit tuolla ja olen onnellinen, että just niistä tuli vielä parikin.
Aurasta tykkään mut Jeffistä en yhtään, koska sen käytös tuolla on ollut aika veemäistä sen jatkuvan mököttämisen ja esim. Atan kanssa tapahtuneen sormipelin Auralta salailun takia. Plus sitten niiden lukuisten ohjelmaa edeltäneiden tinder/instaviestisekoilujen ansiosta, kun Jeff kiukutteli ja laittoi estot naisille, jos ne ei lämmenneet sille, sekä lähetteli naisille ällöjä boxeripullotuskuvia. Auralle soisin voiton, mutta en halua että Jeff saa voittorahoista senttiäkään itselleen, joten heitä en äänestä.
Villestä ja Pauliinasta en ole missään vaiheessa erityisemmin tykännyt. Näille toivoisin kaikista vähiten voittoa.
Hyvä pointti Auran ja Jeffreyn suhteen. Samoilla linjoilla muistakin pareista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Näitä tyhjänpäiväisiä kälättäjiä on jo ihan liikaa muutenkin.
Mistä sellainen kuva että huono puhumaan tunteistaan? Ei mulle ainakaan ole tullut.