Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22901/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ville meni itkemään Jeffreylle Jannen ja Veeran lähdettyä, että "ei tän näin pitäny mennä"? Olettiko hän Ankun ja Patin putoavan?

Kilpailijoilla ei myöskaan saa olla oikeita ongelmia.

Mutta itkuherkkyys testataan esim

1. kertomalla haastateltavalle että hänen instagramtilinsä on lopetettu

2. kertomalla haastattelussa että kilpailija on 200grammaa liian lihava ohjelmaan

3. kertomalla haastateltavalle että hän on 6kk liian vanha ohjelmaan

Vierailija
22902/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ville meni itkemään Jeffreylle Jannen ja Veeran lähdettyä, että "ei tän näin pitäny mennä"? Olettiko hän Ankun ja Patin putoavan?

Jeffreyhän sen sano

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22903/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/1ACy_bv2GJ/?utm_source=ig_share_sheet&igshi… noissa vanhemmissa kuvissa anku muistuttaa mielestäni vähän täydellisten naisten Breetä. Vähän enemmän näkyy tuo punapigmenttisyys noissa vanhoissa kuvissa.

Vierailija
22904/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurasta ja Jefristä ei tule paria. Auraa kiinnostaa naamatatuoidut muusikot, ei harrasteliiga-jääkiekkoilijat.

Ankusta ja Patusta ei tule paria. Patulla on ohjelman jälkeen niin järjetön kysyntä parisuhdemarkkinoilla, että miksi ihmeessä 26-vuotias reaktiivinen tekoripsi-murjottaja kiinnostaisi.

Pauliinasta ja Villestä saattaa tulla pari. Riippuu pitkälti siitä, saako Ville jotain hohdokkaita duuneja. Asentaja-Ville ei tule saamaan edes piparia Pauliinalta ohjelman päätyttyä.

Millaisia kicksejä saat siitä, että haukut vieraita ihmisiä mahdollisimman ilkeästi? Osaat käyttää sanoja, mutta viestistä huokuu joko äärimmäisen paha olo tai poikkeuksellisen paska luonne.

Toihan oli ihan normi kommentti.

luuletko oikeesti että kilpailijat välittää näistä mammapalsta kommenteista:)

huutonaurua

Sanoinko jossakin, että kilpailijat välittävät näistä kommenteista? MINULLE tulee huonot fiilikset siitä, kun jotkut viitsivät kirjoittaa mahdollisimman ilkeästi. Ylilaudan ymmärrän, koska siellä ei muuta tehdäkään, mutta tämä on vauva.fi.

Joten jatka Jonne huutonauruasi. Hyvää sunnuntaita sinulle, ulkona paistaa aurinko.

Vierailija
22905/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt kun kuulin isäni a.mpuneen itsensä, kun tajusin että olen yksin maailmassa ja kukaan muu kun minä ei välitä minusta

Tuotantotiimi:Onko sulla instagram tili ?

Vastaan ei

no et muutoinkaan varmaan osaisi itkeä kun tarvitaan...hyvästi

Vierailija
22906/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aura ja Jeff voittaa niin sit ei kyl kyse enää mistään love islandista. Jeff muuttui tommoseksi hötöksi välittömästi katsojapalautteiden jälkeen, Jeff pelaa ja lujaa.

Ja mua harmittaa tuo ihan sikana(!) koska aura ja Jeff oli mun toinen suosikkipari juuri sen aitoutensa takia. Veeraa ja Jannea sekä Paulinaa ja Villeä en ole voinut sietää koskaan tuon feikkaamisen takia. Toisaalta nyt ei tarvitse edes miettiä kahta kertaa ketä äänestää, koska finaalissa ei ole enää kuin yksi itselle mieluisa pari.

Anku <3 Patrick

No joo, minulla sama homma. Mietin että Anku ja Patrick ovat olleet siittä emma casesta minun suosikit, mutta ei olisi haitannut, jos Aura ja Jeffrey olisivat voittaneet. Nyt kuitenkin eri fiilikset heidän suhteen, koska Jeffrey muuttui yhdessä päivässä toisenlaiseksi. Harmittaa nyt. En usko Patrickin ja Ankun voittavan silti. Enkä enää tiedä kumpiko olisi parempi / huonompi voittajapari Aura ja Jeffrey vai Pauliina ja Ville

Vierailija
22907/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurasta ja Jefristä ei tule paria. Auraa kiinnostaa naamatatuoidut muusikot, ei harrasteliiga-jääkiekkoilijat.

Ankusta ja Patusta ei tule paria. Patulla on ohjelman jälkeen niin järjetön kysyntä parisuhdemarkkinoilla, että miksi ihmeessä 26-vuotias reaktiivinen tekoripsi-murjottaja kiinnostaisi.

Pauliinasta ja Villestä saattaa tulla pari. Riippuu pitkälti siitä, saako Ville jotain hohdokkaita duuneja. Asentaja-Ville ei tule saamaan edes piparia Pauliinalta ohjelman päätyttyä.

