Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
23201/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankulle on lastattu eniten kuraa tuolla niskaan koko tuotantokauden. Nyt se kohtelu huipentui. Varmaam draamankaari sulkeutuu siihen että Panku putoaa dramaattisella tavalla. Myöhästyy lentokoneesta, kun heille ei ole muistettu tilata paikkoja hupsista vaan ja joutuvat nukkumaan terminaalissa ym yms. En enää usko että mitään hyvää voi tapahtua Pankulle ohjelmassa.

Jaa että yrität käänteispsykologialla vaikuttaa, että saisit Pankulle kannatusta. Toivon todella että Panku ei voita, koska pankulaiset törkeesti käyttää kaikkia keinoja mustamaalatakseen kahta muuta paria. Ja syy siihen miksi Pankua on ehkä näytetty vähemmän on se, että ne vaan on tylsiä. Ja eivät varmaan edes jaksaneet siihen lapsenhoitojuttuun panostaa, kiehnäsivät keskenään, niin ei voitu kuvata.

En kyllä yritä! Puran vaan tänne näkemääni epäoikeudenmukaista kohtelua. Äänestäkää ketä haluatte. Mulle on jo ihan sama kuka voittaa.

Vihdoinkin järki alkaa voittamaan😉

Vierailija
23202/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää äänestäkö Pauliinaa ja Villeä vaan keskittäkää kaikki äänet Ankulle ja Patelle. Auran ja Jeffreyn kannatus on facebookin mukaan kaksinkertainen muihin pareihin verrattuna.

Siis onks tää joku pankufanialusta, kun pankua vaan kehutaan,  puolustetaan ja yllytetään äänestämään ja muita haukutaan? Missä keskustelussa muitten kannattajat kirjoittelee? Vai onks ne vaa hiljaa ja naureskelee näille vänkääjille.

Täällä tais tippuu porukkaa vähän aikaa sitten jäähylle👻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23203/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjan alku oli lupaava, oli jännitystä, kun ensimmäisiä parin valintoja tehtiin. Mutta mitä sen jälkeen tapahtui? Porukka makasi pari kuukautta aurinkotuoleilla, sängyillä ja sohvilla jaarittelemassa suhteiden tilaa. Mitään jännittäviä käänteitä ei ole tapahtunut. Katsojana minulle ei ole välittynyt henkilöiden todellisesta minästä oikein mitään. Eikä suhteiden luomisesta. Lähetykset täynnä samojen parien jaarittelua ja makaamista. Mitään todellisia keskusteluja, todellista tutustumista ei ole näytetty.

Minkälaisia keskusteluja haluat kuulla kiimaisilta hyvännäköisiltä parikymppisiltä?

Olisin halunnut nähdä hauskanpitoa, toimintaa, enemmän pelejä ja leikkejä, enemmän treffejä ja/tai muuta tekemistä. Hauskoja keskusteluja, keskusteluja joissa parit tutustuvat toisiinsa kertomalla itsestään ja elämästään asioita. Sen sijaan olen katsonut kuin repeatilla ”sää oot ihana”, ”eiku sää, hihii” -keskusteluja. Vaikea selittää, mutta mielestäni lopputulos oli tylsä. Keskustelut junnaavat samalla kaavalla ja katsoja ei oikeasti opi tuntemaan osallistujia. Olisin kaivannut myös draamaa, parinerotuksia, yllättäviä käänteitä jne.

Vierailija
23204/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ville meni itkemään Jeffreylle Jannen ja Veeran lähdettyä, että "ei tän näin pitäny mennä"? Olettiko hän Ankun ja Patin putoavan?

Taatusti oletti ja toivoi. Taisi samalla tajuta, että katsojiin ei teatteri uppoakaan kun toinen rakkauttaan julistanut pari putosi. Katsojien äänillä.

#viuliina #rahantakii

Tuli kyllä jotenkin semmonen fiilis että ovat pohtineet tuota Jeffin kans että jos pystyvät pudottamaan vielä jonkun, niin A&P pudottavat. Kumpikin pari nimittäin äänesti Pankua. Muutenkin huomannut ettei noi muut pojat ota Patia oikeen huomioon. Jeffi selitti Auralle yks ilta sängyssä, että kyllä hän nyt mieluummin katsos heitä kun ovat sellasia et taistelevat ja sopivat ja vittuilevat toisilleen, kun jotain tasasta paria....

