Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
23261/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suurin syy voitolle on se, että on ollut alusta saakka parina niin eihän tuonne edes kannata uusien mennä kesken kauden. Ellei ne sit saa piipahtamisestaan ja hämmentämisestä vähän isompaa päiväliksaa kun voitto ei ole mahdollista.

Vierailija
23262/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottekos huomanneet kuinka Patrickilla on melkeinpä aina silmät kiinni kun Anku tulee lässyttämään ja nyppimään sitä? Itsestäni näyttää siltä, kuinka P. haluaisi paeta Ankua. 

Mun mies tekee samoin. Oon hirvee hipelöimään. Ja mää ku oon luullu koko tän 15v ajan et se nauttii silmät kiinni 😨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23263/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottekos huomanneet kuinka Patrickilla on melkeinpä aina silmät kiinni kun Anku tulee lässyttämään ja nyppimään sitä? Itsestäni näyttää siltä, kuinka P. haluaisi paeta Ankua. 

Se nauttii!!!

Vierailija
23264/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee samoin. Oon hirvee hipelöimään. Ja mää ku oon luullu koko tän 15v ajan et se nauttii silmät kiinni 😨

Ja nyt vasta mammapalstalta luit totuuden että se vaan aina halunnu paeta!

Vierailija
23265/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vasta mammapalstalta luit totuuden että se vaan aina halunnu paeta!

Niinpä. Varmasti hautonut eroa jo pitkään mielessään silmät kiinni ollessaan. Nukahtaakin joskus siihen. Näkeeköhän unta muista naisista 😠

Vierailija
23266/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Patrick!! <3

Vierailija
23267/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUOTANTO !!!! Tuotannolle kysymys. Onko mahdollista äänestää useamman kerran poistamalla appi ja lataamalla se uudelleen?

Vierailija
23268/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala feikkaamaan tuon appin kanssa. En usko että Anku ja Patikaan tykkäisi sellaisella feikkaus systeemillä saaduista äänistä. Kiinnostaa silti minuakin, onko mahdollista tuo appin äänestyksen muokkaus. Ärsyttävää, jos on.

Vierailija
23269/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TUOTANTO !!!! Tuotannolle kysymys. Onko mahdollista äänestää useamman kerran poistamalla appi ja lataamalla se uudelleen?

Tuotanto tässä hei vaan moi:)

Voit myös lahjoittaa Patrickille rahaa suoraan.

Esim 100 euroa saisi hymyn komistuksen huulille

Jos kiinnostuit niin laitamme PANKUN tilinumerot

Vierailija
23270/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

En ala feikkaamaan tuon appin kanssa. En usko että Anku ja Patikaan tykkäisi sellaisella feikkaus systeemillä saaduista äänistä. Kiinnostaa silti minuakin, onko mahdollista tuo appin äänestyksen muokkaus. Ärsyttävää, jos on.

huutonaurua....joo en tykkää voitin juuri 25000

Vierailija
23271/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi täällä onkim hiljaista, kun porukka ei enää jouda tänne sulkiessaan ja ladatessaam hiki hatussa tuota Appia. Paskaa jos pystyy tollee feikkaamaan.

Vierailija
23272/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään Villestä ja Pauliinasta. Varsinkaan Villen olo Pauliinan kanssa ei tunnu aidolta. Toisaalta ovat kiltin oloisia molemmat kun ovat yhdessä mut yksinään Pauliina vaikuttaa vähän ilkeältä persoonalta.

Vierailija
23273/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

huutonaurua....joo en tykkää voitin juuri 25000

Olen kyllä niin periaatteen ihminen, etten ala tuohon feikkaamiseen. Oletko kokeillut äänestää apissa tuolla uudelleen lataustyylillä? Jos tuollainen on mahdollista niin eihön voitossa ole mitään järkeä.

Vierailija
23274/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ville ja Pauliina rahat saa nii aika helposti tulee. Jokaisesta pudotuksesta jatkoon vailla huolen häivää ja pelkoa että ite putoaisi ku aina ovat toisensa valinneet. Pauliina itsekin sano kerran huvimajassa että aika helpolla on Villen kaa päästy. Toki tunteita varmasti on pkomin

Vierailija
23275/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä jos jotkut huijaa noita ääniä

Vierailija
23276/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa.. eli tunteita varmaa puolin ja toisin mutta PjaV tarina ei oo mitenkään sykähdyttävä. Pari alusta asti, panemista, parinvalinnasta aina jatkoon, Pauliinan kiukuttelua, panemista, jatkoon jne.

Vierailija
23277/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suurin syy voitolle on se, että on ollut alusta saakka parina niin eihän tuonne edes kannata uusien mennä kesken kauden. Ellei ne sit saa piipahtamisestaan ja hämmentämisestä vähän isompaa päiväliksaa kun voitto ei ole mahdollista.

Nyt alkanu näyttämään siltä, että suurin syy voitolle on ahkera appin uudelleen lataaminen.

Vierailija
23278/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankulla on ollut monia epämukavia tilanteita tuolla etenkin putoamistilanteissa ja muutenkin. Hän on kuitenkin aina ollut oma itsensä ja se on kantanut häntä pitkälle.

Vierailija
23279/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tuotannollakin herättävän ihmetystä, jos joku pari saa 50% äänistä. Loput äänistä jakaantuisi kahdelle parille. Kait se äänien roplaaja tajuaa tuon.

Vierailija
23280/23806 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän parasta antia kun nopeasti selasin "Onko tuotanto kateellinen Patelle ja Ankulle ja haluaa heidän häviävän"🤣😂🤣😂🤣

Ketju on lukittu.