Millaisia kicksejä saat siitä, että haukut vieraita ihmisiä mahdollisimman ilkeästi? Osaat käyttää sanoja, mutta viestistä huokuu joko äärimmäisen paha olo tai poikkeuksellisen paska luonne.

Toihan oli ihan normi kommentti.

luuletko oikeesti että kilpailijat välittää näistä mammapalsta kommenteista:)

huutonaurua

Sanoinko jossakin, että kilpailijat välittävät näistä kommenteista? MINULLE tulee huonot fiilikset siitä, kun jotkut viitsivät kirjoittaa mahdollisimman ilkeästi. Ylilaudan ymmärrän, koska siellä ei muuta tehdäkään, mutta tämä on vauva.fi.

Joten jatka Jonne huutonauruasi. Hyvää sunnuntaita sinulle, ulkona paistaa aurinko.

Vauva.fi tuo lempeitten ja ymmärtäväisten ihmisten kokoontumis palsta

Vierailija
22908/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aura ja Jeff voittaa niin sit ei kyl kyse enää mistään love islandista. Jeff muuttui tommoseksi hötöksi välittömästi katsojapalautteiden jälkeen, Jeff pelaa ja lujaa.

Ja mua harmittaa tuo ihan sikana(!) koska aura ja Jeff oli mun toinen suosikkipari juuri sen aitoutensa takia. Veeraa ja Jannea sekä Paulinaa ja Villeä en ole voinut sietää koskaan tuon feikkaamisen takia. Toisaalta nyt ei tarvitse edes miettiä kahta kertaa ketä äänestää, koska finaalissa ei ole enää kuin yksi itselle mieluisa pari.

Anku <3 Patrick

No joo, minulla sama homma. Mietin että Anku ja Patrick ovat olleet siittä emma casesta minun suosikit, mutta ei olisi haitannut, jos Aura ja Jeffrey olisivat voittaneet. Nyt kuitenkin eri fiilikset heidän suhteen, koska Jeffrey muuttui yhdessä päivässä toisenlaiseksi. Harmittaa nyt. En usko Patrickin ja Ankun voittavan silti. Enkä enää tiedä kumpiko olisi parempi / huonompi voittajapari Aura ja Jeffrey vai Pauliina ja Ville

mutta Patrick ei itke?

Vierailija
22909/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera itki koko ajan...eikö ihmiset halunnu juuri sitä?

Vierailija
22910/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin mielelläni ottaa ton Villen. Onniin symppis ja kiltti. Voitais elellä kivaa koira arkea ilman paineita mistään :D Eiks hänen makuunsa muutenki olleet tummat, hyvän pyllyn omistavat, hauskat, epätosikot ja ehtona että tykkää koirista, menisin läpi kaikesta. 

Vierailija
22911/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/1ACy_bv2GJ/?utm_source=ig_share_sheet&igshi… noissa vanhemmissa kuvissa anku muistuttaa mielestäni vähän täydellisten naisten Breetä. Vähän enemmän näkyy tuo punapigmenttisyys noissa vanhoissa kuvissa.

Eikö.nämä linkitykset loppuneetkaan Veeran ja Jannen pudottua. Oletko Pauliinan ja Villen fani vai Auran ja Jeffreyn?

Ulkonäkö vaikuttaisi olevan sinulle tärkeässä roolissa?

Vierailija
22912/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ainut joka enää tykkää Pauliinasta ja Villestä, mutta tykkään niistä silti. Olen varmaan aika sinisilmäinen mutta en nää niiden feikkaavan, en kyllä tiedä kestääkö heidän suhde kuinka kauan ohjelman jälkeen.

Vierailija
22913/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku ja Pati voittaa sittenpähän näätte.

Eikä voita, vaan Pauliina ja Ville.

Fake

Vierailija
22914/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti en ole ihminen, koska em halunnut Veeralle pahaamieltä. Kirjoitin tänne tänään jo aikaisemmin, että Veera lähti tyylillä.

Vierailija
22915/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kyynistä.

Patrick tuskin välittää siitä kysynnästä, koska katso nyt herranjumala, kyllä sillä kysyntää on ennenkin riittänyt! :D Eri asia kenestä itse kiinnostuu. Sama asia varmasti hänen paraillaan Ankulla. Selvä se että hänelläkin riittää sitä ”kysyntää”. Hahahha. Ovat jo varmasti tottuneet ihastujiin ennen ohjelmaa.

Vaikka ihminen olis hyvännäköinen ja kaunis ei se tarkoita että vaihtaa kumppania kuin paitaa.

Vierailija
22916/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin!

Tähän liittyen tuli mieleen ku Pauliina sano Villelle sviitissä ku keskustelivat äänestyksen aikaan et: tiätsä mihin tää johtaa? Ja Pauliina sano et siitä tuntuu niin pahalle.