Pelin kannalta ihan järkevääkin äänestää Pankua, sikäli mikäli jos itse haluaa voittaa kannattaa potentiaalista kilpailijaa äänestää ulos.

Muuten mä nään ehkä tuon tilanteen vaan niin että Patista ja Ankusta vaan on tullut niin läheiset että viettävät paljon aikaa kahdestaan. Siksi ehkä Patikaan ei ole samallalailla muiden poikien kanssa heittämässä läppää kokoajan kuin alussa.

Kyllähän nuilla edelleen näyttää olevan kivaa porukalla, enkä nää mitään kismaa kenenkään välillä.

Saikohan nuo muuten tietää keitä parit on äänestänyt?

Vierailija
23205/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täällä on eräät melkein 16 tuntia vääntäny ,porukka alkaa väsymään ja läksytkin tekemättä😉

Vierailija
23206/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi vuonna miehet aktivoituvat ja aloittavat joukolla katsomaan tätä sarjaa ja äänestämään. Tällä hetkellä Aura ja Jeffrey pääsi mukaan finaaliin, vain koska enemmistö äänestäjistä ja katsojista on naisia.

Vierailija
23207/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ville meni itkemään Jeffreylle Jannen ja Veeran lähdettyä, että "ei tän näin pitäny mennä"? Olettiko hän Ankun ja Patin putoavan?

Eikös se ollut Jeffrey joka tuon sanoi

Vierailija
23208/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää äänestäkö Pauliinaa ja Villeä vaan keskittäkää kaikki äänet Ankulle ja Patelle. Auran ja Jeffreyn kannatus on facebookin mukaan kaksinkertainen muihin pareihin verrattuna.

Siis onks tää joku pankufanialusta, kun pankua vaan kehutaan,  puolustetaan ja yllytetään äänestämään ja muita haukutaan? Missä keskustelussa muitten kannattajat kirjoittelee? Vai onks ne vaa hiljaa ja naureskelee näille vänkääjille.

Väärin. Tuli mitta täyteen. Oon puolustanut jokaista vuorollaan, kun meno on yltynyt liialliseksi. Emmaa, veeraa, Jannea ja Pauliinaa ja usein. Tuotantoa kehunut ihan aiheestaki tosin, mutta nyt tuli mitta täyteen. Täällä Panku saa kuraa niskaan koko ajan, vaikka oon puolustanut ja usein muita.Auraakin todella usein, kun oli se dokaus villitys väittely ja Emmaa tosi paljon aikoinaan niin ei muuta kuin jatkuu se jankkaus että Pankun fanit haukkuubja Anku on tekoripsi pinnallinen ja Patrick panee jo Emmaa unissaankin vielä ja jäkäti jäkäti. Sitten tuotannon taholta aletaan lyttäämään viime metreillä Pankua ihan kuin Anku ei olisi ollut jo usein putoamisuhan alla. Pankua ollaan pudottamassa kun on otettu hyöty irti. Alkaa pikku hiljaa ottamaan päästä.

Vierailija
23209/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjan alku oli lupaava, oli jännitystä, kun ensimmäisiä parin valintoja tehtiin. Mutta mitä sen jälkeen tapahtui? Porukka makasi pari kuukautta aurinkotuoleilla, sängyillä ja sohvilla jaarittelemassa suhteiden tilaa. Mitään jännittäviä käänteitä ei ole tapahtunut. Katsojana minulle ei ole välittynyt henkilöiden todellisesta minästä oikein mitään. Eikä suhteiden luomisesta. Lähetykset täynnä samojen parien jaarittelua ja makaamista. Mitään todellisia keskusteluja, todellista tutustumista ei ole näytetty.

Minkälaisia keskusteluja haluat kuulla kiimaisilta hyvännäköisiltä parikymppisiltä?

Olisin halunnut nähdä hauskanpitoa, toimintaa, enemmän pelejä ja leikkejä, enemmän treffejä ja/tai muuta tekemistä. Hauskoja keskusteluja, keskusteluja joissa parit tutustuvat toisiinsa kertomalla itsestään ja elämästään asioita. Sen sijaan olen katsonut kuin repeatilla ”sää oot ihana”, ”eiku sää, hihii” -keskusteluja. Vaikea selittää, mutta mielestäni lopputulos oli tylsä. Keskustelut junnaavat samalla kaavalla ja katsoja ei oikeasti opi tuntemaan osallistujia. Olisin kaivannut myös draamaa, parinerotuksia, yllättäviä käänteitä jne.