Heräs jopa kysymys et onko Ville ollut se joka on ehdottanut että äänestetään Patia ja Ankua. Jeff ja Aura myös äänestivät niitä että ajattelivatkohan että tippuminen ois mennyt sen mukaan ja ajattelivat et Panku ois tippunut ??

Tää on nyt ihan pohdintaa vaan mut tuli nyt mieleen tosta Villen kommentista.

Vierailija
22917/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINULLE tulee huonot fiilikset siitä, kun jotkut viitsivät kirjoittaa mahdollisimman ilkeästi. Ylilaudan ymmärrän, koska siellä ei muuta tehdäkään, mutta tämä on vauva.fi.

Vierailija
22918/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin!

Tähän liittyen tuli mieleen ku Pauliina sano Villelle sviitissä ku keskustelivat äänestyksen aikaan et: tiätsä mihin tää johtaa? Ja Pauliina sano et siitä tuntuu niin pahalle.

Heräs jopa kysymys et onko Ville ollut se joka on ehdottanut että äänestetään Patia ja Ankua. Jeff ja Aura myös äänestivät niitä että ajattelivatkohan että tippuminen ois mennyt sen mukaan ja ajattelivat et Panku ois tippunut ??

Tää on nyt ihan pohdintaa vaan mut tuli nyt mieleen tosta Villen kommentista.

Kerro oi viisas onko Patrick itkenyt kertaakaan?

Ihminen joka ei itke ei ole normaali

Vierailija
22919/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se finaalijakso siis on? Eikö me nähdä enää oikeastaan mitään uutta materiaalia, minkä perusteella äänestää? :D Huomenna koostejakso, ja sit finaali. Siinä tietysti jotain varmaan näkyy, ja on ilmeisesti etukäteen nauhoitettu kokonaisuudessaan?

Vierailija
22920/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Jeffiä ja Auraa. Mielestäni aidoimmat ja persoonallisimmat tyypit ja ihastus ei ole vain ulkokuoreen. Pati jättää Ankun heti, kun tajuaa miten pinnallinen ja huono itsetuntoinen hän todella on. Ville ja Pauliina tylsiä ja kliseisiä. Ville tosin symppis.

Ihmettelen samoin tuota Ankun pinnallisuutta. Eihän sen ulkonäkö ollut mitenkään erilainen noilla itku-treffeillä kuin yleensä. Voisi tiputtaa pari kerrosta noista tekoripsistä pois. Näyttäisi paljon kauniimmalta. 

Voi luoja...väsyneenä ja kiukkuisena ihminen tarttuu ensimmäiseen selitykseen, mitä keksii, kun yrittää miettiä syitä omalle pahalle ololleen. Minä olisin ollut ihan älyttömän vittuuntunut samassa tilanteessa. Feikkivauva rääkynyt koko yön pitäen hereillä, tai sit huutaa muiden nukkevauvat. Ei oikea vauva, vaan nukke, jota pitää herätä hoivaamaan. Sitten tuotanto päättää laittaa viininmaistelutreffeille heti aamusta, herätys on ollu varmaan joskus seitsemän-kahdeksan välillä. Anku on selvästi tottunut myöhäisempään rytmiin ja yö on varmasti ollut ihan hirveä. Oikean vauvan kanssa olisi sentään joku oikea syy, miksi pitää herätä, mutta nuken takia...!

Teen vuorotyötä ja ihan yhtä vaikeaa aamuheräämiset on, koska olen niin vahvasti iltapainotteinen ihminen. Ja huonot yöunet näkyy omassa naamassa heti ja näytän omasta mielestäni kauhealta, mikä masentaa entisestään. Jos pitäisi univelkaisena lähteä viinitreffeille ennen aamupalaa ja etenkin ennen aamukahvia, niin saattaisi itku tulla minultakin. Ja valittelisin ihan samaan tapaan, että näytän ihan hirveältä, koska olo on niin hirveä. Vasta kun saa nukuttua väsymyksen pois, tajuaa, miksi on ollut huonolla tuulella. Väsyneenä aivot ei toimi. Noihan valvoo tuolla muutenkin ja univelkaa on kertynyt jo ennestään. Anku ja Patrick oikein sopi siinä yhdessä jaksossa, että tänään mennään nukkumaan käsi kädessä, ei muuta. Koska olivat jo valmiiksi niin väsyneitä. Yöt menee jutellessa ja muuta tehdessä, pudotukset, kuvaukset, tippuneiden saattelu pihalle ja hyvästit, sitten vielä joku hiton nukke rääkymään, jota pitäisi jaksaa hoitaa niinkuin oikeaa lasta.

Mulla olisi palanu käpy ihan täysin. En muutenkaan lomalla ole koskaan hereillä ennen kymmentä, koska lomalla haluan nukkua ja nauttia elämästä. Siihen joku keinotekoinen herätys ja määräys treffeille heti aamusta, niin voi morjens...sanoisin varmaan, että en tod. ole menossa ja jatkaisin unia. Ja heittäisin sen nuken uima-altaaseen :D.

Ketju on lukittu.