Mää luulen että näilläkin on joku yksityisyydensuoja jonka vuoksi ei nähdä juuri yhtään keskusteluja liittyen varsinaisesti näihin ihmisiin ja heidän ulkomaailman elämään. On vain tuo saari ja saarella asuvat ihmiset ja saarella tapahtuvat asiat.

Vierailija
23210/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeran ja Jannen insta livessä Veera sanoi, ettei muuta Jannen kanssa yhteen ainakaan vuoteen. Nopeasti se elämän rakkaus karisi kunntuli lähtö saarelta. No hyvin Veera kyllä sen roolinsa veti.

Vierailija
23211/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvat, että Ankun kiukkutreffit laski Pankun suosiota. Miksi ihmeessä tultanto ei näyttänyt niiden sovintoa. Mitä paskaa, kun tuotannon taholta nyt parissa viimeisimmä jaksoissa Pankua on tuotannon taholta pelattu ulos? Onko muut huomanneet saman? Pirruuttani äänestän Pankua.

Samaa olen pohtinut. Ankun ja Patin "riita" jäi siihen ku puhuivat siitä pinnallisuudesta ja vielä selostajan kommentti: "näiltä unelmatreffeiltä jäi osallistujille hieman ristiriitaiset tunnelmat. No koitetaan sitte uudella kokoonpanolla". Ja siirrytään Viuliinan treffeihin.

Ei kai siinä muuten mutta ois ollu kiva tietää miten keskustelu tuosta eteni ku kuitenkin seuraavana päivänä kumpikin oli tosi tyytyväisiä tilanteeseen.

Mun veikkaus on, että se sovinto leikattiin pois siksi kun Patrick ja Anku keskusteli asiasta kuin aikuiset ja se taas ei oikein sovi ohjelmaan "tyyliin". Tuskin kumpikaan syytti toista valehtelijaksi ja vilautteli keskisormeaan, tai piti mykkäkoulua ihan vaan koulutusmielessä. Muutenkin tuo koko riita oli tuotannon toimesta paisuteltu aivan järjettömiin mittoihin ja hupaisinta oli kun se selostajakin dissasi niitä treffejä vaikka jokainen näki samaan aikaan että parilla oli oikein rentoa ja mukavaa. Romanttisempi se Patrickin ja Ankun yleisfiilis treffeillä oli kuin Pauliinalla ja Villellä siellä suklaatehtaassa vaikka niitä treffejä hehkutettiin niin onnistuneiksi.

Onnistuneimmat treffit oli yllättäen auralla ja jefrillä, mutta toisaalta tuollainen hieronta-skumppa olisi toiminut taatusti samoin kaikille. Ehkä jokainen pari olisi pitänytkin pistää presiis samanlaisille treffeille niin olisi katsojatkin nähneet (ja voineet oikeasti verrata) millä parilla se kemia oikeasti parhaiten kohtaa. Miksei vaikka niin, että olisi tullut kolmelle finaaliparille sitten vielä nämä toiset "räätälöidymmät" treffitkin. 

Eikös ne treffit ollut kunkin parin toiveiden mukaiset.

Vierailija
23212/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Tuli mitta täyteen. Oon puolustanut jokaista vuorollaan, kun meno on yltynyt liialliseksi. Emmaa, veeraa, Jannea ja Pauliinaa ja usein. Tuotantoa kehunut ihan aiheestaki tosin, mutta nyt tuli mitta täyteen. Täällä Panku saa kuraa niskaan koko ajan, vaikka oon puolustanut ja usein muita.Auraakin todella usein, kun oli se dokaus villitys väittely ja Emmaa tosi paljon aikoinaan niin ei muuta kuin jatkuu se jankkaus että Pankun fanit haukkuubja Anku on tekoripsi pinnallinen ja Patrick panee jo Emmaa unissaankin vielä ja jäkäti jäkäti. Sitten tuotannon taholta aletaan lyttäämään viime metreillä Pankua ihan kuin Anku ei olisi ollut jo usein putoamisuhan alla. Pankua ollaan pudottamassa kun on otettu hyöty irti. Alkaa pikku hiljaa ottamaan päästä.

Nyt tipuin kärryiltä. Jaksaako joku selittää miten "tuotannon taholta aletaan lyttäämään viime metreillä Pankua"?

Vierailija
23213/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon tykännyt treffeistä ja peleistä ja tuotannon järjestämistä jutuista. Ainoa mitä jäin kaipaamaan on syvälliset parien väliset keskustelut. Mutta pirulauta ku tuo Pankun pirummoine kohtelu alko ottamaan päästä. Ymmärrän että palsta on mikä on mutta että tuotanto alkaa sorsimaan joitain poikasiaan. Mulla on pitkä pinna mutta kun se katkeaa niin kyllä kuuluu ja paukkuu !!

Vierailija
23214/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu alkaa olla jo sellasissa sfääreissä että ei tie yhtään mitä täällä tapahtuu.

Täällä on ihan järjetön määrä keskustelijoita, on jokaisen parin omat fanit, fanit jotka puolustaa omaa pariaan ja moittii muita, fanit jotka kehuu omaa paria mutta muista pareista ei puhu, faneja jotka puolustaa tasaisesti kaikkia, niitä jotka mollaavat kaikkia, niitä jotka mustamaalaavat faneja, niitä jotka huvikseen trollaavat kaikkea....

Listaa voi jatkaa loputtomiin niin vaikea enää edes tietää mitä kukin kirjoittaja oikeasti tarkoittaa :DD

Vierailija
23215/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veeran ja Jannen insta livessä Veera sanoi, ettei muuta Jannen kanssa yhteen ainakaan vuoteen. Nopeasti se elämän rakkaus karisi kunntuli lähtö saarelta. No hyvin Veera kyllä sen roolinsa veti.

Mitä muuta huomion arvoista Veera ja Janne puhu livessään? Mulla ei tunnuksia ole niin en nää niitä. Puhuvatko esimerkiksi mitään jäljellä olevista kulpailijoista?

Vierailija
23216/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon tykännyt treffeistä ja peleistä ja tuotannon järjestämistä jutuista. Ainoa mitä jäin kaipaamaan on syvälliset parien väliset keskustelut. Mutta pirulauta ku tuo Pankun pirummoine kohtelu alko ottamaan päästä. Ymmärrän että palsta on mikä on mutta että tuotanto alkaa sorsimaan joitain poikasiaan. Mulla on pitkä pinna mutta kun se katkeaa niin kyllä kuuluu ja paukkuu !!

Näissä tosi-tv-formaateissa heitetään aina lopussa hiekkaa johtavan parin rattaisiin, ei kannata sen takia malttia menettää.

T. Tuotanto

Vierailija
23217/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu alkaa olla jo sellasissa sfääreissä että ei tie yhtään mitä täällä tapahtuu.

Täällä on ihan järjetön määrä keskustelijoita, on jokaisen parin omat fanit, fanit jotka puolustaa omaa pariaan ja moittii muita, fanit jotka kehuu omaa paria mutta muista pareista ei puhu, faneja jotka puolustaa tasaisesti kaikkia, niitä jotka mollaavat kaikkia, niitä jotka mustamaalaavat faneja, niitä jotka huvikseen trollaavat kaikkea....

Listaa voi jatkaa loputtomiin niin vaikea enää edes tietää mitä kukin kirjoittaja oikeasti tarkoittaa :DD

Juur näin. Ja sitten kun vielä tällä palstalla lähes jokaisen nimimerkki on ”Vierailija”.

Vierailija
23218/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin vanhaa jaksoa ja A&A juttua. Tulee mielikuva että Alexina oli liian hätäinen. Sen olisi pitänyt jaksaa antaa aikaa Allulle. Se kuitenkin tykkäsi Alexinasta. Vähän harmillista.

Vierailija
23219/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistuin. Luulen että asia olisi toisella tolalla, jos tällä ihmiset kirjoittelisivat omilla nimillään, joutuisi monet vähän miettimään tarkemmin sanomisensa

Vierailija
23220/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta huomion arvoista Veera ja Janne puhu livessään? Mulla ei tunnuksia ole niin en nää niitä. Puhuvatko esimerkiksi mitään jäljellä olevista kulpailijoista?

Sanoivat, että oma suosikkini pari voittajaksi on Pauliina ja Ville, mutta kaikki ansaitsevat voittaa. Veeraa tuli äiti hakemaan ja Jannea jännitti tavata hänet.

Ketju on lukittu.